Als de tenten van de zijkant open zijn is 't geen probleem las ik. Ne pas de problemes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja, volgend jaar mag er waarschijnlijk niet meer gerookt worden op Lowlands en nu zijn ze langzaam aan het afbouwen..
Als er maar goedverdoeme niet geblowd word! Wat is dat ongelofelijk irritant. Ten eerste die gasten worden allemaal paranoia en ten tweede ik ga er ook nog van over me nek.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als de tenten van de zijkant open zijn is 't geen probleem las ik. Ne pas de problemes.
*kuch* Foo Fighters *kuch*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Mwa, 2 jaar geleden sloot Prodigy op vrijdag af. Leek mij de grootste naam dat jaar.
Het is natuurlijk ook sterk afhankelijk van de tourschema's van de bands. Ze gaan echt niet tegen een Radiohead zeggen: "O, je kan zondag niet? Zaterdag wel? Nee laat maar, we willen de grootste op zondag."
Jointje + biertje + Lowlands, perfecte combinatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als er maar goedverdoeme niet geblowd word! Wat is dat ongelofelijk irritant. Ten eerste die gasten worden allemaal paranoia en ten tweede ik ga er ook nog van over me nek.
Ohja das waar ook. Dat zal het wel worden dan idd. Ook dik, maar toch stiekem liever Radioheadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef maxor het volgende:
[..]
*kuch* Foo Fighters *kuch*
@boven: boeie
Ik hoop dat deze post sarcastisch is...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als er maar goedverdoeme niet geblowd word! Wat is dat ongelofelijk irritant. Ten eerste die gasten worden allemaal paranoia en ten tweede ik ga er ook nog van over me nek.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zit je op Lowlands wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moest die post nou??quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef renzell het volgende:
[..]
Veel. Lowlands is wat dat betreft echt het tegenovergestelde van Pinkpop. Natuurlijk zijn er sowieso veel meer verschillende podia, maar ook een veel uitgebreider aankleding, veel meer eettentjes en kroeg-achtige toko's. Verder dingen als ochtendgymnastiek, een mini-reuzenrad (), een silent disco en veel vage tentjes met thema's. En.... ook fijn, je kunt er zitten!
![]()
Pfffffffquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
de ervaring denkt net wat sneller
en ik was al heel trots op mn 8e keerquote:
En ik op m'n 5e!quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik was al heel trots op mn 8e keer
OMG!quote:
Maarrrrr: het verhoogt ook de voorpret.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:30 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Moest die post nou??
Dat wrijft het er maar weer in dat het nog bijna 2 maand duurt![]()
maar Shiiiiiiit wat heb ik een zin in lowlands 3de keer lowlands word het voor mij![]()
Nee, inderdaad. Dat wordt weer lekker een weekendje detoxing in Biddinghuizen. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zit je op Lowlands wel goed
Daar drinkt men niet, doet men niet aan pillen en al helemaal niet aan blowen
quote:
Dat gaat leuk worden, dan kunnen we een kotsspoor van juicyhil gaan volgen om hem nogmaals over zijn nek te laten gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
ten tweede ik ga er ook nog van over me nek.
Lowlands is ook kleinquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:27 schreef renzell het volgende:
Renzell zit te bedenken of ze een Bas uit Eindhoven kent die al voor de 14de keer naar Lowlands gaat.... (Nederland is klein, en Eindhoven nog kleiner).
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zit je op Lowlands wel goed
Daar drinkt men niet, doet men niet aan pillen en al helemaal niet aan blowen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead x Basement Jaxx x x Enter Shikari x x Fall Out Boy x Fear Before The March Of Flames x From Autumn To Ashes x Funeral for a friend x x Gogol Bordello x Groove Armada x x Iggy & The Stooges x Ignite x Kasabian x The Killers x Kings of Leon x x Lacuna Coil x x Madball x Mad Caddies x x Motorhead x Nine Inch Nails x x Silverchair x Sonic Youth x x Tool x x Turbonegro x x |
Tsjaa, PP Heeft wel een onwijs goeie line-upquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands, Pukkelpop, Lowlands, Pukkelpop....
[ code verwijderd ]
Keuzes.. keuzes...
Lowlands wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, PP Heeft wel een onwijs goeie line-up. Maar toch; LOWLANDS
.
Uhm... hoe kan je nu weten dat PP minder leuk is dan LL als je het nooit geprobeerd hebt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:26 schreef Laton het volgende:
pp = niet lowlands. zolang ze op dezelfde dag vallen is er voor mij geen enkele reden pp ooit te checken.
dat zeg ik niet, maar het is niet lowlands, dat weet ik wel, en de sfeer van lowlands verheug ik me elk jaar op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uhm... hoe kan je nu weten dat PP minder leuk is dan LL als je het nooit geprobeerd hebt?
Uhm... op PP is in mijn ervaring meer plek en ruimte om te zitten dan op Lowlands. Minder lang wachten om vooraan te staan ook. 130.000 mensen is verspreid over de 3 dagen he, realiseer je je dat wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef Laton het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar het is niet lowlands, dat weet ik wel, en de sfeer van lowlands verheug ik me elk jaar op.
En pukkelpop heeft vaak wel meer grote namen, maar er komen ook 130000 mensen, en eigenlijk hou ik niet van die massaliteit. Dus zolang LL elk jaar weer een compleet feest is zie ik niet in waarom ik PP moet proberen. zodra ze een week eerder/later zijn ben ik van de partij.
Nope, dat zei ik dus net al. LL heeft enkel tenten. PP heeft alles met tenten, behalve de main stage en de skate stage, die zijn in de open lucht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Basp1 het volgende:
Zijn er bij pukkelpop ook allemaal overdekte podia?
Dat vind ik juist een van de voordelen van lowlands dat bijna alle voorstellingen overdekt zijn, zelfs het buiten dommelspodium is er niet meer. Gelukkig is er ook geen dommelsch meer als bier.
En die theater voorstellingen ben ik al 8 jaar niet meer naar toe geweset sinds er rijen staan waar je 1 tot 2 uur van te voren in moet gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |