Jezus, wat een mormel.quote:Elwood, een tweejarige kruising tussen een Chinese naakthond en een chihuahua, is vrijdag in de VS gekroond tot lelijkste hond van de wereld. Het hondje, dat alleen op zijn kop een pluk wit haar heeft, wordt ook wel ET genoemd vanwege zijn gelijkenis met dat sciencefictionfiguurtje.
Bazin Karen Quigley vertelde dat zij Elwood twee jaar geleden van de dood heeft gered. De fokker dacht dat hij te lelijk was om te verkopen en wilde hem laten inslapen. "En nu, haha, zit Elwood overal op internet en vinden de mensen hem leuk en grappig", aldus Quigley, die duizend dollar prijzengeld mee naar huis mag nemen.
De meeste deelnemers aan de lelijkste-hondenwedstrijd waren Chinese naakthonden, een soort die behalve door zijn naaktheid opvalt door zijn hanekam, bolle ogen en lange, scheef uit de bek hangende tong.
opa.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Spacehamster het volgende:
Soms zijn beesten echt gaaf door lelijkheid.
Ik vind deze nog wel gaver uitzien dan....hoe heette die vorige lelijke hond ookalweer?
Dat was Sam, een chinees naakthondje ook en hij's inmiddels dood.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Spacehamster het volgende:
Soms zijn beesten echt gaaf door lelijkheid.
Ik vind deze nog wel gaver uitzien dan....hoe heette die vorige lelijke hond ookalweer?
Idd. ik zag hem vanavond op tv. Daar had hij ook nog een enorme kwijlsliert uit zijn bekkie hangenquote:
Nou ja.... dan wint ie de meest-lelijke-hond-ter-wereld-wedstrijd....quote:
Sam is niet meer...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:26 schreef Double-Helix het volgende:
dat was toch ene sam?
Ja, hij lijkt onwijs op Stripe uit die eerste film.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Latz het volgende:
Lijkt op die ene gremlin met die streep op zijn hoofd.
welke user is het?quote:Elwood, een tweejarige kruising tussen een Chinese naakthond en een chihuahua, is vrijdag in de VS gekroond tot lelijkste hond van de wereld. Het hondje, dat alleen op zijn kop een pluk wit haar heeft, wordt ook wel ET genoemd vanwege zijn gelijkenis met dat sciencefictionfiguurtje.
Bazin Karen Quigley vertelde dat zij Elwood twee jaar geleden van de dood heeft gered. De fokker dacht dat hij te lelijk was om te verkopen en wilde hem laten inslapen. "En nu, haha, zit Elwood overal op internet en vinden de mensen hem leuk en grappig", aldus Quigley, die duizend dollar prijzengeld mee naar huis mag nemen.
De meeste deelnemers aan de lelijkste-hondenwedstrijd waren Chinese naakthonden, een soort die behalve door zijn naaktheid opvalt door zijn hanekam, bolle ogen en lange, scheef uit de bek hangende tong.
Dat ligt aan jou. Naakthonden staan bekend om hun extreem slechte gebit, daarom hangt die tong er uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef Betul het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het hondje nogal uitgedroogd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |