Wie ?quote:
Wil je nog een kunst werk van mij ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Ik ga me nest in want als ik op die tekening van Eendje moet wachten, wacht ik morgen nog.![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk hoor, zit ik gvd hier me best te doen zit jij me uit te lachen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
Nah... ik moet er ook wel om lachen, die malle opmerkingen elke keer als ik hier m'n gezicht laat zien![]()
Oh daar had ik het niet overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De kuikens. Velden vol, bijna gratis plukken.
Yvonne noemt haar familie kinderen van god, die is compleet de weg kwijtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
Toch ziet Yvonne mij als een undercover mod![]()
Ehm schaapjes tellen in de sneeuw.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je nog een kunst wek van mij ?
noem maar een thema en ik breng het je
Vers van de persquote:
Ik lach je niet uit, ik lach om je. En als je wilt, wil ik ook best met je meelachenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Leuk hoor, zit ik gvd hier me best te doen zit jij me uit te lachen.![]()
Om heel eerlijk te zijn een half uur eerder ontsnapt dan dat ik zou worden vrijgelaten.quote:
Sjemig, kan het iets geiler, schapen heb ik niet hierquote:
Trusten Petraaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Ik ga me nest in want als ik op die tekening van Eendje moet wachten, wacht ik morgen nog.![]()
![]()
![]()
![]()
Vliegen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sjemig, kan het iets geiler, schapen heb ik niet hier![]()
Oh, sorry. Ik heb de stem van Brian aan staan en verkeer al bijna in een diepe, diepe slaa........quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yvonne noemt haar familie kinderen van god, die is compleet de weg kwijt![]()
Ik word gewoon in de zeik genomenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Ik lach je niet uit, ik lach om je. En als je wilt, wil ik ook best met je meelachen![]()
Hola:
![]()
Er is hier vast wel iemand die je serieus wil nemen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word gewoon in de zeik genomen![]()
Neemt helemaal niemand mij mer serieus op die forum?
Ik zag je foto net na het 10 uur journaal en wist hoe laat het wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef Soury het volgende:
Om heel eerlijk te zijn een half uur eerder ontsnapt dan dat ik zou worden vrijgelaten.
Onder de balie van de bewaking geslopen![]()
Echt.. de oude COSsen zijn veel leuker... hier de eerste post van de redactie:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
Zie je, we hebben een vent nodig !!! Ik zeg een Ian , een Gert, een Peter , een HiDiHo, een PC eend, ...................................... etc. Dit gaat zo libelle achtig mis![]()
mmmmmmmmmmmmmm, das een optie ( maar te veel gelieerd aan Brian , dus een nee)quote:
Was jij niet op weg naar eend om z'n schone lakens te bevlekken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Talitha het volgende:
Er is hier vast willen iemand die je serieus wil nemen hoor.
Ik had nog wel zo mijn best gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat was majoor Bosschart .. Die is er ook tussenuit geknepenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zag je foto net na het 10 uur journaal en wist hoe laat het was![]()
Nu nog wat oude LP s draaien, zakdoek er bij en PMS moment is daarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt.. de oude COSsen zijn veel leuker... hier de eerste post van de redactie:
COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK
Ik zou toch eerst jouw brommertje komen lenen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Was jij niet op weg naar eend om z'n schone lakens te bevlekken?
Ik zie door de rimpels de hoofden ook niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
Dat was majoor Bosschart .. Die is er ook tussenuit geknepen![]()
En daar lijk ik helemaal niet op
Dat komt door mijn corduroi kussenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie door de rimpels de hoofden ook niet meer![]()
je kusnt kan je so in de prullbakgooie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, geile Peet is slapen, dus dat scheelt weer een duik in mn kunstcollectie
Oh dus je bent nu op weg naar amsterdam. Goed dat ik het weet...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
Ik zou toch eerst jouw brommertje komen lenen?![]()
1010 souryquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dus je bent nu op weg naar amsterdam. Goed dat ik het weet...
Weet iemand het nummer van de politie? Er fietst een gek over de A1![]()
Voel jij je nu ook al koninklijk? Stelletje omhoog gevallen mensen hierzoquote:
Yvonne, permban alertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
je kusnt kan je so in de prullbakgooie!
Dat ben ik, niet bellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dus je bent nu op weg naar amsterdam. Goed dat ik het weet...
Weet iemand het nummer van de politie? Er fietst een gek over de A1![]()
Wil jij mootie laten bannen, dat valt me weer van je tegenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |