quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef RayMania het volgende:
Bjoro is veels te goed. Die speelt natuurlijk altijd pictionary met Maud.
Tot morgen!
en dat was dj Paul dan weerquote:
Estack ? Rainbow ?quote:
Ben je ook al zo goed dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende keer maak ik m'n rentree in I-Sketch.
daar leek dat aanrecht op !quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat was het die afstandsbediening ????
quote:
Elstak jaquote:
die bedoel ik tochquote:
zeg dat danquote:
Ach, ga koken mensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft haar enige recht ook in de TT gezet: het aanrecht.
Pimquote:
Vroeger had je toch tenminste lepra als je zo deed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]jumpen
dat noemde we 10 jaar geleden gewoon huppelen
jumpen met lepra? Dat lijkt me ledematen rapenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vroeger had je toch tenminste lepra als je zo deed.
Zien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Doeg Bjoor
Er is een smilie rubber, waarbij je zwaait en dan je hand verliestOok een soort lepra
KIJKEEEEEEE, ik zoek me rot bij fancy, maar kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef Grulez het volgende:
Ik kan wel een andere leprasmilie laten zien, maar dat lijkt me iets minder smaakvol.
quote:
Veronicaquote:
ik denk van wel danquote:
Foto? Geirriteerd? Wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef DarkShine het volgende:
Blijft lachen, mensen die nu nog steeds flink geirriteerd zijn door die Oranje foto in het Hools topic
Inspector Gadget
quote:
wat dacht je van dezequote:
dan ga ik nog ff doorquote:
quote:
Ik ben in ieder geval in een goed gezelschapquote:8 Luís Suarez-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
Tong80, Bonjovi, Grulez
En wie had de uiteindelijk nominatie binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
[..]
Ik ben in ieder geval in een goed gezelschap![]()
Baas boven baas he...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
En wie had de uiteindelijk nominatie binnen.
Ik kan niks vinden...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wacht geduldig op leprasmilie
[afbeelding]
iemand moet het doenquote:
Trusten Bluezziequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Toedeloe, ik luister nog wat muziek en ga dan ook slapen..
[afbeelding]
We waren al bang dat MaTong je PC even in een emmertje sop had gegooid bij het schoonmaken van je huisje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Tong ging om 18.00 "eventjes" liggen.
Ben gelijk de laatste Nederlander die hoort dat de Majoor is overleden
Je was haar vaste klant? 94 lijkt me trouwens oud zat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
Uiteraard ken ik die nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef tong80 het volgende:
Golfer kennen we Robbie nog ?
Robbie de Wit. De speler die niet mocht schitteren.
Z'n wondergoal tegen de Hongarenquote:
Je herinneringen aan haar kan je ophalen in Majoor Bosshardt overledenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
tja voor de majoor had/heeft vrijwel iedereen veel respectquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je herinneringen aan haar kan je ophalen in Majoor Bosshardt overleden
gelukkig een respectvol topic een keer
Jawel, maar meer doet het me eerlijk gezegd ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja voor de majoor had/heeft vrijwel iedereen veel respect
Iedereen heeft het ook altijd maar over de Majoor, terwijl ze eigenlijk al lang Luitenant-Kolonel was in het leger en nu dus volgens de tradititie van dat cluppie "In de heerlijkheid bevorderd" is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja voor de majoor had/heeft vrijwel iedereen veel respect
Ja idd, dan heb ik meer met de Paus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Ze was een goed mens, alleen een beetje erg gelovig, das nou weer jammer
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef tong80 het volgende:
Helaas de uitzending met tong80 gemist
'Zal ik je rug even wassen Herman.'
'Ja majoor, die heeft wel een beurt nodig.'
Vraag dat maar aan Inspector Gadgetquote:
Wat op 1 dagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Grulez het volgende:
Ja idd, dan heb ik meer met de Paus.
Excuses voor mn flauwheid, maar ik heb bijna 2000 posts![]()
ja al bijna 2000 posts op 26 juniquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef Grulez het volgende:
Joepie. Nou dan kan ik nu eindelijk gaan slapen.
Trustenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef Grulez het volgende:
Joepie. Nou dan kan ik nu eindelijk gaan slapen.
27 gemiddeld per dag, toch geen slecht gemiddeldequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Al 2000 posts.
Wat ben jij verslaafd aan FOK!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
27 gemiddeld per dag, toch geen slecht gemiddelde
Dat is 'al' 1/3 van mn totaal van Gollemrulez in 4 jaar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Al 2000 posts.
Wat ben jij verslaafd aan FOK!
Ja iddquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Voorlopig zonnig en vrijwel windstil hier.
Hier ook, stilte voor de storm?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Voorlopig zonnig en vrijwel windstil hier.
Ja er is ook 50% kans dat je gewoon in je korte broek kan blijven lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier ook, stilte voor de storm?
En las ik nou gisteren dat er 50% kans op een weeralarm is vandaag? Echt, tot aan begin dit jaar had ik er nog nooit van gehoord!
trouwens als je hier kijkt http://www.buienradar.nl/ gaat het volgens mij allemaal wel meevallen.quote:
Camping 'bij de Bronnen' in Ootmarsumquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:47 schreef appelsientje het volgende:
Weet iemand nog een leuke camping in Nederland??
Het was heel mooi weer toen ik wegging, maar onderweg een flinke plens regen over mij heen gekregen. En er komt nog veel meer zo te zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier ook, stilte voor de storm?
En las ik nou gisteren dat er 50% kans op een weeralarm is vandaag? Echt, tot aan begin dit jaar had ik er nog nooit van gehoord!
Gister was het erg zeg, stortregenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:17 schreef Suijk het volgende:
Ah daar is onze Hools Timofeeff.
Het begint hier nu ook te druppelen, het mag van mij best te keer gaan!
Daar heb je het al, wij zitten nog hoog en droog en windvrijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gister was het erg zeg, stortregen.
Nu keiharde wind hier, zeker omdat ik dichtbij de kust zit.
Je bent alvast je ritme aan het aanpassen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:33 schreef golfer het volgende:
Goede Mogguh!
Hier al een aardig briesje aan de kust.
En ja, ik ben vroeg op voor mijn doen
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:47 schreef appelsientje het volgende:
Dat, plus het feit dat er een nieuw expansievat voor de CV-ketel door een monteur gemonteerd wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent alvast je ritme aan het aanpassen?
aha, is dat ook gelijk weer gereed voor de winterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat er een nieuw expansievat voor de CV-ketel door een monteur gemonteerd wordt.
www.campingbloemendaal.nl niet goed?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:47 schreef appelsientje het volgende:
Als je ze nu een windschermpje gaat brengen voor de kookpitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
www.campingbloemendaal.nl niet goed?
Er zitten nu 2 kids die w.s. aan de tentstokken hangen om de tent aan de grond te houden, maar ze hebben nog niet gebeld![]()
Welke kookpitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:15 schreef DarkShine het volgende:
Als je ze nu een windschermpje gaat brengen voor de kookpit
Duidelijkheid is erg belangrijk. Dat bluezz niet denkt dat ze memory zitten te spelen ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zeg je dat in een directe taal Suijk.
Zég let jij wel eens op bij de voorlichtingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef Suijk het volgende:
Duidelijkheid is erg belangrijk. Dat bluezz niet denkt dat ze memory monopoly zitten te spelen ofzo.
Ok, jij wintquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef Suijk het volgende:
Monopoly is echt iets voor de Veluwe Bluezz.
Met vriendin ook, als het een goeie isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd
Ben toch maar met mijn vriendin meegereden... anders word ik vanmiddag zeiknat.
Niet weer TL rijden he?quote:
Ik denk dat ze 1 Juli vast kunnen gaan inplannenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:55 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
nu regent het weer![]()
kortom vandaag (oude partijen van ) wimbledon kijken.
Gelukkig hoef ik vandaag niet te werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen dacht ik zo.
Goeiemorgen Bos
ja Zondag kan je nog het vervolg van MIsa kraai zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 1 Juli vast kunnen gaan inplannen
Wel erg cool dat je ermee begonnen bent .quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef Grulez het volgende:
Lekker rijlessen in de regen...
Die reacties krijg ik meer.... dat zet je toch wel aan het denken over hoe kansloos je bentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel erg cool dat je ermee begonnen bent .
DIe was niet meer upto date vond ik. Maar ik kan nog totaal niet omgaan met photoshop. Dus dan maar even zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef Suijk het volgende:
Bos, waar is je icoontje.
Whehe. Nee kansloos wil ik het niet noemen. Jij achter het stuur, lijkt me een fantastisch gezicht. Moet een feest zijn voor je instructeur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die reacties krijg ik meer.... dat zet je toch wel aan het denken over hoe kansloos je bent![]()
ben je pv3 25 staan mensen er nog van te kijken![]()
Nee, ik doe het liever zelf, kan ik het ook iedere keer aanpassen als ik daar zin in krijg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders moet je Beschouw even vragen, Bos
Ach hij vond me wel goed. Ik heb meer aanleg dan ik van tevoren had gedacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe. Nee kansloos wil ik het niet noemen. Jij achter het stuur, lijkt me een fantastisch gezicht. Moet een feest zijn voor je instructeur.
wat een sneer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders moet je Beschouw even vragen, Bos
Hoe oud zijn ze?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef golfer het volgende:
Zo, even 2 verwaaide kids geëvacueerd van de camping.
Lekker stormpje stond daar in de duinen.
Ssstquote:
Tentje nu in de tuin opgezet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef golfer het volgende:
Zo, even 2 verwaaide kids geëvacueerd van de camping.
Lekker stormpje stond daar in de duinen.
Dat zou ik ook zeggen. En dan doe je er vervolgens 88 lessen over, heeft hij zijn cash binnen en denk jij nog steeds dat je goed kunt rijden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach hij vond me wel goed. Ik heb meer aanleg dan ik van tevoren had gedacht.
20 en 18.quote:
Okayquote:
Nee, in onze garage.quote:
Nee zo was het niet. Geloof me ik ben zelfkritisch genoeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. En dan doe je er vervolgens 88 lessen over, heeft hij zijn cash binnen en denk jij nog steeds dat je goed kunt rijden.![]()
Gemiste kansquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Okay
Je had mn pa kunnen zijn dus...
Geluidsdicht?quote:
We zijn ook nog ff verder aan ´t kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
www.campingbloemendaal.nl niet goed?
Er zitten nu 2 kids die w.s. aan de tentstokken hangen om de tent aan de grond te houden, maar ze hebben nog niet gebeld![]()
Is er geen bed vrij waar ze in kunnen ketsen?quote:
Daar liggen golfer en Bluezz toch zelf in johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is er geen bed vrij waar ze in kunnen ketsen?
Zijn er niet meer bedden daar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar liggen golfer en Bluezz toch zelf in joh
Af en toe ruilen moet toch kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar liggen golfer en Bluezz toch zelf in joh
Ja hoor, ze gaan keurig de logeerkamer in waar een mooi tweepersoonsbed voor ze klaarstaat.quote:
Oh, dat is netjes en lievquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gaan keurig de logeerkamer in waar een mooi tweepersoonsbed voor ze klaarstaat.
kijk eens bij die links van mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We zijn ook nog ff verder aan ´t kijken
En een pakje familiepak condooms voor zoonlief op het nachtkastje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gaan keurig de logeerkamer in waar een mooi tweepersoonsbed voor ze klaarstaat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef Suijk het volgende:
Monopoly is echt iets voor de Veluwe Bluezz.
Je wil toch júist kleinkinderen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
En een pakje familiepak condooms voor zoonlief op het nachtkastje?
Nee, dat is de jongste van Bluezz en die is nu dus even hier met z'n dinnetje.quote:
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ik begrijp dat de kids niet meer thuis wonen dus?
Maar Bluezz nog niet, toch?Golfer zelf was me voor.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef Bluezz het volgende:
Zoon van golfer heeft kindje - kleindochtertje
Zoon van Bluezz heeft dinnetje - is honkballert, woont offic. bij zijn papa in Utreg, en het dinnetje in Roosendaal, gaan over een tijdje samenwonen in Utreg, en zijn bijna de lucht in gestormd met de tent vannacht.
Snappen jullie het allemaal?
Dus u bent nog geen oma.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef Bluezz het volgende:
Zoon van Bluezz heeft dinnetje - is honkballert, woont offic. bij zijn papa in Utreg, en het dinnetje in Roosendaal, gaan over een tijdje samenwonen in Utreg, en zijn bijna de lucht in gestormd met de tent vannacht.
Ckerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef Bluezz het volgende:
Succes en sterktequote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben off. (nog) geen oma voor zover ik weet
Oh en ik heb ook nog een zoon van 23 in Oz hè
zoon van golfer is bijna 25, zijn dochtertje is bijna 2
Zooooooooooo, dat was de burgelijke stand
Nu ga ik me omkleden en arbeidsvw. gesprek voeren
Dacht je dat het een konijn was, dan vergis jeje ws met Vaduz.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kom er nu ook achter dat Bluezz een vrouw is maar dit terzijde
Ben jij dan een kikker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Bluezz is ook niet de kerstman. Dat is Grulez al.sjimz!
Eenquote:
Ja das Roger R.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dacht je dat het een konijn was, dan vergis jeje ws met Vaduz.
Een bijdehand lefgozerinnetje. Een beetje een kruising tussenquote:
te goed denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed vliegerweer.
"t is hier droog alleen waait vrij hard..quote:
mag van mij ook wel hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:28 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond staat er vis op het menudat mag van Sonja
Niet van Anaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:28 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond staat er vis op het menudat mag van Sonja
150 gram aardappels 200 gram wortels en 1 juslepel magere jusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
zonder sausje of jus op de aardappels zeker?
Hoeveel aardappels = 150gram?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
150 gram aardappels 200 gram wortels en 1 juslepel magere jus
kournikova ?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef borisz het volgende:
Sonja heeft het slim gedaan met die boeken, alles gewoon opschrijven kopiëren wat je per maaltijd mag hebben. Dat deden andere diëten vaak niet. Die gaven wat tips of iets maar nooit zo volledig als van Sonja.
Ja en is schatrijk gewordenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En ondertussen lacht ze zich de ballen uit het hemd
Zou iemand haar wel eens hebben betrapt in de snackbar met 4 frikandellen en een portie patat?quote:
Ze had zelf ook sas dagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou iemand haar wel eens hebben betrapt in de snackbar met 4 frikandellen en een portie patat?
Deze was niet TL, werd me alleen te duur om door de APK te komen.quote:
Je bent laatquote:
Typische politie-eigenschap.quote:
Jammer. Ik zal de 14-jarige jongetjes even afbellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef RayMania het volgende:
Kan vanavond niet jeweetwellen, sjimz en EC.
Dat doe ik ook iedere keer als ik naar mijn bord kijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Man, ik zou dat mens haten op zo'n moment.
Net als vorige week (Wessels), als het erop aankomt bij Nederlanders ...quote:
Laten we het er maar op houden dat Thiemo nog jong is, maar 2-0 in sets en 4-2 in de derde set mag je niet weggeven...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net als vorige week (Wessels), als het erop aankomt bij Nederlanders ....
Dude wat heb jij een irritant verslaafd spelletje neergezet.... ben nu bij level 4quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net als vorige week (Wessels), als het erop aankomt bij Nederlanders ....
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dude wat heb jij een irritant verslaafd spelletje neergezet.... ben nu bij level 4
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef RayMania het volgende:
[..]!
Heb het van de week geïntroduceerd op m'n stage. Iedereen speelt het grijs en heeft het erover.
Vandaag liep ik door de gang, hoor ik die geluidjes bij weer iemand anders.
Zelfs in mijn slaap zette ik nog units neer.
Denk je nooit bij een zwoel etentje met je vriendin hoe het zou zijn als jullie neuken ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik ook.. zelfs tijdens vergaderingen denk ik na over de volgende zetten.. heeeel erg irritant
Daar gaat mijn productiviteit
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk je nooit bij een zwoel etentje met je vriendin hoe het zou zijn als jullie neuken ?
Die is wel erg oud. Tenminste deze versie niet, maar dit soort spelletjes bestaan al erg lang.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
http://www.onlinegamesquad.com/index.php?1085-1
Pas op!! dit gaat je tijd kosten
Ik vind er gelukkig weinig aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
http://www.onlinegamesquad.com/index.php?1085-1
Pas op!! dit gaat je tijd kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |