quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef F0Ked het volgende:
wheheh SILENCE !!!!
ik kan degelijk wel autorijden![]()
alleen klein ongelukje
dooie hoek he![]()
maarja shit happends
en ja ik heb een vriendin![]()
(die zat ook in de auto)
Jij hebt het over jezelf he ?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef Seneca het volgende:
Het is godverdomme een schande dat ze jou je rijbewijs hebben gegeven, terwijl ze andere mensen laten zakken omdat die 'te onzeker rijden'.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Bedankt voor het ondersteunen van mijn mening dat voor het behalen van het roze papiertjecreditcardje niet alleen een IQ-test, maar ook een minimaal opleidingsniveau aan verbonden moet zijn.
Autorijden in het verkeerspark Assen zeker. Dat is wel eventjes want anders dan de echte weg jongemanquote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef F0Ked het volgende:
heeej jaaaaa maar zoals ik al gezegd hebt,
ik KAN autorijden
maar misschien niet zo goed op dat moment![]()
Nee, je kunt zeker geen autorijden, jij kunt een auto besturen, rijden kun je absoluut niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef F0Ked het volgende:
ik KAN autorijden
Nee dat kun je niet vervelend figuur. Mensen die denken dat ze kunnen autorijden als ze 24 uur hun rijbewijs hebben zijn ook de mensen die de meeste brokken maken. Op het moment dat jij je rijbewijs hebt kun jij technisch gezien een auto besturen, en op de weg houden. Je hebt echter 0 rij-ervaring dus autorijden kun je absoluut niet. De capriolen die jij hebt uitgehaald zijn daar stille getuigen van.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef F0Ked het volgende:
ik KAN autorijden
* meldt!quote:Op maandag 25 juni 2007 12:52 schreef shifto het volgende:
Auto's van de zaak waarbij alles vergoed word (zelfs benzine voor prive gebruik!)![]()
daar zijn de meningen over verdeeld. jij vind van wel, de rest van de wereld vind van niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef F0Ked het volgende:
wheheh SILENCE !!!!
ik kan degelijk wel autorijden![]()
voel eens net onder je hoofd. daar zit een stuk lichaam dat in de volksmond ook wel "nek" genoemd word. het kan draaien, probeer het maar eens! werkt prima tegen dooie hoeken!quote:alleen klein ongelukje
dooie hoek he![]()
maarja shit happends
en ja ik heb een vriendin![]()
(die zat ook in de auto)
Denk dat dat de enige juiste conclusie is die we uit de OP kunnen trekken. Men, binnen een week een bekeuring en schade, zelfs een vrouw zou dat niet voor elkaar krijgen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef F0Ked het volgende:
http://www.k94.nl/dirk/auto.mp4
schade rapport hierzowd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |