Schijnt dat ie een uur moest spelenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef DENSKIE het volgende:
Ik vond optreden van de Peppers puur genieten, ondanks de geringe interactie met het publiek.
Voorprogramma vond ik wel matig, helemaal die eerste gast. Hij kreeg behoorlijk wat consumptiegoederen naar zijn hoofd gesmeten en de middelvingers gingen in de beat omhoog
![]()
Die gast inderdaad, wat een smerige ventquote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef DENSKIE het volgende:
Ik vond optreden van de Peppers puur genieten, ondanks de geringe interactie met het publiek.
Voorprogramma vond ik wel matig, helemaal die eerste gast. Hij kreeg behoorlijk wat consumptiegoederen naar zijn hoofd gesmeten en de middelvingers gingen in de beat omhoog
![]()
Nee je betaalt er gewoon 50 ballen voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Was dit een gratis concert ofzo? Waar is het Goffertpark eigenlijk?
Alweer? Volgens mij hangt er een permanente onweersbui boven het Gofferpark. Wat een rampgebied.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Sterrre het volgende:
Nou, natuurlijk ten eerste echt super zonde van de regen de hele dag, t was een echte poncho-party en modderpoel haha, maar dat heeft wat mij betreft altijd wel wat
Ja, qua infrastructuur zuigt het ook nog eens aars. Ik ben er al vaker geweest, maar nu is het definitief de laatste keer geweest. De enige uitzondering die ik nog wil maken is Metallica, alle andere concerten hier sla ik over. Er worden gewoon teveel mensen in dat park gepropt, het is er de locatie gewoon niet naar. Dat riekt naar geldklopperij en dat vind ik een slechte zaak.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:51 schreef Kidney_Bean het volgende:
OH wat METAL MART zegt:
WAT EEN KUTLOCATIE INDERDAAD IN DAT PARK!!!!! Ten eerste kan niemand de stad inkomen zonder file. Dan is het nog lastig een goeie parkeerplek te vinden... Het geluid was veel te zacht, maar heb ik bij andere optredens wel eens beter gehoord daar.. De kleine medemens zag inderdaad vrij weinig, om me heen veel grote kerels dus heb vaak gehoord dat mensen niets konden zien (zelfs op de schermen moeilijk..) Om dan vervolgens aan het einde van het concert het park weer te verlaten, wordt NERGENS goed aangegeven buiten de omheining waar je naartoe moet: je komt allerlei mensen in het niet verlichte bos tegen die geen flauw benul hebben waar ze naartoe moeten.. en bij ons werd er wel verkeer geleid, alleen wilden wij richting het noorden, maar moesten van de verkeersregelaar allemaal richting VENLO....
Dat was echt de verkeerde persoon op de verkeerde plaats maar heb dan wel weer fantastische foto's en filmpjes van vliegend fruit, duizenden middelsvingers en het publiek dat massaal met de rug naar hem toe staat... als die gozer niet zo'n looser was was het ziielig. Ik heb me er wel mee vermaakt iigquote:Op maandag 25 juni 2007 02:10 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ben ook net terug. Was een geweldig concert. Vooral het geniale voorprogramma-act Mickey Avalon
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Sterrre het volgende:
Als ik eerlijk ben vond ik het concert wel een beetje tegenvallen![]()
![]()
![]()
De Peppers maakten vanavond weinig indruk op mij, net alsof ze voor de zoveelste keer de nummertjes afdraaiden: Alleen Flea zou ik zo wel willen adopteren, sjeezus wát een bassist, geweldig!!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:47 schreef Kidney_Bean het volgende:
... (en stiekem leek het een beetje op snel geld verdienen)
Ja wat die gasten aan het doen waren was ons ook compleet een raadsel. wat een ramp die "verkeersregelaars". Heeft meer dan twee uur gekost. Wat een eikels! We stonden stil midden op een kruispunt, beginnen twee van die gasten een gesprek met een bekende terwijl recht achter hen werkelijk alles in de soep liep... wat een triangeljostis.quote:.. en bij ons werd er wel verkeer geleid, alleen wilden wij richting het noorden, maar moesten van de verkeersregelaar allemaal richting VENLO....
Hier kan ik me wel goed bij vinden, het volume mocht idd wel wat omhoog.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ben ook net terug (Rotterdam). Stond op een dramatische parkeerplaats, een eindje van het park vandaan. Er zat echt een half uur geen beweging in. Op een bepaald moment ging gewoon een of andere gozer het verkeer staan regelen, dat was wel een mooie actie. Het liep toen ook een stuk beter. Maar natuurlijk wel treurig dat er vanuit de organisatie geen verkeersregelaars zijn om de boel ordentelijk van het parkeerterrein af te helpen.
Het concert zelf: normaal ga ik niet naar dit soort concerten (rustig en een populaire band). Ik vond het wel aardig, maar niet spectaculair. Het podium vond ik wel echt schitterend, tenminste: voor wat ik ervan kon zien. Dit is de laatste keer Goffertpark voor mij, wat een ongelooflijk KUT-locatie is dat toch. Het podium staat op het hoogste punt van het park, dus iedereen in het publiek voor je staat dus steeds een stukje hoger. Resultaat: je staat het hele concert op videoschermen te volgen, die eigenlijk ook nog te laag hangen. Bagger.
Overigens: waar was het geluid? Ze speelden echt met veel te weinig volume voor zo'n grote menigte. De bassdrums waren niet te voelen en de ingetogen stukjes leken qua volume wel huiskamerniveau. Ook vond ik dat er teveel gepield werd met intermezzo's. 1 solootje is leuk, maar niet 4 of 5. De interactie met het publiek was ook ver te zoeken.
Kortom: eens maar nooit weer. Maar ik heb me wel vermaakt. Ik vond die rap-act nog het leukst, vanwege de amusementswaarde. Wat een onwaarschijnlijke kneus.
Lang? Ik vond het eigenlijk zo voorbij. Heb me ook zeker prima vermaakt, jammer van de chaos met de bussen achteraf, maar dat houd je toch altijd wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vond het geweldigWel een beetje triest van het publiek om allemaal dingen te gooien naar die Mickey, ondanks dat die zo weird was
Ik vond het wel sneu eigenlijk.
En de Peppers waren top![]()
En vond het nog best wel een lang concertHeb me prima vermaakt
![]()
Can't Stopquote:Op maandag 25 juni 2007 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet het eerste nummer dat ze speelden (na de intro)? Beetje moeilijk zoeken tussen 115 peppernummers
.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Mickey cried for houres in his hotelroom saying he will never play in Halland again."
My thoughts exactly!!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ben ook net terug (Rotterdam). Stond op een dramatische parkeerplaats, een eindje van het park vandaan. Er zat echt een half uur geen beweging in. Op een bepaald moment ging gewoon een of andere gozer het verkeer staan regelen, dat was wel een mooie actie. Het liep toen ook een stuk beter. Maar natuurlijk wel treurig dat er vanuit de organisatie geen verkeersregelaars zijn om de boel ordentelijk van het parkeerterrein af te helpen.
Het concert zelf: normaal ga ik niet naar dit soort concerten (rustig en een populaire band). Ik vond het wel aardig, maar niet spectaculair. Het podium vond ik wel echt schitterend, tenminste: voor wat ik ervan kon zien. Dit is de laatste keer Goffertpark voor mij, wat een ongelooflijk KUT-locatie is dat toch. Het podium staat op het hoogste punt van het park, dus iedereen in het publiek voor je staat dus steeds een stukje hoger. Resultaat: je staat het hele concert op videoschermen te volgen, die eigenlijk ook nog te laag hangen. Bagger.
Overigens: waar was het geluid? Ze speelden echt met veel te weinig volume voor zo'n grote menigte. De bassdrums waren niet te voelen en de ingetogen stukjes leken qua volume wel huiskamerniveau. Ook vond ik dat er teveel gepield werd met intermezzo's. 1 solootje is leuk, maar niet 4 of 5. De interactie met het publiek was ook ver te zoeken.
Kortom: eens maar nooit weer. Maar ik heb me wel vermaakt. Ik vond die rap-act nog het leukst, vanwege de amusementswaarde. Wat een onwaarschijnlijke kneus.
Welke oude nrs? Nog wat van Mother's Milk?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het had inderdaad wel wat harder gemogen. Gaaf dat ze zoveel oude nummer speelden.
Ik was niet bij het voorprogramma (kwam aanfietsen bij het een na laatste nummer, eerst gegeten in de stadquote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Rasing het volgende:
En ik was er niet bij, maar ik vind wel dat John gelijk heeft met zijn stukje over het boe-geroep. Hoe beroerd iemand ook is, boe roepen is toch wel het laagste wat je kunt doen. Hou gewoon je mond. Als je het niks vindt: even geduld.
Als ik over het veld naar voren keek zag je alleen maar van die schermpjes, foto's genoeg lijkt mequote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef DonStefano het volgende:
Iemand toevallig foto's gemaakt gisteren?
Snow was ook echt fantastisch qua begin gister met dat heerlijke gitaartje in het begin!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Overlast het volgende:
Het blijft toch een onnavolgbare band. De ene helft is troep, de andere helft is heerlijk. DIt blijft mijn favoriet, zelfs een tijdje als ringtone gehad.
http://www.yomedia.com/yomedia/12dfa14a3e/red_hot_chili_peppers
Is er al afgehaald. Jammer.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef Blauwe_Pino het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Avalon#In_the_media
leuk stukje. vast door een nederlander geschreven. Ben benieuwd hoe lang het blijft staan.
"On june the 24th of 2007. Mickey played as a preshow of the Red Hot Chili Peppers in the Netherlands. He played so bad, that people were throwing apples and sandwitches in his face. Then the people boo-ed him away and turned their backs on him. It was the worst performance ever in the Netherlands. Mickey cried for houres in his hotelroom saying he will never play in Halland again."
Ja die nieuwe korte koppies van ze maken ze er niet beter opquote:Vond Kiedis er van zo'n afstandje behoorlijk beroerd uitzien, hij leek wel 10 jaar ouder dan op alle recente foto's die ik van em gezien heb![]()
Als je even naar achteren had gekeken had je het meteen gezien maar dat het een vreemde lokatie is klopt wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:07 schreef LittleWoodstock het volgende:
Voor mij was het de 1e keer in het Goffertpark en ik had al snel besloten: eens maar nooit weer. Wat een prut-park. Met dank aan jou Metal_Mart dat ik nu weet dat het podium blijkbaar op het hoogste punt van het park staat. Wie verzint dat in godsnaam?!
Ik heb wel wat plaatjes, moet je zelf ff bepalen of je ze mooi vindtquote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef Numbie het volgende:
Wie o wie heeft er een paar mooie plaatjes weten te schieten voor bij de review die ik nu aan het optikken ben?![]()
Thanx man, velen zijn je dankbaarquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
setlist
Ja die camerashots warenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Weet iemand of er ergens foto's staan die gemaakt zijn vanaf het podium met een mooi overzicht van de mensenmassa?
Wij zijn gewoon lekker gaan lopen naar het stationquote:
Ze hebben 't speciaal voor jou opgenomenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:00 schreef kevin85 het volgende:
Snow was ook echt fantastisch qua begin gister met dat heerlijke gitaartje in het begin!![]()
Dat was Songbird van Fleetwood Macquote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef ponda_rene het volgende:
.
.
John Solo (ik weet niet welke hoor)
.
.
Keihard weigerenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:51 schreef S3rp3nt het volgende:
"Volgende keer bij rock concerten een kinder tribune maken?"
Ik heb 'm en ze staan er idd op.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef Dupje het volgende:
Haai!
Heeft iemand een Lowlands flyer ontvangen? Want daar zou in staan dat The Shins en Dinasaur JR zouden komen... Iemand dat toevallig gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |