omgekeerd ookquote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef CoT het volgende:
Lieke denkt echt dat ze heel wat voorsteld
Zonder Huub is ze helemaal niks, dan vliegt ze er direct uit
hij kan zich beter eerste richten op brian en amanda, die zijn sneller uit elkaar te krijgenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
ik denk dat dennis zich zo heeft voorgenoemen om zich niet te laten imponeren door Huub dat hij ff de weg kwijt is. Hij is er nu teveel op gebrandt om Huub aan te pakken. Hopelijk waait dat weer over en gaat hij gewoon het spel spelen met iedereen en niet alleen tegen Huub.
kan me voorstellen dat jaap gisteren voor het eerst aan den lijve heeft ondervonden dat mensen hem kenden en hem leken te mogen. Na de ervaringen die hij tot nu toe in zijn leven heeft gehad, met dat pesten etc., moet dat een aparte gewaarwording voor 'm zijn. Kan zijn dat ie daar een wat vertekend realiteitsbeeld van heeft gekregen...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef jacqjacq het volgende:
waarom hoor ik geen commentaar op jaap, die zichzelf heeft gekroond tot koning van DGK, en die op zit te scheppen over alle fans die hij ontmoet heeft die allemaal voor hem juichen?
wie loopt er hier naast zijn schoenen? er zijn duidelijk meerdere bewoners van DGK die zichzelf goed vinden
de enige reden waarom Brian Huub nu steunt tegen dennis is omdat Brian bang is dat hij het slachtoffer wordt van dat spel.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij kan zich beter eerste richten op brian en amanda, die zijn sneller uit elkaar te krijgen
Lol. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef jacqjacq het volgende:
waarom hoor ik geen commentaar op jaap, die zichzelf heeft gekroond tot koning van DGK, en die op zit te scheppen over alle fans die hij ontmoet heeft die allemaal voor hem juichen?
wie loopt er hier naast zijn schoenen? er zijn duidelijk meerdere bewoners van DGK die zichzelf goed vinden
Ik denk dat het 3-2-2 is maar ook 3-4...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:12 schreef 2live het volgende:
[..]
de enige reden waarom Brian Huub nu steunt tegen dennis is omdat Brian bang is dat hij het slachtoffer wordt van dat spel.
Dat wilde ik net schrijven maar ik wist niet hoequote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Natasia: als ik over 92 dagen eruit kom, heb ik ook een leuke club waar ik mee weg kan.
Dat doet me dan weer denken aan vanmorgen.
ja mij dus ook, geen vrienden buiten DGK. Die vriendin die toen in het begin is geweest daar hoor je haar ook nooit meer over. Terwijl ze toen zei; als ik win dan krijg jij ook wat.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Natasia: als ik over 92 dagen eruit kom, heb ik ook een leuke club waar ik mee weg kan.
Dat doet me dan weer denken aan vanmorgen.
de dames met het pokerquote:Op zondag 24 juni 2007 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ze moeten op de bank gaan zitten.
De "jurkjes" van Amanda zijn veel te kort.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:17 schreef De_Moester het volgende:
jaap moet onder de zonnebank van melissa, zodat ie net zo mooi bruin ziet als dennis...dat mens heeft ook echt geen smaak![]()
En het jurkje van Natasia kan ECHT NIET!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De "jurkjes" van Amanda zijn veel te kort.
De jurken van Lieke zijn veel te lang (tuttig)
De lengte van de klederdracht van Melissa is precies goed (vind ik dan).
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Starlie het volgende:
Mooie meid Melissa maar met die lippen is ze net Katrien Duck!
Eens, maar het showen van die borsten is echt tegen het hoerige aan!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
De lengte van de klederdracht van Melissa is precies goed (vind ik dan).
Zou die lipvulling er nog uit kunnen? (dan is het echt een lekker ding)quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Starlie het volgende:
Mooie meid Melissa maar met die lippen is ze net Katrien Duck!
En dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog minder dan een uur![]()
en ik heb geen idee waarvoor
nee volgens mij niet...vulsel kan misschien nog wel gaan zwerven ..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou die lipvulling er nog uit kunnen? (dan is het echt een lekker ding)
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog minder dan een uur![]()
en ik heb geen idee waarvoor
Echt dom ja. Als ie Lieke in bed krijgt of zoenen krijgt ie Huub pas goed pissig.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Dennis zijn strategie was toch om de stelletjes uit elkaar te halen. Dan zou die met Lieke aan moeten pappen en die strategie gaat een beetje de mist in geloof ik. Lieke heeft dadelijk alleen maar een teringhekel aan dat joch. No way dat ze met hem het bed gaat delen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet mijn bril maar eens opzetten, ik zag je sub niet
Lieke heeft al gezegd dat ze dat al niet van plan was, ook al zou Dennis het proberenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt dom ja. Als ie Lieke in bed krijgt of zoenen krijgt ie Huub pas goed pissig.
Hij kan beter bij amanda beginnen, als ze aangeschoten/dronken is zoent ze met alles wat los en vast zit!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt dom ja. Als ie Lieke in bed krijgt of zoenen krijgt ie Huub pas goed pissig.
Nee, gaat vanzelf weer weg over de jarenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou die lipvulling er nog uit kunnen? (dan is het echt een lekker ding)
Huub en Dennis hebben een pokerweddenschap, de verliezer slaapt vannacht in het kantoortje.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
waarom is er een klok ?
En kan iemand me even heel kort objectief zeggen wat er nou is gebeurd tussen Huub, Jaap en Dennis ??
Snap er geen hol meer van![]()
![]()
Volgens mij is de redactie aan het fucken met de streamersquote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef agter het volgende:
huh, nog 5 minuten?
Dank je lieve Peterquote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub en Dennis hebben een pokerweddenschap, de verliezer slaapt vannacht in het kantoortje.
Jaap heeft Dennis geholpen met het verzinnen van de tegenprestatie voor de weddenschap.
Huub (onsportief) neemt Lieke mee, mocht hij verliezen.
Er is terror tegen Dennis aangekondigd, als hij verliest.
Hij richt zijn pijlen ook niet goed maar zoals altijd in dgk, alles draait om Huub.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef My_ het volgende:
[..]
Hij kan beter bij amanda beginnen, als ze aangeschoten/dronken is zoent ze met alles wat los en vast zit!
Samen met jaapquote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef farscapevr6 het volgende:
heb bij dennis t beetje t gevoel als iemand die op een verjaardag is bij mensen die die niet kent
objectief vroeg KZ...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behalve als Huub om één of andere reden de villa verlaat.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef CoT het volgende:
[..]
Lieke heeft al gezegd dat ze dat al niet van plan was, ook al zou Dennis het proberen
In wie z'n broekquote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef Rotterdammert het volgende:
Dennis schijt hem nu al in z'n broek!
Die was wel grappig idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef Prospera het volgende:
Tas: sinds dag 1 en nu is het hier zooo veranderd.
Huub: Kom in de gouden kooi, begin een eigen bedrijf![]()
Als Dennis slim is trapt hij em dan op zijn ego... Een opmerking als 'goh, wat een bikkel, kun je niet zonder Lieke? Ik had er zonder haar gelegen, wees een kerel'' ... Dan wil Huub zich niet laten kennen, gaat hij vast alleenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub en Dennis hebben een pokerweddenschap, de verliezer slaapt vannacht in het kantoortje.
Jaap heeft Dennis geholpen met het verzinnen van de tegenprestatie voor de weddenschap.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Vieze oplichters van talpa!! Ik heb eenmalig bedrag betaald omdat ik een pokertoernooi wil zien. Nu is er dus gewoon helemaal geen pokertoernooi stelletje honden.
dat roept hij over zichzelf af door zijn grote bek. Dus ze willen zichzelf allemaal bewijzen, alleen al door niet achter hem aan te lopen zoals Lieke dat in hun ogen wel doet.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij richt zijn pijlen ook niet goed maar zoals altijd in dgk, alles draait om Huub.
Komt straks heus wel, denk om je bloeddruk...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Vieze oplichters van talpa!! Ik heb eenmalig bedrag betaald omdat ik een pokertoernooi wil zien. Nu is er dus gewoon helemaal geen pokertoernooi stelletje honden.
Ook een goede kans om zich te profileren idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als Dennis slim is trapt hij em dan op zijn ego... Een opmerking als 'goh, wat een bikkel, kun je niet zonder Lieke? Ik had er zonder haar gelegen, wees een kerel'' ... Dan wil Huub zich niet laten kennen, gaat hij vast alleen
Hoort nou meer thuis op de sitequote:Op zondag 24 juni 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die was wel grappig idd.
Oorspronkelijke bedoeling was, dat het een programma met stijl zou worden (denk maar aan die workshop kaviaar vreten).![]()
Het testosteron gehalte is in ieder geval gigantisch omhoog gevlogen sinds de vervanging van Erik door Dennis.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als Dennis slim is trapt hij em dan op zijn ego... Een opmerking als 'goh, wat een bikkel, kun je niet zonder Lieke? Ik had er zonder haar gelegen, wees een kerel'' ... Dan wil Huub zich niet laten kennen, gaat hij vast alleen
Palma er uit zie ik niet als een verlies.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef De_Moester het volgende:
natas solliciteert nu min of meer naar de functie van palma ...misschien na 23 september? hahaha
Je kunt nu een levenlang gratis kijkenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Ze geven hem wel het podium. Huub is nl ook heel makkelijk te negeren maar ipv dat ze dat doen gaan ze altijd de strijd aan. Een grote bek alleen in een ruimte is een roepende in een woestijn en geen hond die hem opmerkt.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
[..]
dat roept hij over zichzelf af door zijn grote bek. Dus ze willen zichzelf allemaal bewijzen, alleen al door niet achter hem aan te lopen zoals Lieke dat in hun ogen wel doet.
nee mooi toch, wel blijf je met dat gekrijs van natas zitten, maar je kunt niet alles hebben..en nu ik er nog eens over nadenk..'t is ook lekker dichtbij voor natas en ze blijft bij tv..ze wil in de media blijven werken.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Palma er uit zie ik niet als een verlies.
Sinds Jaap erin is zijn dat soort workshops wel verleden tijdquote:Op zondag 24 juni 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die was wel grappig idd.
Oorspronkelijke bedoeling was, dat het een programma met stijl zou worden (denk maar aan die workshop kaviaar vreten).![]()
Nu er een weddenschap aan vast zit, blijf ik wel kijken.quote:
Even om Puma gerust te stellen, Brian speelde niet, er zit een mechanisme in de piano wat zelf speelt.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:40 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor iemand die A muziekaal is speelt brian aardig piano inmiddels...wow ik zeg iets positiefs over ut jong.
Maak het interressant voor ons, anders haken er teveel af.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef farscapevr6 het volgende:
johnie sucks hehehe
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef agter het volgende:
ik kom ook uit maarssen, geboren en getogen.
maar die 2 jongens ken ik niet...
komt zeker doordat ze altijd binnen bij vrienden aan het pokeren zijn...
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen omdat het goed zou zijn als Huub verliest.
Aaaaaaah, toe, haal dr even op danquote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef neehe het volgende:
Lieke gaat helemaal nergens heen, Lieke is okay.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Even om Puma gerust te stellen, Brian speelde niet, er zit een mechanisme in de piano wat zelf speelt.
Dat doet hem niks hoor. Hij heeft heel vaak dingen verloren en ik vind dat hij verlies altijd keurig incasseert. Dat is het punt niet bij Huub, maar zijn winst vergroot hij een beetje en betrekt hij teveel op zichzelf. Das 't probleem.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog heel even en dan vraagt Amanda naar het sterrebeeld
Albers geeft de auto de schuld, niet dat het de schuld is van iemand anders. Zou hm sieren als hij zou zeggen dat Sutil op dit moment gewoon een stuk beter is.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...
Volgens mij echt om 4 ruggen cash.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:48 schreef CoT het volgende:
Is dit alleen oefenen? Of spelen ze nu om cash?
Misschien is het een geniale pokertechniek.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef neehe het volgende:
Dennis is echt onzeker, verstopt zich de hele tijd achter zijn handen of een glas, dat is al sinds zijn binnenkomst zo.
ja en dan graag terror op 'm..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop dat Dennis er als eerst uitgedonderd wordt, wat een grote bek
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Natasia en Amanda hebben het over Tanja die in het BB huis is bevallen. M'n all time BB favoriet....
En wanneer was Dennis dan wel bij Jensen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is het een geniale pokertechniek.
Al gaf hij ook toe dat hij bij Jensen ook erg nerveus was.
Oh, ik las nervositeit en ging ervan uit dat het over Huub ging.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
En wanneer was Dennis dan wel bij Jensen?
Voor mij: Opperbitch van de eeuw. Naat, in mijn hart forever.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Natasia en Amanda hebben het over Tanja die in het BB huis is bevallen. M'n all time BB favoriet....
En dat hij haar goed neemt in een pashoekje, dat we ook van dat 'sexgezeur' af zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef mazaru het volgende:
Door dat gegil van Lieke ben ik nu ook voor Dennis
Maar het mooist zou zijn als Jaap wint, dan gaat die lekker met Cora shoppen
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, ik las nervositeit en ging ervan uit dat het over Huub ging.
Omdat die zo niet stressbestendig is.
Zou ze willen, die heeft echt een lekker figuurtje.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef CHAOS_ het volgende:
Amanda lijkt op Fran... van "the Nanny" en zo klinkt ze ook soms. Is gewoon imitatie dus.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk, deze COS wil massaal dat Dennis dit wint.
Deukjes in het ego van Huub zijn okay.
Gelukkig, dat het off topic is...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij: Opperbitch van de eeuw. Naat, in mijn hart forever.
On topic, de Dames nemen plaats voor een plasma-scherm.
nee, Dennis als eerste eruitquote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Moet er eigenlijk 1 van de 4 uit DGK winnen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef JohnFoK het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel een beetje dat dennis gaat winnen!
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef CHAOS_ het volgende:
Amanda lijkt op Fran... van "the Nanny" en zo klinkt ze ook soms. Is gewoon imitatie dus.
Hoe grappig zou het zijn als ze allebei in hetzelfde handje er uit vlogen???quote:
Een deuk in Huub's ego wordt gewoon netjes weggedronken... Ikzelf ben mer geinterresseerd hoe Dennis daarmee om zal gaan...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
pascal moet winnenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Moet er eigenlijk 1 van de 4 uit DGK winnen?
Of mogen die anderen ook winnen?
Yep, kan ookquote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Dikke kans dat een van die anderen wint.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Slaat gvd nergens op man! Ik heb betaald om vanavond dat toernooi te bekijken. Stelletje oplichters!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het besef dat het pokeren niet wordt uitgezonden op de streams dringt langzaam maar zeker door.
Die kans is 50-50... als je het geluk meetelt en dat je in één potje niet kunt zien wie de sterkste speler is.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke kans dat een van die anderen wint.
Maar het is net als meespelen met de staatsloterij, Je bent tegen beter weten in al je prijs aan het uitgeven voor de trekking![]()
Relax man, komt goedquote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Slaat gvd nergens op man! Ik heb betaald om vanavond dat toernooi te bekijken. Stelletje oplichters!
Doe normaal man! Heb wat gedult , dat toernooi laten ze WEL zien!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Slaat gvd nergens op man! Ik heb betaald om vanavond dat toernooi te bekijken. Stelletje oplichters!
Mooooi! Kleuters met een rietje.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
Melissa mag van de Febo geen rietjes in de drankjes doen.
ja ze spelen gewoon voor de 4k daarom kon hij niet vol dennis aanvallen maar hij gaat t wel proberenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Weet je al wat zij krijgen als ze winnen? Die 4k?
Ik wil zeker niet dat Dennis wint...het liefst wil ik dat hij er als eerste uit ligt...dan hoeft Huub van mij niet persee te winnen..want ik gun Lieke dat shoppen niet..en Natasia ook niet en Amanda ook niet...en Jaap ook niet...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Precies..tis alleen jammer dat k er niks van kan zien?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke kans dat een van die anderen wint.
Maar het is net als meespelen met de staatsloterij, Je bent tegen beter weten in al je prijs aan het uitgeven voor de trekking![]()
Dus je wilt dat Brian wint....!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wil zeker niet dat Dennis wint...het liefst wil ik dat hij er als eerste uit ligt...dan hoeft Huub van mij niet persee te winnen..want ik gun Lieke dat shoppen niet..en Natasia ook niet en Amanda ook niet...en Jaap ook niet...
Dat is tegenwoordig WIAquote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
Natasia op 4 streams.... WAO here I come!!!
Dus eigenlijk hoop je, net zoals ik, dat geen van de heren wintquote:Op zondag 24 juni 2007 21:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wil zeker niet dat Dennis wint...het liefst wil ik dat hij er als eerste uit ligt...dan hoeft Huub van mij niet persee te winnen..want ik gun Lieke dat shoppen niet..en Natasia ook niet en Amanda ook niet...en Jaap ook niet...
Noooouuuuuuuu!!!!quote:
Daar zijn ze eindelijk !quote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef agter het volgende:
maakt me niet uit wie er wint.
maar ik zou het op prijs stellen als we zo de pokerroom op het beeld krijgen...laten we daar eerst eens mee beginnen.
Jawelquote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef Sjakie01 het volgende:
Geen table camms? WTF
Inderdaad..dat stomme geschreeuw, geruzie, weddenschappen..pfff...laat ze alle vier maar verliezen..maar Dennis iig eerder dan Huub..quote:Op zondag 24 juni 2007 21:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoop je, net zoals ik, dat geen van de heren wint![]()
Ja dat hoop ik ook... ik wil gewoon zien hoe Dennis daar op reageert.... of ie de terror aankan (mocht dit doorgang mogen vinden van de febo)quote:Op zondag 24 juni 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad..dat stomme geschreeuw, geruzie, weddenschappen..pfff...laat ze alle vier maar verliezen..maar Dennis iig eerder dan Huub..![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad..dat stomme geschreeuw, geruzie, weddenschappen..pfff...laat ze alle vier maar verliezen..maar Dennis iig eerder dan Huub..![]()
editquote:Op zondag 24 juni 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
"dozen" aanschouwen the pokerbattle (dozen is hier geen Engels)
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef Katewalker het volgende:
de grote blind moeten kollen...? huh....bet?.....cold?Fold? de pot opgepakt? tightspeler? speelt handjes goed uit?smalblind..grote blind...
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef Katewalker het volgende:
de grote blind moeten kollen...? huh....bet?.....cold?Fold? de pot opgepakt? tightspeler? speelt handjes goed uit?smalblind..grote blind...
![]()
Mooi beschreven.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Is ook erg lastig met zoveel spelersquote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef basicsaint het volgende:
Wordt niet echt goed in beeld gebracht.
Niet goed te zien wat er gebeurt zo.
call, de inleg betalenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef Katewalker het volgende:
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
call, de inleg betalen
bet , een bedrag inzetten
raise, de inzet verhogen
fold, je kaarten opgeven
tight spelen, voorzichtig spelen, alleen goeie kaarten spelen
small en bigblind, verplichte inzetten, grote is t dubbele van de kleine
Eens, maar je mag toch wel de flop laten zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Is ook erg lastig met zoveel spelers
Okeeee...quote:Op zondag 24 juni 2007 21:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
call, de inleg betalen
bet , een bedrag inzetten
raise, de inzet verhogen
fold, je kaarten opgeven
tight spelen, voorzichtig spelen, alleen goeie kaarten spelen
small en bigblind, verplichte inzetten, grote is t dubbele van de kleine
De Flop zijn de eerste 3 kaarten die open worden gelegd door de dealsterquote:
Wtf is een flop ? edit : laat maar het staat hier boven alquote:Op zondag 24 juni 2007 21:31 schreef Lobasca het volgende:
De flop is in beeld kids!
Je hebt er zin an he?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
Hoelang duurt zo'n potje/toernooi/spelletje?
tussen de 1 en de 4 uur.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
Top bedankt!!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:35 schreef agter het volgende:
[..]
tussen de 1 en de 4 uur.
omdat de blinds iedere 25 minuten verhoogd worden, verwacht ik dat dit wel even kan duren.
Flop zijn eerste 3 kaarten op tafelquote:
Bij VOL staat een warm bad voor je klaar..quote:Op zondag 24 juni 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb toch liever darten.
Dan snap ik het ook.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 24 juni 2007 21:37 schreef patist het volgende:
kan iemand ff die link geven van 4 streams tegelijk?
kan varieren van 1 uur tot 90 dagen is het wereld record geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
Dat is om je tells te verbergenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:34 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een mietjes met die zonne brillen
90 dagen? Dan kan Natas 2 dagen later naar huis. Die kan dan nog 90 dagen voor dat schermpje hangen en de laatste 2 dagen knallen. Ik stem voor!!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
kan varieren van 1 uur tot 90 dagen is het wereld record geloof ik
ik denk dat de pokerleraar (die commentaar geeft) het meest in Jaap ziet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:37 schreef Katewalker het volgende:
Waarom gaat het steeds alleen over Jaap?
Net als Yahtzee....quote:Op zondag 24 juni 2007 21:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Flop zijn eerste 3 kaarten op tafel
dan de 4de is de turn
5de de river.
Ranking of hands
1. Straight flush (the best straight flush hand: A-K-Q-J-T, all of the same suit)
2. Four-of-a-kind (the best four-of-a-kind hand: A-A-A-A-K)
3. Full house (the best full house hand: A-A-A-K-K)
4. Flush (the best flush hand: any Ace-high flush)
5. Straight (the best straight hand: A-K-Q-J-T)
6. Three-of-a-kind (the best three-of-a-kind hand: A-A-A-K-Q)
7. Two-pair (the best two-pair hand: A-A-K-K-Q)
8. One-pair (the best one-pair hand: A-A-K-Q-J)
9. No-pair (the best high hand: A-K-Q-J-9)
Dat begrijp ik...maar als je toch niet kan pokeren heeft zo'n bril geen nut...daarbij kijken die pro's daar zo doorheen.quote:
oh ja, en na ierder uur spelen is er een pauze van een paar minuten.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
[..]
90 dagen? Dan kan Natas 2 dagen later naar huis. Die kan dan nog 90 dagen voor dat schermpje hangen en de laatste 2 dagen knallen. Ik stem voor!!
Helaas nog niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:43 schreef Starlie het volgende:
Ligt huub er al uit?
nadat dennis eruit ligtquote:Op zondag 24 juni 2007 21:43 schreef Starlie het volgende:
Ligt huub er al uit?
Precies in echte tournooien mag je na de eerste ronde..die kan varieren van 30 minuten (afhankelijk van type tournooi) tot een uur, dan kan je een ad onn doen..dat is nog 1 keer je inzet inkopen. meestal mag je in het eerste uur rebuyen (je inzet extra inleggen voor extra fishes) na dat uur...als je fishes op zijn heb je pech..weg geld...tis een harde sport..quote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef agter het volgende:
[..]
oh ja, en na ierder uur spelen is er een pauze van een paar minuten.
Volgens mij zijn de tegenstanders aan de winnende hand.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef easysatellite het volgende:
houd iemand t bij?
mee eensquote:Op zondag 24 juni 2007 21:43 schreef My_ het volgende:
Normaal is poker in de kooi saai, maar met zo'n commentator is het echt leuk!
Opzich redelijk voorspelbaar..alleen al door het idee waarmee de millionairs gingen spelen van dat winnen we wel effe...nee nee....ik speel een jaar poker...ELKE dag...minimaal 2 uur...en ga zeer bescheiden aan een tafel met die heren zitten hoor...heb wel al een groot tournooi gewonnnen maar toch.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de tegenstanders aan de winnende hand.
Ik luister met de dames mee..en kijk naar hun koppies...dan weet je ook hoe het verloopt..quote:Op zondag 24 juni 2007 21:44 schreef fredfik het volgende:
pfffff snap er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |