Ik wil ook een zwembad om in te kotsen , net als Cc.quote:
probleem met wie dan? Huub en Lieke krijgen iedereen tegenover zich als ze Dennis aanpakken.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap vast wel. Nu is alleen even de vraag hoe slim Dennis werkelijk is. Als hij Lieke op de stoel zet ipv Brian, dan denk ik dat de jongen een enorm probleem heeft.
Dat mogen mensen lekker voor zichzelf bepalen, hoef jij niet voor ze te doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
het is irrelevant, de titel van het filmpje en de bespreking erover op de streams zeggen genoeg
Nope.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef agter het volgende:
heeft dennis nu eigenlijk al zijn excuus aangeboden aan huub voor het breken van zijn vinger?
zou wel netjes zijn.
vind ik ook, wijze dingen zegt amandaquote:Op maandag 25 juni 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat ze zich dood irriteert aan Lieke en dat ze haar een stom wijf vindt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef agter het volgende:
heeft dennis nu eigenlijk al zijn excuus aangeboden aan huub voor het breken van zijn vinger?
zou wel netjes zijn.
Een buitengewoon wijze uitspraak inderdaad..... Ze kan zo beginnen aan de Erasmus.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind ik ook, wijze dingen zegt amanda
het was ook zo goed onderbouwd, kon jij je daar ook zo goed in vinden?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind ik ook, wijze dingen zegt amanda
Jaap is ook nog steeds pisse dop Brian, dus wil hem ook wel op de stoel. Misschien krijgt Dennis Brian ook wel tegen zich als hij niet Brian op die stoel zet. En behalve Jaap en Huub is er verder niemand tot terror in staat in die villa.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef 2live het volgende:
[..]
probleem met wie dan? Huub en Lieke krijgen iedereen tegenover zich als ze Dennis aanpakken.
niet iedereen is even goed in onderbouwen, maar het komt recht uit haar hart en dat weet ik te waarderenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
het was ook zo goed onderbouwd, kon jij je daar ook zo goed in vinden?![]()
Het gaat erom dat je het wijs noemt...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet iedereen is even goed in onderbouwen, maar het komt recht uit haar hart en dat weet ik te waarderen
ja man, je hebt gelijk - mod gert, bedankt dat je fok bedient van al dan niet relevante ziekelijke neo-nazistische grappenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mogen mensen lekker voor zichzelf bepalen, hoef jij niet voor ze te doen.
Hij wil je!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef DaanDobber het volgende:
Jongens, Erik begint opeens tegen me te praten op msn.
Doe hem de groeten!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef DaanDobber het volgende:
Zeg hem maar dat we hem een toffe gast vonden hier op Fokquote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef DaanDobber het volgende:
Kijk maar uit dat je niet in slaap valt !quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef DaanDobber het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |