ook volgens windfinder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef JohnFoK het volgende:
denk dat het mee gaat vallen morgen! Precies de depressie deactiveerd!
Truequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zal vandaag ook wel hard gaan hoorhet is nou 1maal even actief weer
heel nl die buien heeft, dan krijg je het
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
True
Op WW ook echt extreem veel foto's![]()
Mooie foto's hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zag weerlicht! Poste op weerwoord, pakte mijn camera en statief, ging naar een plek, ging kijken waar het onweer zat, daarna 2km verder gereden, beste plek die ik maar kan vinden, beter was er helaas niet. Statief klaar zetten en schieten maar, helemaal niks nopes meer, ik gaf mijn moed bijna op, en ging maar een boompje fotograferen (die overregens mislukt is), doe het flits klepje naar beneden, en dan ineens een enorme lange wolk tot wolk verlichting, WAUW! helaas heb ik deze niet kunnen nemen, en besloot toen maar door te gaan. Uiteindelijk verpeste de verlichting het, wat erg jammer is, daarom heb ik de foto zo rechts mogelijk gemaakt om deze verlichting toch enigzins te voorkomen
Hierbij de 2 foto die het beste gelukt zijn! Ik ben happy!
Misschien dat ik bij deze die rooie effe moet weg croppen of zo![]()
[afbeelding]
Deze is ook wel aardig gelukt
[afbeelding]
Totaal 102 foto's genomen van elk 30 sec, alleen bij deze 2 zijn ze korterflits = camera uit doen en weer aan, op deze manier zijn ze het mooist
eindelijk voor het eerst eens echte mooie onweers foto's!
quote:KNMI waarschuwt automobilisten voor storm
Uitgegeven: 26 juni 2007 07:11
Laatst gewijzigd: 26 juni 2007 07:21
DE BILT - Het KNMI waarschuwt dinsdagochtend weggebruikers voor zware windstoten die in de loop van de ochtend over de kustprovincies trekken. Het weerinstituut voorspelt vanaf 09.00 uur windstoten met snelheden tot 90 kilometer per uur en zware regenval.
In de loop van de middag krijgen waarschijnlijk de noordelijke provincies te kampen met zware storm. Het KNMI roept weggebruikers, de scheepvaart, watersporters en recreanten op alert te zijn.
(c) ANP
zware stormquote:
toen ik op de fiets stapte was het zonnig, maar ik ben doorweekt aangekomen op mijn werk, dus het kan snel omslaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:16 schreef Snowsquall het volgende:
Hoezo slecht weer vandaag?? Het is droog en bewolkt en waait amper... De lokale weerman(omroep Brabant) zegt dat het allemaal meevalt met dat slechte weer en als ik zo naar buiten kijk dan hčt ie daar nog gelijk in ook.
Zei ik tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:30 schreef Xenwolfie het volgende:
Windkracht gaat hier duidelijk in kracht omhoog in de omgeving van Rotterdam. De bomen bewegen nu flink en het giert keihard door mijn luchtroosters bij de ramen heen!
Groningen valt erg mee, geen rare dingen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef buachaille het volgende:
Jammer, het is al weer voorbij met die storm. Het waddengebied / noord-nederland is het wel raak.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef JohnFoK het volgende:
10:55:35 26-06-07 11 G BRAN Prio 2 Hulp / Dienstverlening Ramen waaien uit de kozijnen Brabantse Turfmarkt![]()
Hard meeblazen, de wind gaat niet hard genoeg las ik net.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Razor21 het volgende:
Amsterdam Sloterdijk : Gaat nu best lekker tekeer buiten zit op de 3e verdieping bomen waaien behoolijk en de wind giert langs de ramen.
Mag lijen dat een boom knakt....![]()
Ah gossie, windkracht negen is wel erg cru:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef Taliesin-DS het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Beaufort
Juistquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Party_P het volgende:
Tja, dan moet je je raam ook niet open zetten met een storm
toen heb ik moeten overnachten in de raiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef Razor21 het volgende:
Maar ik kom eigenlijk nooit in dit weertopic heeft iemand informatie of de storm nog gaat aanwakkeren en nog ECHT over Amsterdam heen gaat![]()
Vind zulke dingen altijd mooi / leuk om mee te maken net als de laatste keer dat er geen treinen meer reden en dat CS dicht ging![]()
Door dat geintje heb ik er 3 uur over gedaan om thuis te komen ipv 50 min maar dat terzijde
Wel eens een theorie gehoord van iemand die beweerde dat de bomen niet bewegen omdat het hard waait maar dat het hard waait omdat de bomen zo hard staan heen en weer te bewegen. Probeer daar maar eens wat tegenin te brengenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen idee hoe het hier aan toe is. Alles lijkt het nog een beetje te houden, zelfs de bomen achter mij.
Vind hem wel goed gevondenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wel eens een theorie gehoord van iemand die beweerde dat de bomen niet bewegen omdat het hard waait maar dat het hard waait omdat de bomen zo hard staan heen en weer te bewegen. Probeer daar maar eens wat tegenin te brengen![]()
Waar woion je dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef JohnFoK het volgende:
Ik kwam net een aantal kinderen tegen die van school op de fiets naar huis moesten! Fietsen was er niet meer bij, ze liepen allemaal.
zojuist hier in Raalte ook een stortbui me hevige windstoten. Het pand kraakte ervanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef JohnFoK het volgende:
Ik kwam net een aantal kinderen tegen die van school op de fiets naar huis moesten! Fietsen was er niet meer bij, ze liepen allemaal.
Ja,in de stad is het normaal fietsen,zodra je in het buitengebied bent,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef JohnFoK het volgende:
Precies, ik woon namelijk ook in het buitengebied, daar gaat het aardig tekeerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja,in de stad is het normaal fietsen,zodra je in het buitengebied bent,
kan je echt wel lopen.Ik heb vanmiddag ook moeten lopen,fietsend kwam je gewoon niet vooruit.![]()
Weinig schade trouwens in Zeeland.
Hier is de storm al gaan liggen,windkracht 5 hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef JohnFoK het volgende:
[..]
Precies, ik woon namelijk ook in het buitengebied, daar gaat het aardig tekeer
er is natuurlijk al behoorlijk gedund door de stormen deze winter, misschien dat het daarom wel meevalt. In Amsterdam in het park ook allen wat takken, geen grote schade voor zover ik kon zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier waait het nog steeds behoorlijkrondje park gedaan, amper wat te zien, alleen wat kleine takken
oja 1 boom die is omgewaait, alleen niet veel bijzonders. Het verbaast me iig wel.
Idd, die was nog eens zo heftigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is natuurlijk al behoorlijk gedund door de stormen deze winter, misschien dat het daarom wel meevalt. In Amsterdam in het park ook allen wat takken, geen grote schade voor zover ik kon zien.
Liever 1 van 1990quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van die k*t wind. Of hard of niet![]()
Die was echt tof, handstand in de luchtquote:
quote:
Im Bereich Nordöstliches Niedersachsen Verkehrsbehinderung durch umgestürzte Bäume, Windböen mit Geschwindigkeiten bis zu 110 km/h
quote:A71 Sangerhausen Richtung Suhl
Zwischen As Ilmenau-West und As Gräfenroda starker Wind, Behinderung für Fahrzeuge mit hohen Aufbauten, Verkehrsstörung, mittlere Geschwindigkeit 60 km/h
Ook in Duitsland overlast.quote:
Im Bereich Brandenburg starker Wind zu erwarten, starker Wind, Behinderung für Fahrzeuge mit hohen Aufbauten, bitte vorsichtig fahren
Is dat nieuw ofzo,palmbomen aan de kust?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
Lekkere teringzooi aan het strand:
[afbeelding]
!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 week: Zoek de verschillen
[afbeelding]
1 maand: Steekt alles boven uit
[afbeelding]
1 jaar: Ik denk niet dat Juni deze 2 maanden nog zal gaan inhalen
[afbeelding]
600 euro en je bent klaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef i2Them2 het volgende:
Hier heeft het wel wat gewaaid, maar stelde nou niet heel veel voor. Wel nu en dan wat stevige regen. Vandaag iig meer dan 10mm opgevangen.
[..]
Ik moet binnenkort ook maar eens zoeen VantagePro aanschaffen![]()
.
Kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef -skippybal- het volgende:
Zo'n datalogger haal je natuurlijk gewoon van internet.
Herkenbaar, maar dan collega'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Fredo55 het volgende:
Het gaat zo ver,dat zelfs mijn vrienden/familie aan mij vragen wat voor weer het word.![]()
Het gebeurd ook weleens dat ik het verkeerd voorspeld,bijv. als me broer gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan collega'sNet of ik er zoveel van af weet.
![]()
Als ik die VantagePro neemt mag je dat ding van mij wel voor een vriendenprijsje hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben van plan om een weerstation te kopen,weet nog niet wat voor een.![]()
Het gaat zo ver,dat zelfs mijn vrienden/familie aan mij vragen wat voor weer het word.![]()
Trouwens,volgende week zaterdag zit ik 2 weken in Vianden(Lux),
en die zondag geven ze 28 graden af.![]()
Stond dacht ik laatst al ergens bij inbegrepen. Weet niet precies welke winkel dat was. Dus dat zou dan weer schelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ookmja ik wil gelijk alles nieuw hebben
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Als ik die VantagePro neemt mag je dat ding van mij wel voor een vriendenprijsje hebben.
[..]
Extreem helder volgens mij voor de tijd van het jaar. Hier in Den Haag kan ik bijna de tijd lezen op de klok van de toren van Delftquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:42 schreef Againzender het volgende:
Het klaart op! Zon! Blauwe lucht!
Nog wel een stevige en frisse wind.
Ik dacht gisteravond ook wat gezien te hebben. Maar de wolken zaten er zo weer voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef -skippybal- het volgende:
Shit men, ik wist helemaal niet dat gisteravond nog NNLC's waren![]()
Anders wel even op de fiets wezen kijken...
Deze pano met je progje gemaakt:quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteravond ook wat gezien te hebben. Maar de wolken zaten er zo weer voor.
Aansteller. Heb je wel eens van algen gehoord?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
Lekkere teringzooi aan het strand:
[afbeelding]
!
wat is dat nnlcquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef -skippybal- het volgende:
Shit men, ik wist helemaal niet dat gisteravond nog NNLC's waren![]()
Anders wel even op de fiets wezen kijken...
Hier nietquote:
Het is trouwens NLCquote:
Mooi. Apart wolkjequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Deze pano met je progje gemaakt:
[afbeelding]
Ik blijf wel even kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef i2Them2 het volgende:
Het komt nu aardig deze kant op. Als het zo nog ff flink activeerd boven het IJselmeer ben ik te vreden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef Againzender het volgende:
He, wat komt daar aan vanuit het westen?
is het een badeend???
Pas op hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef i2Them2 het volgende:
Het komt nu aardig deze kant op. Als het zo nog ff flink activeerd boven het IJselmeer ben ik te vreden.
West Friesland moet inderdaad wat onweer gehad hebben als ik buienradar moet geloven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:25 schreef Mathijz het volgende:
heerhugowaard ging het net flink tekeer, licht nu boven opmeer.
Uhm jij hebt nu keiharde regen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef IedeK. het volgende:
Onweer er nu helemaal uit, of gaat het nog activeren?
Ik blijf het volgen.
Klopt, heb gisteravond nog wel harde regen gehad + hagel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:06 schreef Party_P het volgende:
[..]
Uhm jij hebt nu keiharde regen?
In emmeloord komt het met bakken uit de lucht
Wisselvallig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:
en wat voor weer krijgen we volgende week?
15 of nog minderquote:
's nachts mag ik hopen, toch?quote:
Yup, als het in Australië nacht is is het gier 15 gradenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:32 schreef Frutsel het volgende:
Misshobje toch niet echt weggespoeld he?
Zekers,waarschijnlijk ook mooie zonsondergang dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Party_P het volgende:
Mooie wolksjes vandaag ja
Waar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef JohnFoK het volgende:
morgen kans op zware windstoten? dat las ik ergens.
Nergens gelezen hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef JohnFoK het volgende:
morgen kans op zware windstoten? dat las ik ergens.
Idd, ik lees het ook nergen, kacht 7 langs de kust met buien, misschien met windstoten, maar zware? Nehquote:
quote:Overdag bewolkt met buiige regen, mogelijk met onweer. De maximumtemperatuur ligt rond 17 graden. De wind blijft zuidwest, is matig tot vrij krachtig, 4 a 5, langs de kust en op het IJsselmeer krachtig of hard, kracht 6 tot 7 en zijn er langs de westkust zware windstoten mogelijk.
Lang geleden dat ik dat gelezen heb.quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
donderdag 05 juli tot en met zondag 08 juli 2007
Geleidelijk afnemend wisselvallig. Temperaturen oplopend tot iets boven het langjarig gemiddelde.
bron
stukje droger dan vandaag zoals het er nu uitziet. je kan wel eens mazzel hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef highway101 het volgende:
Wat kan ik morgen verwachten op het Arrow Rockfestival?
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
stukje droger dan vandaag zoals het er nu uitziet. je kan wel eens mazzel hebben.
Op Texel is ook het licht uit zag ikquote:
Ik ken die frustratie nog steeds hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:32 schreef i2Them2 het volgende:
Het lijkt hier droog te blijven. Toch wel weer een saaie weerdag. Laat het, of regenen, of laat de zon schijnen. Dit is niks.
het noordoostenquote:
Viel wel meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:32 schreef highway101 het volgende:
[..]
het noordoosten
[!]gevaarlijke rij-omstandigheden in verband met zware regenval
bron: VID
Idd. Gewoon droog, zonnig weer of een keertje keihard regen. Maar niet deze kutweer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
doe mij eens droog weer. Ik doe de hele dag al nix omdat het regent
Hier een havenfeest,lijkt me niet verstandig om dan het water op te gaan,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:54 schreef bobsqaud het volgende:
Hoop niet dat het morgen en overmorgen gaat regenen nu er net dorpsfeesten zijn
Inderdaad, werdt ook aardig donker, straatverlichting mocht wel aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef WEST het volgende:
hier in de buurt van zwolle was er net een flinke bui![]()
Geen regenboog. Maar wel een zeer mooie zonsondergang. Eerst goud kleurig nu oranje/rossig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net een zeer mooie regenboog hier!
Mn vriendin had ook een onwijs heldere gezien. Ze belde me er zelfs speciaal voor op!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd hier ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Geen regenboog. Maar wel een zeer mooie zonsondergang. Eerst goud kleurig nu oranje/rossig.
Deze was ook onwijs helder, had ook een hele scherpe begrensing van de kleuren, iets wat je niet vaak ziet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mn vriendin had ook een onwijs heldere gezien. Ze belde me er zelfs speciaal voor op!![]()
![]()
Daar heb je vast wel een foto van gemaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd hier ook
[..]
Deze was ook onwijs helder, had ook een hele scherpe begrensing van de kleuren, iets wat je niet vaak ziet.
Prachtig tijdstip, zo vlak voor zonsondergang!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker weten, ben hier zelfs voor naar de weilanden gefietstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Daar heb je vast wel een foto van gemaakt
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
"Het regent, het regent... De pannetjes worden nat!"
![]()
Klik op add en voeg die twee foto's toe en dan stitch.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz met die panoramaPlus kom ik totaal niet uitkrijg het iig niet voor elkaar om 2 foto's bijelkaar te gooien
Pakt die dus nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Klik op add en voeg die twee foto's toe en dan stitch.
Simpel toch?
Mooi!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Links nog een velle regenboogzometeen nog een paar
Oh,dan zal ik ook eens naar tholen komen,hier schijnt de zon namelijk niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef hondenfokker het volgende:
Ik hoop dadt het vandaag droog blijft hier zijn namelijk de jaarlijkse havenfeesten wat echt uber is ik ga zo een terras pakken daar want het zonnetje schijnt:)
Dankquote:
Heb ik net ook geprobeerd:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dankik ga zo even weer naar de weilanden, dan even kijken of het me lukt om een 360 graden foto te maken
En ik dacht dat het KNMI altijd zo betrouwbaar wasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef Fredo55 het volgende:
En ik dacht dat estofex altijd zo betrouwbaar was.![]()
Dat bedoel ik ook,als estofex altijd goed zit,waarom zie ik danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En ik dacht dat het KNMI altijd zo betrouwbaar washet zijn en blijft voorspellingen, hoewel het KNMI soms wel heel erg fout gaat hoor
Estofex zit meestal wel goed
![]()
Estofex zit met zijn voorspellingen meestal wel goed hoor, beter dan dat van het KNMI. En de dag is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook,als estofex altijd goed zit,waarom zie ik dan
niets ontstaan in Frankrijk?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook,als estofex altijd goed zit,waarom zie ik dan
niets ontstaan in Frankrijk?![]()
Kan dus nog wel gebeuren binnen een paar uur.quote:... France ... Benelux ...
It appears that at least weak CAPE will develop over France in the warm-sector air mass during the early evening hours. Weak DCVA-related ascent is expected over France, and at least scattered thunderstorms should form in the early evening. Given 20 m/s 0-6 km shear, some threat for well-organized multicells and also some supercells exists, with an attendant threat for large hail and damaging wind gusts. GFS 06Z advertises a small overlap of 7 m/s LLS with the region where convective precip is forecasted, so that the chance of a tornado or two is also increased in the evening hours. CAPE should remain quite weak due to stratiform cloudiness/precip over the area early in the day, so that allover severe weather threat may be somewhat limited. Late in the evening/night however, convection may develop into increasingly unstable air towards the south, so that the severe weather threat will be maintained through, or even increase during the night.
Dank jequote:Op zondag 1 juli 2007 10:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speed; je bent gek..
^_^
Nog steeds druk aan het ouwehoeren over het weer?
Ja iddquote:Op zondag 1 juli 2007 10:58 schreef Fredo55 het volgende:
Vannacht regende het hier toch ff behoorlijk door.![]()
Toen ik vanuit bed de deur naar buiten stapte,voelde ik een heerlijk,warm zonnetje.![]()
Nu weer Grijs.![]()
Het lijkt allemaal heftig, maar viel best meequote:Op zondag 1 juli 2007 11:07 schreef hellmondunited het volgende:
zo die radarbeelden voor noord nederlandlekker feestje daar speedy!
Alsof het hier in Zeeland ooit zal gaan onweren vandaag.quote:Van ZW uit af en toe zon en tijdelijk minder (onweers)buien.
Als of het in NL gaat onwerenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef Fredo55 het volgende:
Knmi:
[..]
Alsof het hier in Zeeland ooit zal gaan onweren vandaag.![]()
Natuurlijk kun je ook wel een klein beetje overdrijven hequote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering wat een megastortregen vanacht zeg, ik kon zowat naar huis zwemmen het was echt the horror !!!( omg utrecht)
LOL! Kijk wie het zegt.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je ook wel een klein beetje overdrijven he
Lol, hier staan anders de straten gewoon effe blankquote:
Van het Zw uit?quote:Van ZW uit af en toe zon en toenemende kans op (onweers)buien.
Ik verwacht niet dat het spectaculair wordt... activiteit lijkt eruit te gaan. Maar we wachten afquote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef ACT-F het volgende:
Er komt weer een leuk buitje op Twente af. Ik ben benieuwd wat het wordt![]()
ik zie een spook!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:54 schreef i2Them2 het volgende:
Bliksem van vanochtend (goed kijken)
[afbeelding]
Dus dat was al die regen vannacht rond half 5, hier geen onweer gezien/gehoord.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:54 schreef i2Them2 het volgende:
Bliksem van vanochtend (goed kijken)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |