dit komt ook recht uit mijn hart, niets persoonlijk hoor, maar ik hoop dat je het wel waardeert.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet iedereen is even goed in onderbouwen, maar het komt recht uit haar hart en dat weet ik te waarderen
quote:- Eric- zegt:
HEY
we will abuse our physical health, we will pay for it zegt:
Hey man
- Eric- zegt:
hey
- Eric- zegt:
ik zag allemaal berichtjes van jou op mn msn
- Eric- zegt:
maar was ff paar dagen "gevlucht"
Hahahaha, zeker door die stress van die kooi?
- Eric- zegt:
stress.....tis heftig thuiskomen
- Eric- zegt:
maarehm...sorry hoor...wie ben jij ook alweer?
Daan
- Eric- zegt:
hahaah zover was ik al
- Eric- zegt:
...en verdeR?
Dobber, Daan Dobber.
Maar ik wist ook niet wie jij was voordat ik je online zag staan
- Eric- zegt:
mm hoe kom je in mijn msn dan?
Geen idee dus
- Eric- zegt:
whahaha
- Eric- zegt:
pic?
Ik hoopte dat jij het wist
- Eric- zegt:
heb je foto?
- Eric- zegt:
vast wel
Als je dacht dat Amanda wel de bodem was qua intelligentie dan doet die delzus er nog een schep bovenopquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Pavement het volgende:
Wat een dom wicht pfffffffffffff
Ik snap niet dat de familie van lieke ipv kritiek op haar, geen kritiek hebben hoe dat meisje behandelt wordt door Jaap en dat dat toegestaan wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Het verschil in gesprek tussen Lieke en haar zus en nu Amanda en haar zus![]()
Het blijft een beetje trieste familie. Daar wil je volgens mij niet in de buurt wonen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:33 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda met zus Deb aan de foon, beiden haten ze Lieke "ohh my God".....![]()
[afbeelding]
Die zitten niet de hele dag te streamen, dus hebben dat waarschijnlijk nog niet eens gezien.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de familie van lieke ipv kritiek op haar, geen kritiek hebben hoe dat meisje behandelt wordt door Jaap en dat dat toegestaan wordt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda: En hoe is het met Mama?
Deb: Ja, goed hoor, ze heeft haar haar en nagels laten doen samen met Daniellie.
Amanda: OOOOOOOOOW, een beautydagje dus.
Hij vond het ook niet erg om in een reality soap te zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja dat zal wel vreemd zijn maar ik vind het niet netjes om dit dan online te gaan zetten.![]()
Ik vond haar ouders de vorige keer ook al niet echt aardig. Beetje zuur en zeurderig.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de familie van lieke ipv kritiek op haar, geen kritiek hebben hoe dat meisje behandelt wordt door Jaap en dat dat toegestaan wordt.
jahaaaaaaaaaaaaaaaa O fok. Gaan ze me weer hoop geven.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen op de bank verzamelen
Bij de rest dan wel??quote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Het verschil in gesprek tussen Lieke en haar zus en nu Amanda en haar zus![]()
Het blijft een beetje trieste familie. Daar wil je volgens mij niet in de buurt wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |