quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
De SC
Leandra is al jaren op Fok, de queen van de SC
Ian-Nick is nieuw, maar heeft het gepresteerd om in zeer korte tijd bijna net zo veel te posten als Tong. Ian wil mod worden maar heeft nu problemen met zn PC. Hij woont in Duitsland. Beiden hebben geen streams van DGK ( = nu voor geld ipv gratis)
PC eend is ook oud, een lieve zuiger, dol op vrouwen met een gouden hartje, maar pas op voor hem. Mootie = een kikker met veel verschillende jurkjes. Woont samen en zit midden in een verbouwing. Gert, Avonnne en Day zijn de mods. Zij posten hier ook en worden hier lief en hard genomen. Peter6000, HiDiHo en Demins zijn mijn schatten. Ze posten hier weinig maar zijn lief en ik ben een slet. Veulen is een dierenvriend. Yvonne is de opperbaas, post zelden, maar slaat met haar zweep en noemt haar gezin kindjes van god ( kan ze niet helpen). Lobasca is een rare eend die verliefd is op Andy ( tennis) verder meer en meer.............
Vraag maar raak
Leandra!quote:
Ja... die vond ik wel mooi dubbel eigenlijk.... met je 20 jaar ben je net post-puberteit, en in vergelijking met een paar van die bejaarden hier ben je sowieso een puber... en je post hier tochquote:
Laters lekkertjequote:Op maandag 25 juni 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... ik ben nu ff Grey's Anatomy kijken, dan kan mijn puber ook ff ongegeneerd achter de PC
Laters![]()
haha ja ben nog steeds van de schrik aan het bekomen..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:38 schreef kleinzusje het volgende:
Buuffffffffffffffffffffffff![]()
Ik ben je niet vergeten, maar wist echt niet meer wie ik moest noemen. Arme Tim was al de draad kwijt![]()
Timmy ik ben even Misa aan het kijken. Je ziet, hartelijk welkom in dit warme bad van vriendjes en vriendinnetjesquote:
Buuf heeft geen streams, Leandra niet, Ian niet, Veulen niet, PC eend soms en wat we bespreken in de SC is roddels over users, maar zo min mogelijk over de GK. In de COS wel. Maar sinds het niveau van het programma lopen daar een paar josties rond ( debielen) die de boel verzieken. Het niveau is echt te laag. Maar ik ben er nog wel, al is het soms.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja ben nog steeds van de schrik aan het bekomen..
Dacht trouwens dat het hier ook nog over de gouden kooi zou gaan maar dat valt dus vies tegen (lees: mee)?
Hier slijmt voornamelijk de incrowd van het DGK forum met elkaarquote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat het hier ook nog over de gouden kooi zou gaan maar dat valt dus vies tegen (lees: mee)?
altijd, maar ik duik weer lekker even mijn studieboeken in..al teveel tijd aan studie ontwijkend gedrag zitten besteden vandaagquote:Op maandag 25 juni 2007 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Timmy ik ben even Misa aan het kijken. Je ziet, hartelijk welkom in dit warme bad van vriendjes en vriendinnetjes![]()
Lukt het je on your one ?
kus KZ
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
altijd, maar ik duik weer lekker even mijn studieboeken in..al teveel tijd aan studie ontwijkend gedrag zitten besteden vandaagx
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier slijmt voornamelijk de incrowd van het DGK forum met elkaar
En soms sleept kleinzusje een argeloze voorbijganger naar binnen om die vreselijk te misbruiken![]()
Dat zijn 3 vragenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
1. Wil je voor mij een pompommetje maken van Andy
2. Wil je voor mij een pompommetje maken van 010 ?
3. Als Thalitha en Lobasca niet komen, stuur je dat wat overgebleven is dan even op ?
Waar was jij nouquote:
Logerenquote:
1e 2 zijn het belangrijkstequote:
Is dat Rob ???quote:
Nou lekker dan, een heel engelloos uitzendingstopicquote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Logeren.
En aangestoken denk ik, ben zelf ook nog steeds ziek, dus diegene zal nu ook wel ziek zijn.
Ik heb nog niemand vermoord trouwens (remember?)...![]()
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Ianquote:
Ik krijg geen 'ingevingen' meerquote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1e 2 zijn het belangrijkste![]()
Moet ik smeken ???
sex merk je toch niks van met mij
en meer heb ik niet in huis
oeiquote:
Geeft niks, ik leg me er bij neerquote:Op maandag 25 juni 2007 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg geen 'ingevingen' meer
Ik ben inspiratieloos![]()
Ga toch fietsenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:09 schreef PC eend het volgende:
Ik ga Talitha ff een eindje tegemoet fietsen![]()
Daarna stop ik me weer vol met allerlei vettigheidquote:
Jared Letoquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef TherAngelina het volgende:
Oh en volgens mij speelt 'ie de moordenaar van John Lennon, vandaar dus dat 'ie dikker is op die andere foto's.
Is toch fucking niet normaalquote:W.I.E. Online
naam21,H.heeftinfogooimerut,SNAPPENJULLIEHETNIET,drietweetwee,Jaapisgek,MONIQUE,JAAP STEMT LIEKE WEG,stop stop stop stop!,BRYAMANDCOWBOYSPELEN,jaapendennispasop,deleteHIER-linkzieza,HOI BQUEEN,Manon,Taradieboemdieeeeeee,AANGIFTEDOEN,actie fans 4 huub!!!,huub is een loser,br nkt am vr backup,veno,bommenlosoptas,STREAMERSBOOSOPREGIE,FOK!_PC_EEND,JOHNNY APELDOORN,harszijnwenkbrouw,klazina,:W_MOOTIE!!,Tammie,Dnnis_heb_Manny_neuk,HUDEJA goede combi,renee,OntslagrondeLIEKE,sissie,ZEG DAG AF HVLIEKE,jaappactmetdennis!,BEWONERS ZIEN
Serieus?quote:
Heul niet!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zag je staan maar dacht dat jij het echt was![]()
Waarschijnlijk iemand die ons dan belangrijk genoeg vind om dit te doenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die ons dan belangrijk genoeg vind om dit te doen![]()
Hoihoiiiquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Good evening.
Ja wordt steeds meer, dat iedereen zijn naam erop wil hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Er valt me wat op: van de typische VOL gewoonte om je naam of avatar op je caps te zetten waren we hier gelukkig verstoken..... toen kwam BSOL van VOL... die deed dat daar altijd al, en zo langzaamaan zijn er steeds meer users die heel kleinzielig hun naam of avatar op hun plaatje moeten zetten??
Wat is dat toch voor gezeik?? "Ik ben geweldig want ik heb deze cap gemaakt"???
Het zijn streamcaps... het is gvd geen copyright werk, de copyrights zijn van Tien
dat was omdat die caps op andere sites gebruikt werden door mensen die deden alsof ze van hen waren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Er valt me wat op: van de typische VOL gewoonte om je naam of avatar op je caps te zetten waren we hier gelukkig verstoken..... toen kwam BSOL van VOL... die deed dat daar altijd al, en zo langzaamaan zijn er steeds meer users die heel kleinzielig hun naam of avatar op hun plaatje moeten zetten??
Het zijn streamcaps... het is gvd geen copyright werk, de copyrights zijn van Tien
Heeft denk ik te maken met dat sommige caps nu ook het huis inkomen en dat men het leuk vind te horen dat die of die geweldige caps maaktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Ik sta hier ergens op de grens van Brabant in een weiland. Ben een beetje moe. Is het nog ver?quote:
Waar was je nou?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
dat was omdat die caps op andere sites gebruikt werden door mensen die deden alsof ze van hen waren.
Dan nog... ze hebben gvd t wiel niet uitgevonden ofzo... het is klik en klaar.... uploaden naar tinypic of weet ik veel en de wereld heeft het....quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
dat was omdat die caps op andere sites gebruikt werden door mensen die deden alsof ze van hen waren.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik sta hier ergens op de grens van Brabant in een weiland. Ben een beetje moe. Is het nog ver?
Lees mijn commentaar in de codus van dagen terugquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Is ze nou nog onderweg ???? Jeetje, ik had alllang bij je geweest.quote:
Nou als Scan ze stuurt, zet hij er Eric uit Zwolle bijquote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb je onderhand dood zitten knuffelen in het lovetopicquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik sta hier ergens op de grens van Brabant in een weiland. Ben een beetje moe. Is het nog ver?
Ik dacht al dat ik zo moeilijk kon ademhalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb je onderhand dood zitten knuffelen in het lovetopic![]()
Het is een sportief type, ze is met de fietsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Is ze nou nog onderweg ???? Jeetje, ik had alllang bij je geweest.
IK met skeelersquote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een sportief type, ze is met de fiets
Ik ben op het point of no returnquote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij? En heb je een tentje bij je?
Van mij is het een stil protest... meer kan ik niet zeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Wat een slap excuusquote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij is het een stil protest... meer kan ik niet zeggenEen naam of symbool is geen copyright teken, het zegt alleen maar wie de cap heeft gemaakt. Je hebt me lang genoeg zien posten om te weten dat bij mij in elk geval de reden niet is dat ik zo prat op het maken van caps ga
![]()
![]()
Ik heb geen rijbewijs en geen auto, en lopen duurt nog langer.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een sportief type, ze is met de fiets
Halverwege dus! Da's mooi dan moet je me bijna kunnen zien.quote:
Ik doe een Ikweetnietsimitatie, leuk he, goed he ;-)quote:
Ik dacht dat ik je zag zwaaien, en begon je gelijk te zoenen,.... bleek een verkeersagente te zijn die er niet van gediend wasquote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Halverwege dus! Da's mooi dan moet je me bijna kunnen zien.
* Talitha zwaait uitbundig naar Eendje![]()
Keej dan jij de luchtbedden en de pomp en de slaapzakken.quote:
VEulennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Ja die stomme dingetjes op caps zijn lelijk en onzinnig.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
En nu zit je in de bak?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je zag zwaaien, en begon je gelijk te zoenen,.... bleek een verkeersagente te zijn die er niet van gediend was
Veulentje!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Wel + eend?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat is dus niet hetzelfde als een trio + 1.![]()
![]()
Voor BSOL hier postte... een maand of wat geleden, probeerde iemand het ooit eens in de COS en die werd gelijk teruggescholden naar VOL....quote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij is het een stil protest... meer kan ik niet zeggenEen naam of symbool is geen copyright teken, het zegt alleen maar wie de cap heeft gemaakt. Je hebt me lang genoeg zien posten om te weten dat bij mij in elk geval de reden niet is dat ik zo prat op het maken van caps ga
![]()
![]()
Owh....quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej dan jij de luchtbedden en de pomp en de slaapzakken.![]()
Zoiets als "wat is een PI" ??quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra ik heb een newbee vraag die ik tot nu toe niet durft/de te stellen, mag het ?
Jullie mogen wel op mij liggen hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Owh....Eend, het gaat wat langer duren vrees ik. Moet even terug naar huis.
![]()
Petraaquote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
VEulennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Volgens mij had je al 2 reserve-dames klaarstaan. Dus opgeteld is dat Eend + 3 ja.quote:
Ik kan me voorstellen dat het je opvalt; ikzelf doe het bijvoorbeeld ook pas sinds kort, en ik ben niet de enige... hee, misschien zijn we allemaal wel in stil protestquote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor BSOL hier postte... een maand of wat geleden, probeerde iemand het ooit eens in de COS en die werd gelijk teruggescholden naar VOL....
Maar het viel me net gewoon op dat er weer een paar bij zijn die hun naam in een cap zetten...
En ik kan heel lang nix zeggen, maar dat houdt een keer op.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie mogen wel op mij liggen hoor![]()
Als je het lang genoeg doet heb ik ook een slaapzak![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoiets als "wat is een PI" ??![]()
![]()
Maar vraagt u maar
Dat jij traag van begrip was wisten we al.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het je opvalt; ikzelf doe het bijvoorbeeld ook pas sinds kort, en ik ben niet de enige... hee, misschien zijn we allemaal wel in stil protest
Tegen de tijd dat ik bij jou aankom, ben ik volgens mij ook dicht bij Eend in de buurt. Dan kan ik de tram wel nemen.quote:
Een echte dame zorgt er voor dat een heer het warm krijgt ook al is het koudquote:Op maandag 25 juni 2007 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een echte heer zorgt dat de dames het warm hebben.
En bij mij knuffelenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou aankom, ben ik volgens mij ook dicht bij Eend in de buurt. Dan kan ik de tram wel nemen.![]()
![]()
Het feest kan beginnenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij had je al 2 reserve-dames klaarstaan. Dus opgeteld is dat Eend + 3 ja.![]()
Zoek Eend!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een echte dame zorgt er voor dat een heer het warm krijgt ook al is het koud![]()
Ehhh, jij met je goddelijke lichaamquote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie mogen wel op mij liggen hoor![]()
Als je het lang genoeg doet heb ik ook een slaapzak![]()
Kwestie van rekenen. het is 300 + 1 berichten in een topic. Als je dat deelt door aantal postings per blz (kun je instellen) in mijn geval 50. Is het eerste bericht op blz 7 de laatste.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
Stel ik zit in een cos kan ik dan ergens zien hoever we zijn ? Dus al bij de 300 max ?
Nu klik ik steeds op GK om te kijken![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat jij traag van begrip was wisten we al.![]()
Wedden...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een echte heer zorgt dat de dames het warm hebben.
Ik controleer het altijd gewoon hier: De Gouden Kooiquote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stel ik zit in een cos kan ik dan ergens zien hoever we zijn ? Dus al bij de 300 max ?
Nu klik ik steeds op GK om te kijken![]()
Ik zeg toch dat jullie op mij mogen liggenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh, jij met je goddelijke lichaamhoort een vrouw warm te houden en in dit geval 2 dames.
![]()
Thx queen !!!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik controleer het altijd gewoon hier: De Gouden Kooi
[afbeelding]
Tenzij een COS heel hard gaat, dan staat hij meestal bij de nieuwe topics ook nog vrij hoog en kun je daar hetzelfde zien.
Tip: Er staan hier koeien in de wei.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen![]()
Als ik dat weiland kan vinden
Kloptquote:Op maandag 25 juni 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW
Maarre?? Je zei dat je altijd in DGK keek... ik neem aan op dezelfde pagina dan??
LOL...... Mutzquote:Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar na je cap en link wilde ik niet zeggen: O, dank je, wist ik al![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat jullie op mij mogen liggen
Moet ik het soms uittekenen![]()
![]()
Gatver, zag je laatst die tekening van Noekie ( natasja met 1 been etc ?)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen dus teken ff uit.
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kwestie van rekenen. het is 300 + 1 berichten in een topic. Als je dat deelt door aantal postings per blz (kun je instellen) in mijn geval 50. Is het eerste bericht op blz 7 de laatste.
Zeg bemoei je er gewoon effe lekker niet meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
He Veulen en Disana: Ik heb lang mn bek gehouden, maar ik erger me mateloos aan dat gekut onderling. Kan dat even via de pm ? Dank jullie. Ik vind het wat lang duren
Ja maarre dat ging om Natas. Ik wil wel weten wat Eendje zich hierbij voorstelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gatver, zag je laatst die tekening van Noekie ( natasja met 1 been etc
?)![]()
Zeur niet of kijk eens beter. Ik kan hier m'n kont niet keren of dat malle mens zit er weer bovenop.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
He Veulen en Disana: Ik heb lang mn bek gehouden, maar ik erger me mateloos aan dat gekut onderling. Kan dat even via de pm ? Dank jullie. Ik vind het wat lang duren
Zo is dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg bemoei je er gewoon effe lekker niet mee![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef kleinzusje het volgende:
( ik ben dus ook niet goed in sudoku en bingo)
![]()
Nee, doe is een link... of stond er geen copyright opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gatver, zag je laatst die tekening van Noekie ( natasja met 1 been etc ?)![]()
Jullie vallen uit je rol, nu niet met elkaar eens zijn he.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Jullie vallen uit je rol, nu niet met elkaar eens zijn he.![]()
Ik ben het altijd met Veulen eens maar daar wordt ze nou juist zo kriegel vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Jullie vallen uit je rol, nu niet met elkaar eens zijn he.![]()
DAt komt gewoon omdat je een dom mens bent. Oh en omdat je nooit is normaal een gesprek kan afronden. En omdat ik nog steeds een antwoord van je krijg. Oh en gewoon omdat je niet normaal bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
Zeur niet of kijk eens beter. Ik kan hier m'n kont niet keren of dat malle mens zit er weer bovenop.
![]()
![]()
Snap het nog nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Okee ik zal het even langzaam uitleggen.
300 reacties + 1 op zijn 301 berichten.
Wanneer er 50 berichten op een blz gaan is het:
301 / 50 = 6 hele blz + 1 bericht op de 7de blz.
Bij 25 berichten (standaard fok instelling):
301 / 25 = 12 hele blz en 1 bericht op blz 13.
ZO dan?
Ik vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Okay... gaan we weer een SC verneuken of wordt er nu normaal gedaan??
Ga of flink rellen en zorg dat je er klaar mee bent of hou er mee op... allebei.
Ook voor jou geldt: niet zeiken of objectief kijken. Als ik hier ook maar iets post, zit dat kind er bovenop. Ga dus maar lekker bij je SC vriendinnetje vragen of het anders kan. Zodra het anders kan, krijgt ze van mij geen kuikentjes meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Ga of flink rellen en zorg dat je er klaar mee bent of hou er mee op... allebei.
Wannabee-mod?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Jemig, dat is lang zoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, doe is een link... of stond er geen copyright op
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt: niet zeiken of objectief kijken. Als ik hier ook maar iets post, zit dat kind er bovenop. Ga dus maar lekker bij je SC vriendinnetje vragen of het anders kan. Zodra het anders kan, krijgt ze van mij geen kuikentjes meer![]()
Ja maquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Ik stond van het weekend nog een groter die te vermoorden. Geen punt hoor om dat kuiken door de gehakt molen te halenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
Ook voor jou geldt: niet zeiken of objectief kijken. Als ik hier ook maar iets post, zit dat kind er bovenop. Ga dus maar lekker bij je SC vriendinnetje vragen of het anders kan. Zodra het anders kan, krijgt ze van mij geen kuikentjes meer![]()
Volgens mij zegt Veulen dat als je op pagina 6 zit de COS bijna vol is. Toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap het nog niet![]()
Maar ik volg de Leandra tip en het komt goed , thx![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik stond van het weekend nog een groter die te vermoorden. Geen punt hoor om dat kuiken door de gehakt molen te halen![]()
Geen voldoende voor wiskunde zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Snap het nog niet![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Veulen dat als je op pagina 6 zit de COS bijna vol is. Toch?
Wat is er mis met kuikentjes ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of dat als je op pagina 7 zit dat ie vol isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
Volgens mij zegt Veulen dat als je op pagina 6 zit de COS bijna vol is. Toch?
Wiskunde ????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen voldoende voor wiskunde zeker?![]()
(Het is gewoon optellen)
Je kunt ze beter invriezen en aan een slangenhouder verkopen. Hier:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik stond van het weekend nog een groter die te vermoorden. Geen punt hoor om dat kuiken door de gehakt molen te halen![]()
Nog een leuke tip: Ik ben daarnet begonnen COS # 50 te lezen (uitermate selectief) en ben inmiddels bij COS # 55.... Stephan is er net uitgestemd... eerder wilde Natasia al jeukpoeder in Sylvia dr badwater doen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap het nog niet![]()
Klopt, en vegetarier. Maar die pauw was niet voor de pan en levensgevaarlijk gewond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jij bent toch van de dierenliefde ????
Neeh een auto merkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
Wiskunde ????![]()
Is dat een kledingmerk ???
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog een leuke tip: Ik ben daarnet begonnen COS # 50 te lezen (uitermate selectief) en ben inmiddels bij COS # 55.... Stephan is er net uitgestemd... eerder wilde Natasia al jeukpoeder in Sylvia dr badwater doen..
Nathanael loopt al duidelijk te zuigen en stoken, en Huub was er nog niet... want Eveline zat er nog.
Wat een verademing bij wat het nu was.... en de COSsen duurden ongeveer een dag.... vroegâh![]()
Twee zielen.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, of dat als je op pagina 7 zit dat ie vol is![]()
Gelukkig toch iemand die het begrijpt.
Ik geef toe, zelfs een enkel kuikentje in antwoord op dat oeverloze gekat moet wel tergend zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik ben dat over en weer gezeik gewoon helemaal zat...
Ja idd.... toen wel...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hahahahahahaha![]()
Maar toen waren WE alle 100 al best wel eventjes kapot leuke kwaliteitposters![]()
Ik heb al een paar jaar geen slangen meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
Je kunt ze beter invriezen en aan een slangenhouder verkopen. Hier:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij komt echt uit 1920 ? sjemig........................quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
Luister, ik ben blond met dikke tieten een lekker lichaam en sorry, ook nog slim. Maar het gaat me soms boven mn pet![]()
Ja ma, maar ik mis Ian gewoon. Ik heb gewoon iemand nodig om tegen te fucken en Ian vond altijd wel een leuk relletje voor me...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik ben dat over en weer gezeik gewoon helemaal zat...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar geen slangen meer![]()
Dat word de afvalbak. Lijkt me ook de beste plek voor zulke slechte kwaliteit.
Dat was me duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat over en weer gezeik gewoon helemaal zat...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat snap ik ( pling)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geef het op.
De beste manier om te weten of een topic vol is als iemand een link geeft naar de volgende![]()
Jou reacties zijn gewoon te stom voor woorden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
Ik geef toe, zelfs een enkel kuikentje in antwoord op dat oeverloze gekat moet wel tergend zijn![]()
Wel eerst ontdooienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan geef ik ze maar aan m'n katten, anders is het ook zo zonde
![]()
Goffer Easyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
kenne sjullie efffutjes keppuh ???
Peetra en Mootie herkennen me wel![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat snap ik ( pling)![]()
![]()
kwartje is gevallen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat snap ik ( pling)![]()
![]()
Esthilicahilia Toch ????quote:
Nah... ik moet er ook wel om lachen, die malle opmerkingen elke keer als ik hier m'n gezicht laat zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jou reacties zijn gewoon te stom voor woorden.
En ik ben en blijf een heks. Ben ik al 22 jaar en ik krijg mensen gillend de deur uit als ik wil dus probeer me uit zou ik zeggen.
Wie ?quote:
Wil je nog een kunst werk van mij ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Ik ga me nest in want als ik op die tekening van Eendje moet wachten, wacht ik morgen nog.![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk hoor, zit ik gvd hier me best te doen zit jij me uit te lachen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
Nah... ik moet er ook wel om lachen, die malle opmerkingen elke keer als ik hier m'n gezicht laat zien![]()
Oh daar had ik het niet overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De kuikens. Velden vol, bijna gratis plukken.
Yvonne noemt haar familie kinderen van god, die is compleet de weg kwijtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
Toch ziet Yvonne mij als een undercover mod![]()
Ehm schaapjes tellen in de sneeuw.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je nog een kunst wek van mij ?
noem maar een thema en ik breng het je
Vers van de persquote:
Ik lach je niet uit, ik lach om je. En als je wilt, wil ik ook best met je meelachenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leuk hoor, zit ik gvd hier me best te doen zit jij me uit te lachen.![]()
Om heel eerlijk te zijn een half uur eerder ontsnapt dan dat ik zou worden vrijgelaten.quote:
Sjemig, kan het iets geiler, schapen heb ik niet hierquote:
Trusten Petraaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Ik ga me nest in want als ik op die tekening van Eendje moet wachten, wacht ik morgen nog.![]()
![]()
![]()
![]()
Vliegen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sjemig, kan het iets geiler, schapen heb ik niet hier![]()
Oh, sorry. Ik heb de stem van Brian aan staan en verkeer al bijna in een diepe, diepe slaa........quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yvonne noemt haar familie kinderen van god, die is compleet de weg kwijt![]()
Ik word gewoon in de zeik genomenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Ik lach je niet uit, ik lach om je. En als je wilt, wil ik ook best met je meelachen![]()
Hola:
![]()
Er is hier vast wel iemand die je serieus wil nemen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word gewoon in de zeik genomen![]()
Neemt helemaal niemand mij mer serieus op die forum?
Ik zag je foto net na het 10 uur journaal en wist hoe laat het wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef Soury het volgende:
Om heel eerlijk te zijn een half uur eerder ontsnapt dan dat ik zou worden vrijgelaten.
Onder de balie van de bewaking geslopen![]()
Echt.. de oude COSsen zijn veel leuker... hier de eerste post van de redactie:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
Zie je, we hebben een vent nodig !!! Ik zeg een Ian , een Gert, een Peter , een HiDiHo, een PC eend, ...................................... etc. Dit gaat zo libelle achtig mis![]()
mmmmmmmmmmmmmm, das een optie ( maar te veel gelieerd aan Brian , dus een nee)quote:
Was jij niet op weg naar eend om z'n schone lakens te bevlekken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Talitha het volgende:
Er is hier vast willen iemand die je serieus wil nemen hoor.
Ik had nog wel zo mijn best gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat was majoor Bosschart .. Die is er ook tussenuit geknepenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zag je foto net na het 10 uur journaal en wist hoe laat het was![]()
Nu nog wat oude LP s draaien, zakdoek er bij en PMS moment is daarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt.. de oude COSsen zijn veel leuker... hier de eerste post van de redactie:
COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK
Ik zou toch eerst jouw brommertje komen lenen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Was jij niet op weg naar eend om z'n schone lakens te bevlekken?
Ik zie door de rimpels de hoofden ook niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
Dat was majoor Bosschart .. Die is er ook tussenuit geknepen![]()
En daar lijk ik helemaal niet op
Dat komt door mijn corduroi kussenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie door de rimpels de hoofden ook niet meer![]()
je kusnt kan je so in de prullbakgooie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, geile Peet is slapen, dus dat scheelt weer een duik in mn kunstcollectie
Oh dus je bent nu op weg naar amsterdam. Goed dat ik het weet...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
Ik zou toch eerst jouw brommertje komen lenen?![]()
1010 souryquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dus je bent nu op weg naar amsterdam. Goed dat ik het weet...
Weet iemand het nummer van de politie? Er fietst een gek over de A1![]()
Voel jij je nu ook al koninklijk? Stelletje omhoog gevallen mensen hierzoquote:
Yvonne, permban alertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
je kusnt kan je so in de prullbakgooie!
Dat ben ik, niet bellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wil jij mootie laten bannen, dat valt me weer van je tegenquote:
quote:
Bermban alert !!!!!!!!!!!!quote:
klejhwdjkbmasdn jkshdfjkashh nksdas,dnasmdquote:
Volgens mij was je nieuwe liefde binnen 2 minuten na zijn laatste post alweer terug met een verse account....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
je kusnt kan je so in de prullbakgooie!
Wie zou dat dan moeten zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is hier vast wel iemand die je serieus wil nemen hoor.
Ik vind het echt niet meevallen..... dat opzettelijk slecht spellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klejhwdjkbmasdn jkshdfjkashh nksdas,dnasmd![]()
Ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wil jij mootie laten bannen, dat valt me weer van je tegen![]()
Wat een kut opmerking .....Arme Mootiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klejhwdjkbmasdn jkshdfjkashh nksdas,dnasmd![]()
Yvonnen even Pm'enquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij was je nieuwe liefde binnen 2 minuten na zijn laatste post alweer terug met een verse account....
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy HiDiHoquote:
Uhuh, maar ik word steeds ingehaald door toeterende automobilisten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Allemaal? Dan word het hier wel wat vol hoor.quote:
Ik mis wat rechtsonderquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy HiDiHo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck die oude cossen, de SC heeft momenteel een piekmomentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt.. de oude COSsen zijn veel leuker... hier de eerste post van de redactie:
COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK
Ze vinden je sexy en hopen dat je telefoonnummers gaat uitdelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:46 schreef Talitha het volgende:
Uhuh, maar ik word steeds ingehaald door toeterende automobilisten?
VOLquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Allemaal? Dan word het hier wel wat vol hoor.
ikke uouk neit, drome wse ik ette laate mtte mn Cossquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet meevallen..... dat opzettelijk slecht spellen![]()
Ja, en dat zonder naakt foto'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef PC eend het volgende:
Fuck die oude cossen, de SC heeft momenteel een piekmoment
Is echt leukquote:
Ja VOL en niet V.O.L. ...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze vinden je sexy en hopen dat je telefoonnummers gaat uitdelen![]()
Zullen we een oude cos openen Gewoon bij COS#1 beginnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:49 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind die oude cossen leuker dan de nieuwe![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja VOL en niet V.O.L. ...
Die gasten daar hebben geen idee hoe je iets hoort af te korten.
Kan dat even wat normaler ja! Ik ga toch ook niet zoquote:
Godsamme ... Stomme kutbeer met die rot grijns.quote:
Zondagquote:
ok momentjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan dat even wat normaler ja! Ik ga toch ook niet zo![]()
![]()
naar je lopen kijken.
![]()
Goed idee! Begin jij maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zullen we een oude cos openen Gewoon bij COS#1 beginnen![]()
quote:
Nee cappen nouquote:
Goed ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |