Schijnt dat ie een uur moest spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef DENSKIE het volgende:
Ik vond optreden van de Peppers puur genieten, ondanks de geringe interactie met het publiek.
Voorprogramma vond ik wel matig, helemaal die eerste gast. Hij kreeg behoorlijk wat consumptiegoederen naar zijn hoofd gesmeten en de middelvingers gingen in de beat omhoog
![]()
Die gast inderdaad, wat een smerige ventquote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef DENSKIE het volgende:
Ik vond optreden van de Peppers puur genieten, ondanks de geringe interactie met het publiek.
Voorprogramma vond ik wel matig, helemaal die eerste gast. Hij kreeg behoorlijk wat consumptiegoederen naar zijn hoofd gesmeten en de middelvingers gingen in de beat omhoog
![]()
Nee je betaalt er gewoon 50 ballen voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Was dit een gratis concert ofzo? Waar is het Goffertpark eigenlijk?
Alweer? Volgens mij hangt er een permanente onweersbui boven het Gofferpark. Wat een rampgebied.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Sterrre het volgende:
Nou, natuurlijk ten eerste echt super zonde van de regen de hele dag, t was een echte poncho-party en modderpoel haha, maar dat heeft wat mij betreft altijd wel wat
Ja, qua infrastructuur zuigt het ook nog eens aars. Ik ben er al vaker geweest, maar nu is het definitief de laatste keer geweest. De enige uitzondering die ik nog wil maken is Metallica, alle andere concerten hier sla ik over. Er worden gewoon teveel mensen in dat park gepropt, het is er de locatie gewoon niet naar. Dat riekt naar geldklopperij en dat vind ik een slechte zaak.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Kidney_Bean het volgende:
OH wat METAL MART zegt:
WAT EEN KUTLOCATIE INDERDAAD IN DAT PARK!!!!! Ten eerste kan niemand de stad inkomen zonder file. Dan is het nog lastig een goeie parkeerplek te vinden... Het geluid was veel te zacht, maar heb ik bij andere optredens wel eens beter gehoord daar.. De kleine medemens zag inderdaad vrij weinig, om me heen veel grote kerels dus heb vaak gehoord dat mensen niets konden zien (zelfs op de schermen moeilijk..) Om dan vervolgens aan het einde van het concert het park weer te verlaten, wordt NERGENS goed aangegeven buiten de omheining waar je naartoe moet: je komt allerlei mensen in het niet verlichte bos tegen die geen flauw benul hebben waar ze naartoe moeten.. en bij ons werd er wel verkeer geleid, alleen wilden wij richting het noorden, maar moesten van de verkeersregelaar allemaal richting VENLO....
Dat was echt de verkeerde persoon op de verkeerde plaats maar heb dan wel weer fantastische foto's en filmpjes van vliegend fruit, duizenden middelsvingers en het publiek dat massaal met de rug naar hem toe staat... als die gozer niet zo'n looser was was het ziielig. Ik heb me er wel mee vermaakt iigquote:Op maandag 25 juni 2007 02:10 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ben ook net terug. Was een geweldig concert. Vooral het geniale voorprogramma-act Mickey Avalon
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Sterrre het volgende:
Als ik eerlijk ben vond ik het concert wel een beetje tegenvallen![]()
![]()
![]()
De Peppers maakten vanavond weinig indruk op mij, net alsof ze voor de zoveelste keer de nummertjes afdraaiden: Alleen Flea zou ik zo wel willen adopteren, sjeezus wát een bassist, geweldig!!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef Kidney_Bean het volgende:
... (en stiekem leek het een beetje op snel geld verdienen)
Ja wat die gasten aan het doen waren was ons ook compleet een raadsel. wat een ramp die "verkeersregelaars". Heeft meer dan twee uur gekost. Wat een eikels! We stonden stil midden op een kruispunt, beginnen twee van die gasten een gesprek met een bekende terwijl recht achter hen werkelijk alles in de soep liep... wat een triangeljostis.quote:.. en bij ons werd er wel verkeer geleid, alleen wilden wij richting het noorden, maar moesten van de verkeersregelaar allemaal richting VENLO....
Hier kan ik me wel goed bij vinden, het volume mocht idd wel wat omhoog.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ben ook net terug (Rotterdam). Stond op een dramatische parkeerplaats, een eindje van het park vandaan. Er zat echt een half uur geen beweging in. Op een bepaald moment ging gewoon een of andere gozer het verkeer staan regelen, dat was wel een mooie actie. Het liep toen ook een stuk beter. Maar natuurlijk wel treurig dat er vanuit de organisatie geen verkeersregelaars zijn om de boel ordentelijk van het parkeerterrein af te helpen.
Het concert zelf: normaal ga ik niet naar dit soort concerten (rustig en een populaire band). Ik vond het wel aardig, maar niet spectaculair. Het podium vond ik wel echt schitterend, tenminste: voor wat ik ervan kon zien. Dit is de laatste keer Goffertpark voor mij, wat een ongelooflijk KUT-locatie is dat toch. Het podium staat op het hoogste punt van het park, dus iedereen in het publiek voor je staat dus steeds een stukje hoger. Resultaat: je staat het hele concert op videoschermen te volgen, die eigenlijk ook nog te laag hangen. Bagger.
Overigens: waar was het geluid? Ze speelden echt met veel te weinig volume voor zo'n grote menigte. De bassdrums waren niet te voelen en de ingetogen stukjes leken qua volume wel huiskamerniveau. Ook vond ik dat er teveel gepield werd met intermezzo's. 1 solootje is leuk, maar niet 4 of 5. De interactie met het publiek was ook ver te zoeken.
Kortom: eens maar nooit weer. Maar ik heb me wel vermaakt. Ik vond die rap-act nog het leukst, vanwege de amusementswaarde. Wat een onwaarschijnlijke kneus.
Lang? Ik vond het eigenlijk zo voorbij. Heb me ook zeker prima vermaakt, jammer van de chaos met de bussen achteraf, maar dat houd je toch altijd wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vond het geweldigWel een beetje triest van het publiek om allemaal dingen te gooien naar die Mickey, ondanks dat die zo weird was
Ik vond het wel sneu eigenlijk.
En de Peppers waren top![]()
En vond het nog best wel een lang concertHeb me prima vermaakt
![]()
Can't Stopquote:Op maandag 25 juni 2007 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet het eerste nummer dat ze speelden (na de intro)? Beetje moeilijk zoeken tussen 115 peppernummers
.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Mickey cried for houres in his hotelroom saying he will never play in Halland again."
My thoughts exactly!!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ben ook net terug (Rotterdam). Stond op een dramatische parkeerplaats, een eindje van het park vandaan. Er zat echt een half uur geen beweging in. Op een bepaald moment ging gewoon een of andere gozer het verkeer staan regelen, dat was wel een mooie actie. Het liep toen ook een stuk beter. Maar natuurlijk wel treurig dat er vanuit de organisatie geen verkeersregelaars zijn om de boel ordentelijk van het parkeerterrein af te helpen.
Het concert zelf: normaal ga ik niet naar dit soort concerten (rustig en een populaire band). Ik vond het wel aardig, maar niet spectaculair. Het podium vond ik wel echt schitterend, tenminste: voor wat ik ervan kon zien. Dit is de laatste keer Goffertpark voor mij, wat een ongelooflijk KUT-locatie is dat toch. Het podium staat op het hoogste punt van het park, dus iedereen in het publiek voor je staat dus steeds een stukje hoger. Resultaat: je staat het hele concert op videoschermen te volgen, die eigenlijk ook nog te laag hangen. Bagger.
Overigens: waar was het geluid? Ze speelden echt met veel te weinig volume voor zo'n grote menigte. De bassdrums waren niet te voelen en de ingetogen stukjes leken qua volume wel huiskamerniveau. Ook vond ik dat er teveel gepield werd met intermezzo's. 1 solootje is leuk, maar niet 4 of 5. De interactie met het publiek was ook ver te zoeken.
Kortom: eens maar nooit weer. Maar ik heb me wel vermaakt. Ik vond die rap-act nog het leukst, vanwege de amusementswaarde. Wat een onwaarschijnlijke kneus.
Welke oude nrs? Nog wat van Mother's Milk?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het had inderdaad wel wat harder gemogen. Gaaf dat ze zoveel oude nummer speelden.
Ik was niet bij het voorprogramma (kwam aanfietsen bij het een na laatste nummer, eerst gegeten in de stadquote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Rasing het volgende:
En ik was er niet bij, maar ik vind wel dat John gelijk heeft met zijn stukje over het boe-geroep. Hoe beroerd iemand ook is, boe roepen is toch wel het laagste wat je kunt doen. Hou gewoon je mond. Als je het niks vindt: even geduld.
Als ik over het veld naar voren keek zag je alleen maar van die schermpjes, foto's genoeg lijkt mequote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef DonStefano het volgende:
Iemand toevallig foto's gemaakt gisteren?
Snow was ook echt fantastisch qua begin gister met dat heerlijke gitaartje in het begin!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Overlast het volgende:
Het blijft toch een onnavolgbare band. De ene helft is troep, de andere helft is heerlijk. DIt blijft mijn favoriet, zelfs een tijdje als ringtone gehad.
http://www.yomedia.com/yomedia/12dfa14a3e/red_hot_chili_peppers
Is er al afgehaald. Jammer.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Blauwe_Pino het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Avalon#In_the_media
leuk stukje. vast door een nederlander geschreven. Ben benieuwd hoe lang het blijft staan.
"On june the 24th of 2007. Mickey played as a preshow of the Red Hot Chili Peppers in the Netherlands. He played so bad, that people were throwing apples and sandwitches in his face. Then the people boo-ed him away and turned their backs on him. It was the worst performance ever in the Netherlands. Mickey cried for houres in his hotelroom saying he will never play in Halland again."
Ja die nieuwe korte koppies van ze maken ze er niet beter opquote:Vond Kiedis er van zo'n afstandje behoorlijk beroerd uitzien, hij leek wel 10 jaar ouder dan op alle recente foto's die ik van em gezien heb![]()
Als je even naar achteren had gekeken had je het meteen gezien maar dat het een vreemde lokatie is klopt wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:07 schreef LittleWoodstock het volgende:
Voor mij was het de 1e keer in het Goffertpark en ik had al snel besloten: eens maar nooit weer. Wat een prut-park. Met dank aan jou Metal_Mart dat ik nu weet dat het podium blijkbaar op het hoogste punt van het park staat. Wie verzint dat in godsnaam?!
Ik heb wel wat plaatjes, moet je zelf ff bepalen of je ze mooi vindtquote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef Numbie het volgende:
Wie o wie heeft er een paar mooie plaatjes weten te schieten voor bij de review die ik nu aan het optikken ben?![]()
Thanx man, velen zijn je dankbaarquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
setlist
Ja die camerashots warenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Weet iemand of er ergens foto's staan die gemaakt zijn vanaf het podium met een mooi overzicht van de mensenmassa?
Wij zijn gewoon lekker gaan lopen naar het stationquote:
Ze hebben 't speciaal voor jou opgenomenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef kevin85 het volgende:
Snow was ook echt fantastisch qua begin gister met dat heerlijke gitaartje in het begin!![]()
Dat was Songbird van Fleetwood Macquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
.
.
John Solo (ik weet niet welke hoor)
.
.
Keihard weigerenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef S3rp3nt het volgende:
"Volgende keer bij rock concerten een kinder tribune maken?"
Ik heb 'm en ze staan er idd op.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef Dupje het volgende:
Haai!
Heeft iemand een Lowlands flyer ontvangen? Want daar zou in staan dat The Shins en Dinasaur JR zouden komen... Iemand dat toevallig gezien?
quote:
Laat maar (moet leren lezen nog ja...)quote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
Vetquote:Op maandag 25 juni 2007 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben 't speciaal voor jou opgenomen.
Meer video's.
Jammer dat ze niet veel oudere nummers speelden, Don't forget me was wel geweldigquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
Intro Jam
Can't Stop
Dani California
Under The Bridge
Jam / 21st Century
Parallel Universe / Jam
Snow (aborted) / Snow
Get On Top
Emit Remmus
So Much I
Bass Jam / Don't Forget Me / Jam
Hump De Bump
Jam / Californication
By The Way
-ENCORE-
Chad Drum Solo
Flea Trumpet Solo
C'mon Girl
Give It Away
Outro Jam
Dit is exact wat ik bedoelde. Wat mij betreft hoort dit gewoon niet in een concert van 1 uur en 40 minuten. Leuk dat je goed kan spelen, maar na een tijdje gaat dit vervelen. Ik kom voor nummers, niet voor een veredelde jamsessie. Maar goed, dit zal wel bij de Peppers horen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
Intro Jam
Can't Stop
Dani California
Under The Bridge
Jam / 21st Century
Parallel Universe / Jam
Snow (aborted) / Snow
Get On Top
Emit Remmus
So Much I
Bass Jam / Don't Forget Me / Jam
Hump De Bump
Jam / Californication
By The Way
-ENCORE-
Chad Drum Solo
Flea Trumpet Solo
C'mon Girl
Give It Away
Outro Jam
Die fantastische foto's en filmpjes zou ik weleens willen zienquote:Op maandag 25 juni 2007 04:15 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Dat was echt de verkeerde persoon op de verkeerde plaats maar heb dan wel weer fantastische foto's en filmpjes van vliegend fruit, duizenden middelsvingers en het publiek dat massaal met de rug naar hem toe staat... als die gozer niet zo'n looser was was het ziielig. Ik heb me er wel mee vermaakt iig![]()
![]()
[..]
Ik kom voor een veredelde jamsessie, want de nummers kan ik wel op cd luisterenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik kom voor nummers, niet voor een veredelde jamsessie. Maar goed, dit zal wel bij de Peppers horen.Het is niet mijn idee van een concert.
Ik vond het een goeie mix van oude en nieuwe nummers en vond t geweldig dat ze Parallel Universe speelden.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet veel oudere nummers speelden, Don't forget me was wel geweldig
Ik zal even kijken of ik er een paar mooie tussenuit kan plukkenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef Numbie het volgende:
Wie o wie heeft er een paar mooie plaatjes weten te schieten voor bij de review die ik nu aan het optikken ben?![]()
Euhm.. dan kun je beter thuis blijven en de CD's afspelen. Eén van de kenmerken van een goeie liveband is juist improvisatie en 'jammen'. Ik kom voor die ervaring, niet voor een exacte weergave van de nummertjes op hun CD's.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik bedoelde. Wat mij betreft hoort dit gewoon niet in een concert van 1 uur en 40 minuten. Leuk dat je goed kan spelen, maar na een tijdje gaat dit vervelen. Ik kom voor nummers, niet voor een veredelde jamsessie. Maar goed, dit zal wel bij de Peppers horen.Het is niet mijn idee van een concert.
Dit is gewoon je reinste onzin. Elke band kan jammen en improviseren, daar is echt niets knaps aan. Vooral niet als je al meer dan twintig jaar samen bent. Gewoon even een standaard toonladdertje eruit knallen en wat moeilijke gezichten erbij trekken. Ze stonden overigens tijdens dat jammen meer naar elkaar te kijken met de rug naar het publiek dan dat ze bezig waren een show weg te geven.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. dan kun je beter thuis blijven en de CD's afspelen. Eén van de kenmerken van een goeie liveband is juist improvisatie en 'jammen'. Ik kom voor die ervaring, niet voor een exacte weergave van de nummertjes op hun CD's..
Precies. Ik kom voor de jams en de nummers die ik live nog niet gezien heb. Laat ze maar spelen en doen. Ik vind het geweldig.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. dan kun je beter thuis blijven en de CD's afspelen. Eén van de kenmerken van een goeie liveband is juist improvisatie en 'jammen'. Ik kom voor die ervaring, niet voor een exacte weergave van de nummertjes op hun CD's..
Dank, nee gewoon telefoon omhoog gehouden, had op het laatst wel lamme armenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke filmpjes. Ik stond ook op jou lijn alleen een stuk verder naar het midden. Waar stond je op (of ben je zo lang
)?
Juist.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Surequote:Op maandag 25 juni 2007 14:33 schreef Numbie het volgende:
Haunter, ik ga één van je foto's uit je mapje voor de review gebruiken ok?![]()
Naah, ze speelden wel 2 uur zowat (iets minder).. maar nog behoorlijk kort voor hun doenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vond het nogal tegenvallenZe speelden maar 1,5 uur
Vond z'n stem ook alles behalve vlekkeloos. Gitarist / Bassist en Drummer speelden wel strak!
Ben bij Give It Away naar huis gegaan, was gelukkig de meeste files voor.
Ik zal es even zien wat ik voor je kan betekenen: Kan eventjes duren (moet ff nieuwe USB-kabel halen eerst want die ligt nog in Nijmegen...)quote:Die fantastische foto's en filmpjes zou ik weleens willen zien . Ik stond toen nogal ver weg, dus ik heb af 'n toe iets door de lucht zien vliegen, maar ik zou 't weleens van 'dichtbij' willen zien. Dus als je ze ergens online zet, graag 'n linkje .
Ik vond die gitaarsolo's af en toe wat teveel gepiel. Flea was idd geniaal!quote:k vond het weer heerlijk. Die solo's en jams is precies waarvoor ik kom. Daaruit blijkt toch dat John en Flea echt geniale muzikanten zijn
In het voorste vak waren ook een paar relfigurenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja en kunnen ze "mensen" die midden op het terrein gaan staan pissen voortaan direct van het terrein afschoppen en een enorme boete geven. Wat een hersenloos figuur was dat. En dan nog bijna met een normaal persoon gaan vechten omdat er wat van gezegd wordt.
Eén uur en drie kwartier om precies te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Naah, ze speelden wel 2 uur zowat (iets minder).. maar nog behoorlijk kort voor hun doen
God vertel mij wat. Stonden een paar woonwagenkampers naast me waarvan volgens mij het hele gezin op de jongste na, knetterstoned en dronken waren. Aan het beuken, springen, fluiten en schreeuwen als een idioot....quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
In het voorste vak waren ook een paar relfigurenhele tijd het uitlokken van een vechtpartij en afspreken om elkaar buiten het terrein tegen te komen
dat noemen zich muziekliefhebbers
Voilaquote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef SlaggY het volgende:
Ow ja ik had ook een stel vreemde figuren naast me staan. We stonden in de een van de eerste rijen in het tweede vak (dus achter die goot waar die security in stond). Kwamen dr ineens wat gasten naar voren gebeukt met 300 euro in hun handen.Gingen ze aan de security vragen of ze voor een fooitje het eerste vak in mochten klimmen... Die gast ging er niet op in trouwens.
Heeft er iemand een filmpje gemaakt van John z'n solo nummertje?
Klopt. hoorde dat hij 45 minuten zou spelen maar is na net geen 25 minuten van het podium gehaald. Waren wel echt 25 schitterende minuten. p.s. hulde aan die gast met zijn papier wat hij omhoog hield. trouwens er gaat een leuke discussie aan de gang op het forum van Mickey op zijn site. Er zijn dus toch nog mensen die hem steunen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Mickey Avalon is van het podium afgehaald hoorde ik. Hij moest stoppen![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:59 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Klopt. hoorde dat hij 45 minuten zou spelen maar is na net geen 25 minuten van het podium gehaald. Waren wel echt 25 schitterende minuten. p.s. hulde aan die gast met zijn papier wat hij omhoog hield. trouwens er gaat een leuke discussie aan de gang op het forum van Mickey op zijn site. Er zijn dus toch nog mensen die hem steunen.
http://www.mickeyavalon.com/boards/default.aspx?cid=297&tid=138462
quote:Hello,
Still I am sorry for the fans yesterday.
they held me back so I couldn't trow my WOODEN SHOE in your face
Later ewout9
Maar dat was ook wel terecht.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Mickey Avalon is van het podium afgehaald hoorde ik. Hij moest stoppen![]()
Geweldig!quote:
Maar wat stond er nou op dat blaadje? Ik stond toen nog te ver naar achteren om het te kunnen lezen..quote:Op maandag 25 juni 2007 15:59 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Klopt. hoorde dat hij 45 minuten zou spelen maar is na net geen 25 minuten van het podium gehaald. Waren wel echt 25 schitterende minuten. p.s. hulde aan die gast met zijn papier wat hij omhoog hield. trouwens er gaat een leuke discussie aan de gang op het forum van Mickey op zijn site. Er zijn dus toch nog mensen die hem steunen.
http://www.mickeyavalon.com/boards/default.aspx?cid=297&tid=138462
Dat papier met 'you suck'? Dan stond jij ook in de voorste ring... geweldig uitzicht daar!quote:p.s. hulde aan die gast met zijn papier wat hij omhoog hield.
Foto's genoegquote:Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef Numbie het volgende:
Herstel, het worden er drie, bij gebrek aan ander materiaal...
Eerst stond er "You Suck" op en vervolgens "everybody turn around".quote:Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Dat papier met 'you suck'? Dan stond jij ook in de voorste ring... geweldig uitzicht daar!
Nee, dit is van vorig jaarquote:Op maandag 25 juni 2007 16:31 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KOMfSfz0nzg&feature=PlayList&p=28C583981533060B&index=0
http://www.youtube.com/watch?v=iBf0qk2NqWI&feature=PlayList&p=28C583981533060B&index=1
http://www.youtube.com/watch?v=CLojswm0Kyg&feature=PlayList&p=28C583981533060B&index=2
http://www.youtube.com/watch?v=eG-CrGdTmhI&feature=PlayList&p=28C583981533060B&index=3
http://www.youtube.com/watch?v=KD_CbViPYZQ&feature=PlayList&p=28C583981533060B&index=4
http://www.youtube.com/watch?v=7GHKEz-sikI&feature=PlayList&p=28C583981533060B&index=5
Dezelfde show een paar dagen eerder in Bilbao![]()
Ach, hij kijkt niet op een paar dagenquote:
Jullie stonden dan de hele dag vlak achter ons.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Eerst stond er "You Suck" op en vervolgens "everybody turn around".
maar toen mensen dat doorkregen ging hij al het podium af.
Ja daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:40 schreef Jansman het volgende:
Tijdens dat concert in Bilbao had anthony kiedis er heel wat meer zin in, zo te zien. Gisterenavond was hij wel erg ongeinteresseerd :-/
Volgens mij kan het ook gewoon geen goed doen als je voorprogramma zo door het publiek wordt uitgejouwd (los van of het verdiend was of niet, dat interesseert me niet). Als je backstage te horen krijgt dat het publiek vanalles naar het podium gooit, dan zal je reactie niet zijn "Zo, vanavond eens lekker spelen!!"
Oneensch.quote:Ja daar heb je wel een punt.
Jammer
Toen ik wat te eten ging halen zag ik een zo'n gast tegen het hek aan schijtenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja en kunnen ze "mensen" die midden op het terrein gaan staan pissen voortaan direct van het terrein afschoppen en een enorme boete geven. Wat een hersenloos figuur was dat. En dan nog bijna met een normaal persoon gaan vechten omdat er wat van gezegd wordt.
Err.. techniek natuurlijk. Geluid & regie.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:14 schreef viagraap het volgende:
Kan iemand vertellen waar die tent bijna recht voor het podium goed voor was?
Zo 'natuurlijk' vind ik dat niet. Kunnen ze dat niet wat strategischer neerzetten?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef Jansman het volgende:
[..]
Err.. techniek natuurlijk. Geluid & regie.
Lieve schat, de geluidstechnici móeten voor het podium zitten om goed te kunnen horen wat ze doen. En die beveiliging staat daar niet voor niets want het zou niet de eerste keer zijn dat een mafkees een concert saboteert door bier over mengpaneel/apparatuur te gooienquote:Zo 'natuurlijk' vind ik dat niet. Kunnen ze dat niet wat strategischer neerzetten?
Dat verklaart dan dat het geluid zacht was, ze stonden nogal dicht bij het podiumquote:Op maandag 25 juni 2007 17:30 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Lieve schat, de geluidstechnici móeten voor het podium zitten om goed te kunnen horen wat ze doen. En die beveiliging staat daar niet voor niets want het zou niet de eerste keer zijn dat een mafkees een concert saboteert door bier over mengpaneel/apparatuur te gooien
* heeft broertje die geluidsman is voor zijn brood
Die mensen moeten wel op een plek zitten waar ze goed kunnen horen hoe het klinkt. Dus voor het podium ergens.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:21 schreef viagraap het volgende:
[..]
Zo 'natuurlijk' vind ik dat niet. Kunnen ze dat niet wat strategischer neerzetten?![]()
En ik ga nooit meer naar een concert in het Goffertpark trouwens. Wat een pauperlocatie. Konden ze niet eerst dat veld vlak maken ofzo?
Die reacties op dat forum zijn echt hilarischquote:
Is heel goed mogelijk want vooraan was het geluid goed (en die tent staat natuurlijk op de ideale positiie om de PA af te mixen). Viel me wel op dat de PA helemaal stereo was, wij stonden rechts van het midden en ik dacht eerst dat de drums een overheadmic miste maar later viel me op dat dat geluid alleen uit de linkerspeakers kwam.quote:Dat verklaart dan dat het geluid zacht was, ze stonden nogal dicht bij het podium
mee eens, voor die 50 euro mag je wel wat beters verwachten dan deze waardeloze act.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:55 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Oneensch.
Júist als muzikanten hadden ze kunnen nagaan dat dit niet past in hun voorprogramma.
En dat ze dan persoonlijk vrienden zijn.. ja wat moet je daarmee als publiek? Kutmuziek luisteren gaat maar tot op zekere hoogte...
x 60.000quote:Op maandag 25 juni 2007 19:11 schreef DENSKIE het volgende:
[..]
mee eens, voor die 50 euro mag je wel wat beters verwachten dan deze waardeloze act.
Josh Klinghoffer, een vriend van Frusciante en hij speelt ook op o.a. Shadows Collide with People, The Will to Death en Inside of Emptiness, dat zijn ook wel fijne cd'squote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef hjs het volgende:
Precies, die interactie tussen die 3 of 4 mensen is prachtig. (Kiedis heb ik ff aan de bas van Flea zien plukken maar stond voor de rest toe te kijken)
Wie was nu die 2de guitarist, josh ofzo ?
Die gast maakt wel meer show van het spelen dan John
Hoe kun je Ataxia vergetenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef ...sv... het volgende:
[..]
Josh Klinghoffer, een vriend van Frusciante en hij speelt ook op o.a. Shadows Collide with People, The Will to Death en Inside of Emptiness, dat zijn ook wel fijne cd's
Verder was het gister wel genieten![]()
Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik denk dat ik wel weet waar het door komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:34 schreef Sport_Life het volgende:
Maar heb me prima vermaakt, het was vet concert! Miste alleen net dat stukje extra wat een concert uniek maakt om heen te gaan maar ik ben misschien al teveel verwend bij andere bands!! (Show van Green Day was grandioos, minder qua muziek imo, maar de (licht) effecten waren super)
Ik vermoed van wel, want het is wel heel lang onduidelijk gebleven wat er precies kwam te staan...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:44 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Nog even terugkomen op dat Mickey debacle. Wie bepaalde nu eigenlijk dat die in het voorprogramma zat. Waren dat de Peppers zelf? Je zet bij André Rieu toch ook geen Rammstein in het voorprogramma.
Ja, dat was coolquote:Op maandag 25 juni 2007 02:57 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat trouwens ook wel kick was: toen we uit het park waren en weer de straat inliepen, stond er een kerel op de eerste verdieping van een huis met het raam open een optreden te geven met zijn elektrische gitaar. Iedereen juichen. Vond dat wel een mooie actie.
Dat viel wel mee toch? Heb het weleens erger meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef Sequencial het volgende:
[..]
kwam het water met bakken uit de hemel
quote:graag ook een verbod op kids op je schouders nemen. Laat ze eerst maar eens groeien voordat je ze meeneemt![]()
Hij slaat de spijker op zijn kop. Dit was voor mij de eerste, maar meteen ook de laatste keer Peppers. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Metallica, die nog iedere keer hun publiek in hun greep krijgen en enthousiasme uitstralen. James Hetfield is dan ook een fantastische frontman, ik vond Kiedis een beetje verlegen jongetje zondag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volkskrant 260707
Zelf overigens niet geweest, maar ik las dit toevallig.
Sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef Sequencial het volgende:
P.S. Naast een verbod op paraplu's graag ook een verbod op kids op je schouders nemen. Laat ze eerst maar eens groeien voordat je ze meeneemt![]()
Oh, was JIJ dat!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:26 schreef viagraap het volgende:
SorryMaar mijn zusje was echt net te klein, 5cm.
Ik bedoelde 5 cm te kleinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Oh, was JIJ dat!
Aan de andere kant was jij het niet, want het kind voor mij was echt wel wat groter dan 5 cm![]()
Bij Large.nl hebben ze wel een aantal shirts, maar niet dezelfde als ze die bij het concert verkochten..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:03 schreef DANILXL het volgende:
weet iemand waar je zo'n shirt kan bestellen. Ik had toen namelijk niet genoeg cash mee.
volkskrant stelletje azijnzeikersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volkskrant 260707
Zelf overigens niet geweest, maar ik las dit toevallig.
Hij heeft als neutrale concertbezoeker gewoon gelijk. Het was ondermaats wat deze band neerzette.quote:
Klopt ja, ik stond bij die hamburgertent met een goeie vriendin van me, en 3/4 rijen met mensen voor ons begon ineens een opstootje... Gelukkig liepen die gasten snel door...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:, na afloop zag ik wel iemand geslagen worden op het middenterrein. Het bleef gelukkig bij 1 klap
.
Ja, wij hadden direct na het concert een broodje hambumber gehaald. Toen we naar het middenterrein kwamen we in de stroom voor --> achter naar huis & de stroom midden --> drank & eten. Dat was even dringen geblazenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:35 schreef kibber het volgende:
Het drukken naar die drank tent was wel triest...
Verklaar je nader, regent 'tquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
damn wat ben ik blij dat ik geen pearl jam kaarten heb gekocht...
Omgeving Nijmegen is het al dagen regelrecht k*tweer.. en het veld zal nog wel een grote modderbende zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verklaar je nader, regent 't(hier schijnt de zon, R'dam)?
Die 10 meter ruimte was omdat 2 van de 4 nooduitgangen van het voorste vak langs het tentje (Front Of House) liep.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:14 schreef viagraap het volgende:
Kan iemand vertellen waar die tent bijna recht voor het podium goed voor was? Zo'n standaard witte festivaltent, alleen met driehoekige punt, zomaar op zo'n 40 meter van het podium, omring door hekken die 10 meter ruimte hielden. Allemaal security mensen om te voorkomen dat de menigte daar die tent zou slopen.. Ik had me eindelijk een soort van naar voren gewerkt, staat er een tent!
www.redhotchilipeppers.comquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:03 schreef DANILXL het volgende:
weet iemand waar je zo'n shirt kan bestellen. Ik had toen namelijk niet genoeg cash mee.
Om te beginnen een heel eind naar achterenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Rocho het volgende:
[..]
Maar jij bent zeker nog nooit bij een concert geweest, ofzo? Enne, wat lijkt je wel een tactische plek voor zoiets?
Bweu... nog meer kabels trekken... nog meer omrijden met de heftruck....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:44 schreef viagraap het volgende:
[..]
Om te beginnen een heel eind naar achteren [afbeelding]
hahahahahaha, nee, het kostte 50 euro per kaartje. Goffertpark is in Nijmegen. Ben je 14 of 84?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Was dit een gratis concert ofzo? Waar is het Goffertpark eigenlijk?
Er was een voorvak ja, en een uur na openingstijd ofzo ging het vak dicht en kon je een bandje halenquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:18 schreef Kidney_Bean het volgende:
Was er trouwens een eerste voorvak, en een tweede voorvak? En om hoe laat waren ze ongeveer vol? (handig om te weten voor Pearl Jamhehe)
Ja snapte ik ook niet stond er vlakbijquote:Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat deed die Willem-Alexander & Maximia-vlag in godsnaam in het voorste vak. Op een bepaald moment was die vlag op de tvschermen te zien en zag ik pas wat het was
.
Ik hoorde dat het een actie was van een studentenverenigingquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:57 schreef this-is-life het volgende:
Ja snapte ik ook niet stond er vlakbij![]()
Wow 1,5 uur langquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:21 schreef DANILXL het volgende:
Morgen (donderdag) is er op Ned3 een uitzending special over RHCP
quote:VPRO Thema: Red Hot Chili Peppers
The Red Hot Chili Peppers is momenteel een van de populairste bands ter wereld. Hun 9e album Stadium Arcadium werd met Grammy's overladen en was wereldwijd het best verkochte popalbum van 2006. Live speelt de band uitsluitend nog in grote (uitverkochte) stadions. Programmamaker Bram van Splunteren heeft de Chili Peppers eind jaren tachtig en begin jaren negentig op de voet gevolgd. Deze periode vormde een overgangsfase voor de Peppers waarin werd toegewerkt naar de eerste doorbraak naar het grote publiek, het nummer Under the bridge. In deze periode verloor de band gitarist Hillel Slovak, die in 1988 overleed aan een overdosis. Slovak werd vervangen door de negentienjarige John Frusciante. Frusciante zou, niet alleen door zijn gitaarspel maar vooral ook door zijn talent voor het schrijven van goed in het gehoor liggende popsongs, een belangrijke rol gaan spelen bij de verdere ontwikkeling van de band. Na zijn documentaire Europe by storm (1987) over de eerste Europese toernee van de Red Hot Chili Peppers, onderhield Van Splunteren in de jaren daarna een vriendschappelijke band met de leden van de Peppers. Dit contact resulteerde de jaren daarna in nog een zestal unieke reportages voor de VPRO televisie, opgenomen in zowel Nederland als in hun thuisstad Los Angeles. Ter gelegenheid van het optreden van de Chili Peppers in het Nijmeegse Goffert stadion, een nieuwe montage van dit unieke beeldmateriaal, met ook nog niet eerder uitgezonden beelden van het concert dat de band in 1987 in de Effenaar in Eindhoven gaf.
Leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:21 schreef DANILXL het volgende:
Morgen (donderdag) is er op Ned3 een uitzending special over RHCP het begint rond 20.27 geloof ik
en ik miste ook around the worldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef DANILXL het volgende:
Ik miste Scar tissue, other side en Especially in Michigan. Ook vond ik die randdebiel 3x niks en vond ik het tekort
Thanks voor de info! Bij RHCP kwam ik veel te laat aan door de file, maar zijn van plan om bij Pearl Jam eerder te komen (ook gezien de betere voorprogramma´squote:Op woensdag 27 juni 2007 08:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Er was een voorvak ja, en een uur na openingstijd ofzo ging het vak dicht en kon je een bandje halen![]()
Wie staan er in het voorprogramma (en hoeveel kaarten zijn er verkocht)?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef Kidney_Bean het volgende:
ook gezien de betere voorprogramma's![]()
Incubus, Kings of Leon en Satellite Partyquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie staan er in het voorprogramma (en hoeveel kaarten zijn er verkocht)?
Die miste ik idd 10x meer dan Scar Tissue en Othersidequote:
Aiaiai, 1992 all over again.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef DonStefano het volgende:
Schijnt dat hun optreden in Servie gisteren nog korter en ongeinspireerder was dan de show in Nijmegen van Zondag, niet in de laatste plaats omdat Frusciante halverwege de show ruzie kreeg en vanaf dat moment geen zin meer scheen te hebben om te spelen. Vraag me af wat er met ze aan de hand is, normaal weten ze live toch wel een feestje te bouwen...
Hij vond t zelf wel tof dusquote:so far on this leg we played bilbao it was fun and rocked
and some town i cant pronounce in holland and it was fun and rocked too
quote:John WAS NOT ILL. He got pissed of at something/someone at one point, he was almost furious. He stood the entire second half of the show near the drums, barely moving while playing.
When Flea began the improvisation intro to Californication, John was just swinging his head going 'no'. Flea put his hand on John's shoulder and tried to reason with him, but he wouldn't play so Flea asked Anthony and Chad to return to the stage and they played Californication just like on the album.
Another thing: they returned for the encore playing only Give It Away WITHOUT the usual 10-15 minute impro at the end. And there was no Under the Bridge either.
John cut the concert short. I'm sorry to say this, but he behaved like jerk through most of the show. It was agonizing for me to se my HERO, my IDOL, for the first time live and to get almost nothing but the shittiest behavior from him. I'm still so sad that I can't even remember all the greatest parts of the concert. I hope that the other fans in Europe don't get this kind of attitude from John.
Klopt wel, Flea had er volgens mij het meeste zin in van de heren.quote:so far on this leg we played bilbao it was fun and rocked
and some town i cant pronounce in holland and it was fun and rocked too
Ach hij heeft idd wel lef overal weer onstage te komen terwijl ie een fluitconcert kan verwachten.quote:Een optreden voor een stelletje boeren die geen respect hebben voor iemand die voor 60.000 man zijn ding durft te doen, is ook niet alles.
Same here, ook direct even een broodje gehaald... Maar een goeie vriendinj van mij die mee was is maar 1m68... Dan word je behoorlijk verdrukt.. Gelukkig ben ik 1m90 dus kon haar aardig beschermen, maar toch..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, wij hadden direct na het concert een broodje hambumber gehaald. Toen we naar het middenterrein kwamen we in de stroom voor --> achter naar huis & de stroom midden --> drank & eten. Dat was even dringen geblazen.
Tijdens Snow stond hij ook enorm te zwaaien aan de zijkantquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:47 schreef SlaggY het volgende:
Hij had een technisch probleem, daar kan ie volgens mij niet zo goed tegen.
Het werd wel een keer op een beetje wazige manier uitgesproken, maar wie dat deed weet ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:15 schreef Sport_Life het volgende:
"some town i cant pronounce in holland"
Valt me nog mee dat ie het niet over "Some town in Amsterdam" had..
Ik moest ook wel ff nadenken hoor, het duurde een paar seconden voordat ik het doorhad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef Sport_Life het volgende:
Oh dat was waarschijnlijk het moment dat wij zoiets hadden van "wat wordt daar gezegd??" "verstond jij dat?"
Ik weet het niet, Flea kwaakt altijd de grootste onzin door de microfoon (wat ik zeer waardeer) maar zondag heb ik hem amper gehoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef LordNemephis het volgende:
Fleamail:
[..]
Klopt wel, Flea had er volgens mij het meeste zin in van de heren.
En dat Chad de juiste ritme ff voor ging doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef viagraap het volgende:
Vond het trouwens grappig toen John dat solo nummer deed, het voorvak enzo klapte mee, maar te snel. 'Slower' zei John toen met een grote lach op zijn gezicht. Vond het wel mooi.
Ik had het ook niet over het praten maar over de muziek: Flea wat het enthousiastestquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Flea kwaakt altijd de grootste onzin door de microfoon (wat ik zeer waardeer) maar zondag heb ik hem amper gehoord.Ik zou Anthony zo wat nog spraakzamer noemen.
![]()
En tijdens de show in Nijmegen de vrolijkste en meest energieke man op het podium zijn? Naaahquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:36 schreef Sport_Life het volgende:
Hij moest zeker even aan Avalon denken..
Ja, daar lijkt het inderdaad wel een beetje op..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:16 schreef Rasing het volgende:
Hij begon heel erg energiek:
'They opened with an amazing intro in which John showed an amount of energy that I have never seen before'
En dan na een paar nummers instorten? Dat riekt naar het uitwerken van zekere chemische stimulantia die onze favoriete gitarist tot zich heeft genomen...
Wat een zaadstengel is die Flea. Er kan werkelijk geen lachje af bij die kerel. En dan dat gezeik over hoe zwaar touren wel niet is op het eind. Het was te merken dat ze liever niet touren.quote:
Het is maar hoe je ertegen aan kijkt. Ze vinden touren duidelijk niet veel meer aan. Nou, ze doen er dan ook niks aan om dat te verbergen op het podium. Het is gewoon een zware rip-off om op deze manier je 'show' af te werken. Stop er dan mee als je het niet meer leuk vindt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:05 schreef Ska-te het volgende:
Nouja dat gaat wel wat ver. Touren is volgens mij ook echt zwaar, zeker als je het al 25 jaar achter elkaar doet.
Het viel je tegen dat John een vraag die afgeleid was van een vraag uit de zwaarste periode van zijn leven niet wou beantwoorden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind die Flea juist het symphatiekste lid van de band. Hij kan het tenminste opbrengen om nog een interview te doen. Het viel me ook tegen van John dat hij niks wilde zeggen voor de camera.
Hij heeft niet gezegd dat ze het niet leuk meer vinden, hij zei alleen dat het steeds zwaarder wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ertegen aan kijkt. Ze vinden touren duidelijk niet veel meer aan. Nou, ze doen er dan ook niks aan om dat te verbergen op het podium. Het is gewoon een zware rip-off om op deze manier je 'show' af te werken. Stop er dan mee als je het niet meer leuk vindt.
Overigens heeft een band van dit kaliber het gewoon minder zwaar dan een kleine band. Je doet alles met het vliegtuig / helicopter, je slaap in de duurste hotels, je hoeft niet op of af te bouwen, etc. Neem een voorbeeld aan de Stones, Iron Maiden, Metallica, U2, enz enz. Bands die het nog LEUK vinden om op tour te gaan en het voor het geld al lang niet meer hoeven doen, maar nog wel uitstralen dat ze blij zijn om op dat podium te mogen staan.
Ik weet wel zeker dat de Peppers weinig meer zijn zonder Johnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:18 schreef hjs het volgende:
Goede docu, maar misschien een beetje teveel op John gericht?
dat de RHCP nu niks meer zouden zijn zonder John ?
Maar ja, misschien is het ook wel zo, hij is wel briljant in zijn guitar spel
Maar wat is dat lang geleden zeg dat ze op de dam stonden, 1989 ik wordt oud
Wat ben je ook een lieverdquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef RHCPeter het volgende:
Ik heb het opgenomen op de dvd-recorder. Kan het op dvd zetten. Mensen die het willen hebben (tegen een kleine vergoeding, als in kosten dvd en opsturen) moeten maar mailen naar rhcpeter@home.nl
Ow, nicequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de Peppers weinig meer zijn zonder John![]()
Oja, voor de mensen die het gemist hebben: het staat ook op uitzendinggemist
volgens mij heeft die interviewer/verslaggever er wel voor gezorgd dat zn vrienden zoals Flea de beelden zagen en hem kwamen helpenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het viel je tegen dat John een vraag die afgeleid was van een vraag uit de zwaarste periode van zijn leven niet wou beantwoorden?![]()
Waar ik kan het niet vinden ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de Peppers weinig meer zijn zonder John![]()
Oja, voor de mensen die het gemist hebben: het staat ook op uitzendinggemist
Nou, het interview was in 1994, hij ging pas echt afkicken in 1997. Flea kwam volgens mij sowieso nog wel eens langs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef DANILXL het volgende:
volgens mij heeft die interviewer/verslaggever er wel voor gezorgd dat zn vrienden zoals Flea de beelden zagen en hem kwamen helpen
Nah, laten we realistisch zijn.. Het is denk ik ook behoorlijk zwaar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ertegen aan kijkt. Ze vinden touren duidelijk niet veel meer aan. Nou, ze doen er dan ook niks aan om dat te verbergen op het podium. Het is gewoon een zware rip-off om op deze manier je 'show' af te werken. Stop er dan mee als je het niet meer leuk vindt.
Overigens heeft een band van dit kaliber het gewoon minder zwaar dan een kleine band. Je doet alles met het vliegtuig / helicopter, je slaap in de duurste hotels, je hoeft niet op of af te bouwen, etc. Neem een voorbeeld aan de Stones, Iron Maiden, Metallica, U2, enz enz. Bands die het nog LEUK vinden om op tour te gaan en het voor het geld al lang niet meer hoeven doen, maar nog wel uitstralen dat ze blij zijn om op dat podium te mogen staan.
Goffertpark mogen ze ook wegblijven, wat een kutlocatie zegquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef kibber het volgende:
Overigens hoop ik wel dat ze volgend jaar weer naar Nederland komen, dan ga ik er zeker weer heen!
zolang ze de Arena maar ontwijken, dat hoeft van mij niet zo nodig...
Optreden zal vast zwaar zijn enzo, maar ze verdienen er wel een lekker zakcentje aan hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef kibber het volgende:
[..]
Nah, laten we realistisch zijn.. Het is denk ik ook behoorlijk zwaar...
Ik bedoel, je zit wel hele dagen/weken op elkaars lip en echt een prive leven heb je niet meer.
Ik denk dat het behoorlijk vermoeiend is, al dat reizen en al die optredens.
Ze zullen er vast nog wel plezier aan beleven, maar het is net zoals ze zelf zeggen, soms willen ze teveel... Ik denk dat RHCP het touren en het maken van muziek niet meer om het geld hoeven doen... Dat bepaalde mensen van mening zijn dat het optreden in Nijmegen tegenviel wil niet zeggen dat ze er geen zin meer in hebben...
Tuurlijk verdienen ze er lekker aan...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:56 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Optreden zal vast zwaar zijn enzo, maar ze verdienen er wel een lekker zakcentje aan hoorNatuurlijk heeft het zijn negatieve kanten, maar dat heeft elk beroep, toch? Zo slecht hebben ze het niet getroffen hoor... Dus medelijden heb ik niet met ze
okquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:39 schreef RedHotRocks het volgende:
ohjah by the way.. ik hoop egt niet dat de band ooit nog uit elkaar gaat.. ik zou 't zo jammer vinden.. ik ben zo'n ontsettend grote fan van hun,, ik heb 170 liedjes van hun en ik luister eigenlijk nix anders meer. mensen noemen me gek (A) ... maar nou en![]()
ik hoop dat 't goed gaat met john!!
Ik was er om 17:00 uurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef RedHotRocks het volgende:
't mensen die zeggen dat 't concert slecht was, valt me op dat deze mensen niet in 't begin al bij 't concert waren, ze kwamen pas rond 21.00 aan..tuurlijk is 't dan gelijk minder,, je hebt dan minder spanning omdat je dan minder lang op hun wacht etc etc...
Ik was er al de hele dag (woon erquote:
ik denk dat zij het ook zo een beetje ervaren hebben. Ene dag sta je te spelen voor een 'uitverkocht' Eindhoven , volgende dag sta je naast een doodzieke vriend..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:45 schreef DonStefano het volgende:
Mja, ach, zo heel erg kort is een concert van anderhalf uur echt niet hoor. Toegegeven, er zijn bands die de 2 uur wel volmaken, maar menig hip recent britpopbandje is na driekwartier alweer pleiten.
Mooi docu idd, beelden van John blijven natuurlijk confronterend, alhoewel ik die stukjes al vaker op youtube gezien had. Wat ik eigenlijk wranger vind is het eerste half uur vd documentaire; krijg je het idee dat het lang-leven-de-lol en een grote Eurotrip van een amerikaans bandje is, terwijl in feite 2 vd bandleden zwaar aan de heroine zitten en op het randje vd dood balanceren...
Vertel me alsjeblieft dat je niet ouder bent dan 11 jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:39 schreef RedHotRocks het volgende:
ohjah by the way.. ik hoop egt niet dat de band ooit nog uit elkaar gaat.. ik zou 't zo jammer vinden.. ik ben zo'n ontsettend grote fan van hun,, ik heb 170 liedjes van hun en ik luister eigenlijk nix anders meer. mensen noemen me gek (A) ... maar nou en![]()
ik hoop dat 't goed gaat met john!!
In Nijmegen stonden twee meisjes van een jaar of 11,12 voor ons, toen de heren het podium betraden begonnen de dames te huilen en te roepen 'Anthony kijkt naar mij' en dat soort shit.quote:Vertel me alsjeblieft dat je niet ouder bent dan 11 jaar.
wel liefquote:Op zondag 1 juli 2007 03:02 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
In Nijmegen stonden twee meisjes van een jaar of 11,12 voor ons, toen de heren het podium betraden begonnen de dames te huilen en te roepen 'Anthony kijkt naar mij' en dat soort shit.
Denk dat dit er net zoéén is
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:57 schreef hjs het volgende:
[..]
Goh, dan heb je de Peppers zeker niet op de Dam in Amsterdam zien spelen![]()
Anthony Kiedis was al een junk voor het begin van de RHCP. Ook toen zijn vriend en gitarist Hillel Slovak stierf aan een overdosis stopte hij er niet mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:19 schreef Kidney_Bean het volgende:
Eigenlijk gaat het bij al die ´GROTE´ bands erom: hoe ga je om met het plotselinge grote succes? Verstop je je in de drugs omdat je het misschien niet aankan, of ben je sterk genoeg om het te kunnen ´handelen´? De een lukt het wel, de ander niet..
Maar bij John was 't wel 't succes wat ie niet aan kon.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:13 schreef lily het volgende:
[..]
Anthony Kiedis was al een junk voor het begin van de RHCP. Ook toen zijn vriend en gitarist Hillel Slovak stierf aan een overdosis stopte hij er niet mee.
De RHCP waren toen nog niet zo'n succes....
Ja, o.a. denk ikquote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Rocho het volgende:
Maar bij John was 't wel 't succes wat ie niet aan kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |