Maak het interressant voor ons, anders haken er teveel af.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef farscapevr6 het volgende:
johnie sucks hehehe
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef agter het volgende:
ik kom ook uit maarssen, geboren en getogen.
maar die 2 jongens ken ik niet...
komt zeker doordat ze altijd binnen bij vrienden aan het pokeren zijn...
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen omdat het goed zou zijn als Huub verliest.
Aaaaaaah, toe, haal dr even op danquote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef neehe het volgende:
Lieke gaat helemaal nergens heen, Lieke is okay.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Even om Puma gerust te stellen, Brian speelde niet, er zit een mechanisme in de piano wat zelf speelt.
Dat doet hem niks hoor. Hij heeft heel vaak dingen verloren en ik vind dat hij verlies altijd keurig incasseert. Dat is het punt niet bij Huub, maar zijn winst vergroot hij een beetje en betrekt hij teveel op zichzelf. Das 't probleem.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog heel even en dan vraagt Amanda naar het sterrebeeld
Albers geeft de auto de schuld, niet dat het de schuld is van iemand anders. Zou hm sieren als hij zou zeggen dat Sutil op dit moment gewoon een stuk beter is.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...
Volgens mij echt om 4 ruggen cash.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:48 schreef CoT het volgende:
Is dit alleen oefenen? Of spelen ze nu om cash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |