idem.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik mn bed in, over de titel kan niet worden gecorrespondeerd.
Een slaapliedje zit er zeker niet in?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
De oudjes houden nog even een wake over jullie, om er voor te zorgen dat jullie allemaal netjes op tijd naar bed zijn gegaan en zijn gaan slapen met de handjes boven de dekbedden. +'
Welk liedje had je nog even willen horen van ons?quote:
Dat laat ik helemaal aan je eigen improvisatie overquote:Op maandag 25 juni 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk liedje had je nog even willen horen van ons?
Ik zet wel even de computer aan en laat The Chemical Brothers iets in elkaar flansen, schijnt tegenwoordig ook al muziek beschouwt te worden die meuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:29 schreef Grulez het volgende:
Dat laat ik helemaal aan je eigen improvisatie over![]()
heheh daarop kan ik in ieder geval goed slapen, bedoel je...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet wel even de computer aan en laat The Chemical Brothers iets in elkaar flansen, schijnt tegenwoordig ook al muziek beschouwt te worden die meuk.
Glastonbury nu maar eens na 3 dagen helemaal uitgezet heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:45 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, Glastonbury in bed afkijken dan iig
Klinkt wel mooiquote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jonkie meldt.
Deze staat sinds gisterenmorgen 42 keer in mijn winamp played.
And it has every right to.
Idem hier.quote:
Dat wordt jeweetwel. Eindelijk!quote:
*banaanvraag*quote:Op maandag 25 juni 2007 07:27 schreef RayMania het volgende:
Zestien posts achter elkaar in de index.
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientje! Wat minder mooi inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
Het voorprogramma.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, jij was er ook. Waren er nog hoogtepunten?
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:46 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen.....
Voor degene die het zaterdag hebben gemist...
linkje trouwfoto'shey leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Ik ga je zo maar eens uit de koelkast halen en een bekertje inschenkenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb mijn orginele icoon ook weer terug
kut locatie? een van de mooiere dit er imho isquote:Op maandag 25 juni 2007 08:25 schreef Suijk het volgende:
Mogguh!
Peppers waren tof, jammer van de regen en de enigszins kut locatie, maar heb me wel vermaakt!
Vind ik niet, het loopt een beetje af dus je ziet niet zo heel veel als anders mogelijk is. Het is ook moeilijk te bereiken en alles moet door een fuik weer weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kut locatie? een van de mooiere dit er imho is![]()
Neuh, ben niet zo snel zenuwachtig te krijgen!quote:
Wacht maar totdat het zover is.....quote:Op maandag 25 juni 2007 10:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo snel zenuwachtig te krijgen!
In alle ironie vind ik mezelf in de positie die anderen een maand terughadden, maar wat heb ik gemist?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Straks begrafenis, hopelijk blijft het daar droog op het juiste moment.
Naar maandagmorgen omstandigheden goed.quote:
Nou succes dan met je laatste weekjequote:Op maandag 25 juni 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Naar maandagmorgen omstandigheden goed.
Laatste weekje op afstudeerstage, contract uitdienen terwijl ik al geslaagd ben
En daar?
Voor het eerst in meer dan een week goed geslapen (zonder telkens wakker te worden en naar lucht te 'happen').quote:
Laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou succes dan met je laatste weekje![]()
Ja wel goed hoor.
Heb je een luchtweginfectie ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor het eerst in meer dan een week goed geslapen (zonder telkens wakker te worden en naar lucht te 'happen').
Vandaag beginnen met de 2de kuur.
Dan hoop ik voor je dat het nu weer de goede kant op gaat met je.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor het eerst in meer dan een week goed geslapen (zonder telkens wakker te worden en naar lucht te 'happen').
Vandaag beginnen met de 2de kuur.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Is het iemand anders ook al opgevallen dat de banner van Carmen al Hoolsenlang een kruisje geeft?
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Nee.
Mijn ogen ontwijken banners automatisch
Krijg een longfunctie onderzoek half juli...quote:
Ga nog niet werken deze week.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het nu weer de goede kant op gaat met je.
Maar lekker rustig aandoen dan hè![]()
Ik niet, neem cup-a-soup met wat bammetjesquote:
Zo was bij U2 een jaar of wat geleden Kelis het voorprogramma. Die werd gewoon van het podium afgeboed.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het voorprogramma.Een of andere homo rapper die hamburgers en bier naar zich toe gegooid kreeg, wat was die slecht.
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:46 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen.....
Voor degene die het zaterdag hebben gemist...
linkje trouwfoto'sZo jong, waar begin je aan?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien je enige hobby nu op voor de banner?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
Ik ook niet, maar op het moment dat het ja-woord eruit moet komen, gaat je rikketik wel erg snel hoor, let maar op.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo snel zenuwachtig te krijgen!
Van wie hebben ze die bikkel instelling?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Straks de kids van de trein halen, die gaan/komen kamperen
(ja met dit weer willen ze persé in hun tentje op de camping)![]()
Yep.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Is het iemand anders ook al opgevallen dat de banner van Carmen al Hoolsenlang een kruisje geeft?
Jep, deze gast ook. Nicky Avalon heette hij, zou eigenlijk een uurtje spelen maar na een half uur ging 'ie weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo was bij U2 een jaar of wat geleden Kelis het voorprogramma. Die werd gewoon van het podium afgeboed.
Its me mamaquote:
Daar was het ook lekker weer dusquote:Op maandag 25 juni 2007 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Modderworstelende meisjes op Engels popfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |