onzin.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
brian en jaap begonnen er anders over, en dat hij vervolgens geen namen noemt vind ik niet gek hoor. Kun je ook zien als respect naar die vrienden,
daar was Lieke niet bij.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
onzin.
dennis probeert lieke uit haar tent te lokken, maar het lukt hem niet.
Hm, volgens mij was Lieke degene die een goede relatie met Eric had en hem nooit zou laten vallen, maar later deed ze hardstikke leuk mee met Eric dissen en Huub's liedjes meezingen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef riri het volgende:
nou...daar heeft dennis het toch heel mis...als iemand het recht in iemands gezicht zegt is lieke het wel...geen één iemand in het huis doet dat zoals hij dat doet
mag ze van amanda overnemenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:48 schreef pullup het volgende:
Lieke heeft nu echt het domme neukpoppetje script gekregendaar is ze mooi klaar mee
![]()
Precies want het maakt je alleen maar zwak om zulke dingen te zeggen als je het niet kunt weerleggen. Lijkt op een trap verkopen en dan heel snel laf wegrennen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dan kun je er beter helemaal je mond over houden in dit spel volgens mij, als je respect voor je vrienden hebt..
ik heb lieke nog niet echt vervelend gevonden, maar sins Dennis er is speelt ze echt de ervaren bewoonster en de strategische speelster en dat is vreselijk irritant.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorme bek die Lieke, je weet half hoe makkelijk het spelletje is voor mij.. (euhm Lieke, vanwaar al die issues met Huub telkens?)..
Lieke, je weet niet half hoe snel jij de villa uit bent als Huub je niet meer wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |