Het was Jaap z'n idee, die terror. Wie er ook ging winnen zei hij. Huub ging daarin mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het zo gemeen dat Lieke en Huub samen in het 'hok' gaan slapen, als Huub verliest.
En als Dennis verliest, komt er terror naar hem toe.
Oneerlijk gedaan, Huub.
En trouwens, na half 3 mag terror niet eens, dan is het alcoholistenbedtijd voor Huub.
Hoezo? Dennis gaat die weddenschappen zonder dat soort maar aan? Het geeft aan dat Dennis nog niet begrijpt dat DGK eigenlijk mierenneuken op woorden is...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het zo gemeen dat Lieke en Huub samen in het 'hok' gaan slapen, als Huub verliest.
En als Dennis verliest, komt er terror naar hem toe.
Oneerlijk gedaan, Huub.
En trouwens, na half 3 mag terror niet eens, dan is het alcoholistenbedtijd voor Huub.
Maar dan nog is het oneerlijk dat Huub en Lieke samen gaan slapen, als Huub verliest.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was Jaap z'n idee, die terror. Wie er ook ging winnen zei hij. Huub ging daarin mee.
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Mijn hemel, wat ziet Natasja er uit in haar CS jurkje.
Idd, dat bedoel ik.. en ze is zo goed, en ze is zo goed, want hoer spelen is zo slim.. Fuck off, je zit in een reality soap, dan wil je geen hoer spelen.. Ik ben bang dat ik vanaf nu anti-lieke ben na dit soort enorm foute uitsprakenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb lieke nog niet echt vervelend gevonden, maar sins Dennis er is speelt ze echt de ervaren bewoonster en de strategische speelster en dat is vreselijk irritant.![]()
Omdat ze dan de magische woorden 'Ja, loop maar weg' naar hun oren krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik raar vind dat die mensen niet gewoon is weg lopen in een discussie...Echt dit is heen en weer geouwehoer van niveautje lik me kut.
Opzich niet..want het gaat om huub toch..dan die er ligt..wat er met lieke gebeurt is onrelevantquote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het oneerlijk dat Huub en Lieke samen gaan slapen, als Huub verliest.
Waarom? Het was niet dat hij daar alleen moest gaan slapen toch.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het oneerlijk dat Huub en Lieke samen gaan slapen, als Huub verliest.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik raar vind dat die mensen niet gewoon is weg lopen in een discussie...Echt dit is heen en weer geouwehoer van niveautje lik me kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |