Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
stukje droger dan vandaag zoals het er nu uitziet. je kan wel eens mazzel hebben.
Op Texel is ook het licht uit zag ikquote:
Ik ken die frustratie nog steeds hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:32 schreef i2Them2 het volgende:
Het lijkt hier droog te blijven. Toch wel weer een saaie weerdag. Laat het, of regenen, of laat de zon schijnen. Dit is niks.
het noordoostenquote:
Viel wel meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:32 schreef highway101 het volgende:
[..]
het noordoosten
[!]gevaarlijke rij-omstandigheden in verband met zware regenval
bron: VID
Idd. Gewoon droog, zonnig weer of een keertje keihard regen. Maar niet deze kutweer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef INViCTuS het volgende:
doe mij eens droog weer. Ik doe de hele dag al nix omdat het regent
Hier een havenfeest,lijkt me niet verstandig om dan het water op te gaan,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:54 schreef bobsqaud het volgende:
Hoop niet dat het morgen en overmorgen gaat regenen nu er net dorpsfeesten zijn
Inderdaad, werdt ook aardig donker, straatverlichting mocht wel aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef WEST het volgende:
hier in de buurt van zwolle was er net een flinke bui![]()
Geen regenboog. Maar wel een zeer mooie zonsondergang. Eerst goud kleurig nu oranje/rossig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net een zeer mooie regenboog hier!
Mn vriendin had ook een onwijs heldere gezien. Ze belde me er zelfs speciaal voor op!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd hier ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Geen regenboog. Maar wel een zeer mooie zonsondergang. Eerst goud kleurig nu oranje/rossig.
Deze was ook onwijs helder, had ook een hele scherpe begrensing van de kleuren, iets wat je niet vaak ziet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mn vriendin had ook een onwijs heldere gezien. Ze belde me er zelfs speciaal voor op!![]()
![]()
Daar heb je vast wel een foto van gemaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd hier ook
[..]
Deze was ook onwijs helder, had ook een hele scherpe begrensing van de kleuren, iets wat je niet vaak ziet.
Prachtig tijdstip, zo vlak voor zonsondergang!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker weten, ben hier zelfs voor naar de weilanden gefietstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Daar heb je vast wel een foto van gemaakt
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
"Het regent, het regent... De pannetjes worden nat!"
![]()
Klik op add en voeg die twee foto's toe en dan stitch.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz met die panoramaPlus kom ik totaal niet uitkrijg het iig niet voor elkaar om 2 foto's bijelkaar te gooien
Pakt die dus nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Klik op add en voeg die twee foto's toe en dan stitch.
Simpel toch?
Mooi!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Links nog een velle regenboogzometeen nog een paar
Oh,dan zal ik ook eens naar tholen komen,hier schijnt de zon namelijk niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef hondenfokker het volgende:
Ik hoop dadt het vandaag droog blijft hier zijn namelijk de jaarlijkse havenfeesten wat echt uber is ik ga zo een terras pakken daar want het zonnetje schijnt:)
Dankquote:
Heb ik net ook geprobeerd:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dankik ga zo even weer naar de weilanden, dan even kijken of het me lukt om een 360 graden foto te maken
En ik dacht dat het KNMI altijd zo betrouwbaar wasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef Fredo55 het volgende:
En ik dacht dat estofex altijd zo betrouwbaar was.![]()
Dat bedoel ik ook,als estofex altijd goed zit,waarom zie ik danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En ik dacht dat het KNMI altijd zo betrouwbaar washet zijn en blijft voorspellingen, hoewel het KNMI soms wel heel erg fout gaat hoor
Estofex zit meestal wel goed
![]()
Estofex zit met zijn voorspellingen meestal wel goed hoor, beter dan dat van het KNMI. En de dag is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook,als estofex altijd goed zit,waarom zie ik dan
niets ontstaan in Frankrijk?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook,als estofex altijd goed zit,waarom zie ik dan
niets ontstaan in Frankrijk?![]()
Kan dus nog wel gebeuren binnen een paar uur.quote:... France ... Benelux ...
It appears that at least weak CAPE will develop over France in the warm-sector air mass during the early evening hours. Weak DCVA-related ascent is expected over France, and at least scattered thunderstorms should form in the early evening. Given 20 m/s 0-6 km shear, some threat for well-organized multicells and also some supercells exists, with an attendant threat for large hail and damaging wind gusts. GFS 06Z advertises a small overlap of 7 m/s LLS with the region where convective precip is forecasted, so that the chance of a tornado or two is also increased in the evening hours. CAPE should remain quite weak due to stratiform cloudiness/precip over the area early in the day, so that allover severe weather threat may be somewhat limited. Late in the evening/night however, convection may develop into increasingly unstable air towards the south, so that the severe weather threat will be maintained through, or even increase during the night.
Dank jequote:Op zondag 1 juli 2007 10:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speed; je bent gek..
^_^
Nog steeds druk aan het ouwehoeren over het weer?
Ja iddquote:Op zondag 1 juli 2007 10:58 schreef Fredo55 het volgende:
Vannacht regende het hier toch ff behoorlijk door.![]()
Toen ik vanuit bed de deur naar buiten stapte,voelde ik een heerlijk,warm zonnetje.![]()
Nu weer Grijs.![]()
Het lijkt allemaal heftig, maar viel best meequote:Op zondag 1 juli 2007 11:07 schreef hellmondunited het volgende:
zo die radarbeelden voor noord nederlandlekker feestje daar speedy!
Alsof het hier in Zeeland ooit zal gaan onweren vandaag.quote:Van ZW uit af en toe zon en tijdelijk minder (onweers)buien.
Als of het in NL gaat onwerenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:25 schreef Fredo55 het volgende:
Knmi:
[..]
Alsof het hier in Zeeland ooit zal gaan onweren vandaag.![]()
Natuurlijk kun je ook wel een klein beetje overdrijven hequote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering wat een megastortregen vanacht zeg, ik kon zowat naar huis zwemmen het was echt the horror !!!( omg utrecht)
LOL! Kijk wie het zegt.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je ook wel een klein beetje overdrijven he
Lol, hier staan anders de straten gewoon effe blankquote:
Van het Zw uit?quote:Van ZW uit af en toe zon en toenemende kans op (onweers)buien.
Ik verwacht niet dat het spectaculair wordt... activiteit lijkt eruit te gaan. Maar we wachten afquote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef ACT-F het volgende:
Er komt weer een leuk buitje op Twente af. Ik ben benieuwd wat het wordt![]()
ik zie een spook!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:54 schreef i2Them2 het volgende:
Bliksem van vanochtend (goed kijken)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |