En het jurkje van Natasia kan ECHT NIET!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De "jurkjes" van Amanda zijn veel te kort.
De jurken van Lieke zijn veel te lang (tuttig)
De lengte van de klederdracht van Melissa is precies goed (vind ik dan).
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Starlie het volgende:
Mooie meid Melissa maar met die lippen is ze net Katrien Duck!
Eens, maar het showen van die borsten is echt tegen het hoerige aan!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
De lengte van de klederdracht van Melissa is precies goed (vind ik dan).
Zou die lipvulling er nog uit kunnen? (dan is het echt een lekker ding)quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Starlie het volgende:
Mooie meid Melissa maar met die lippen is ze net Katrien Duck!
En dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog minder dan een uur![]()
en ik heb geen idee waarvoor
nee volgens mij niet...vulsel kan misschien nog wel gaan zwerven ..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou die lipvulling er nog uit kunnen? (dan is het echt een lekker ding)
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog minder dan een uur![]()
en ik heb geen idee waarvoor
Echt dom ja. Als ie Lieke in bed krijgt of zoenen krijgt ie Huub pas goed pissig.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Dennis zijn strategie was toch om de stelletjes uit elkaar te halen. Dan zou die met Lieke aan moeten pappen en die strategie gaat een beetje de mist in geloof ik. Lieke heeft dadelijk alleen maar een teringhekel aan dat joch. No way dat ze met hem het bed gaat delen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet mijn bril maar eens opzetten, ik zag je sub niet
Lieke heeft al gezegd dat ze dat al niet van plan was, ook al zou Dennis het proberenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt dom ja. Als ie Lieke in bed krijgt of zoenen krijgt ie Huub pas goed pissig.
Hij kan beter bij amanda beginnen, als ze aangeschoten/dronken is zoent ze met alles wat los en vast zit!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt dom ja. Als ie Lieke in bed krijgt of zoenen krijgt ie Huub pas goed pissig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |