Jij snapt toch zeker ook wel dat Huub de grootste vijand van Brian is. Huub z'n ondergang is Brian z'n overwinning.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
snapt niemand dat dan????? brian mag dennis niet nawat dennis hem heeft geflikt gister
It's only a pokergame, niet erg 'inlaten met mensen in de gouden kooi'. Alsof pokerspelers van die menselijke hoogstandjes zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 19:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
4 pro pokerspelers willen zich inlaten met deze mensen in de gouden kooi.?? wow..mijn respect daalt voor die spelers. Neem aan dat Noah Boeken gewoon lekker thuis blijft..trouwens tegen pro's maken ze geen schijn van kans...TEnzij de kaarten dat willen.
brian en jaap begonnen er anders over, en dat hij vervolgens geen namen noemt vind ik niet gek hoor. Kun je ook zien als respect naar die vrienden,quote:Op zondag 24 juni 2007 19:47 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
alleen een voornaam zou zeker kunnen, durft ie alleen niet, want lieke weet daar ws wel weer een adrem antwoord op.
dennis zet zichzelf niet sterk neer.
Hey Peterquote:Op zondag 24 juni 2007 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi Cot.
Ja, dat hoop ik ook.
Al lukt het tot nu toe niet echt, of beter gezegd: echt niet.
Nee Nee ik corrigeer je even. Pesten is geen enkel excuus voor. Ut zou je kind maar zijn die jaren gepest word.!!!........Omdat ze gepest is, heeft ze nu zo'n verwerende mond.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Lieke is vroeger toch gepest?? Goh ,raaaaar...
Eenschquote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
brian en jaap begonnen er anders over, en dat hij vervolgens geen namen noemt vind ik niet gek hoor. Kun je ook zien als respect naar die vrienden,
dan moet ie nog wel wat krachtiger worden dan wat ie hier laat zien...quote:
Misschien, misschien niet... Ik vind Huub zo moeilijk in te schatten, kan me in hem ook totaal niet verplaatsen, vandaar. Zelfs op Jaap is beter een peil te trekken....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:50 schreef CoT het volgende:
Huub maakt nog weleens de fout dat die weer gaat slaan, dan vertrekt die![]()
wacht even, tis Huub die Dennis aanpaakt, niet andersomquote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Het lukt Dennis niet echt om Huub te pakken. Toch vind ik het wel leuk dat ie het probeert.
als hij alleen maar aardig had gedaan dan hadden mensen hem een slijmerd gevonden. Het is ook te vroeg om er iets over te zeggen, hij zit er te kort, Huub is al door de wol geverfd.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Het lukt Dennis niet echt om Huub te pakken. Toch vind ik het wel leuk dat ie het probeert.
dan kun je er beter helemaal je mond over houden in dit spel volgens mij, als je respect voor je vrienden hebt..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
brian en jaap begonnen er anders over, en dat hij vervolgens geen namen noemt vind ik niet gek hoor. Kun je ook zien als respect naar die vrienden,
onzin.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
daar was Lieke niet bij.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
onzin.
dennis probeert lieke uit haar tent te lokken, maar het lukt hem niet.
Hm, volgens mij was Lieke degene die een goede relatie met Eric had en hem nooit zou laten vallen, maar later deed ze hardstikke leuk mee met Eric dissen en Huub's liedjes meezingen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef riri het volgende:
nou...daar heeft dennis het toch heel mis...als iemand het recht in iemands gezicht zegt is lieke het wel...geen één iemand in het huis doet dat zoals hij dat doet
mag ze van amanda overnemenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:48 schreef pullup het volgende:
Lieke heeft nu echt het domme neukpoppetje script gekregendaar is ze mooi klaar mee
![]()
Precies want het maakt je alleen maar zwak om zulke dingen te zeggen als je het niet kunt weerleggen. Lijkt op een trap verkopen en dan heel snel laf wegrennen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dan kun je er beter helemaal je mond over houden in dit spel volgens mij, als je respect voor je vrienden hebt..
ik heb lieke nog niet echt vervelend gevonden, maar sins Dennis er is speelt ze echt de ervaren bewoonster en de strategische speelster en dat is vreselijk irritant.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorme bek die Lieke, je weet half hoe makkelijk het spelletje is voor mij.. (euhm Lieke, vanwaar al die issues met Huub telkens?)..
Lieke, je weet niet half hoe snel jij de villa uit bent als Huub je niet meer wil
Het was Jaap z'n idee, die terror. Wie er ook ging winnen zei hij. Huub ging daarin mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het zo gemeen dat Lieke en Huub samen in het 'hok' gaan slapen, als Huub verliest.
En als Dennis verliest, komt er terror naar hem toe.
Oneerlijk gedaan, Huub.
En trouwens, na half 3 mag terror niet eens, dan is het alcoholistenbedtijd voor Huub.
Hoezo? Dennis gaat die weddenschappen zonder dat soort maar aan? Het geeft aan dat Dennis nog niet begrijpt dat DGK eigenlijk mierenneuken op woorden is...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het zo gemeen dat Lieke en Huub samen in het 'hok' gaan slapen, als Huub verliest.
En als Dennis verliest, komt er terror naar hem toe.
Oneerlijk gedaan, Huub.
En trouwens, na half 3 mag terror niet eens, dan is het alcoholistenbedtijd voor Huub.
Maar dan nog is het oneerlijk dat Huub en Lieke samen gaan slapen, als Huub verliest.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was Jaap z'n idee, die terror. Wie er ook ging winnen zei hij. Huub ging daarin mee.
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Mijn hemel, wat ziet Natasja er uit in haar CS jurkje.
Idd, dat bedoel ik.. en ze is zo goed, en ze is zo goed, want hoer spelen is zo slim.. Fuck off, je zit in een reality soap, dan wil je geen hoer spelen.. Ik ben bang dat ik vanaf nu anti-lieke ben na dit soort enorm foute uitsprakenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb lieke nog niet echt vervelend gevonden, maar sins Dennis er is speelt ze echt de ervaren bewoonster en de strategische speelster en dat is vreselijk irritant.![]()
Omdat ze dan de magische woorden 'Ja, loop maar weg' naar hun oren krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik raar vind dat die mensen niet gewoon is weg lopen in een discussie...Echt dit is heen en weer geouwehoer van niveautje lik me kut.
Opzich niet..want het gaat om huub toch..dan die er ligt..wat er met lieke gebeurt is onrelevantquote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het oneerlijk dat Huub en Lieke samen gaan slapen, als Huub verliest.
Waarom? Het was niet dat hij daar alleen moest gaan slapen toch.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het oneerlijk dat Huub en Lieke samen gaan slapen, als Huub verliest.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik raar vind dat die mensen niet gewoon is weg lopen in een discussie...Echt dit is heen en weer geouwehoer van niveautje lik me kut.
En een andere jurk aanquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat Natasia 'n ander lippenstiftje op moet doen![]()
oneerlijk? gewoon dom dat dennis en jaap daar niet over nagedacht hebben.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef itsme het volgende:
Kan iemand even een foto cappen van natasja in haar cs jurk. Ik heb geen streams![]()
iddquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Sharpeyed het volgende:
Wat zou ik het mooi vinden als Jaap en dennis zich tegen Huub en Lieke zouden keren. Huub staat nergens meer dan met de 'zo sterke Lieke'
haha ja graag, staat wel bij d'r tuniekje, maar niet bij d'r kopquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat Natasia 'n ander lippenstiftje op moet doen![]()
het lijkt wel een dragqueen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:01 schreef De_Moester het volgende:
[..]
haha ja graag, staat wel bij d'r tuniekje, maar niet bij d'r kop![]()
Het is oneerlijk wanneer je een weddenschap sluit zelf mag bepalen hoe en wat en er achteraf gaat lopen zeiken dat je een fout hebt gemaakt in de formulering.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
wannabe bimbo...is ze wel wat te oud voor en te lelijk, qua herseninhoud zou't kunnenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:01 schreef easysatellite het volgende:
wil natas bimbo worde ofso
Zo is het maar net!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
oneerlijk? gewoon dom dat dennis en jaap daar niet over nagedacht hebben.
Ook niet door Dennis.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:02 schreef Sharpeyed het volgende:
Haha nou die discussie was niet gewonnen door Lieke
ze prefereert jaap die continue ligt te windenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
Natasia wil bij Jaap gaan slapen want ze wordt echt niet goed van die neukende mensen om zich heen.
nou, dus wel , absoluut wel.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:02 schreef Sharpeyed het volgende:
Haha nou die discussie was niet gewonnen door Lieke
moet je horen wie het zegt.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Dennis tegen Lieke: Follow the leader, leader, leader.
Jij volgt het programma nog niet zo lang? Alles loopt gemiddelt een uur uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef Sjakie01 het volgende:
Weet iemand waarom ze nog steeds niet zijn begonnen??
Onzin... het is gewoon Dennis z'n eigen schuld.... Of moet Jaap het spel soms voor Dennis winnen?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo is het maar net!
Dennis had Jaap bar hard nodig met het verzinnen van "iets", waar Dennis zich wel in kon vinden, Huub had al gezegd - Verzin maar iets, ik ga wel mee!
Dennis en Jaap hebben dit gewoonweg niet zo slim aangepakt.
t zijn geeeeeeeeeeeeen pros just goeie hobbyspelersquote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Even mijn mening over het vermeende pokertournooi van zo. Ik hoorde zelfs dat er commentaar op de streams bij is..wow zou ik zeggen. Ik als echt poker liefhebber. Die pro's gaan hubio wel een poepie laten ruiken hoop ik!! En de rest ook trouwens.
Ik heb het niet verstaan maar ik durf te zeggen dat het zo is gegaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Melisa: wil je echt niet wat malibu?
Amanda: Nee, nee echt niet.
Brian: Doe maar; ik neem ook wat te drinken
(of verstond ik het nou verkeerd?)
dat kan ze toch niet ontkrachten?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:05 schreef SiRojK het volgende:
Lieke blijft zo stoer doen over dat dekking gedoe, maar wanneer komt ze nu een keer met een fatsoenlijk argument om dat te ontkrachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |