Idd, dat bedoel ik.. en ze is zo goed, en ze is zo goed, want hoer spelen is zo slim.. Fuck off, je zit in een reality soap, dan wil je geen hoer spelen.. Ik ben bang dat ik vanaf nu anti-lieke ben na dit soort enorm foute uitsprakenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb lieke nog niet echt vervelend gevonden, maar sins Dennis er is speelt ze echt de ervaren bewoonster en de strategische speelster en dat is vreselijk irritant.![]()
Omdat ze dan de magische woorden 'Ja, loop maar weg' naar hun oren krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik raar vind dat die mensen niet gewoon is weg lopen in een discussie...Echt dit is heen en weer geouwehoer van niveautje lik me kut.
Opzich niet..want het gaat om huub toch..dan die er ligt..wat er met lieke gebeurt is onrelevantquote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het oneerlijk dat Huub en Lieke samen gaan slapen, als Huub verliest.
Waarom? Het was niet dat hij daar alleen moest gaan slapen toch.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het oneerlijk dat Huub en Lieke samen gaan slapen, als Huub verliest.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik raar vind dat die mensen niet gewoon is weg lopen in een discussie...Echt dit is heen en weer geouwehoer van niveautje lik me kut.
En een andere jurk aanquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat Natasia 'n ander lippenstiftje op moet doen![]()
oneerlijk? gewoon dom dat dennis en jaap daar niet over nagedacht hebben.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef itsme het volgende:
Kan iemand even een foto cappen van natasja in haar cs jurk. Ik heb geen streams![]()
iddquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Sharpeyed het volgende:
Wat zou ik het mooi vinden als Jaap en dennis zich tegen Huub en Lieke zouden keren. Huub staat nergens meer dan met de 'zo sterke Lieke'
haha ja graag, staat wel bij d'r tuniekje, maar niet bij d'r kopquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat Natasia 'n ander lippenstiftje op moet doen![]()
het lijkt wel een dragqueen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:01 schreef De_Moester het volgende:
[..]
haha ja graag, staat wel bij d'r tuniekje, maar niet bij d'r kop![]()
Het is oneerlijk wanneer je een weddenschap sluit zelf mag bepalen hoe en wat en er achteraf gaat lopen zeiken dat je een fout hebt gemaakt in de formulering.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |