Misschien is het een geniale pokertechniek.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef neehe het volgende:
Dennis is echt onzeker, verstopt zich de hele tijd achter zijn handen of een glas, dat is al sinds zijn binnenkomst zo.
ja en dan graag terror op 'm..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop dat Dennis er als eerst uitgedonderd wordt, wat een grote bek
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Natasia en Amanda hebben het over Tanja die in het BB huis is bevallen. M'n all time BB favoriet....
En wanneer was Dennis dan wel bij Jensen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is het een geniale pokertechniek.
Al gaf hij ook toe dat hij bij Jensen ook erg nerveus was.
Oh, ik las nervositeit en ging ervan uit dat het over Huub ging.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
En wanneer was Dennis dan wel bij Jensen?
Voor mij: Opperbitch van de eeuw. Naat, in mijn hart forever.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef akveor het volgende:
Natasia en Amanda hebben het over Tanja die in het BB huis is bevallen. M'n all time BB favoriet....
En dat hij haar goed neemt in een pashoekje, dat we ook van dat 'sexgezeur' af zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef mazaru het volgende:
Door dat gegil van Lieke ben ik nu ook voor Dennis
Maar het mooist zou zijn als Jaap wint, dan gaat die lekker met Cora shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |