Als de tenten van de zijkant open zijn is 't geen probleem las ik. Ne pas de problemes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja, volgend jaar mag er waarschijnlijk niet meer gerookt worden op Lowlands en nu zijn ze langzaam aan het afbouwen..
Als er maar goedverdoeme niet geblowd word! Wat is dat ongelofelijk irritant. Ten eerste die gasten worden allemaal paranoia en ten tweede ik ga er ook nog van over me nek.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als de tenten van de zijkant open zijn is 't geen probleem las ik. Ne pas de problemes.
*kuch* Foo Fighters *kuch*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Mwa, 2 jaar geleden sloot Prodigy op vrijdag af. Leek mij de grootste naam dat jaar.
Het is natuurlijk ook sterk afhankelijk van de tourschema's van de bands. Ze gaan echt niet tegen een Radiohead zeggen: "O, je kan zondag niet? Zaterdag wel? Nee laat maar, we willen de grootste op zondag."
Jointje + biertje + Lowlands, perfecte combinatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als er maar goedverdoeme niet geblowd word! Wat is dat ongelofelijk irritant. Ten eerste die gasten worden allemaal paranoia en ten tweede ik ga er ook nog van over me nek.
Ohja das waar ook. Dat zal het wel worden dan idd. Ook dik, maar toch stiekem liever Radioheadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef maxor het volgende:
[..]
*kuch* Foo Fighters *kuch*
@boven: boeie
Ik hoop dat deze post sarcastisch is...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als er maar goedverdoeme niet geblowd word! Wat is dat ongelofelijk irritant. Ten eerste die gasten worden allemaal paranoia en ten tweede ik ga er ook nog van over me nek.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zit je op Lowlands wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moest die post nou??quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef renzell het volgende:
[..]
Veel. Lowlands is wat dat betreft echt het tegenovergestelde van Pinkpop. Natuurlijk zijn er sowieso veel meer verschillende podia, maar ook een veel uitgebreider aankleding, veel meer eettentjes en kroeg-achtige toko's. Verder dingen als ochtendgymnastiek, een mini-reuzenrad (), een silent disco en veel vage tentjes met thema's. En.... ook fijn, je kunt er zitten!
![]()
Pfffffffquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
de ervaring denkt net wat sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |