Die staan een maand later in het Gelredome, dus die staan echt niet op Lowlands.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:08 schreef Baserunner het volgende:
Meh, dus definitief geen Chemical Brothers
Dan maar Faithless ofzo
Echt!!!??!!11quote:Op maandag 25 juni 2007 18:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee, Depeche Mode en Radiohead staan er ook op.
Oh, das dan een meh2quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die staan een maand later in het Gelredome, dus die staan echt niet op Lowlands.
Nope, enige Benelux show in Belgiëquote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Oh, das dan een meh2Ik ga echt geen act in een stadion kijken, dat vind ik echt te gaar
Hmm dan maar The Prodigy?
Goed gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 19:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
DISCLAIMER: alles is semi-overdacht willekeurig met een natte vinger ergens in het schema gepleurt. Act waarvan een datum bekend is staan ook op de goede datum. De rest is er op een willekeurige dag ingeflikkert. Dit gaat nergens over verder, maar geeft wel een beetje een idee van wat er nog aan acts te verwachten is......
Dus niet zeiken als band X te klein is voor Alpha en daar niets te zoeken heeft en ook niet zeiken als DJ Jan L*l een kutplekje in de lima heeft terwijl gewoon in de Bravo hoort.
Mooi, dan nu dus de beloofde schema's.
Vrijdag
[afbeelding]
Zaterdag
[afbeelding]
Zondag
[afbeelding]
Gossie..we zijn er al bijna doorheen..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mooi, dan nu dus de beloofde schema's.
Vrijdag
[afbeelding]
Zaterdag
[afbeelding]
Zondag
[afbeelding]
Ja, nog maar een paar naampjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Gossie..we zijn er al bijna doorheen..![]()
Ja, alleen nog een hoop DJs, Juliet-dingen en X-rayacts. En ik verwacht nog steeds een laatste klapper voor de zaterdag, want Kaiser Chiefs (of Interpol) vind ik niet echt afsluiterwaardig.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Ik had graag nog wat andere bands gezien. Misschien wel puur omdat ik heel veel niet zo heel goed ken. Maar nieuwe bands ontdekken is ook te gek en sja.... 't is Lowlands hè. Dus jezelf vermaken is nul problemo.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef peaceman het volgende:
Hmm komt nog weinig bij qua bands, jammer.. niettemin vermaak ik me toch wel
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:29 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Geen scan, maar wel een crappy fototje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel. Lowlands is wat dat betreft echt het tegenovergestelde van Pinkpop. Natuurlijk zijn er sowieso veel meer verschillende podia, maar ook een veel uitgebreider aankleding, veel meer eettentjes en kroeg-achtige toko's. Verder dingen als ochtendgymnastiek, een mini-reuzenrad (quote:Op maandag 25 juni 2007 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is er te doen naast de gebruikelijke optredens van muzikanten en caberatiers enzo? Ik vond Pinkpop vrij kaal buiten de optredens om. Is het beter bij LL??
Ik was trouwens vandaag in Walibi en zag het podium van Arrow rock (al) staan voor zaterdag zag er ook wel veelbelovend uit.
Neen, hij staat iig niet op de Lowlands-site.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:44 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
edit: Of was zijn komst al tijden terug bevestigd?
Chris Cornell alleen is k*tquote:Op maandag 25 juni 2007 20:44 schreef Ascaroth het volgende:
Is dat eigenlijk nog wat, Chris Cornell in zijn eentje? Wat Soundgarden-spul zou ik zeker nog wel graag live willen horen.
En er is de Groove Tubequote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef renzell het volgende:
[..]
Veel. Lowlands is wat dat betreft echt het tegenovergestelde van Pinkpop. Natuurlijk zijn er sowieso veel meer verschillende podia, maar ook een veel uitgebreider aankleding, veel meer eettentjes en kroeg-achtige toko's. Verder dingen als ochtendgymnastiek, een mini-reuzenrad (), een silent disco en veel vage tentjes met thema's. En.... ook fijn, je kunt er zitten!
![]()
NOG niet tevreden????quote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vind ik het meest overbodige stukje LL elk jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |