quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Hmmmz, ik kan natuurlijk een bus pringles openrukkenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net een handje vol ongezouten cashews op, zit gelijk vol![]()
eerst foto makenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hmmmz, ik kan natuurlijk een bus pringles openrukken.
jij bent ook niet iedereenquote:
wens hem maar sterkte dan, hij liever als ikquote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ook niet.
Afscheidsborrel van een vriend die voor een half jaar naar Afghanistan moet om 't soldaatje uit te hangen.
quote:
ik kom niet verder dan 1 op 16, nogwatquote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ding gaat als een tiet
verbruikt niet veel olie ook hoor
![]()
Ik ga deze tank 1 op 20 proberen te halen
Zijn vriendin vindt het ook niks (en ik vind het raar, want hij loopt er 'pas' een jaartje rond, in 't leger).quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
wens hem maar sterkte dan, hij liever als ik
ik ben er niet aan toe gekomen om ook maar iets aan mijn 155 te doen. Wil nog zeker de motorsteunen vervangen hebben en wat gedaan hebben voor extra koeling. Plus dat ik de gaatjes in mijn schijven ff nog vrij moet maken.
80kw volgens het rdwquote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef D-Devil het volgende:
Pffff, 1 op 16 was wat mijn pa ermee haalde, ik 1 op 10 en met wat pech 1 op 8.
Afgelopen 3 tanks, 1 op 12 though.
Ecotec 1.6 C16XE 86Kw als ik me niet vergis.
Kan kloppen, wist niet zeker wat het wasquote:
Een jaartje is wel weinig jaquote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zijn vriendin vindt het ook niks (en ik vind het raar, want hij loopt er 'pas' een jaartje rond, in 't leger).. Ander weekend dan maar
!
http://www.sigarettenonlineshop.nlquote:Op maandag 25 juni 2007 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
wie wil er even peuken voor mij halenben te lui om de stoel uit de komen
![]()
hier nog 1quote:
ja ik klikte, uit nieuwsgierigheidquote:
neequote:
140 is niet trappen, das normaalquote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Minder hard trappenIk rij normaal ook 1 op 17
kunnen we straks dwergwerpenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee![]()
* ThaFreak steekt laatste peuk op![]()
nee nu niet, nooit niet....quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee nu niet, nooit niet....
ga maar iemand anders werpen![]()
net als alfa's afzeikenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
t word idd wel een beetje afgezagd lipje
ach hij is volgens mij al sinds ik hem heb redelijk ver opquote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef D-Devil het volgende:
Die van mij was ook helemaal gaar, wilde de oprit oprijden, ding ging niet meer in de achteruit, bleek de koppeling aan vervanging toe te zijn, dure kutgrap altijd.
holy fuck boquote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
wens hem maar sterkte dan, hij liever als ik
ik ben er niet aan toe gekomen om ook maar iets aan mijn 155 te doen. Wil nog zeker de motorsteunen vervangen hebben en wat gedaan hebben voor extra koeling. Plus dat ik de gaatjes in mijn schijven ff nog vrij moet maken.
motorsteunen kan ik natuurlijk niet zelf, derest samen met papsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
holy fuck bo
ik ben even een jaartje absent een beetje en jij doet ineene alles heulemaal zelf
admin rechten ontnomen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:40 schreef D-Devil het volgende:
Ik kan niet eens meer mijn systeemtijd veranderen.
Echt waar, kinderachtig tot en metquote:
pffff... lijkt me echt kut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Echt waar, kinderachtig tot en met. Ik ben volgens mij de enige die het niet kan veranderen.
Ach ik was boven agent level, nu zit ik op agent level, echter de normale agents kunnen wel nog het een en ander, en ik niet, en het meest vervelende is dat ik gewoon bijna zeker weet dat zodra ik opstond van mijn bureau iemand met IT heeft gebeld "Ja hij staat nu op, revoke access maar"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
pffff... lijkt me echt kut.
Hoewel ik hier wel eentje heb waar ik de admin rechten graag van ontneem, die gast heeft nu in een maand tijd al 3x een virus binnen gekregen. Laatste keer 3 andere agents mee geinfecteerd.![]()
mijn god wat een NSB praktijken overal tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ach ik was boven agent level, nu zit ik op agent level, echter de normale agents kunnen wel nog het een en ander, en ik niet, en het meest vervelende is dat ik gewoon bijna zeker weet dat zodra ik opstond van mijn bureau iemand met IT heeft gebeld "Ja hij staat nu op, revoke access maar".
Waaromquote:
Ik zit er toch niet achter en officieel heb ik het niet eensquote:
heb je ook yoghurt gegetenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:35 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik zit er toch niet achter en officieel heb ik het niet eens.
gewoon remoten naar je thuis pc. Ik heb daar ook nu muziek op staan draaien, streamed nog best goed door eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:35 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik zit er toch niet achter en officieel heb ik het niet eens.
Niet dat ik weet.quote:
Ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef ook_gek het volgende:en wie zei net dan gozer goedemorgen alles goed tegen mij
![]()
Juh, Putty ftwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon remoten naar je thuis pc. Ik heb daar ook nu muziek op staan draaien, streamed nog best goed door eigenlijk![]()
quote:
Trust me, niet zo afgezaagd als de meest stompzinnige brandendeautograpjesquote:
het is beide afgezaagdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Trust me, niet zo afgezaagd als de meest stompzinnige brandendeautograpjes
dat zijn nog eens adviezen waar je wat mee kan. 14.gifquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:46 schreef Sjoem het volgende:
Tip van mijn baas:
Rook een jointje, ga in bed liggen met 2 dekens erop en slaap even een uurtje..
ik had er om 9:00 al geen zin meer inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef D-Devil het volgende:
Is het nog geen 5 uur. Blegh, tijd kruipt voorbij zo..
Mét of zonder jointje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga nog even slapen.
toch zwanger...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga nog even slapen.
Q 6220quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:39 schreef Alfisti het volgende:
ook_gek: doet dat nummers van dat vogels ding nog eens
Haha precies dat zeg ik hem al zo lang.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef Sjoewe het volgende:
GRAFTAK. GA EENS WERKEN VOOR JE GELD!
Jij krabt aan je ballen en download pr0n voor je geld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Haha precies dat zeg ik hem al zo lang.
Niets helpt
HOU JE BEK EEUWIGE KUTSTUDENTDIEONDERHETBUREAUEEN9VOORZ'N "MONDELING" HAALTquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef Sjoewe het volgende:
GRAFTAK. GA EENS WERKEN VOOR JE GELD!
ZEGTDEVIEZEINCOMPETENTEMAAIVELDJALOEZIEDRAGENDEUNDERACHIEVERquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
HOU JE BEK EEUWIGE KUTSTUDENTDIEONDERHETBUREAUEEN9VOORZ'N "MONDELING" HAALT
Crash tegen een Mercedesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:16 schreef ook_gek het volgende:
HEYCOOLWEGAANTYPENZONDERSPATIETEGEBRUIKENENLEKKERSTOMGAANSCHELDENOPELKAARDUSALSJENUZEGTGADOODKRIJGJEGEENBANWANTHETISGEENDIRECTEAANVALOPIETSOFIEMAND
* Xtreem gaat huilend naar Papa Tjabboquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ZEGTDEVIEZEINCOMPETENTEMAAIVELDJALOEZIEDRAGENDEUNDERACHIEVER![]()
Ik schep alleen maar fietsersquote:
En je vermoord de SCquote:
"Wat zit je haar leuk"?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er weer. Zowaar een compliment gekregen op mn werk
Ik doe geen dozen stapelen. Sterker nog, we hebben maar één pallet, dus die hoef ik ook niet te sorteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
"Zeg Miedema, je hebt die dozen uiterst netjes gestapeld knul. [afbeelding] "
nee, de koffie automaat bijvullen moet morgen weerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Xtreem het volgende:
"Zeg Miedema, je hebt een verdomd lekkere pot koffie gezet"
Nee, dat was gister een klacht juist.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef BoJo het volgende:
"LexieSexie wat ben je geil"
"je hebt geneukt. Je bent te vrolijk"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er weer. Zowaar een compliment gekregen op mn werk
das de dag nadat je je autoradio hebt gekregenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb niet geneukt. 28 januari nog steeds voor t laatst.
yup.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef lipje het volgende:
[..]
das de dag nadat je je autoradio hebt gekregen
Tubgirl? ^_^quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Japanse vriendin?
Nou jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef lipje het volgende:
nee ik riep het koffiemeisje, maar ze reageert niet
vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef lipje het volgende:
nee ik riep het koffiemeisje, maar ze reageert niet
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan in mn eentje een motroblok uit mn auto en in mn garage tillen. kijk mij nu een sterk zijn. en stoer met overla motorolie en vet op mn lichaam.
daar gooide ik ook altijd mee ja, om achteraf te lezen 'breekbaar'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo goed was als pakketjesbezorger.
Ik vind dit wel de beste oplossing eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik kan 140kg door mijn collega's laten tillen![]()
Ik zag laatst zo'n josti met een steekwagen, doos van HP met een monitor erop grote oranje sticker "breekbaar" gaat hij er trappen mee lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef Fugie het volgende:
Ook standaard was om met pakketjes te schudden waar breekbaar op stond
Duidelijk brabanders ofzo in die 156quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Fugie het volgende:
'die kwam veulste hard op me af hehehehe'
tjah kan er maar 1 zijn dan eh
Kom maar hoor jongenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem gaat huilend naar Papa Tjabbo
Uhm, nou ja ligt eraan niet als ik me onder vreemd gezelschap begeefquote:
whehehe zon zuigend accent whehehequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Uhm, nou ja ligt eraan niet als ik me onder vreemd gezelschap begeef.
Ik breng dat tering jong nog enig opvoeding mee. Iets waar het bij jou te kort geschoten isquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NirTrs_nloMDat is Bo toch die 155 cilinder die voorbij die 156 gaat?
![]()
Duhhh, 3.2 liter V6, niet minder. Oh misschien kun je er gelijk mee de ring opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja helemaal lijp
mijn baas belde vandaag of ze maandag een lease auto moesten neerzetten
Moet je gelijk ff het leasecontract erbij naslaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Duhhh, 3.2 liter V6, niet minder. Oh misschien kun je er gelijk mee de ring op.
nee gewoon in vectra rijden en op het gemakje eens alles uitzoeken ind e baas zijn tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Duhhh, 3.2 liter V6, niet minder. Oh misschien kun je er gelijk mee de ring op.
Ikzelf heb de N73, ben er erg blij mee, collega heeft een N95, als je de GPS niet gebruikt want dat had ik ook al gelezen dan is het misschien nog niet zo'n ramp, de camera is meer dan voldoendequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef ook_gek het volgende:
oke paniek. Ik kan volgende maand weer een nieuwe mobiele uitzoeken. Maar welke moet ik nemen. De Nokia N95 is vrij kut heb ik begrepen dat gps module ding heeft vrij slecht bereik. Maar zit er wel aan te denken die te nemen.
Maar de LG Prada vind ik er ook wel verdomde netjes uitzien. Ik bel en sms er alleen mee. Niet meer en niet minder.
Iemand nog advies en of een ander toestel idee?
ik doe ook vrij weinig met die camera eigelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ikzelf heb de N73, ben er erg blij mee, collega heeft een N95, als je de GPS niet gebruikt want dat had ik ook al gelezen dan is het misschien nog niet zo'n ramp, de camera is meer dan voldoende. Een SonyEricsson is ook wel leuk, maar voor mij na jaren nokia is dat gewoon geen optie om aan te wennen
.
had ik maar 155 cillindersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NirTrs_nloMDat is Bo toch die 155 cilinder die voorbij die 156 gaat?
![]()
niet waarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja
Er is maar een 155-rijder met zonneschermpjes achterin
Doe je ook zwaaien naar andere alfa rijders?quote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Doe je ook zwaaien naar andere alfa rijders?.
Hoeveel man rijden er dan op een trekker? Lijkt me echt net alsof je geen vrienden hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zwaai me dood maar niemand zwaait ooit terug
Hahahaha hij komt uit Fryslân hij rijdt in een trekker OMG WAT VIND IK MEZELF GRAPPIG!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoeveel man rijden er dan op een trekker? Lijkt me echt net alsof je geen vrienden hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er is maar een 155-rijder met zonneschermpjes achterin
quote:
kan ik het helpen dat dat kreng niet luisteren wilquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik breng dat tering jong nog enig opvoeding mee. Iets waar het bij jou te kort geschoten is
Het probleem is begonnen toen een half tamme triangel jostie zich opeens voort moest plantenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat dat kreng niet luisteren wil
En daar de nageboorte vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het probleem is begonnen toen een half tamme triangel jostie zich opeens voort moest planten
Wat hij zegtquote:
zie je wel. Preventief moeten ruimen. Het heeft totaal geen bewustzijn meer van wie of wat het afkomstig isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
niet zo respectloos tegenover je pa hey
ja dat doet het ook goed bij mensen die totaal geen eigen smaak hebben en niet van grote verranderingen houden. Alles moet veilig het zelfde blijven. En zeker niet iets nieuws gaan ontwerpen want dat is engquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:44 schreef Fugie het volgende:
porsche doet het altijd goed!
Stel je niet aan, een 911 Turbo uit '95 is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat doet het ook goed bij mensen die totaal geen eigen smaak hebben en niet van grote verranderingen houden. Alles moet veilig het zelfde blijven. En zeker niet iets nieuws gaan ontwerpen want dat is eng![]()
Gast je vraagt welke remmen, nou een setje porsche remmen zal wel goed remmen op een mx5.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat doet het ook goed bij mensen die totaal geen eigen smaak hebben en niet van grote verranderingen houden. Alles moet veilig het zelfde blijven. En zeker niet iets nieuws gaan ontwerpen want dat is eng![]()
ik wil eenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Stel je niet aan, een 911 Turbo uit '95 is gewoon lekker.
Ja wtf gebeurd er hier opees danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Stel je niet aan, een 911 Turbo uit '95 is gewoon lekker.
Sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja wtf gebeurd er hier opees dan
ga jij mij even tegen spreken. Ben je weer door gesnoven of zo.
Jij bent het ALTIJD met mij eens slet van me![]()
Ferraris zijn leuk enzo, maar verre van praktischquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-CnImIihIWs
zo heerlijk filmpje. Voor Fugie de GT3 RS en voor ook_gek 360CS
en geef toch toe dat hoge gejank van de 360 is toch zo extreem geil
Sinds wanneer moet een vol bloed sportwagen praktisch zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ferraris zijn leuk enzo, maar verre van praktisch
Ik vind die 3 zitplaatsen redelijk debiel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een vol bloed sportwagen praktisch zijn![]()
Ga dan voor de MC F1 die heeft een vrij grote bagage ruimte en 3 zitplaatsen
je kan je zelf wel lekker met z'n 3en door rijden a 380KM plusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik vind die 3 zitplaatsen redelijk debiel.
Het moet praktisch zijn zodat je ook nog wat hebt aan je sportwagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een vol bloed sportwagen praktisch zijn![]()
Ga dan voor de MC F1 die heeft een vrij grote bagage ruimte en 3 zitplaatsen
mensen die een porsche kopen zijn dik en 50 omdat ze bang zijn voor verranderingenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
Het moet praktisch zijn zodat je ook nog wat hebt aan je sportwagen
Daarnaast past een porsche meer bij mij. Ferraris zijn flamboyante over de top autos met een heel eigen wereldje. Porsches zijn koele racemachines gemaakt om te presteren
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mensen die een porsche kopen zijn dik en 50 omdat ze bang zijn voor verranderingen![]()
Best tof, dure pure sportauto's afkraken en zelf de übermidlifecrisisbak van je moeder rijdenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mensen die een porsche kopen zijn dik en 50 omdat ze bang zijn voor verranderingen![]()
Truste hermanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:11 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Best tof, dure pure sportauto's afkraken en zelf de übermidlifecrisisbak van je moeder rijden
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:11 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Best tof, dure pure sportauto's afkraken en zelf de übermidlifecrisisbak van je moeder rijden
Oh dus als je zelf niet zo een auto heb mag je het niet afkraken en mag je er geen mening over hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:11 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Een mening hebben mag, maar niet zon uitgesproken mening als je zelf in zo'n afgrijselijk koekblik rijdt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus als je zelf niet zo een auto heb mag je het niet afkraken en mag je er geen mening over hebben![]()
Prima, ik ga slapen, dus laat hem maar blaten. Laterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:16 schreef Fugie het volgende:
mark is ferrari fanboy, als je daar iets slechts over zegt 'ook al is het je mening' dan schiet ie gelijk in de defence en zijn de rapen gaar
Er zijn maar twee drie 155's met zonneschermen achterinquote:
Inderdaad ja Ferrariquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:16 schreef Fugie het volgende:
mark is ferrari fanboy, als je daar iets slechts over zegt 'ook al is het je mening' dan schiet ie gelijk in de defence en zijn de rapen gaar
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Stel je niet aan, een 911 Turbo uit '85 is gewoon lekker.
je kan lullen wat je wil, ik luister er niet meer naarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Inderdaad ja Ferrari
Al geef ik toe dat de Carrera GT wel een geslaagde porsche is. Zeker ook qua geluid. Dus er is nog hoop voor ze![]()
Mooie discussiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wil, ik luister er niet meer naar![]()
hmm je informatie is niet meer up to date. Het is gewoon mijn autoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:11 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
bull crapquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Er zijn maar twee drie 155's met zonneschermen achterin![]()
en ze zijn alletwee artc155 lid
Hij was vast weer aan het overgevenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:22 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij was vast weer aan het overgeven.
Bedankt voor die infoquote:
is het 1 zo een vloeibaar straaltje of is het echt een spuit fontijn?quote:
Dankjequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef D-Devil het volgende:
Ik hoop dat je een onstoken kringspier krijgt Bo.
Gewoon zo een harde straal die je echt goed voelt inderdaad en dat je weet dat het zo hard in de pot terrecht komt dat de hele pot vol zit. En als je echt je best doet voel je dan stukjes strond terug spetteren op je billetjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:54 schreef D-Devil het volgende:
Zo'n straaltje wat je ook echt voelt sproeien als je aan het kakken bent en dat je krent ook gewoon pijn doet bij het drukken, die zijn het beste..
ik probeer mijn notebook te herstellen met zo een herstel cd. Maar of hij gaat het binnen nu en 2min doen of ik tieft straal dat ding hier door het raam is. De keuze is aan die hoerige kut flaptopquote:
Je krijgt wat je verdiendquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Tjabbo het volgende:
straks naar buiten ophanging checken
net met een streepje zetten even óf de ophanging óf het diff gesloopt
ja hequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Tessa ziet er trouwens al een stuk ouder uit, o_g.
* Xtreem lacht nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Tjabbo het volgende:
van de corrola hoop ik?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Tjabbo het volgende:
Neequote:
but kwaliteit danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee daar zet ik geen strepen mee.
+ voor de corolla heb ik geen schuur aan onderdelen liggen
jeah nou ik hoop dat het het diff is maar ik ben bang van niet.quote:
Sorryquote:
Dat is wat ze je wijs gemaakt hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Tjabbo het volgende:
wel gek want hij is gerebuild, en kan zo'n 700pk houden.
grappige naam voor een poesjequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja he![]()
Maar het blijft een klein terroristje![]()
Tessa de terrorist. Je moet in het katten foto topic kijken. Zie je dat kleine beestje zich helemaal groot maken voor de hondquote:
leuk he kattenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tessa de terrorist. Je moet in het katten foto topic kijken. Zie je dat kleine beestje zich helemaal groot maken voor de hondZo klein hoopje kat dat opeens stoer gaat doen tegen over een herder
`
(Centraal) Katten met foto's # 40
zeker weten. Er bebeurd altijd wel wat in huisquote:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Fugie het volgende:
katten zijn dom
daar heb je een puntquote:
En daar laat je Intelligentie je in de staatquote:
haquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En daar laat je Intelligentie je in de staat![]()
Shit haal ik dat intelligentie door de spelling controle zo dat je daar niet over kan zeiken vertieft ik nog die zin aan het eindquote:
met een klein katje ook. God mag weten wat ze nou weer gaat slopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef D-Devil het volgende:
Katten zijn gemakkelijk. Met een hond heb je veel meer rekening te houden namelijk.
rammen en beukenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Fugie het volgende:
tjabbo je moet niet met die supra omgaan alsof het een goedkope hoer is
Kosten zullen meevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry
Hoop voor je dat het niet teveel gezeik + kosten oplevert
Hoop het niet voor jequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kosten zullen meevallen.
Thuis komen vanavond is een groter probleem. zo ff kijken of er echt iets stoek ies![]()
dat je je auto niet als vrouw aanspreektquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
rammen en beuken
Moet'ie gewoon kunnen hebben![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat je je auto niet als vrouw aanspreekt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef darkbahamutclan het volgende:
[..]
U behandeld uw auto het zelfde dus zoals u dat doet s’nachts met paarden en koeien
Waarschijnlijk Sandtler GT schijven met Ferodo blokken en goede kwaliteit DOT 4.0 remvloeistof zodat ik op mijn dooie gemak de auto kan verbeteren qua snelheidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef ook_gek het volgende:
paal welke remmen wil jij onder je mx5 gaan knallen dan![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef darkbahamutclan het volgende:
[..]
U behandeld uw auto het zelfde dus zoals u dat doet s’nachts met paarden en koeien
ik vind die standaard remmen zo ontiegelijk slechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Sandtler GT schijven met Ferodo blokken en goede kwaliteit DOT 4.0 remvloeistof zodat ik op mijn dooie gemak de auto kan verbeteren qua snelheidMoet alleen nog steeds rondkijken, mijn huidige remschijven voldoen iig bij lange na niet.
Heb daarnaast ook beter rubber nodig, dat wordt ook een redelijke kostenpost
Ga je dan ook in pak je remschijven en blokken poetsen terwijl de mensen van de garage je auto fixen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
Het moet praktisch zijn zodat je ook nog wat hebt aan je sportwagen
Daarnaast past een porsche meer bij mij. Ferraris zijn flamboyante over de top autos met een heel eigen wereldje. Porsches zijn koele racemachines gemaakt om te presteren
Ik heb bijna Lipje's alfa gebumpert door die kutremmen myaquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind die standaard remmen zo ontiegelijk slecht![]()
Ik wil echt betere remmen hebben gewoon. Zitten net nieuwe blokken onder en dat helpt wel iets maar ik ben er niet tevreden mee.
In pak aan je auto werkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga je dan ook in pak je remschijven en blokken poetsen terwijl de mensen van de garage je auto fixen?Dat maakte ik mee bij de keuring van de 944
Levert Porsche trouwens niet standaard Brembo remmen mee? Goede kwaliteit en grotere remschijven helpt natuurlijk ook aardig, maar levert weer een lege beurs op.
Houd me op de hoogte ben benieuwd. Want die remmen van mij moeten echt verranderd wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb bijna Lipje's alfa gebumpert door die kutremmen myaEn bij de slipcursus viel ook al op dat mijn auto erg slecht remde (kan overigens ook in combinatie met de banden zijn...)
Ik moet nog kijken wat voor (goede kwaliteit) remmen ik kan halen voor mijn huidige velgen, misschien dat ik ook wel naar de 15" moet.
jawel al beetje rond gekeken. Maar ben ook benieuwd wat paal gaat doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:06 schreef Fugie het volgende:
op een mx5 forum kan je toch wel gnoeg info vinden ?
De reden dat ik porsche zei is omdat ze op het opelforum ze vaak porsche remmen gebruiken om de boel te upgraden, of remmen van een volvo
Nee, daar piepen de midlifers dat je zo'n mooie auto niet op het circuit moet gebruiken omdat dat zonde isquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:06 schreef Fugie het volgende:
op een mx5 forum kan je toch wel gnoeg info vinden ?
De reden dat ik porsche zei is omdat ze op het opelforum ze vaak porsche remmen gebruiken om de boel te upgraden, of remmen van een volvo
Gaat meestal om remmen van de wat zwaardere volvo's enzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, daar piepen de midlifers dat je zo'n mooie auto niet op het circuit moet gebruiken omdat dat zonde is
Mex_ (de gozer die nu een Elise rijdt) is een van de weinigen die zijn MX omgebouwd heeft voor circuitgebruik voor zover ik heb gezien. in de UK en via miata.net zijn er wel meer die hun MX circuitwaardig maken, maar daar moet ik nog ladingen aan posts van doorspitten.
Overigens wel slecht dat std Volvo remmen zoveel beter zouden zijn dan std Opel remmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |