Wil ik ook!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil dat Wir Sind Helden weer komt.
Maar de cocktails daar zijn goedquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Irien het volgende:
[..]
Vind ik het meest overbodige stukje LL elk jaar![]()
luister pinkpop is een patatje met en een bereklauw. lowlands is 5 gangen menu met alles erop en eraan.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is er te doen naast de gebruikelijke optredens van muzikanten en caberatiers enzo? Ik vond Pinkpop vrij kaal buiten de optredens om. Is het beter bij LL??
Ik was trouwens vandaag in Walibi en zag het podium van Arrow rock (al) staan voor zaterdag zag er ook wel veelbelovend uit.
Wat! ? weet je hoe relaxtquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Irien het volgende:
Beetje chillen, beetje muziekje, beetje cocktailtje, beetje chickies spottenquote:
precies de groovetube is een heerlijk rustpunt waar vaak ook nog eens geweldige feestjes ontstaan. DE jointjesrook plek op lowlandsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beetje chillen, beetje muziekje, beetje cocktailtje, beetje chickies spotten![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil dat Wir Sind Helden weer komt.
Beste act van vorig jaar voor mij.
heb je ook zo'n 2 sec. tent gekocht?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag mijn tent besteld. Morgen zou die er moeten zijn
Nee..dat lijken me echt ondingen..vooraal met regen en wind.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
heb je ook zo'n 2 sec. tent gekocht?
sja ik zit te twijfelen... tis toch wel makkelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..dat lijken me echt ondingen..vooraal met regen en wind.
Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:13 schreef Laton het volgende:
Dominik Eulberg moet ook maars een komenzou een perfecte afsluiter zijn @ bravo/india
Die zal niet snel terug komen naar Nederland.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef Da hopman het volgende:Maar ze mogen er van mij ook wel Mickey Avalon neerzetten. Die zag ik zondag bij de Peppers en echt fantastisch zoals hij constant interactie met het publiek had.
Nee, dan de Bacardi Bat Beats tentquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Irien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |