En het wordt alleen maar duurder voor je... Zeg straks maar zwaai zwaai naar je no-claim kortingquote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef F0Ked het volgende:
conclusie:
autorijden bleek duurder te zijn voor mij dan dat ik dacht
![]()
daar gaat me geld voor festivals enz![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef F0Ked het volgende:
conclusie:
autorijden bleek duurdermoeilijker te zijn voor mij dan dat ik dacht
![]()
Volgens mij geeft het CBR nu wel je rijbewijs als je een deuk in een pakje boter kan rijdenquote:
Bron?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:16 schreef Mikkie het volgende:
Maar zie het positief: zoveel mensen rijden een deuk in hun eerste weken.
Dan ben je er daarna weer een paar jaar vanaf
jaaah shit happends, maar eehh die auto staat op mijn vaders naam dussss!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef SpecialK het volgende:
En oh ja, TS:
Jij bent echt de reden dat ik alleen al door m'n leeftijd en ondanks m'n voorbeeldige rijstijl echt bakken met geld moet gaan betalen voor een verzekering.
Dank je!![]()
Nee, nee dat kan je niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef F0Ked het volgende:
wheheh SILENCE !!!!
ik kan degelijk wel autorijden![]()
Heeft je vader ook toevallig losse handjes?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef F0Ked het volgende:
[..]
jaaah shit happends, maar eehh die auto staat op mijn vaders naam dussss!!
kijk t begon net te regenen dus het was best wel natquote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee, nee dat kan je niet.
Nee dus. Nee.
Gewoon "Nee".
Nee.
losse handjes ?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heeft je vader ook toevallig losse handjes?
Dat je pappa je gaat slaanquote:Op maandag 25 juni 2007 00:23 schreef F0Ked het volgende:
[..]
losse handjes ?![]()
wat bedoel je daar nou weer mee![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:23 schreef F0Ked het volgende:
[..]
losse handjes ?![]()
wat bedoel je daar nou weer mee![]()
![]()
![]()
![]()
En nog roepen dat je wel kunt rijden....quote:Op maandag 25 juni 2007 00:22 schreef F0Ked het volgende:
[..]
kijk t begon net te regenen dus het was best wel nat![]()
enzeuw eeeeeeeen misschien hard door de bocht gaan is geen slim idee![]()
Ik zag wat je had geschreven, dat was heul nie' lief.quote:
SJAP!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef F0Ked het volgende:
en nee ik wil niet horen dat ik een sjap ben ofzow![]()
Hé ! dat was wel bijna een goeie grap.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:37 schreef Schijtgeit het volgende:
Ja, ik zag het ook Pieter. Je kunt beter gaan slapen, want je moet morgen weer vroeg uit de veren om post te bezorgen.
Ga jij nou maar leren rijdenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:41 schreef F0Ked het volgende:
HAHA
nou eerlijk gezegd vond ik em ook best wel grappig![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef F0Ked het volgende:
Heel verhaal over hoe slecht TS kan autorijden.
Wat een research weer op dit tijdstip, straks verslaap je je nog.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ga jij nou maar leren rijden![]()
Schijtgeit:
ga jij maar geiten neuken
Schapen neuken
oja en gezichtscreme op doen
Nivea gezichtsscrub
Heb jij je gezicht inmiddels al ingesmeerd? of komt dat vlak voor het slapen gaanquote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat een research weer op dit tijdstip, straks verslaap je je nog.
een wat?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef F0Ked het volgende:
en nee ik wil niet horen dat ik een sjap ben ofzow![]()
Dooie hoek???quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef F0Ked het volgende:
wheheh SILENCE !!!!
alleen klein ongelukje
dooie hoek he![]()
(die zat ook in de auto)
Weet je wat ik denk? Dat je een beetje stoer wilde doen tegenover je vriendinnetje en dat je dus iets harder achter uit reed dan je eigenlijk kon. Je kon er niet tegen kijken want als je net je rijbewijs hebt moet je overal tegelijk opletten omdat dat automatisme er nog niet in zit en daarom denderde je over dat bordje heen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef F0Ked het volgende:
ik rij een straat in wat doodlopend is en ik denk oooow dat ken ik wel in mien acheruit![]()
dus ik rij op vlot tempo de bocht om en BATS klein bordje aangereden![]()
Dat bedoel ik. Als je weinig zicht hebt en het was glad (het vriest niet, maar goed) dan moet je wat rustiger aan doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:42 schreef F0Ked het volgende:
Tja...
(ik reed in een bestelbusje ik had weinig zicht enzow, echt waar![]()
en hett was glad)
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef F0Ked het volgende:
wheheh SILENCE !!!!
alleen klein ongelukje
dooie hoek he![]()
maarja shit happends
en ja ik heb een vriendin![]()
(die zat ook in de auto)
Jij hebt het over jezelf he ?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef Seneca het volgende:
Het is godverdomme een schande dat ze jou je rijbewijs hebben gegeven, terwijl ze andere mensen laten zakken omdat die 'te onzeker rijden'.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Bedankt voor het ondersteunen van mijn mening dat voor het behalen van het roze papiertjecreditcardje niet alleen een IQ-test, maar ook een minimaal opleidingsniveau aan verbonden moet zijn.
Autorijden in het verkeerspark Assen zeker. Dat is wel eventjes want anders dan de echte weg jongemanquote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef F0Ked het volgende:
heeej jaaaaa maar zoals ik al gezegd hebt,
ik KAN autorijden
maar misschien niet zo goed op dat moment![]()
Nee, je kunt zeker geen autorijden, jij kunt een auto besturen, rijden kun je absoluut niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef F0Ked het volgende:
ik KAN autorijden
Nee dat kun je niet vervelend figuur. Mensen die denken dat ze kunnen autorijden als ze 24 uur hun rijbewijs hebben zijn ook de mensen die de meeste brokken maken. Op het moment dat jij je rijbewijs hebt kun jij technisch gezien een auto besturen, en op de weg houden. Je hebt echter 0 rij-ervaring dus autorijden kun je absoluut niet. De capriolen die jij hebt uitgehaald zijn daar stille getuigen van.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef F0Ked het volgende:
ik KAN autorijden
* meldt!quote:Op maandag 25 juni 2007 12:52 schreef shifto het volgende:
Auto's van de zaak waarbij alles vergoed word (zelfs benzine voor prive gebruik!)![]()
daar zijn de meningen over verdeeld. jij vind van wel, de rest van de wereld vind van niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef F0Ked het volgende:
wheheh SILENCE !!!!
voel eens net onder je hoofd. daar zit een stuk lichaam dat in de volksmond ook wel "nek" genoemd word. het kan draaien, probeer het maar eens! werkt prima tegen dooie hoeken!quote:alleen klein ongelukje
dooie hoek he![]()
maarja shit happends
en ja ik heb een vriendin![]()
(die zat ook in de auto)
Denk dat dat de enige juiste conclusie is die we uit de OP kunnen trekken. Men, binnen een week een bekeuring en schade, zelfs een vrouw zou dat niet voor elkaar krijgen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef F0Ked het volgende:
http://www.k94.nl/dirk/auto.mp4
schade rapport hierzowd
Je geeft het zelf toe in je filmpje....quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef F0Ked het volgende:
http://www.k94.nl/dirk/auto.mp4
schade rapport hierzowd
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:50 schreef gelly het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Kz4maGN-sVI
Ghahahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan moet je vooral deze zien
http://www.youtube.com/watch?v=d3S1I2-egWE
Zelf rijden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:53 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ga vanavond met ts hem meerijden![]()
Iemand tips?
Dat is waarschijnlijk wel het veiligst. Vooral als je zelf nog geen rijbewijs hebt...quote:
3000 km in een half jaar is niet veel hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef sandertjuh het volgende:
Kneus
In het begin deed ik lekker rustig aan, eerst een beetje de auto leren kennen van mijne mams. Nu ik 6 maanden verder ben en zo 3000km ongeveer denk ik ( Ja ik rijd best veel :$ ) durf ik al wel wat meer, maar doe ik nog steeds normaal met de auto.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:53 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ga vanavond met ts hem meerijden![]()
Iemand tips?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:25 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, hoogmoed komt voor de val, noemen we dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:53 schreef F0Ked het volgende:
En dat vinden jullie grappig ????
Nou, zulks een prestatie. ik kom elke dag heel thuis en mijn auto ook, ik vind het pas bijzonder als er wat fout gaat.quote:nou we zijn veilig overgekomen en terug !!
duss!
Respect manquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:53 schreef F0Ked het volgende:
En dat vinden jullie grappig ????
nou we zijn veilig overgekomen en terug !!
duss!
Je moet ook niet met honderdvijftig dronken achter het stuur zitten in een niet APK-gekeurde autoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef colourAgga het volgende:
Ik had alleen in de eerste 6 weken 3 boetes te pakkenVerder nooit meer wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |