Zelfde voor punkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat een uitermate karig reggae / ska-programma dit jaar!

Waar staat dat van Magda, Heartrob en Troy Pierce dan? Ik zie alleen Richie Hawtin in de Bravo bevestigd daar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef Luni het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar de 19e Richie Hawtin in de Bravo en Magda, Heartrob (live) en Troy Pierce in de india!
http://www.m-nus.com/#

Zoek maar eens op stad, dan krijg ik toch echt dat hele lijstje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waar staat dat van Magda, Heartrob en Troy Pierce dan? Ik zie alleen Richie Hawtin in de Bravo bevestigd daar...

Vetjes hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef Luni het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar de 19e Richie Hawtin in de Bravo en Magda, Heartrob (live) en Troy Pierce in de india!

Inderdaad, hebben ze goed verstopt zegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Zoek maar eens op stad, dan krijg ik toch echt dat hele lijstje.

Die weddenschap ga ik graag met je aan. Alleen White Stripes geef ik een minieme kans....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef DoNirvana het volgende:
wedduh dat white stripes of radiohead of pearl jam of qotsa wel komt ^^

WeDdUh VaN NiE?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef DoNirvana het volgende:

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tenten zijn toch ook een soort buiten? En buiten mag je gewoon roken toch ?![]()

Ja, en daar zit niemand op te wachtenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die weddenschap ga ik graag met je aan. Alleen White Stripes geef ik een minieme kans....

zo alle jezus goedemorgen zegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef Luni het volgende:

Kroegen staan ook buiten, en buiten mag gerookt worden. Dat rookverbod in de horeca komt er dus niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tenten zijn toch ook een soort buiten? En buiten mag je gewoon roken toch ?![]()

In de horeca graag wel, op lowlands is het onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kroegen staan ook buiten, en buiten mag gerookt worden. Dat rookverbod in de horeca komt er dus niet.

ja en wat gaan ze ertegen doen dan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Dat rook verbod komt wel op festivals, in de tenten zoals de India en de Bravo.
De Grolsch en Alpha schijnen meer een overdekking te zijn dan een tent.
Stond een tijdje geleden op 3voor12.

Laten we hopen dat het de 1e, 2e of 3e isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef DoNirvana het volgende:

White Stripes lijken me vet, erg vet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die weddenschap ga ik graag met je aan. Alleen White Stripes geef ik een minieme kans....

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef Luni het volgende:

Ach waarom niet? Bij Pinkpop was de afsluiter ook niet geweldig. Qua naam en muziek wel, tuurlijk. Maar het optreden daar was onder de maat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef HPayne het volgende:
Ben wel benieuwd wie het zwarte gat op de zaterdagavond gaan invullen. Radiohead en PJ lijken me sowieso vrij onwaarschijnlijk, aangezien Tool afsluit op de zondagavond... Of zie ik dat verkeerd?![]()

Denk dat de Kaiser Chiefs gaan afsluitenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef HPayne het volgende:
Ben wel benieuwd wie het zwarte gat op de zaterdagavond gaan invullen. Radiohead en PJ lijken me sowieso vrij onwaarschijnlijk, aangezien Tool afsluit op de zondagavond... Of zie ik dat verkeerd?![]()

Zou heel goed kunnen ja, ik hoop dat toch op iets anders eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:12 schreef tomttt het volgende:
[..]
Denk dat de Kaiser Chiefs gaan afsluiten

Ik zie niet in waarom PJ of RH niet zou kunnen afsluiten op de zaterdag... Explain please...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef HPayne het volgende:

Doorgaans sluit DE grote naam(en) toch af op de zondagavond? Lijkt me toch niet dat Tool een grotere naam is dan PJ of Radiohead..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom PJ of RH niet zou kunnen afsluiten op de zaterdag... Explain please...

afvalligequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Fleur_Powers het volgende:
Ik ben een overloper: na 4 jaar Lowlands...
nu: vamos a la Belgique, pukkelpop!![]()

Mwa, 2 jaar geleden sloot Prodigy op vrijdag af. Leek mij de grootste naam dat jaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:23 schreef HPayne het volgende:
[..]
Doorgaans sluit DE grote naam(en) toch af op de zondagavond? Lijkt me toch niet dat Tool een grotere naam is dan PJ of Radiohead..

* Roellio bouwt een klein feestje in de woonkamer!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef Luni het volgende:

haha nee idd.. We we'll see, natuurlijk hoop ik ook op Radioheadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Mwa, 2 jaar geleden sloot Prodigy op vrijdag af. Leek mij de grootste naam dat jaar.
Het is natuurlijk ook sterk afhankelijk van de tourschema's van de bands. Ze gaan echt niet tegen een Radiohead zeggen: "O, je kan zondag niet? Zaterdag wel? Nee laat maar, we willen de grootste op zondag."

Meest memorabel zijn toch wel de onverwachte bandjes en optredens, waar je toevallig langsloopt. Wie herinnert zich nog IS? (denk 2005)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:48 schreef Basp1 het volgende:
Zo eindelijk mijn kaartje gehaald
In principe ben ik wel benieuwd naar de laatse grote naam mo die vervolgens over een paar jaar otch nit meer te herrineren. Als ik nu jaren terug graaf in mijn geheugen ben ik het meeste grote namen toch wel weer vergeten van alle lowlands.

Eén persoon dan: IK!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en daar zit niemand op te wachten

Of wat tenentkrommend slecht voor je gevoel wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:30 schreef Rabb het volgende:
[..]
Meest memorabel zijn toch wel de onverwachte bandjes en optredens, waar je toevallig langsloopt. Wie herinnert zich nog IS? (denk 2005)

Sja, maar het is en blijft nu eenmaal zo dat Rock Werchter vuel grote namen heeft en Lowlands vooral gewoon VUEL. Echte joekels van bands zoals Radiohead zie je daar toch niet snel voorbijk komen. Zeker niet in grote getalen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ken alleen After Forever van de nieuwe namen
Jammer dat er dit jaar waarschijnlijk geen 1 a 2 echt grote namen staan zoals op RW (Metallica / Pearl Jam)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |