Wel eens een theorie gehoord van iemand die beweerde dat de bomen niet bewegen omdat het hard waait maar dat het hard waait omdat de bomen zo hard staan heen en weer te bewegen. Probeer daar maar eens wat tegenin te brengenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen idee hoe het hier aan toe is. Alles lijkt het nog een beetje te houden, zelfs de bomen achter mij.
Vind hem wel goed gevondenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wel eens een theorie gehoord van iemand die beweerde dat de bomen niet bewegen omdat het hard waait maar dat het hard waait omdat de bomen zo hard staan heen en weer te bewegen. Probeer daar maar eens wat tegenin te brengen![]()
Waar woion je dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef JohnFoK het volgende:
Ik kwam net een aantal kinderen tegen die van school op de fiets naar huis moesten! Fietsen was er niet meer bij, ze liepen allemaal.
zojuist hier in Raalte ook een stortbui me hevige windstoten. Het pand kraakte ervanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef JohnFoK het volgende:
Ik kwam net een aantal kinderen tegen die van school op de fiets naar huis moesten! Fietsen was er niet meer bij, ze liepen allemaal.
Ja,in de stad is het normaal fietsen,zodra je in het buitengebied bent,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef JohnFoK het volgende:
Precies, ik woon namelijk ook in het buitengebied, daar gaat het aardig tekeerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja,in de stad is het normaal fietsen,zodra je in het buitengebied bent,
kan je echt wel lopen.Ik heb vanmiddag ook moeten lopen,fietsend kwam je gewoon niet vooruit.![]()
Weinig schade trouwens in Zeeland.
Hier is de storm al gaan liggen,windkracht 5 hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef JohnFoK het volgende:
[..]
Precies, ik woon namelijk ook in het buitengebied, daar gaat het aardig tekeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |