Jij snapt toch zeker ook wel dat Huub de grootste vijand van Brian is. Huub z'n ondergang is Brian z'n overwinning.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
snapt niemand dat dan????? brian mag dennis niet nawat dennis hem heeft geflikt gister
It's only a pokergame, niet erg 'inlaten met mensen in de gouden kooi'. Alsof pokerspelers van die menselijke hoogstandjes zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 19:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
4 pro pokerspelers willen zich inlaten met deze mensen in de gouden kooi.?? wow..mijn respect daalt voor die spelers. Neem aan dat Noah Boeken gewoon lekker thuis blijft..trouwens tegen pro's maken ze geen schijn van kans...TEnzij de kaarten dat willen.
brian en jaap begonnen er anders over, en dat hij vervolgens geen namen noemt vind ik niet gek hoor. Kun je ook zien als respect naar die vrienden,quote:Op zondag 24 juni 2007 19:47 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
alleen een voornaam zou zeker kunnen, durft ie alleen niet, want lieke weet daar ws wel weer een adrem antwoord op.
dennis zet zichzelf niet sterk neer.
Hey Peterquote:Op zondag 24 juni 2007 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi Cot.
Ja, dat hoop ik ook.
Al lukt het tot nu toe niet echt, of beter gezegd: echt niet.
Nee Nee ik corrigeer je even. Pesten is geen enkel excuus voor. Ut zou je kind maar zijn die jaren gepest word.!!!........Omdat ze gepest is, heeft ze nu zo'n verwerende mond.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Lieke is vroeger toch gepest?? Goh ,raaaaar...
Eenschquote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
brian en jaap begonnen er anders over, en dat hij vervolgens geen namen noemt vind ik niet gek hoor. Kun je ook zien als respect naar die vrienden,
dan moet ie nog wel wat krachtiger worden dan wat ie hier laat zien...quote:
Misschien, misschien niet... Ik vind Huub zo moeilijk in te schatten, kan me in hem ook totaal niet verplaatsen, vandaar. Zelfs op Jaap is beter een peil te trekken....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:50 schreef CoT het volgende:
Huub maakt nog weleens de fout dat die weer gaat slaan, dan vertrekt die![]()
wacht even, tis Huub die Dennis aanpaakt, niet andersomquote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Het lukt Dennis niet echt om Huub te pakken. Toch vind ik het wel leuk dat ie het probeert.
als hij alleen maar aardig had gedaan dan hadden mensen hem een slijmerd gevonden. Het is ook te vroeg om er iets over te zeggen, hij zit er te kort, Huub is al door de wol geverfd.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Het lukt Dennis niet echt om Huub te pakken. Toch vind ik het wel leuk dat ie het probeert.
dan kun je er beter helemaal je mond over houden in dit spel volgens mij, als je respect voor je vrienden hebt..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
brian en jaap begonnen er anders over, en dat hij vervolgens geen namen noemt vind ik niet gek hoor. Kun je ook zien als respect naar die vrienden,
onzin.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |