Woeps, iets te veel cpoy/paste gedaanquote:
Volgens mij is dat landje al opgevuld met zand.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:08 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk project! Je bent alleen Guatemala vergeten in Midden Amerika.
Owja, en Groenland is onderdeel van Denemarken en dus Europa niet Noord Amerika.
Het maakt niet uit wanneer het aankomt hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 21:17 schreef glasbak het volgende:
Volgens mij mis ik Filippijnen in de lijst. Of is zand hier vandaan niet meer nodig? IK stuur vandaag of morgen een doos met goederen van hier naar Nederland. Daar kan vast wel een zakje zand bij.
Maakt het nog uit wanneer het aankomt, want mijn goederen zouden een paar weken onderweg zijn..
Maar dus nog wel zand nodig van hier ?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:23 schreef Jump het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wanneer het aankomt hoor
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Koop een biostabiel, daarin zit zeldzaam zand uit Zaïre.
Dit: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1223065 ?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:45 schreef kree het volgende:
Hé las hier een tijdje terug een topic over op tweakers, dat moet jij geweest zijn
Dat staat er ook.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:45 schreef kree het volgende:
Hé las hier een tijdje terug een topic over op tweakers, dat moet jij geweest zijn
Het is reeds 'bezand', maar opsturen mag altijdquote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef Fogel het volgende:
Wel of geen zand nodig uit Noorwegen?
GMTAquote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Koop een biostabiel, daarin zit zeldzaam zand uit Zaïre.
En dan? Aan familie en vrienden showen, zo van "Kijk, 0,3 liter water uit Gambia, ik hoop dat ze het konden missen!" of "En hier dit komt uit een beekje op Kreta, 0,4 liter en koud dat het was!". Of zet je het ergens neer, drink je er soms stiekem uit?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:26 schreef SnowCockroach het volgende:
Gaaf idee!
Ik heb helaas zelf geen zand, ik neem altijd flesjes water mee uit de landen waar ik ben geweest!![]()
Wel.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En dan? Aan familie en vrienden showen, zo van "Kijk, 0,3 liter water uit Gambia, ik hoop dat ze het konden missen!" of "En hier dit komt uit een beekje op Kreta, 0,4 liter en koud dat het was!". Of zet je het ergens neer, drink je er soms stiekem uit?
Vertel ons alles over deze bizarre hobby.
Ik zou het proberen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:41 schreef SnowCockroach het volgende:
Al zou dat wel iets heldhaftigs hebben, nietwaar?
In het harnas gestorven. Legendarisch.
Prachthobby. En als je het zat bent stuur je gewoon alle flesjes naar Afrika.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:41 schreef SnowCockroach het volgende:
Al zou dat wel iets heldhaftigs hebben, nietwaar?
In het harnas gestorven. Legendarisch.
'quote:Op zondag 8 juli 2007 18:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
kun je niet beter en lijstje posten van alle landen die nog wél moeten?![]()
jump?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
kun je niet beter en lijstje posten van alle landen die nog wél moeten?![]()
Dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:51 schreef FleshWound het volgende:
Ik ga over een maand naar Sziget, in Hongarije. Help me er destijds even aan herinneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |