abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 00:55:37 #1
136021 gateh
be different
pi_50806579
Het concert was té leip.

Stadium Arcadium:

Tracklist:
01. Dani California
02. Snow (Hey Oh)
03. Charlie
04. Stadium Arcadium
05. Hump de Bump
06. She's Only 18
07. Slow Cheetah
08. Torture Me
09. Strip My Mind
10. Especially in Michigan
11. Warlocks
12. C'mon Girl
13. Wet Sand
14. Hey

01. Desecration Smile
02. Tell Me Baby
03. Hard to Concentrate
04. 21st Century
05. She Looks to Me
06. Readymade
07. If
08. Make You Feel Better
09. Animal Bar
10. So Much I
11. Storm in a Teacup
12. We Believe
13. Turn It Again
14. Death of a Martian

Websites:
http://www.peppersinthepark.nl/
http://www.redhotchilipeppers.com/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Hot_Chili_Peppers

vorig deel #10

osdorp posse!
  maandag 25 juni 2007 @ 00:56:20 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_50806596
Heuj, ik hoorde het,, maar was dr helaas niet bij..

EDIT: ik bedoel ik kon het horen..
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 25 juni 2007 @ 00:58:08 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50806652
TerugVindPeppers
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_50806829
Ik net vanuit de stad naar huis, al die lui in de file .

Zat ik op de Waalkade, komen een aantal van die paupers aan mij vragen waar het Goffertpark is, dude je bent niet eens in de buurt .

Hoelaat begon het concert eigenlijk?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_50807168
Hoe laat was het eigenlijk afgelopen? Mijn wederhelft is geweest, en moet nog terug komen naar Rotterdam...
pi_50807199
Nou, natuurlijk ten eerste echt super zonde van de regen de hele dag, t was een echte poncho-party en modderpoel haha, maar dat heeft wat mij betreft altijd wel wat

Als ik eerlijk ben vond ik het concert wel een beetje tegenvallen
Ik ben vorige week naar the Stones geweest en daar werd er veel meer 'show' van gemaakt...
Er werd nu haast niets gepraat en geen gave speciale acties, had een beetje het idee van oke even snel een paar nummers spelen en wegwezen. (of vergelijk ik nu iets dat niet te vergelijken valt?)
.. Ook had ik niet door dat ze t laatste nummer al aan het spelen waren
Maar dat kan ook aan mezelf liggen... Verder viel het me op dat veel nummers niet eens zuiver waren
Kortom, ik had meer verwacht van het optreden van een band van deze grootte en deze naam...
Maar ondertussen toch ook wel erg genoten en t sfeertje was ook super chill, zeker geen spijt van gehad!
pi_50807477
TeVeelPeper
pi_50807724
TeVeelPeper en tijd dat ze naar BA komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 25 juni 2007 @ 02:06:03 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_50808192
Ik ben er ook heen geweest, ben net terug. Vond het echt geweldig!
Wel beetje jammer van de regen en dat Scar Tissue niet gespeeld werd, maar toch was het zeker de moeite waard.
pi_50808283
Ben ook net terug. Was een geweldig concert. Vooral het geniale voorprogramma-act Mickey Avalon
pi_50808285
Ik vond optreden van de Peppers puur genieten, ondanks de geringe interactie met het publiek.

Voorprogramma vond ik wel matig, helemaal die eerste gast . Hij kreeg behoorlijk wat consumptiegoederen naar zijn hoofd gesmeten en de middelvingers gingen in de beat omhoog
pi_50808324
quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef DENSKIE het volgende:
Ik vond optreden van de Peppers puur genieten, ondanks de geringe interactie met het publiek.

Voorprogramma vond ik wel matig, helemaal die eerste gast . Hij kreeg behoorlijk wat consumptiegoederen naar zijn hoofd gesmeten en de middelvingers gingen in de beat omhoog
Schijnt dat ie een uur moest spelen Maar heeft maar de helft volgemaakt voor hij het zat was
  Moderator maandag 25 juni 2007 @ 02:24:46 #13
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_50808508
quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef DENSKIE het volgende:

Die gast inderdaad, wat een smerige vent

Maar echt supermooi dat iedereen vanalles ging gooien, en dat ie ineens stopte en weer terugkwam om z'n middelvinger naar iedereen op te steken
Maar die gast was dan ook echt heel slecht.
pi_50808757
Ik ben ook net terug (Rotterdam). Stond op een dramatische parkeerplaats, een eindje van het park vandaan. Er zat echt een half uur geen beweging in. Op een bepaald moment ging gewoon een of andere gozer het verkeer staan regelen, dat was wel een mooie actie . Het liep toen ook een stuk beter. Maar natuurlijk wel treurig dat er vanuit de organisatie geen verkeersregelaars zijn om de boel ordentelijk van het parkeerterrein af te helpen.

Het concert zelf: normaal ga ik niet naar dit soort concerten (rustig en een populaire band). Ik vond het wel aardig, maar niet spectaculair. Het podium vond ik wel echt schitterend, tenminste: voor wat ik ervan kon zien. Dit is de laatste keer Goffertpark voor mij, wat een ongelooflijk KUT-locatie is dat toch. Het podium staat op het hoogste punt van het park, dus iedereen in het publiek voor je staat dus steeds een stukje hoger. Resultaat: je staat het hele concert op videoschermen te volgen, die eigenlijk ook nog te laag hangen. Bagger.

Overigens: waar was het geluid? Ze speelden echt met veel te weinig volume voor zo'n grote menigte. De bassdrums waren niet te voelen en de ingetogen stukjes leken qua volume wel huiskamerniveau. Ook vond ik dat er teveel gepield werd met intermezzo's. 1 solootje is leuk, maar niet 4 of 5. De interactie met het publiek was ook ver te zoeken.

Kortom: eens maar nooit weer. Maar ik heb me wel vermaakt. Ik vond die rap-act nog het leukst, vanwege de amusementswaarde. Wat een onwaarschijnlijke kneus.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_50808839
In totaal 3,5 uur over de heenreis gedaan!!!!! De voorprogramma´s dus helemaal gemist, maar wel op tijd voor de RHCP! De regen maakte eigenlijk niet zoveel uit, gewoon poncho aan en huppakee.. De show was wel goed, maar idd wat mensen zeggen: af en toe niet helemaal zuiver, niet teveel show/interactie met publiek wat je wel mist, waardoor het publiek bij een paar nummers (waaronder Give it Away en By the Way) pas echt helemaal lekker los ging. Ook vond ik er VEEL langzame/softe nummers tussen zitten, terwijl je op zo´n veld juist lekker wil knallen, daarom ging het publiek bij de bekende ietwat ´hardere´ nummers meer uit zn dak.. Ik denk dus ook niet dat dit hun beste show ooit was (en stiekem leek het een beetje op snel geld verdienen ) maar het was wel de moeite waard en vind het leuk om meegemaakt te hebben!
pi_50808894
Was dit een gratis concert ofzo? Waar is het Goffertpark eigenlijk?
pi_50808895
OH wat METAL MART zegt:

WAT EEN KUTLOCATIE INDERDAAD IN DAT PARK!!!!! Ten eerste kan niemand de stad inkomen zonder file. Dan is het nog lastig een goeie parkeerplek te vinden... Het geluid was veel te zacht, maar heb ik bij andere optredens wel eens beter gehoord daar.. De kleine medemens zag inderdaad vrij weinig, om me heen veel grote kerels dus heb vaak gehoord dat mensen niets konden zien (zelfs op de schermen moeilijk..) Om dan vervolgens aan het einde van het concert het park weer te verlaten, wordt NERGENS goed aangegeven buiten de omheining waar je naartoe moet: je komt allerlei mensen in het niet verlichte bos tegen die geen flauw benul hebben waar ze naartoe moeten.. en bij ons werd er wel verkeer geleid, alleen wilden wij richting het noorden, maar moesten van de verkeersregelaar allemaal richting VENLO....
pi_50808981
quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Was dit een gratis concert ofzo? Waar is het Goffertpark eigenlijk?
Nee je betaalt er gewoon 50 ballen voor. Het ligt midden in Nijmegen, naast stadion De Goffert van NEC.

Wat trouwens ook wel kick was: toen we uit het park waren en weer de straat inliepen, stond er een kerel op de eerste verdieping van een huis met het raam open een optreden te geven met zijn elektrische gitaar. Iedereen juichen. Vond dat wel een mooie actie.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_50809007
quote:
Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Sterrre het volgende:
Nou, natuurlijk ten eerste echt super zonde van de regen de hele dag, t was een echte poncho-party en modderpoel haha, maar dat heeft wat mij betreft altijd wel wat
Alweer? Volgens mij hangt er een permanente onweersbui boven het Gofferpark. Wat een rampgebied.
pi_50809019
quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Kidney_Bean het volgende:
OH wat METAL MART zegt:

WAT EEN KUTLOCATIE INDERDAAD IN DAT PARK!!!!! Ten eerste kan niemand de stad inkomen zonder file. Dan is het nog lastig een goeie parkeerplek te vinden... Het geluid was veel te zacht, maar heb ik bij andere optredens wel eens beter gehoord daar.. De kleine medemens zag inderdaad vrij weinig, om me heen veel grote kerels dus heb vaak gehoord dat mensen niets konden zien (zelfs op de schermen moeilijk..) Om dan vervolgens aan het einde van het concert het park weer te verlaten, wordt NERGENS goed aangegeven buiten de omheining waar je naartoe moet: je komt allerlei mensen in het niet verlichte bos tegen die geen flauw benul hebben waar ze naartoe moeten.. en bij ons werd er wel verkeer geleid, alleen wilden wij richting het noorden, maar moesten van de verkeersregelaar allemaal richting VENLO....
Ja, qua infrastructuur zuigt het ook nog eens aars. Ik ben er al vaker geweest, maar nu is het definitief de laatste keer geweest. De enige uitzondering die ik nog wil maken is Metallica, alle andere concerten hier sla ik over. Er worden gewoon teveel mensen in dat park gepropt, het is er de locatie gewoon niet naar. Dat riekt naar geldklopperij en dat vind ik een slechte zaak.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:15:00 #21
181657 LordNemephis
computer says no
pi_50809511
quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:10 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ben ook net terug. Was een geweldig concert. Vooral het geniale voorprogramma-act Mickey Avalon
Dat was echt de verkeerde persoon op de verkeerde plaats maar heb dan wel weer fantastische foto's en filmpjes van vliegend fruit, duizenden middelsvingers en het publiek dat massaal met de rug naar hem toe staat... als die gozer niet zo'n looser was was het ziielig. Ik heb me er wel mee vermaakt iig
quote:
Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Sterrre het volgende:
Als ik eerlijk ben vond ik het concert wel een beetje tegenvallen
quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef Kidney_Bean het volgende:
... (en stiekem leek het een beetje op snel geld verdienen )
De Peppers maakten vanavond weinig indruk op mij, net alsof ze voor de zoveelste keer de nummertjes afdraaiden: Alleen Flea zou ik zo wel willen adopteren, sjeezus wát een bassist, geweldig!!

Op de terugweg vertelde een vriend van me dat die Mickey Pickey al een keer eerder was afgezeken door het publiek en dat John Frusciante en Flea dat hadden opgevat als een persoonlijke belediging - al had ik vanavond niet de indruk dat ze op hun pik waren getrapt. Ze zullen hun dag wel niet gehad hebben...
quote:
.. en bij ons werd er wel verkeer geleid, alleen wilden wij richting het noorden, maar moesten van de verkeersregelaar allemaal richting VENLO....
Ja wat die gasten aan het doen waren was ons ook compleet een raadsel. wat een ramp die "verkeersregelaars". Heeft meer dan twee uur gekost. Wat een eikels! We stonden stil midden op een kruispunt, beginnen twee van die gasten een gesprek met een bekende terwijl recht achter hen werkelijk alles in de soep liep... wat een triangeljostis.

Maargoed, ben weer thuus

[ Bericht 8% gewijzigd door LordNemephis op 25-06-2007 04:21:30 (typoooooooo) ]
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:17:06 #22
181657 LordNemephis
computer says no
pi_50809517
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_50809528
Net terug met trein, Delft
De NS was weer lekker aan het stuntelen

Concert was weer super, al vond ik het zelf vetter vorig jaar op pinkpop (maar toen stond ik ook veel meer vooraan)
Vooral erg mooi met die balletjes-schermen, echt gaaf gedaan.

Die voorprogramma's
Die mickey avalon ofzo, zo gaar
quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ben ook net terug (Rotterdam). Stond op een dramatische parkeerplaats, een eindje van het park vandaan. Er zat echt een half uur geen beweging in. Op een bepaald moment ging gewoon een of andere gozer het verkeer staan regelen, dat was wel een mooie actie . Het liep toen ook een stuk beter. Maar natuurlijk wel treurig dat er vanuit de organisatie geen verkeersregelaars zijn om de boel ordentelijk van het parkeerterrein af te helpen.

Het concert zelf: normaal ga ik niet naar dit soort concerten (rustig en een populaire band). Ik vond het wel aardig, maar niet spectaculair. Het podium vond ik wel echt schitterend, tenminste: voor wat ik ervan kon zien. Dit is de laatste keer Goffertpark voor mij, wat een ongelooflijk KUT-locatie is dat toch. Het podium staat op het hoogste punt van het park, dus iedereen in het publiek voor je staat dus steeds een stukje hoger. Resultaat: je staat het hele concert op videoschermen te volgen, die eigenlijk ook nog te laag hangen. Bagger.

Overigens: waar was het geluid? Ze speelden echt met veel te weinig volume voor zo'n grote menigte. De bassdrums waren niet te voelen en de ingetogen stukjes leken qua volume wel huiskamerniveau. Ook vond ik dat er teveel gepield werd met intermezzo's. 1 solootje is leuk, maar niet 4 of 5. De interactie met het publiek was ook ver te zoeken.

Kortom: eens maar nooit weer. Maar ik heb me wel vermaakt. Ik vond die rap-act nog het leukst, vanwege de amusementswaarde. Wat een onwaarschijnlijke kneus.
Hier kan ik me wel goed bij vinden, het volume mocht idd wel wat omhoog.
Maar die intermezzo's zijn juist zo typerend voor een RHCP concert
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_50809765
tvp
pi_50810118
Pendelbussen
pi_50810120
Mickey Avalon was echt slecht. Weet niet wat die gozer allemaal gebruikt heeft van te voren, sjezus.
Mooiste was nog wel dat het publiek zich omdraaide en begon te juichen voor het andere publiek omdat dat veel interessanter was, hahaha.
pi_50810233
Ik vond het geweldig Wel een beetje triest van het publiek om allemaal dingen te gooien naar die Mickey, ondanks dat die zo weird was Ik vond het wel sneu eigenlijk.
En de Peppers waren top
En vond het nog best wel een lang concert Heb me prima vermaakt
pi_50810797
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vond het geweldig Wel een beetje triest van het publiek om allemaal dingen te gooien naar die Mickey, ondanks dat die zo weird was Ik vond het wel sneu eigenlijk.
En de Peppers waren top
En vond het nog best wel een lang concert Heb me prima vermaakt
Lang? Ik vond het eigenlijk zo voorbij. Heb me ook zeker prima vermaakt, jammer van de chaos met de bussen achteraf, maar dat houd je toch altijd wel.
Goede keuze van liedjes trouwens!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50810867
Het had inderdaad wel wat harder gemogen. Gaaf dat ze zoveel oude nummer speelden .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 25 juni 2007 @ 09:20:31 #30
162637 Blauwe_Pino
Groetjes Blauwe Pino
pi_50810953
http://www.mickeyavalon.com/boards/default.aspx?cid=297&tid=138462

allemaal wat schrijven in zijn forum.
ha ha ha ha.

Ik stond redelijk vooraan. Ik schat zo'n 10 rijen achter het voorvak. Het geluis was perfect en het concert zelf ook. Ik heb me zelden zo vermaakt met een voorprogramma. Wat een sukkel die Avalon. Jammer dat hij z'n broek niet helemaal uit deed. Ik had hem graag mijn appel tegen zijn ballen gegooid.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:29:55 #31
162637 Blauwe_Pino
Groetjes Blauwe Pino
pi_50811156
http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Avalon#In_the_media

leuk stukje. vast door een nederlander geschreven. Ben benieuwd hoe lang het blijft staan.

"On june the 24th of 2007. Mickey played as a preshow of the Red Hot Chili Peppers in the Netherlands. He played so bad, that people were throwing apples and sandwitches in his face. Then the people boo-ed him away and turned their backs on him. It was the worst performance ever in the Netherlands. Mickey cried for houres in his hotelroom saying he will never play in Halland again."
pi_50811235
Wat een neppe gast was dat. Die 2e band was overigens wel ok.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50811284
Hoe heet het eerste nummer dat ze speelden (na de intro) ? Beetje moeilijk zoeken tussen 115 peppernummers .
pi_50811406
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet het eerste nummer dat ze speelden (na de intro) ? Beetje moeilijk zoeken tussen 115 peppernummers .
Can't Stop

TVP. In het kort:

- Goffertpark is een slechte locatie, qua terrein en infrastructuur
- Mickey Avalon was zoals verwacht bagger
- Regen stelde niet zoveel voor, had op slechter weer gerekend
- Vond de Peppers toch iets te kort spelen
- Mooie avond, maar geen memorabel concert
pi_50811532
Het blijft toch een onnavolgbare band. De ene helft is troep, de andere helft is heerlijk. DIt blijft mijn favoriet, zelfs een tijdje als ringtone gehad.

http://www.yomedia.com/yomedia/12dfa14a3e/red_hot_chili_peppers
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:53:33 #36
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50811713
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Mickey cried for houres in his hotelroom saying he will never play in Halland again."
!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:02:01 #37
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_50811933
Goffertpark is juist een prima locatie .

Vond het concert verder niet al te boeiend. Beetje kort ook en weinig pit. Jammer.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 25 juni 2007 @ 10:07:17 #38
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_50812045
quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Metal_Mart het volgende:

My thoughts exactly!!

Het vervoer ging redelijk. Wederhelft en ik komen uit Delft, eerste stuk tot Arnhem met de auto gereden, aldaar op een handig plekje dicht bij het station gezet en het laatste stuk vervolgens met trein en pendelbus. Ging allemaal best vlot.

Het was een aardig concert, maar idd zeker niet spectaculair naar mijn mening. De intermezzo's te lang en te vaak, en weinig interactie met publiek. Het geluid had ook aanzienlijk opgeschroefd mogen worden, want de bas van Flea had lekker vet moeten knallen...dat verdient zo'n wereldmuzikant!!

Voor mij was het de 1e keer in het Goffertpark en ik had al snel besloten: eens maar nooit weer. Wat een prut-park. Met dank aan jou Metal_Mart dat ik nu weet dat het podium blijkbaar op het hoogste punt van het park staat. Wie verzint dat in godsnaam?!

Gelukkig zijn we na 3 nummers wat meer aan de zijkant gaan staan, zodoende heb ik alsnog een beetje kunnen genieten van de nummers.

Voorprogramma was te hilarisch! Die gast in z'n onderbroek! Tweede act was stuk beter...kregen iig de handjes op elkaar.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_50812108
Gisteravond ook geweest, we hadden de auto in Arnhem gezet en het laatste stukje met de trein gegaan. Geen file, geen probleem.

Optreden zelf vond ik wel top, maar idd een hoop gepiel tussen Flea en John en daar moet je van houden (ik luister er graag naar ) en idd wat harder en wat meer interactie en wat langer had geen kwaad gekund. Misschien te maken dat het vandaag de sterfdag is van Hillel Slovak ?
  maandag 25 juni 2007 @ 10:20:19 #40
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_50812298
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het had inderdaad wel wat harder gemogen. Gaaf dat ze zoveel oude nummer speelden .
Welke oude nrs? Nog wat van Mother's Milk?

En ik was er niet bij, maar ik vind wel dat John gelijk heeft met zijn stukje over het boe-geroep. Hoe beroerd iemand ook is, boe roepen is toch wel het laagste wat je kunt doen. Hou gewoon je mond. Als je het niks vindt: even geduld.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:24:19 #41
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_50812407
Woei, de day after!
Helaas ook dik in de file gestaan. Best endje weg moeten parkeren maar uiteindelijk net op tijd voor peppers zelf (dus niet het drama van Mickey Avalon enzo moeten aanhoren).
Sfeer vond ik top, regen viel inderdaad erg mee.
Het Camera werk voor de schermen vond ik echt dramatisch slecht!!!!
En we stonden redelijk naar achteren, en dan klopt er echt geen drol meer van de synchronisatie van geluid en beeld.
Voor de rest volop genoten van de muziek.
Super!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_50812458
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Rasing het volgende:
En ik was er niet bij, maar ik vind wel dat John gelijk heeft met zijn stukje over het boe-geroep. Hoe beroerd iemand ook is, boe roepen is toch wel het laagste wat je kunt doen. Hou gewoon je mond. Als je het niks vindt: even geduld.
Ik was niet bij het voorprogramma (kwam aanfietsen bij het een na laatste nummer, eerst gegeten in de stad ). Ik kan wel bevestigen dat het echt nergens naar klonk .

Boe roepen vind ik dan wel weer kunnen, maar bier en etenswaren gooien , daar ligt mijn grens dan weer .
pi_50812755
Ik heb mij gisteravond best vermaakt, stond bij die grote dubbele bar recht achter het podium, met perfect uitzicht op het podium en de twee schermen Mickey was vet, daar kon je tenminste naar kijken, Dirty Pretty Things was wel leukere muziek, maar niet echt boeiend om te zien. RHCP waren iig een stuk beter dan op pinkpop 2006, toen had ik ervoor betaald en was ik halverwege weggegaan..
  maandag 25 juni 2007 @ 10:38:18 #44
162637 Blauwe_Pino
Groetjes Blauwe Pino
pi_50812847
Heeft iemand de setlist bijgehouden. Ik ging zo op in de muziek dat het niet meer precies weet allemaal.
pi_50813035
Iemand toevallig foto's gemaakt gisteren? Vond Kiedis er van zo'n afstandje behoorlijk beroerd uitzien, hij leek wel 10 jaar ouder dan op alle recente foto's die ik van em gezien heb
  maandag 25 juni 2007 @ 10:47:56 #46
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_50813133
Tering wat een vet concert!!!!
Stond helemaal vooraan!
Heb weer genoten met volle teugen. Prachtige solo's van John
Brabantse nuchterheid...
pi_50813256
Geweldig gehad

Minpunten:
- Pendelbussen
- De matige afsluiting na de briljante opening van de peppers..
pi_50813302
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef DonStefano het volgende:
Iemand toevallig foto's gemaakt gisteren?
Als ik over het veld naar voren keek zag je alleen maar van die schermpjes, foto's genoeg lijkt me
pi_50813324
Die Avalon was geloof ik ook aardig arrogant aan het doen op het podium en daagde het publiek uit om dingen te gaan gooien en boe te roepen, geen wonder dat hij dan weinig respect krijgt van het publiek.
pi_50813491
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Overlast het volgende:
Het blijft toch een onnavolgbare band. De ene helft is troep, de andere helft is heerlijk. DIt blijft mijn favoriet, zelfs een tijdje als ringtone gehad.

http://www.yomedia.com/yomedia/12dfa14a3e/red_hot_chili_peppers
Snow was ook echt fantastisch qua begin gister met dat heerlijke gitaartje in het begin!
  maandag 25 juni 2007 @ 11:06:42 #51
162637 Blauwe_Pino
Groetjes Blauwe Pino
pi_50813663
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Blauwe_Pino het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Avalon#In_the_media

leuk stukje. vast door een nederlander geschreven. Ben benieuwd hoe lang het blijft staan.

"On june the 24th of 2007. Mickey played as a preshow of the Red Hot Chili Peppers in the Netherlands. He played so bad, that people were throwing apples and sandwitches in his face. Then the people boo-ed him away and turned their backs on him. It was the worst performance ever in the Netherlands. Mickey cried for houres in his hotelroom saying he will never play in Halland again."
Is er al afgehaald. Jammer.
pi_50813713
Door de files de voorprogramma´s gemist, maar had toch wel graag die Avalon willen zien vanwege het massale etengooi-werk en boegeroep/middelvingeractie, jammer dat ik dat gemist heb!!!! (verder kan die Avalon me niets schelen hehe)
quote:
Vond Kiedis er van zo'n afstandje behoorlijk beroerd uitzien, hij leek wel 10 jaar ouder dan op alle recente foto's die ik van em gezien heb
Ja die nieuwe korte koppies van ze maken ze er niet beter op Heb geen foto´s gemaakt, stond ook te ver weg daarvoor..
  maandag 25 juni 2007 @ 11:11:47 #53
183620 sn7475
"Nunc aut Nunquam"
pi_50813813
M.a.w het was weer lekker rellen met de dellen daar in de Goffert...
pi_50814090
Heb erg genoten van het concert!! Weinig van het voorprogramma meegekregen.

Pendelbussen naar het station waren een dusdanige ramp dat we op een gegeven moment maar lopend naar het station gegaan zijn.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:26:28 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_50814308
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:07 schreef LittleWoodstock het volgende:

Voor mij was het de 1e keer in het Goffertpark en ik had al snel besloten: eens maar nooit weer. Wat een prut-park. Met dank aan jou Metal_Mart dat ik nu weet dat het podium blijkbaar op het hoogste punt van het park staat. Wie verzint dat in godsnaam?!
Als je even naar achteren had gekeken had je het meteen gezien maar dat het een vreemde lokatie is klopt wel.

Voorprogramma niet gezien en ook niet gemist, we kwamen zo rond 10 voor 9 binnenstappen.
Het was vrij kort en dat was wel jammer vooral omdat het afgelopen was toen ze zo ongeveer op gang kwamen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:51:33 #56
9926 Jenga
maar dan anders
pi_50815200
Op dat board van Avalon moeten ze niet zeiken. Die gast vergat een keer of 10 zijn tekst, de apparatuur viel uit, hij schold het publiek uit en daagde de toeschouwers tevens uit om beter te mikken.

Wel lachen dat de twee gasten die het podium schoonveegden een groter applaus kregen dat Avalon.
Deze sjors is niet de enige eikel
pi_50815210
Wie o wie heeft er een paar mooie plaatjes weten te schieten voor bij de review die ik nu aan het optikken ben?
pi_50815433
Die Micky Avalon was echt bagger. Niet mijn smaak maar ook de act was gewoon dramatisch. Was blij dat het voorbij was. De volgende band was wel oke. Leuke muziek.

Heenreis klein beetje file gehad maar parkeren ging easy. Terugreis geen enkele file gehad . Blijkbaar kwam het grootste deel van het publiek uit het Westen? .

Vond het optreden gaaf. Alleen mocht het wel wat steviger. Iets te soft voor mij hehe. Ik was blij dat het geluid niet zo hard stond want je kont de stemmen beter horen. De bass ook niet te hoog ideaal naar mijn mening.

En ik ga nooit meer een openlucht concert bezoeken. Die regen verpestte niet mijn humeur maar in zo'n poncho lopen is niet echt fijn. ik vind dat er teveel mensen waren en de schermen hingen inderdaad te laag.

Al met al wel een tof concert. Al kende ik sommige nummers helemaal niet.
pi_50815491
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef Numbie het volgende:
Wie o wie heeft er een paar mooie plaatjes weten te schieten voor bij de review die ik nu aan het optikken ben?
Ik heb wel wat plaatjes, moet je zelf ff bepalen of je ze mooi vindt
  maandag 25 juni 2007 @ 12:06:31 #60
162637 Blauwe_Pino
Groetjes Blauwe Pino
pi_50815679
Kan iemand de setlist plaatsen?
pi_50815754
Ik heb een heerlijke dag gehad.

2 uur vertrokken vanuit amersfoort naar ede wageningen daar op de trein gestapt richting nijmegen en met pendel naar goffert.

Daar eenmaal mooi plekje dichtbij het podium opgezocht en beetje lopen chillen, 30 min voor avalon ongeveer gaan staan en echt de hele avond genoten, Mickey was te fout voor woorden. en die andere waren wel wat beter. de RHCP zelf waren geweldig en voorin was het geluid zeer goed te doen. De nummers tussen de nummers waren heerlijk en alles kwa beeld en geluid was perfect.

Heeft iemand de playlist ?

oja route terug was pefect. gewoon rustig naar pendel bus gelopen en en in de 2de die kwam ingestapt (geduwd). En daarna gelijk in de eerste trein gestapt die er stond.
pi_50815758
Intro Jam
Can't Stop
Dani California
Under The Bridge
Jam / 21st Century
Parallel Universe / Jam
Snow (aborted) / Snow
John Solo (ik weet niet welke hoor)
Get On Top
Emit Remmus
So Much I
Bass Jam / Don't Forget Me / Jam
Hump De Bump
Jam / Californication
By The Way
-ENCORE-
Chad Drum Solo
Flea Trumpet Solo
C'mon Girl
Give It Away
Outro Jam
pi_50815761
Weet iemand of er ergens foto's staan die gemaakt zijn vanaf het podium met een mooi overzicht van de mensenmassa?

Of misschien vanaf dat rolstoelplatform?
٩๏̯͡๏)۶
pi_50815813
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
setlist
Thanx man, velen zijn je dankbaar .
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Weet iemand of er ergens foto's staan die gemaakt zijn vanaf het podium met een mooi overzicht van de mensenmassa?
Ja die camerashots waren , met z'n allen in Nijmeguuh .
pi_50815876
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:19 schreef Apfel het volgende:
Pendelbussen
Wij zijn gewoon lekker gaan lopen naar het station
pi_50815923
ben paar filmpies online aan het zetten, kwaliteit is niet super, maar hee

http://www.youtube.com/profile?user=rklijberg
pi_50815953
Ik vond trouwens Don't Forget Me weer 1 van de hoogtepunten, net als vorig jaar.
Wat een prachtnummer blijft dat ook
pi_50816178
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef kevin85 het volgende:
Snow was ook echt fantastisch qua begin gister met dat heerlijke gitaartje in het begin!
Ze hebben 't speciaal voor jou opgenomen .

Meer video's.
pi_50816607
geweldig concert
maar die mickey avalon ofzo, echt te erg...
pi_50816611
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
.
.
John Solo (ik weet niet welke hoor)
.
.
Dat was Songbird van Fleetwood Mac
pi_50816804
Haai!
Heeft iemand een Lowlands flyer ontvangen? Want daar zou in staan dat The Shins en Dinasaur JR zouden komen... Iemand dat toevallig gezien?
Ik ben een meisje =)
pi_50816949
Ik ben ook geweest gister.

Heenreis regelrechte ramp, 4 uur over gedaan normaal kleine 2 uur, terugreis trouwens ook een ramp. Toen we er eenmaal waren viel me op dat het erg groot was en de RHCP waren vet, alleen had het geluid wat harder gemogen en wat minder gepingel....

Al met al geen 50 euro waard en een tank benzine, voortaan andere locatie aub.
pi_50816952
Ik vond het vet gister In The Park,
Mickey Avalon express gemist, maar Dirty Pretty Things was echt te vet(was zo blij toen ik hoorde dat ze het voorprogramma gingen spelen). RHCP vond ik goed, alleen zoals al eerder gezegt mocht het allemaal wel wat losser komen. De security guards vlak bij het hek waren volgens mij chagerijnig en er mocht serieus niets.
Dat was eigenlijk het enige wat me stoorde samen met de hoeveelheid ouders met kinderen die vooraan de normale plaatsten stonden die enorm zeurde over springen en duwen en gewoon een goede tijd hebben.

"Volgende keer bij rock concerten een kinder tribune maken?"
pi_50816996
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef S3rp3nt het volgende:
"Volgende keer bij rock concerten een kinder tribune maken?"
Keihard weigeren .
  maandag 25 juni 2007 @ 12:54:17 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50817041
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef Dupje het volgende:
Haai!
Heeft iemand een Lowlands flyer ontvangen? Want daar zou in staan dat The Shins en Dinasaur JR zouden komen... Iemand dat toevallig gezien?
Ik heb 'm en ze staan er idd op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')