Maak het interressant voor ons, anders haken er teveel af.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef farscapevr6 het volgende:
johnie sucks hehehe
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef agter het volgende:
ik kom ook uit maarssen, geboren en getogen.
maar die 2 jongens ken ik niet...
komt zeker doordat ze altijd binnen bij vrienden aan het pokeren zijn...
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen omdat het goed zou zijn als Huub verliest.
Aaaaaaah, toe, haal dr even op danquote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef neehe het volgende:
Lieke gaat helemaal nergens heen, Lieke is okay.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Even om Puma gerust te stellen, Brian speelde niet, er zit een mechanisme in de piano wat zelf speelt.
Dat doet hem niks hoor. Hij heeft heel vaak dingen verloren en ik vind dat hij verlies altijd keurig incasseert. Dat is het punt niet bij Huub, maar zijn winst vergroot hij een beetje en betrekt hij teveel op zichzelf. Das 't probleem.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog heel even en dan vraagt Amanda naar het sterrebeeld
Albers geeft de auto de schuld, niet dat het de schuld is van iemand anders. Zou hm sieren als hij zou zeggen dat Sutil op dit moment gewoon een stuk beter is.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Inderdaad!! Misschien dat hij dan ff met beide benen op aarde gezet wordt! Alhoewel ik vrees dat hij ala Christijan Albers gaat zeggen dat het aan een ander ligt...
Volgens mij echt om 4 ruggen cash.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:48 schreef CoT het volgende:
Is dit alleen oefenen? Of spelen ze nu om cash?
Misschien is het een geniale pokertechniek.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef neehe het volgende:
Dennis is echt onzeker, verstopt zich de hele tijd achter zijn handen of een glas, dat is al sinds zijn binnenkomst zo.
ja en dan graag terror op 'm..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop dat Dennis er als eerst uitgedonderd wordt, wat een grote bek
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Natasia en Amanda hebben het over Tanja die in het BB huis is bevallen. M'n all time BB favoriet....
En wanneer was Dennis dan wel bij Jensen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is het een geniale pokertechniek.
Al gaf hij ook toe dat hij bij Jensen ook erg nerveus was.
Oh, ik las nervositeit en ging ervan uit dat het over Huub ging.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
En wanneer was Dennis dan wel bij Jensen?
Voor mij: Opperbitch van de eeuw. Naat, in mijn hart forever.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Natasia en Amanda hebben het over Tanja die in het BB huis is bevallen. M'n all time BB favoriet....
En dat hij haar goed neemt in een pashoekje, dat we ook van dat 'sexgezeur' af zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef mazaru het volgende:
Door dat gegil van Lieke ben ik nu ook voor Dennis
Maar het mooist zou zijn als Jaap wint, dan gaat die lekker met Cora shoppen
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, ik las nervositeit en ging ervan uit dat het over Huub ging.
Omdat die zo niet stressbestendig is.
Zou ze willen, die heeft echt een lekker figuurtje.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef CHAOS_ het volgende:
Amanda lijkt op Fran... van "the Nanny" en zo klinkt ze ook soms. Is gewoon imitatie dus.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk, deze COS wil massaal dat Dennis dit wint.
Deukjes in het ego van Huub zijn okay.
Gelukkig, dat het off topic is...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij: Opperbitch van de eeuw. Naat, in mijn hart forever.
On topic, de Dames nemen plaats voor een plasma-scherm.
nee, Dennis als eerste eruitquote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Moet er eigenlijk 1 van de 4 uit DGK winnen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef JohnFoK het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel een beetje dat dennis gaat winnen!
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:56 schreef CHAOS_ het volgende:
Amanda lijkt op Fran... van "the Nanny" en zo klinkt ze ook soms. Is gewoon imitatie dus.
Hoe grappig zou het zijn als ze allebei in hetzelfde handje er uit vlogen???quote:
Een deuk in Huub's ego wordt gewoon netjes weggedronken... Ikzelf ben mer geinterresseerd hoe Dennis daarmee om zal gaan...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
pascal moet winnenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Moet er eigenlijk 1 van de 4 uit DGK winnen?
Of mogen die anderen ook winnen?
Yep, kan ookquote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Dikke kans dat een van die anderen wint.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Slaat gvd nergens op man! Ik heb betaald om vanavond dat toernooi te bekijken. Stelletje oplichters!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het besef dat het pokeren niet wordt uitgezonden op de streams dringt langzaam maar zeker door.
Die kans is 50-50... als je het geluk meetelt en dat je in één potje niet kunt zien wie de sterkste speler is.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke kans dat een van die anderen wint.
Maar het is net als meespelen met de staatsloterij, Je bent tegen beter weten in al je prijs aan het uitgeven voor de trekking![]()
Relax man, komt goedquote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Slaat gvd nergens op man! Ik heb betaald om vanavond dat toernooi te bekijken. Stelletje oplichters!
Doe normaal man! Heb wat gedult , dat toernooi laten ze WEL zien!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Slaat gvd nergens op man! Ik heb betaald om vanavond dat toernooi te bekijken. Stelletje oplichters!
Mooooi! Kleuters met een rietje.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
Melissa mag van de Febo geen rietjes in de drankjes doen.
ja ze spelen gewoon voor de 4k daarom kon hij niet vol dennis aanvallen maar hij gaat t wel proberenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Weet je al wat zij krijgen als ze winnen? Die 4k?
Ik wil zeker niet dat Dennis wint...het liefst wil ik dat hij er als eerste uit ligt...dan hoeft Huub van mij niet persee te winnen..want ik gun Lieke dat shoppen niet..en Natasia ook niet en Amanda ook niet...en Jaap ook niet...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Precies..tis alleen jammer dat k er niks van kan zien?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dikke kans dat een van die anderen wint.
Maar het is net als meespelen met de staatsloterij, Je bent tegen beter weten in al je prijs aan het uitgeven voor de trekking![]()
Dus je wilt dat Brian wint....!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wil zeker niet dat Dennis wint...het liefst wil ik dat hij er als eerste uit ligt...dan hoeft Huub van mij niet persee te winnen..want ik gun Lieke dat shoppen niet..en Natasia ook niet en Amanda ook niet...en Jaap ook niet...
Dat is tegenwoordig WIAquote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
Natasia op 4 streams.... WAO here I come!!!
Dus eigenlijk hoop je, net zoals ik, dat geen van de heren wintquote:Op zondag 24 juni 2007 21:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wil zeker niet dat Dennis wint...het liefst wil ik dat hij er als eerste uit ligt...dan hoeft Huub van mij niet persee te winnen..want ik gun Lieke dat shoppen niet..en Natasia ook niet en Amanda ook niet...en Jaap ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |