Ik wil ook een zwembad om in te kotsen , net als Cc.quote:
probleem met wie dan? Huub en Lieke krijgen iedereen tegenover zich als ze Dennis aanpakken.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap vast wel. Nu is alleen even de vraag hoe slim Dennis werkelijk is. Als hij Lieke op de stoel zet ipv Brian, dan denk ik dat de jongen een enorm probleem heeft.
Dat mogen mensen lekker voor zichzelf bepalen, hoef jij niet voor ze te doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
het is irrelevant, de titel van het filmpje en de bespreking erover op de streams zeggen genoeg
Nope.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef agter het volgende:
heeft dennis nu eigenlijk al zijn excuus aangeboden aan huub voor het breken van zijn vinger?
zou wel netjes zijn.
vind ik ook, wijze dingen zegt amandaquote:Op maandag 25 juni 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat ze zich dood irriteert aan Lieke en dat ze haar een stom wijf vindt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef agter het volgende:
heeft dennis nu eigenlijk al zijn excuus aangeboden aan huub voor het breken van zijn vinger?
zou wel netjes zijn.
Een buitengewoon wijze uitspraak inderdaad..... Ze kan zo beginnen aan de Erasmus.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind ik ook, wijze dingen zegt amanda
het was ook zo goed onderbouwd, kon jij je daar ook zo goed in vinden?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind ik ook, wijze dingen zegt amanda
Jaap is ook nog steeds pisse dop Brian, dus wil hem ook wel op de stoel. Misschien krijgt Dennis Brian ook wel tegen zich als hij niet Brian op die stoel zet. En behalve Jaap en Huub is er verder niemand tot terror in staat in die villa.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef 2live het volgende:
[..]
probleem met wie dan? Huub en Lieke krijgen iedereen tegenover zich als ze Dennis aanpakken.
niet iedereen is even goed in onderbouwen, maar het komt recht uit haar hart en dat weet ik te waarderenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
het was ook zo goed onderbouwd, kon jij je daar ook zo goed in vinden?![]()
Het gaat erom dat je het wijs noemt...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet iedereen is even goed in onderbouwen, maar het komt recht uit haar hart en dat weet ik te waarderen
ja man, je hebt gelijk - mod gert, bedankt dat je fok bedient van al dan niet relevante ziekelijke neo-nazistische grappenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mogen mensen lekker voor zichzelf bepalen, hoef jij niet voor ze te doen.
Hij wil je!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef DaanDobber het volgende:
Jongens, Erik begint opeens tegen me te praten op msn.
Doe hem de groeten!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef DaanDobber het volgende:
Zeg hem maar dat we hem een toffe gast vonden hier op Fokquote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef DaanDobber het volgende:
Kijk maar uit dat je niet in slaap valt !quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef DaanDobber het volgende:
dit komt ook recht uit mijn hart, niets persoonlijk hoor, maar ik hoop dat je het wel waardeert.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet iedereen is even goed in onderbouwen, maar het komt recht uit haar hart en dat weet ik te waarderen
quote:- Eric- zegt:
HEY
we will abuse our physical health, we will pay for it zegt:
Hey man
- Eric- zegt:
hey
- Eric- zegt:
ik zag allemaal berichtjes van jou op mn msn
- Eric- zegt:
maar was ff paar dagen "gevlucht"
Hahahaha, zeker door die stress van die kooi?
- Eric- zegt:
stress.....tis heftig thuiskomen
- Eric- zegt:
maarehm...sorry hoor...wie ben jij ook alweer?
Daan
- Eric- zegt:
hahaah zover was ik al
- Eric- zegt:
...en verdeR?
Dobber, Daan Dobber.
Maar ik wist ook niet wie jij was voordat ik je online zag staan
- Eric- zegt:
mm hoe kom je in mijn msn dan?
Geen idee dus
- Eric- zegt:
whahaha
- Eric- zegt:
pic?
Ik hoopte dat jij het wist
- Eric- zegt:
heb je foto?
- Eric- zegt:
vast wel
Als je dacht dat Amanda wel de bodem was qua intelligentie dan doet die delzus er nog een schep bovenopquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Pavement het volgende:
Wat een dom wicht pfffffffffffff
Ik snap niet dat de familie van lieke ipv kritiek op haar, geen kritiek hebben hoe dat meisje behandelt wordt door Jaap en dat dat toegestaan wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Het verschil in gesprek tussen Lieke en haar zus en nu Amanda en haar zus![]()
Het blijft een beetje trieste familie. Daar wil je volgens mij niet in de buurt wonen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:33 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda met zus Deb aan de foon, beiden haten ze Lieke "ohh my God".....![]()
[afbeelding]
Die zitten niet de hele dag te streamen, dus hebben dat waarschijnlijk nog niet eens gezien.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de familie van lieke ipv kritiek op haar, geen kritiek hebben hoe dat meisje behandelt wordt door Jaap en dat dat toegestaan wordt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda: En hoe is het met Mama?
Deb: Ja, goed hoor, ze heeft haar haar en nagels laten doen samen met Daniellie.
Amanda: OOOOOOOOOW, een beautydagje dus.
Hij vond het ook niet erg om in een reality soap te zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja dat zal wel vreemd zijn maar ik vind het niet netjes om dit dan online te gaan zetten.![]()
Ik vond haar ouders de vorige keer ook al niet echt aardig. Beetje zuur en zeurderig.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de familie van lieke ipv kritiek op haar, geen kritiek hebben hoe dat meisje behandelt wordt door Jaap en dat dat toegestaan wordt.
jahaaaaaaaaaaaaaaaa O fok. Gaan ze me weer hoop geven.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen op de bank verzamelen
Bij de rest dan wel??quote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Het verschil in gesprek tussen Lieke en haar zus en nu Amanda en haar zus![]()
Het blijft een beetje trieste familie. Daar wil je volgens mij niet in de buurt wonen.
Toen wist hij dat alles uitgezonden werd.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Hij vond het ook niet erg om in een reality soap te zitten.
Met wie sprak ze toen? Haar vader en moeder?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond haar ouders de vorige keer ook al niet echt aardig. Beetje zuur en zeurderig.
Deze zus heeft een hersenbloeding gehad en is nog steeds herstellende.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dacht dat Amanda wel de bodem was qua intelligentie dan doet die delzus er nog een schep bovenop
Lieke belde met beidenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Met wier sprak ze toen? Haar vader en moeder?
Maar daar heeft ze toch geen schade aan haar intelligentie door opgelopen?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze zus heeft een hersenbloeding gehad en is nog steeds herstellende.
Dat maakt op zijn minst iets goed.
Ze heeft ook in dezelfde strobos geplukt als Amanda.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dat is dat kind dat lang heeft vast gezeten vanwege asociaal gedrag?
Ow pardon dat wist ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
ze is 16 of 17 toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef 2live het volgende:
en ze is nog jonger als Amanda?????
Haal ik die twee zussen toch door elkaar. Dit is dat internaatkind.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze toch geen schade aan haar intelligentie door opgelopen?![]()
Nope dit is de bajesklant...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Video was internaatje, aan de foon was de ander.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haal ik die twee zussen toch door elkaar. Dit is dat internaatkind.![]()
Ik heb me vergist, het is die andere zus.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Video was internaatje, aan de foon was de ander.
ghaawaaaaawaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
Amanda klinkt wèl zat, eigenlijk.
Inderdaad....vind het ook verschrikkelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit ziet er toch echt niet uit
[afbeelding]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.quote:
ze had het over 4 septemberquote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Tissik het volgende:
Het zusje zal dan wel net 18 zijn geworden. Op exact de 18e verjaardag, worden deze onstpoorde kinderen op vrije voeten gesteld en vallen ze ten prooi aan (en vice versa natuurlijk) aan de maatschappij. Mooi land, Nederland.
Ik word heel erg bang van die oogschaduwquote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef Anderkeertje het volgende:
Waar heeft Natasja die make-up vandaan??
van Patries....quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef Anderkeertje het volgende:
Waar heeft Natasja die make-up vandaan??
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.
Daniellequote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Weet iemand hoe dit zusje heet? Ik hoor helemaal geen naam noemen.
lol soort gezichtsmassage zou ook kunnen...;-)quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef agter het volgende:
dennis vraagt zich af of ie nog leeft:
[[url=http://inlinethumb13.webshots.com/6156/2315216100101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
Danielle, weet niet zeker hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Weet iemand hoe dit zusje heet? Ik hoor helemaal geen naam noemen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vader viel dood uit het raam. Stiefvader dronk zich dood geloof ik. Moeder woont in Belgie en kijkt niet om naar haar kinderen. Deborah van de trap gesmeten en op d'r hoofd geland. Danielle is een bajesklant en Amanda is een hoer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |