Precies. Ik kom voor de jams en de nummers die ik live nog niet gezien heb. Laat ze maar spelen en doen. Ik vind het geweldig.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. dan kun je beter thuis blijven en de CD's afspelen. Eén van de kenmerken van een goeie liveband is juist improvisatie en 'jammen'. Ik kom voor die ervaring, niet voor een exacte weergave van de nummertjes op hun CD's..
Dank, nee gewoon telefoon omhoog gehouden, had op het laatst wel lamme armenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke filmpjes. Ik stond ook op jou lijn alleen een stuk verder naar het midden. Waar stond je op (of ben je zo lang
)?
Juist.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. dan kun je beter thuis blijven en de CD's afspelen. Eén van de kenmerken van een goeie liveband is juist improvisatie en 'jammen'. Ik kom voor die ervaring, niet voor een exacte weergave van de nummertjes op hun CD's..
Surequote:Op maandag 25 juni 2007 14:33 schreef Numbie het volgende:
Haunter, ik ga één van je foto's uit je mapje voor de review gebruiken ok?![]()
Naah, ze speelden wel 2 uur zowat (iets minder).. maar nog behoorlijk kort voor hun doenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vond het nogal tegenvallenZe speelden maar 1,5 uur
Vond z'n stem ook alles behalve vlekkeloos. Gitarist / Bassist en Drummer speelden wel strak!
Ben bij Give It Away naar huis gegaan, was gelukkig de meeste files voor.
Ik zal es even zien wat ik voor je kan betekenen: Kan eventjes duren (moet ff nieuwe USB-kabel halen eerst want die ligt nog in Nijmegen...)quote:Die fantastische foto's en filmpjes zou ik weleens willen zien . Ik stond toen nogal ver weg, dus ik heb af 'n toe iets door de lucht zien vliegen, maar ik zou 't weleens van 'dichtbij' willen zien. Dus als je ze ergens online zet, graag 'n linkje .
Ik vond die gitaarsolo's af en toe wat teveel gepiel. Flea was idd geniaal!quote:k vond het weer heerlijk. Die solo's en jams is precies waarvoor ik kom. Daaruit blijkt toch dat John en Flea echt geniale muzikanten zijn
In het voorste vak waren ook een paar relfigurenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja en kunnen ze "mensen" die midden op het terrein gaan staan pissen voortaan direct van het terrein afschoppen en een enorme boete geven. Wat een hersenloos figuur was dat. En dan nog bijna met een normaal persoon gaan vechten omdat er wat van gezegd wordt.
Eén uur en drie kwartier om precies te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Naah, ze speelden wel 2 uur zowat (iets minder).. maar nog behoorlijk kort voor hun doen
God vertel mij wat. Stonden een paar woonwagenkampers naast me waarvan volgens mij het hele gezin op de jongste na, knetterstoned en dronken waren. Aan het beuken, springen, fluiten en schreeuwen als een idioot....quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
In het voorste vak waren ook een paar relfigurenhele tijd het uitlokken van een vechtpartij en afspreken om elkaar buiten het terrein tegen te komen
dat noemen zich muziekliefhebbers
Voilaquote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef SlaggY het volgende:
Ow ja ik had ook een stel vreemde figuren naast me staan. We stonden in de een van de eerste rijen in het tweede vak (dus achter die goot waar die security in stond). Kwamen dr ineens wat gasten naar voren gebeukt met 300 euro in hun handen.Gingen ze aan de security vragen of ze voor een fooitje het eerste vak in mochten klimmen... Die gast ging er niet op in trouwens.
Heeft er iemand een filmpje gemaakt van John z'n solo nummertje?
Klopt. hoorde dat hij 45 minuten zou spelen maar is na net geen 25 minuten van het podium gehaald. Waren wel echt 25 schitterende minuten. p.s. hulde aan die gast met zijn papier wat hij omhoog hield. trouwens er gaat een leuke discussie aan de gang op het forum van Mickey op zijn site. Er zijn dus toch nog mensen die hem steunen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Mickey Avalon is van het podium afgehaald hoorde ik. Hij moest stoppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |