Ik ben het altijd met Veulen eens maar daar wordt ze nou juist zo kriegel vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Jullie vallen uit je rol, nu niet met elkaar eens zijn he.![]()
DAt komt gewoon omdat je een dom mens bent. Oh en omdat je nooit is normaal een gesprek kan afronden. En omdat ik nog steeds een antwoord van je krijg. Oh en gewoon omdat je niet normaal bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
Zeur niet of kijk eens beter. Ik kan hier m'n kont niet keren of dat malle mens zit er weer bovenop.
![]()
![]()
Snap het nog nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Okee ik zal het even langzaam uitleggen.
300 reacties + 1 op zijn 301 berichten.
Wanneer er 50 berichten op een blz gaan is het:
301 / 50 = 6 hele blz + 1 bericht op de 7de blz.
Bij 25 berichten (standaard fok instelling):
301 / 25 = 12 hele blz en 1 bericht op blz 13.
ZO dan?
Ik vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Okay... gaan we weer een SC verneuken of wordt er nu normaal gedaan??
Ga of flink rellen en zorg dat je er klaar mee bent of hou er mee op... allebei.
Ook voor jou geldt: niet zeiken of objectief kijken. Als ik hier ook maar iets post, zit dat kind er bovenop. Ga dus maar lekker bij je SC vriendinnetje vragen of het anders kan. Zodra het anders kan, krijgt ze van mij geen kuikentjes meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Ga of flink rellen en zorg dat je er klaar mee bent of hou er mee op... allebei.
Wannabee-mod?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Jemig, dat is lang zoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, doe is een link... of stond er geen copyright op
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt: niet zeiken of objectief kijken. Als ik hier ook maar iets post, zit dat kind er bovenop. Ga dus maar lekker bij je SC vriendinnetje vragen of het anders kan. Zodra het anders kan, krijgt ze van mij geen kuikentjes meer![]()
Ja maquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Ik stond van het weekend nog een groter die te vermoorden. Geen punt hoor om dat kuiken door de gehakt molen te halenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
Ook voor jou geldt: niet zeiken of objectief kijken. Als ik hier ook maar iets post, zit dat kind er bovenop. Ga dus maar lekker bij je SC vriendinnetje vragen of het anders kan. Zodra het anders kan, krijgt ze van mij geen kuikentjes meer![]()
Volgens mij zegt Veulen dat als je op pagina 6 zit de COS bijna vol is. Toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap het nog niet![]()
Maar ik volg de Leandra tip en het komt goed , thx![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik stond van het weekend nog een groter die te vermoorden. Geen punt hoor om dat kuiken door de gehakt molen te halen![]()
Geen voldoende voor wiskunde zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Snap het nog niet![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Veulen dat als je op pagina 6 zit de COS bijna vol is. Toch?
Wat is er mis met kuikentjes ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of dat als je op pagina 7 zit dat ie vol isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
Volgens mij zegt Veulen dat als je op pagina 6 zit de COS bijna vol is. Toch?
Wiskunde ????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen voldoende voor wiskunde zeker?![]()
(Het is gewoon optellen)
Je kunt ze beter invriezen en aan een slangenhouder verkopen. Hier:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik stond van het weekend nog een groter die te vermoorden. Geen punt hoor om dat kuiken door de gehakt molen te halen![]()
Nog een leuke tip: Ik ben daarnet begonnen COS # 50 te lezen (uitermate selectief) en ben inmiddels bij COS # 55.... Stephan is er net uitgestemd... eerder wilde Natasia al jeukpoeder in Sylvia dr badwater doen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap het nog niet![]()
Klopt, en vegetarier. Maar die pauw was niet voor de pan en levensgevaarlijk gewond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jij bent toch van de dierenliefde ????
Neeh een auto merkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
Wiskunde ????![]()
Is dat een kledingmerk ???
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog een leuke tip: Ik ben daarnet begonnen COS # 50 te lezen (uitermate selectief) en ben inmiddels bij COS # 55.... Stephan is er net uitgestemd... eerder wilde Natasia al jeukpoeder in Sylvia dr badwater doen..
Nathanael loopt al duidelijk te zuigen en stoken, en Huub was er nog niet... want Eveline zat er nog.
Wat een verademing bij wat het nu was.... en de COSsen duurden ongeveer een dag.... vroegâh![]()
Twee zielen.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, of dat als je op pagina 7 zit dat ie vol is![]()
Gelukkig toch iemand die het begrijpt.
Ik geef toe, zelfs een enkel kuikentje in antwoord op dat oeverloze gekat moet wel tergend zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik ben dat over en weer gezeik gewoon helemaal zat...
Ja idd.... toen wel...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hahahahahahaha![]()
Maar toen waren WE alle 100 al best wel eventjes kapot leuke kwaliteitposters![]()
Ik heb al een paar jaar geen slangen meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
Je kunt ze beter invriezen en aan een slangenhouder verkopen. Hier:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij komt echt uit 1920 ? sjemig........................quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
Luister, ik ben blond met dikke tieten een lekker lichaam en sorry, ook nog slim. Maar het gaat me soms boven mn pet![]()
Ja ma, maar ik mis Ian gewoon. Ik heb gewoon iemand nodig om tegen te fucken en Ian vond altijd wel een leuk relletje voor me...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik ben dat over en weer gezeik gewoon helemaal zat...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar geen slangen meer![]()
Dat word de afvalbak. Lijkt me ook de beste plek voor zulke slechte kwaliteit.
Dat was me duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat over en weer gezeik gewoon helemaal zat...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat snap ik ( pling)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geef het op.
De beste manier om te weten of een topic vol is als iemand een link geeft naar de volgende![]()
Jou reacties zijn gewoon te stom voor woorden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
Ik geef toe, zelfs een enkel kuikentje in antwoord op dat oeverloze gekat moet wel tergend zijn![]()
Wel eerst ontdooienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan geef ik ze maar aan m'n katten, anders is het ook zo zonde
![]()
Goffer Easyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
kenne sjullie efffutjes keppuh ???
Peetra en Mootie herkennen me wel![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat snap ik ( pling)![]()
![]()
kwartje is gevallen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat snap ik ( pling)![]()
![]()
Esthilicahilia Toch ????quote:
Nah... ik moet er ook wel om lachen, die malle opmerkingen elke keer als ik hier m'n gezicht laat zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jou reacties zijn gewoon te stom voor woorden.
En ik ben en blijf een heks. Ben ik al 22 jaar en ik krijg mensen gillend de deur uit als ik wil dus probeer me uit zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |