Heul niet!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zag je staan maar dacht dat jij het echt was![]()
Waarschijnlijk iemand die ons dan belangrijk genoeg vind om dit te doenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die ons dan belangrijk genoeg vind om dit te doen![]()
Hoihoiiiquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Good evening.
Ja wordt steeds meer, dat iedereen zijn naam erop wil hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Er valt me wat op: van de typische VOL gewoonte om je naam of avatar op je caps te zetten waren we hier gelukkig verstoken..... toen kwam BSOL van VOL... die deed dat daar altijd al, en zo langzaamaan zijn er steeds meer users die heel kleinzielig hun naam of avatar op hun plaatje moeten zetten??
Wat is dat toch voor gezeik?? "Ik ben geweldig want ik heb deze cap gemaakt"???
Het zijn streamcaps... het is gvd geen copyright werk, de copyrights zijn van Tien
dat was omdat die caps op andere sites gebruikt werden door mensen die deden alsof ze van hen waren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Er valt me wat op: van de typische VOL gewoonte om je naam of avatar op je caps te zetten waren we hier gelukkig verstoken..... toen kwam BSOL van VOL... die deed dat daar altijd al, en zo langzaamaan zijn er steeds meer users die heel kleinzielig hun naam of avatar op hun plaatje moeten zetten??
Het zijn streamcaps... het is gvd geen copyright werk, de copyrights zijn van Tien
Heeft denk ik te maken met dat sommige caps nu ook het huis inkomen en dat men het leuk vind te horen dat die of die geweldige caps maaktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Ik sta hier ergens op de grens van Brabant in een weiland. Ben een beetje moe. Is het nog ver?quote:
Waar was je nou?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
dat was omdat die caps op andere sites gebruikt werden door mensen die deden alsof ze van hen waren.
Dan nog... ze hebben gvd t wiel niet uitgevonden ofzo... het is klik en klaar.... uploaden naar tinypic of weet ik veel en de wereld heeft het....quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
dat was omdat die caps op andere sites gebruikt werden door mensen die deden alsof ze van hen waren.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik sta hier ergens op de grens van Brabant in een weiland. Ben een beetje moe. Is het nog ver?
Lees mijn commentaar in de codus van dagen terugquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Is ze nou nog onderweg ???? Jeetje, ik had alllang bij je geweest.quote:
Nou als Scan ze stuurt, zet hij er Eric uit Zwolle bijquote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb je onderhand dood zitten knuffelen in het lovetopicquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik sta hier ergens op de grens van Brabant in een weiland. Ben een beetje moe. Is het nog ver?
Ik dacht al dat ik zo moeilijk kon ademhalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb je onderhand dood zitten knuffelen in het lovetopic![]()
Het is een sportief type, ze is met de fietsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Is ze nou nog onderweg ???? Jeetje, ik had alllang bij je geweest.
IK met skeelersquote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een sportief type, ze is met de fiets
Ik ben op het point of no returnquote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij? En heb je een tentje bij je?
Van mij is het een stil protest... meer kan ik niet zeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
AlohA... waskweer....
Wat een slap excuusquote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij is het een stil protest... meer kan ik niet zeggenEen naam of symbool is geen copyright teken, het zegt alleen maar wie de cap heeft gemaakt. Je hebt me lang genoeg zien posten om te weten dat bij mij in elk geval de reden niet is dat ik zo prat op het maken van caps ga
![]()
![]()
Ik heb geen rijbewijs en geen auto, en lopen duurt nog langer.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een sportief type, ze is met de fiets
Halverwege dus! Da's mooi dan moet je me bijna kunnen zien.quote:
Ik doe een Ikweetnietsimitatie, leuk he, goed he ;-)quote:
Ik dacht dat ik je zag zwaaien, en begon je gelijk te zoenen,.... bleek een verkeersagente te zijn die er niet van gediend wasquote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Halverwege dus! Da's mooi dan moet je me bijna kunnen zien.
* Talitha zwaait uitbundig naar Eendje![]()
Keej dan jij de luchtbedden en de pomp en de slaapzakken.quote:
VEulennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Ja die stomme dingetjes op caps zijn lelijk en onzinnig.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Ja die stomme dingetjes op caps zijn lelijk en onzinnig.
En nu zit je in de bak?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je zag zwaaien, en begon je gelijk te zoenen,.... bleek een verkeersagente te zijn die er niet van gediend was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |