idem.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik mn bed in, over de titel kan niet worden gecorrespondeerd.
Een slaapliedje zit er zeker niet in?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
De oudjes houden nog even een wake over jullie, om er voor te zorgen dat jullie allemaal netjes op tijd naar bed zijn gegaan en zijn gaan slapen met de handjes boven de dekbedden. +'
Welk liedje had je nog even willen horen van ons?quote:
Dat laat ik helemaal aan je eigen improvisatie overquote:Op maandag 25 juni 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk liedje had je nog even willen horen van ons?
Ik zet wel even de computer aan en laat The Chemical Brothers iets in elkaar flansen, schijnt tegenwoordig ook al muziek beschouwt te worden die meuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:29 schreef Grulez het volgende:
Dat laat ik helemaal aan je eigen improvisatie over![]()
heheh daarop kan ik in ieder geval goed slapen, bedoel je...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet wel even de computer aan en laat The Chemical Brothers iets in elkaar flansen, schijnt tegenwoordig ook al muziek beschouwt te worden die meuk.
Glastonbury nu maar eens na 3 dagen helemaal uitgezet heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:45 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, Glastonbury in bed afkijken dan iig
Klinkt wel mooiquote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jonkie meldt.
Deze staat sinds gisterenmorgen 42 keer in mijn winamp played.
And it has every right to.
Idem hier.quote:
Dat wordt jeweetwel. Eindelijk!quote:
*banaanvraag*quote:Op maandag 25 juni 2007 07:27 schreef RayMania het volgende:
Zestien posts achter elkaar in de index.
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientje! Wat minder mooi inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
Het voorprogramma.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, jij was er ook. Waren er nog hoogtepunten?
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:46 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen.....
Voor degene die het zaterdag hebben gemist...
linkje trouwfoto'shey leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Ik ga je zo maar eens uit de koelkast halen en een bekertje inschenkenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb mijn orginele icoon ook weer terug
kut locatie? een van de mooiere dit er imho isquote:Op maandag 25 juni 2007 08:25 schreef Suijk het volgende:
Mogguh!
Peppers waren tof, jammer van de regen en de enigszins kut locatie, maar heb me wel vermaakt!
Vind ik niet, het loopt een beetje af dus je ziet niet zo heel veel als anders mogelijk is. Het is ook moeilijk te bereiken en alles moet door een fuik weer weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kut locatie? een van de mooiere dit er imho is![]()
Neuh, ben niet zo snel zenuwachtig te krijgen!quote:
Wacht maar totdat het zover is.....quote:Op maandag 25 juni 2007 10:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo snel zenuwachtig te krijgen!
In alle ironie vind ik mezelf in de positie die anderen een maand terughadden, maar wat heb ik gemist?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Straks begrafenis, hopelijk blijft het daar droog op het juiste moment.
Naar maandagmorgen omstandigheden goed.quote:
Nou succes dan met je laatste weekjequote:Op maandag 25 juni 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Naar maandagmorgen omstandigheden goed.
Laatste weekje op afstudeerstage, contract uitdienen terwijl ik al geslaagd ben
En daar?
Voor het eerst in meer dan een week goed geslapen (zonder telkens wakker te worden en naar lucht te 'happen').quote:
Laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou succes dan met je laatste weekje![]()
Ja wel goed hoor.
Heb je een luchtweginfectie ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor het eerst in meer dan een week goed geslapen (zonder telkens wakker te worden en naar lucht te 'happen').
Vandaag beginnen met de 2de kuur.
Dan hoop ik voor je dat het nu weer de goede kant op gaat met je.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor het eerst in meer dan een week goed geslapen (zonder telkens wakker te worden en naar lucht te 'happen').
Vandaag beginnen met de 2de kuur.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Is het iemand anders ook al opgevallen dat de banner van Carmen al Hoolsenlang een kruisje geeft?
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Nee.
Mijn ogen ontwijken banners automatisch
Krijg een longfunctie onderzoek half juli...quote:
Ga nog niet werken deze week.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het nu weer de goede kant op gaat met je.
Maar lekker rustig aandoen dan hè![]()
Ik niet, neem cup-a-soup met wat bammetjesquote:
Zo was bij U2 een jaar of wat geleden Kelis het voorprogramma. Die werd gewoon van het podium afgeboed.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het voorprogramma.Een of andere homo rapper die hamburgers en bier naar zich toe gegooid kreeg, wat was die slecht.
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:46 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen.....
Voor degene die het zaterdag hebben gemist...
linkje trouwfoto'sZo jong, waar begin je aan?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien je enige hobby nu op voor de banner?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
Ik ook niet, maar op het moment dat het ja-woord eruit moet komen, gaat je rikketik wel erg snel hoor, let maar op.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo snel zenuwachtig te krijgen!
Van wie hebben ze die bikkel instelling?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Straks de kids van de trein halen, die gaan/komen kamperen
(ja met dit weer willen ze persé in hun tentje op de camping)![]()
Yep.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Is het iemand anders ook al opgevallen dat de banner van Carmen al Hoolsenlang een kruisje geeft?
Jep, deze gast ook. Nicky Avalon heette hij, zou eigenlijk een uurtje spelen maar na een half uur ging 'ie weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo was bij U2 een jaar of wat geleden Kelis het voorprogramma. Die werd gewoon van het podium afgeboed.
Its me mamaquote:
Daar was het ook lekker weer dusquote:Op maandag 25 juni 2007 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Modderworstelende meisjes op Engels popfestival
God ja, dat was lachenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo was bij U2 een jaar of wat geleden Kelis het voorprogramma. Die werd gewoon van het podium afgeboed.
Mijn eigen moeder noemt me vaak bij mn broer's of zus (!) naamquote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tis toch best zielig als je eigen oom en tante niet weten hoe ze je naam moeten schrijven
En die is toch niet zo moeilijk
Dat is oook leukquote:Op maandag 25 juni 2007 13:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mijn eigen moeder noemt me vaak bij mn broer's of zus (!) naam
Das iets minder erg dan een 'geslaagd' kaart sturen waar je naam verkeerd op staatquote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Of dat een tante ofzo een verjaardagskaart stuurt waar een verkeerde leeftijd op staat
Jah, tenzij het een fonetische gelijkenis isquote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Das iets minder erg dan een 'geslaagd' kaart sturen waar je naam verkeerd op staat
Het werd Myke of Mÿke of iets dergelijksquote:Op maandag 25 juni 2007 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jah, tenzij het een fonetische gelijkenis isMike, Maik, Maikel, Michel, Michael, zoiets.
Ray
Zomerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:51 schreef RayMania het volgende:
Zal eens niet dat het op Wimbledon regent.
Engeland.
Een tante van m'n moeder is vorige week overleden, op een mooie leeftijd. Was een mooie plechtigheid, maar wennen doen ze nooit. Ben blij dat het achter de rug is.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In alle ironie vind ik mezelf in de positie die anderen een maand terughadden, maar wat heb ik gemist?
Die heb ik nu al 300x gezienquote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef RayMania het volgende:
Zo direct 1996 van Wimbledon op RTL7. Niet missen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:25 schreef Suijk het volgende:
Mogguh!
Peppers waren tof, jammer van de regen en de enigszins kut locatie, maar heb me wel vermaakt!
Nou, dat zie je toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]hoe durf je het Goffert park een enigzins kutte lokatie te noemen?
Het zou de sport zeker niet minder leuk maken om naar te kijkenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef Damzkieee het volgende:
Gewoon noppen onderdan kun je pas lachen
één van de mooiste stadsparken van Nederlandquote:
De fysio's krijgen het nog wel druk danquote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zou de sport zeker niet minder leuk maken om naar te kijken
Dat wel maar die mensen krijgen daar ook voor betaaldquote:Op maandag 25 juni 2007 14:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De fysio's krijgen het nog wel druk dan
Klopt, qua inrichting is het perfect. Bereikbaarheid en vooral het weggaan is wat minder makkelijk. Bovendien stond het podium volgens mij op hoogste punt, zodat de mensen voor je ook 'omhoog' gaan, ipv naar beneden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de mooiste stadsparken van Nederland
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat wel maar die mensen krijgen daar ook voor betaald
tja de wegen in en rond Nijmegen zitten nu eenmaal meteen volquote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, qua inrichting is het perfect. Bereikbaarheid en vooral het weggaan is wat minder makkelijk. Bovendien stond het podium volgens mij op hoogste punt, zodat de mensen voor je ook 'omhoog' gaan, ipv naar beneden.
Ja, die komen er ook weer aan ja. Ik was met de auto naar Arnhem gegaan, en vandaar met de trein. Dat ging op zich wel goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja de wegen in en rond Nijmegen zitten nu eenmaal meteen volen daarbij moeten alle wegwerkzaamheden nu snel gedaan worden want over 2,5 week moeten alle wegen weer klaar zijn vanwege de vierdaagsefeesten
dat is al heel verstandig jaquote:Op maandag 25 juni 2007 14:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die komen er ook weer aan ja. Ik was met de auto naar Arnhem gegaan, en vandaar met de trein. Dat ging op zich wel goed.
Pascalquote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef pascalheister het volgende:
hoi
weer een solli achter de rug, leuk gesprek en dito functie. Hoor volgende week of ik op een vervolggesprek mag komen
Colin McRae Dirtquote:Op maandag 25 juni 2007 13:19 schreef DarkShine het volgende:
Back.
Straks nog ff terug naar de stad, Forza2 halen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef golfer het volgende:
Zo, arbeidsovereenkomst is getekend en terug gestuurd.
Nieuwe huistelefoon is ook gearriveerd en geprogrammeerd.
zal wel weer een omslag zijn de hele dagen werkenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef golfer het volgende:
Het grootste gedeelte van zijn leven heeft 'ie volgens mij gewoon gewerkt hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal wel weer een omslag zijn de hele dagen werken
Zal misschien de eerste week weer even wennen zijn, maar ik heb hiervoor ook al 33 jaar hele dagen gewerkt.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
zal wel weer een omslag zijn de hele dagen werken
hehequote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekind heeft al 2 keer gebeld vanaf de camping, de tent waaide bijna weg, en het is nu al nat daarbinnen![]()
Natuurlijk wist hij niet dat je op zandgrond andere (houten) haringen nodig hebt.... weer wat geleerd, knul
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekind heeft al 2 keer gebeld vanaf de camping, de tent waaide bijna weg, en het is nu al nat daarbinnen![]()
Natuurlijk wist hij niet dat je op zandgrond andere (houten) haringen nodig hebt.... weer wat geleerd, knul
Nou Grulez als jullie krijgen die wij net gehad hebben, dan komt er heel veel regen en wind jullie kant op.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:27 schreef Grulez het volgende:
Het is hier inmiddels lekker donker.
Ik heb zomaar het idee dat we morgen een paar logees hebbenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:11 schreef Againzender het volgende:
hehe
Morgen gaat het nog harder waaien, ik zou zandzakken gebruiken
dar zou mij niets verbazenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat we morgen een paar logees hebben![]()
Precies.quote:
Ja ik fiets steeds tussen de buien door naar m'n werkquote:
Mooi, dus per 2 juli is het eindelijk afgelopen met dat genachtbraak en gekut in die graancirkels.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef golfer het volgende:
Da's het bellen tussen het nuecken door.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:24 schreef golfer het volgende:
Bluezze-kind heeft al een paar keer gebeld om ons de vorderingen te vertellen van z'n extra-stormvast beveiligde tentje op de camping.
Tis hier al 2 uur uitermate zonnig, wolken zwaar in de minderheid. Stilte voor de volgende storm....quote:
Vandaag was het redelijk druk inderdaad. Gelukkig dat ik even een paar uur naar huis mocht. Anders had ik het echt niet volgehouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:28 schreef RayMania het volgende:
Je hebt het maar druk, Bos.
EC is er niet dus we kunnen nietquote:Op maandag 25 juni 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik wil wel effe.
Hoeveel Chinezen hebben er dan al gezeten op de boulevard in IJmuiden?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
avond trouwens
net één bij de lekkerste chinezen gegeten ooit op de boulevard in IJmuiden![]()
![]()
![]()
Welleke?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
avond trouwens
net één bij de lekkerste chinezen gegeten ooit op de boulevard in IJmuiden![]()
![]()
![]()
we hadden een mongoolse rijsttafel met van alles. Krabbedingetjes. Kip, varkensvlees, garnalen alles in andere sauzen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Wat had je?
Ailantsjieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Blooooooooooesie!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Wat had je?
Ailantsjieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:
Ja hoor, wel nog redelijk vermoeid, maar een koude bavaria doet Bossie goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Alles OK in het buitengebied Bossie?
Min of meer, maar zo'n gifje wel echt niet lukkenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef pascalheister het volgende:
bossie aan het fotosoepen geslagen?
meerdere layers aanmaken, dan per laag een afbeelding toevoegen (kopieren) handig dat je eerst alles op hetzelfde formaat hebt bv. 60x60pix.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Min of meer, maar zo'n gifje wel echt niet lukken
Ik heb me zeer goed vermaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 21:26 schreef Eilanden het volgende:
Het was goed hoorde ik van vrienden Diekie .. mee eens?
checkquote:Op maandag 25 juni 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond om 23:00 uur op Nederland1 de herhaling van de legendarische uitzending van de Majoor en Herman Brood bij Villa Velderhof.
Mocht je hem nooit gezien hebben: een aanrader!
en hoelang duurt je opzegtermijn?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Morgenmiddag arbeidsvoorwaarden en rooster-voorstel, en wat internisten/cardiologen die zich aan me voor 'mogen' stellen![]()
Dat was nog een gekut vorige weekquote:
Dat lukt dus echt voor geen ene meterquote:Op maandag 25 juni 2007 21:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meerdere layers aanmaken, dan per laag een afbeelding toevoegen (kopieren) handig dat je eerst alles op hetzelfde formaat hebt bv. 60x60pix.![]()
En heeft ie al gebeld om te worden opgehaald ?quote:
euh ja hoor, zit nu ook een beetje in hetzelfde schuitje, deze week wordt bekend wat de inhoud van het sociaal plan is. Concept heb ik al ingezien, zit een leuke gouden handdruk bij maar het blijven wel een stel gangsters.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was nog een gekut vorige week
Volgens mijn CAO boek een maand, maar in mijn (oude) kontrakt staat 2 maanden.... en dat had ik dus niet in mijn hoofd
Had dus al gezegd dat ik per 1-8 kon beginnen. Dus niet.
Maar met een constructie door in juli 4 extra dagen te werken en verder vak. en ouwe mutsen dagen ervan af te trekken kan ik de 2 week van aug al beginnen terwijl ik per 1-9 in dienst kom.
Maar dan heb ik meteen weer 2 weken vakantie
Begrijp je het nog?
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef Damzkieee het volgende:
Goeienavond
Eindelijk klaar met werken
Morgen voetbaltoernooi van mn afstudeerstageEffe mn benen laten breken door onbenullige malloten
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Damzi
Je kijkt wel een beetje uit hè morgen
Het is inderdaad even wennen, Zo lichtblauw ben je van mij niet gewend, maar het album waarvan dit plaatje de cover is, isquote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef lookinforyou het volgende:
Hoi![]()
![]()
Bossie, je avatar![]()
Raar om je zo anders te zien hoor.
Bluezzie nog gefeliciteerd met je nieuwe baan, beetje laat, maar goed bedoeld
en dat heb je helemaal zelf op maat gemaakt zeg maar?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is inderdaad even wennen, Zo lichtblauw ben je van mij niet gewend, maar het album waarvan dit plaatje de cover is, is
Dus eigenlijk moet je helemaal niet gaan voetballenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die lui voetballen altijd zo achterlijk
Ik zelf trouwens ook, brak vorige week bijna mn nek bij een mislukte omhaal
Ja, dat is me nog wel gelukt.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
en dat heb je helemaal zelf op maat gemaakt zeg maar?
met de mond gehapt denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
en dat heb je helemaal zelf op maat gemaakt zeg maar?
En daarvoor kom je helemaal speciaal naar Hools om dit met ons te delenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef Betul het volgende:
Tong80 op zijn zomers.
ET is lelijkste hond ter wereld.
Ik heb nu eenmaal geen verstand van voetbal.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En daarvoor kom je helemaal speciaal naar Hools om dit met ons te delen
Knap hoor![]()
Dan zit je hier goed hoor ;')quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Betul het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal geen verstand van voetbal.![]()
Jij was gisteren ook in Nijmegen of niet?quote:
Ik wil je best wel prive les geven hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Betul het volgende:
[..]
niemand hier, behalve Foppe !quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Betul het volgende:
[..]
en daar hebben we Bos weerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil je best wel prive les geven hoor
Ze moesten nog spelers om het 7koppige team te vullenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je helemaal niet gaan voetballen![]()
zal wel lachen worden dan morgenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze moesten nog spelers om het 7koppige team te vullen
Half veld ja
Dan zit je hier ook goed. Dr zitten hier ook wel (oude) wijven zonder verstand van voetbalquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Betul het volgende:
[..]
Ja okay, punt. Maar ik ben een vrouw die geen verstand heeft van voetbal.
jij komt er tenminste voor uit, dat je er geen verstand hebt van voetbalquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Betul het volgende:
[..]
Op het normale veld waren we best goed, morgen maar eens zien. We spelen tegen een hoveniersbedrijf en een bouwbedrijf ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
zal wel lachen worden dan morgen![]()
ja en...als je maar gezellig bent !quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Betul het volgende:
Open maar een topic.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil je best wel prive les geven hoor
Die film heb ik op dvdquote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
It's All Gone Pete Tong
tong familie?
eitje dus voor julliequote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Op het normale veld waren we best goed, morgen maar eens zien. We spelen tegen een hoveniersbedrijf en een bouwbedrijf ofzo
Ben niet zo stevig dus de kans dat ik wordt gebeukt is vrij grootquote:
Je doet morgen maar ff verslag hier, als je daar nog toe in staat bentquote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben niet zo stevig dus de kans dat ik wordt gebeukt is vrij groot
nee, ik ben mod dus ik hoef hier mn eigen bier niet te pakken zeg! Dat zou wat zijnquote:
is goedquote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Bjoro het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
iemand ?
Dan heb ik gedurende mijn mod-tijd toch iets gruwelijks fout gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, ik ben mod dus ik hoef hier mn eigen bier niet te pakken zeg! Dat zou wat zijn
Bos zo ken ik je niet, jij oude charmeurquote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom er aan BJoro.
Maar even dit
Ik kap maar met dat gecharmeur gedoe, zo ben ik gewoon niet (Zoals een aantal van jullie wel weten). Waarom ik zo deed de laatste tijd, geen idee eigenlijk.
welke ?quote:
*Meldt!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan zit je hier ook goed. Dr zitten hier ook wel (oude) wijven zonder verstand van voetbal
liefde maakt blind Bosquote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom er aan BJoro.
Maar even dit
Ik kap maar met dat gecharmeur gedoe, zo ben ik gewoon niet (Zoals een aantal van jullie wel weten). Waarom ik zo deed de laatste tijd, geen idee eigenlijk.
heheh. Ja dan loop je gewoon je kleine Bos weer achternaquote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liefde maakt blind Bosals MM straks weer binnen komt draai je gewoon je charmeursrol erin
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Grulez het volgende:
heheh. Ja dan loop je gewoon je kleine Bos weer achterna![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Ja dan loop je gewoon je kleine Bos weer achterna![]()
Je bedoelt dat je in het beruchte keldertje MM opwacht?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal me proberen in te houden, stop me anders maar in de kelder als Memento komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |