quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:57 schreef Metal_Mart het volgende:Wat trouwens ook wel kick was: toen we uit het park waren en weer de straat inliepen, stond er een kerel op de eerste verdieping van een huis met het raam open een optreden te geven met zijn elektrische gitaar. Iedereen juichen. Vond dat wel een mooie actie.
Ja, dat was cool
Al met al vond ik het toch een goed optreden (mijn eerste van de Peppers), alleen had ik wat meer verwacht van Anthony qua show en contact met het publiek. Vooral John Frusciante was WEL erg bevlogen aan het spelen met fantastische intense gezichtsuitdrukkingen, en Flea was in kenmerkende lichaamshoudingen heerlijk op z'n bas aan het plukken. Wat kunnen die gasten spelen zeg! De paar foutjes maakten het eigenlijk alleen maar leuker, zoals toen Chad een intro van Frusciante niet kon volgen en ze lachend maar opnieuw begonnen. Verder is er aardig wat regen gevallen, maar daar merkte je minder van dan ik had verwacht. Wel was het veld behoorlijk modderig, maar vooral tijdens het laatste nummer Give it away kwam het water met bakken uit de hemel wat juist een schitterend effect gaf in de schijnwerpers! Al met al de moeite waard om ze eens live gezien te hebben, met als persoonlijke hoogtepunten Parallel universe (heerlijke baslijn, en een fantastische eindsolo van Frusciante), inkopper Snow (heeeeyyy oooohhh) en stamper en meebruller By the way.
We kwamen aan toen de DJ zo'n beetje ophield. Mickey Avalon heb ik alleen maar gehoord, ik vond zijn intro van Roxy Music nog het beste klinken whehe. Toen een t-shirt gekocht, biertje, Mobiele Febo, Ben & Jerry's, koffie, chocolademuffin en toen naar binnen. DPT was net op 't eind, uiteindelijk stonden we iets verder dan halverwege (ter hoogte van de speakerpaal). Het geluid vond ik tegenvallen, zeker de bas viel te vaak weg en was er soms bij een slotakkoord ineens weer even wel. Het uit Nijmegen rijden viel me nog mee gezien het gedrang vlakbij de ingang en de bussen. We stonden op P-B geloof ik (bij dat beetje kromme zwarte gebouw in de buurt). Oh ja, na afloop alleen even een half uurtje wachten op 2 broodjes frikandel, wat een drama haha.
En maandagochtend om 08:01 weer in de bus naar de baas
![]()
uiteraard met Stadium Arcadium op mp3 in de oortjes!
P.S. Naast een verbod op paraplu's graag ook een verbod op kids op je schouders nemen. Laat ze eerst maar eens groeien voordat je ze meeneemt
[ Bericht 0% gewijzigd door Sequencial op 26-06-2007 17:03:56 ]
Nothing has changed. Everything has changed.