Wil ik ook!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil dat Wir Sind Helden weer komt.
Maar de cocktails daar zijn goedquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Irien het volgende:
[..]
Vind ik het meest overbodige stukje LL elk jaar![]()
luister pinkpop is een patatje met en een bereklauw. lowlands is 5 gangen menu met alles erop en eraan.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is er te doen naast de gebruikelijke optredens van muzikanten en caberatiers enzo? Ik vond Pinkpop vrij kaal buiten de optredens om. Is het beter bij LL??
Ik was trouwens vandaag in Walibi en zag het podium van Arrow rock (al) staan voor zaterdag zag er ook wel veelbelovend uit.
Wat! ? weet je hoe relaxtquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Irien het volgende:
Beetje chillen, beetje muziekje, beetje cocktailtje, beetje chickies spottenquote:
precies de groovetube is een heerlijk rustpunt waar vaak ook nog eens geweldige feestjes ontstaan. DE jointjesrook plek op lowlandsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beetje chillen, beetje muziekje, beetje cocktailtje, beetje chickies spotten![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil dat Wir Sind Helden weer komt.
Beste act van vorig jaar voor mij.
heb je ook zo'n 2 sec. tent gekocht?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag mijn tent besteld. Morgen zou die er moeten zijn
Nee..dat lijken me echt ondingen..vooraal met regen en wind.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
heb je ook zo'n 2 sec. tent gekocht?
sja ik zit te twijfelen... tis toch wel makkelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..dat lijken me echt ondingen..vooraal met regen en wind.
Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:13 schreef Laton het volgende:
Dominik Eulberg moet ook maars een komenzou een perfecte afsluiter zijn @ bravo/india
Die zal niet snel terug komen naar Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef Da hopman het volgende:Maar ze mogen er van mij ook wel Mickey Avalon neerzetten. Die zag ik zondag bij de Peppers en echt fantastisch zoals hij constant interactie met het publiek had.
Nee, dan de Bacardi Bat Beats tentquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Irien het volgende:
[..]
Even op ervaringen wachten in dit topic denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
sja ik zit te twijfelen... tis toch wel makkelijk
Nee, hoor. Gaat perfectquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..dat lijken me echt ondingen..vooraal met regen en wind.
Niet de interactie die vriend Mickey gehoopt/verwacht hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
Ik zie toch een mooi zwart plekje in de Alpha voor Depeche Mode.
Maar ze mogen er van mij ook wel Mickey Avalon neerzetten. Die zag ik zondag bij de Peppers en echt fantastisch zoals hij constant interactie met het publiek had.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef alkaholic63 het volgende:
Ben zondag naar de Red hot chilli peppers geweest en in het voorprogramma stond Mickey Avalon.
Hopelijk komt die ook nog op lowlands, dat scheelt een hoop rommel op het festival terrein, want dat lag namelijk allemaal op het podium. Dankzij het waardeloze optreden van deze gast!
Mee eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef Orbeatle het volgende:
De Foo Fighters komen toch niet..
Ik weet niet of je geweest bent, maar hier staat ie.quote:
wtfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je geweest bent, maar hier staat ie.
Met z'n broek op z'n knieen.
alles werd naar z'n kop gesmeten : brood, volle cola flessen en bier
http://www.youtube.com/watch?v=dnDOcSkUtMs
quote:Meer namen voor Lowlands
Dinosaur Jr.,Chris Cornell, The Shins, U.N.K.L.E., Admiral Freebee, After Forever, Alamo Race Track, Bonde Do Role, Devendra Banhart, Funeral For a Friend, La Kinky Beat, Mad Caddies, New Young Pony Club, Nour, Oi Va Voi, The Rakes, Tanya Stephens, The View en Patrick Watson zijn officieel toegevoegd aan de Lowlandslijst.
Lowlands.nl belooft toch nog wat extra namen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lijkt me dat de line-up voor overdag, op de X-Ray, Juliet en Echo en de Essent Winnaars na, nu wel zo goed als compleet bekend is.
quote:Bijna 20 nieuwe namen erbij! / 26-6-2007
Jullie vragen, wij draaien. Daarom een hoop muziek erbij op de Lowlands-bill:
The Shins // Chris Cornell // Dinosaur Jr // U.N.K.L.E // Mad Caddies // Funeral For a Friend // Oi Va Voi // After Forever // The Rakes // Patrick Watson // The View // Admiral Freebee // Tanya Stephens // Devendra Banhart // Alamo Race Track // New Young Pony Club // Bonde Do Rolê en La Kinky Beat.
Check het programma voor een compleet overzicht.
En hou de site goed in de gaten want binnenkort volgen meer namen!
Achja, volgend jaar mag er waarschijnlijk niet meer gerookt worden op Lowlands en nu zijn ze langzaam aan het afbouwen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ah... Reggae is ook vertegenwoordigd door Tanya Stephens. Wat een uitermate karig reggae / ska-programma dit jaar!
Ik gok op nog ongeveer vijf bands voor de tenten overdag aan de hand van het schema eerder in 't topic. Ik had me even verteld netquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:28 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Lowlands.nl belooft toch nog wat extra namen.
[..]
Tenten zijn toch ook een soort buiten? En buiten mag je gewoon roken toch ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja, volgend jaar mag er waarschijnlijk niet meer gerookt worden op Lowlands en nu zijn ze langzaam aan het afbouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |