ook volgens windfinder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef JohnFoK het volgende:
denk dat het mee gaat vallen morgen! Precies de depressie deactiveerd!
Truequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zal vandaag ook wel hard gaan hoorhet is nou 1maal even actief weer
heel nl die buien heeft, dan krijg je het
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
True
Op WW ook echt extreem veel foto's![]()
Mooie foto's hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zag weerlicht! Poste op weerwoord, pakte mijn camera en statief, ging naar een plek, ging kijken waar het onweer zat, daarna 2km verder gereden, beste plek die ik maar kan vinden, beter was er helaas niet. Statief klaar zetten en schieten maar, helemaal niks nopes meer, ik gaf mijn moed bijna op, en ging maar een boompje fotograferen (die overregens mislukt is), doe het flits klepje naar beneden, en dan ineens een enorme lange wolk tot wolk verlichting, WAUW! helaas heb ik deze niet kunnen nemen, en besloot toen maar door te gaan. Uiteindelijk verpeste de verlichting het, wat erg jammer is, daarom heb ik de foto zo rechts mogelijk gemaakt om deze verlichting toch enigzins te voorkomen
Hierbij de 2 foto die het beste gelukt zijn! Ik ben happy!
Misschien dat ik bij deze die rooie effe moet weg croppen of zo![]()
[afbeelding]
Deze is ook wel aardig gelukt
[afbeelding]
Totaal 102 foto's genomen van elk 30 sec, alleen bij deze 2 zijn ze korterflits = camera uit doen en weer aan, op deze manier zijn ze het mooist
eindelijk voor het eerst eens echte mooie onweers foto's!
quote:KNMI waarschuwt automobilisten voor storm
Uitgegeven: 26 juni 2007 07:11
Laatst gewijzigd: 26 juni 2007 07:21
DE BILT - Het KNMI waarschuwt dinsdagochtend weggebruikers voor zware windstoten die in de loop van de ochtend over de kustprovincies trekken. Het weerinstituut voorspelt vanaf 09.00 uur windstoten met snelheden tot 90 kilometer per uur en zware regenval.
In de loop van de middag krijgen waarschijnlijk de noordelijke provincies te kampen met zware storm. Het KNMI roept weggebruikers, de scheepvaart, watersporters en recreanten op alert te zijn.
(c) ANP
zware stormquote:
toen ik op de fiets stapte was het zonnig, maar ik ben doorweekt aangekomen op mijn werk, dus het kan snel omslaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:16 schreef Snowsquall het volgende:
Hoezo slecht weer vandaag?? Het is droog en bewolkt en waait amper... De lokale weerman(omroep Brabant) zegt dat het allemaal meevalt met dat slechte weer en als ik zo naar buiten kijk dan hčt ie daar nog gelijk in ook.
Zei ik tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:30 schreef Xenwolfie het volgende:
Windkracht gaat hier duidelijk in kracht omhoog in de omgeving van Rotterdam. De bomen bewegen nu flink en het giert keihard door mijn luchtroosters bij de ramen heen!
Groningen valt erg mee, geen rare dingen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef buachaille het volgende:
Jammer, het is al weer voorbij met die storm. Het waddengebied / noord-nederland is het wel raak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |