quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef RayMania het volgende:
Bjoro is veels te goed. Die speelt natuurlijk altijd pictionary met Maud.
Tot morgen!
en dat was dj Paul dan weerquote:
Estack ? Rainbow ?quote:
Ben je ook al zo goed dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende keer maak ik m'n rentree in I-Sketch.
daar leek dat aanrecht op !quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat was het die afstandsbediening ????
quote:
Elstak jaquote:
die bedoel ik tochquote:
zeg dat danquote:
Ach, ga koken mensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft haar enige recht ook in de TT gezet: het aanrecht.
Pimquote:
Vroeger had je toch tenminste lepra als je zo deed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]jumpen
dat noemde we 10 jaar geleden gewoon huppelen
jumpen met lepra? Dat lijkt me ledematen rapenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vroeger had je toch tenminste lepra als je zo deed.
Zien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Doeg Bjoor
Er is een smilie rubber, waarbij je zwaait en dan je hand verliestOok een soort lepra
KIJKEEEEEEE, ik zoek me rot bij fancy, maar kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:20 schreef Grulez het volgende:
Ik kan wel een andere leprasmilie laten zien, maar dat lijkt me iets minder smaakvol.
quote:
Veronicaquote:
ik denk van wel danquote:
Foto? Geirriteerd? Wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef DarkShine het volgende:
Blijft lachen, mensen die nu nog steeds flink geirriteerd zijn door die Oranje foto in het Hools topic
Inspector Gadget
quote:
wat dacht je van dezequote:
dan ga ik nog ff doorquote:
quote:
Ik ben in ieder geval in een goed gezelschapquote:8 Luís Suarez-award (voor de grootste clown / meest humoristische user):
Tong80, Bonjovi, Grulez
En wie had de uiteindelijk nominatie binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
[..]
Ik ben in ieder geval in een goed gezelschap![]()
Baas boven baas he...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
En wie had de uiteindelijk nominatie binnen.
Ik kan niks vinden...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wacht geduldig op leprasmilie
[afbeelding]
iemand moet het doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |