abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 03:25:56 #201
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51252526
netjes
Calm down, please!
  zondag 8 juli 2007 @ 04:34:46 #202
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_51253507
Je bent echt goed bezig

Wat je trouwens niet moet vergeten, is dat je bij de Belgische RDW moet doorgeven dat je auto een ander kleurtje heeft gekregen. Niet dat het iemand iets kan boeien, maar je kan er in Nederland een boete voor krijgen als je een vervelende agent treft...
  zondag 8 juli 2007 @ 05:35:26 #203
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_51253781
Idd, ik heb daar wat naar gezocht en naar het schijnt moet je dat gewoon even vermelden bij de keuring. Misschien dat ik dat toch wat vroeger zal laten weten (mss via mail of zo), want hij is tot 05/05/08 gekeurd.
Niet goed kunnen slapen vannacht, en vandaag een trip van +6u. Ach, relax cruisen is ook een beetje uitrusten.
pi_51255502
quote:
Op zondag 8 juli 2007 04:34 schreef Schlumberger het volgende:
Je bent echt goed bezig

Wat je trouwens niet moet vergeten, is dat je bij de Belgische RDW moet doorgeven dat je auto een ander kleurtje heeft gekregen. Niet dat het iemand iets kan boeien, maar je kan er in Nederland een boete voor krijgen als je een vervelende agent treft...
Zo ver ik het weet hoeft dat niet... Dat moet alleen als je ook de kleur van je motorcabine hebt veranderd....

OOw nee wacht Jou motor ligt onder in of niet?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 8 juli 2007 @ 11:37:41 #205
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51255622
Komt er nog een imperial op?
Calm down, please!
  zondag 8 juli 2007 @ 11:47:53 #206
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_51255807
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:31 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zo ver ik het weet hoeft dat niet... Dat moet alleen als je ook de kleur van je motorcabine hebt veranderd....

OOw nee wacht Jou motor ligt onder in of niet?
que?
de auto heeft van de buitenkant een totaal andere kleur gekregen. wat kan het die wouten of rdw schelen wat voor kleur het motorcompartiment heeft?
  zondag 8 juli 2007 @ 11:52:56 #207
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51255903
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:47 schreef eevebe het volgende:

[..]

que?
de auto heeft van de buitenkant een totaal andere kleur gekregen. wat kan het die wouten of rdw schelen wat voor kleur het motorcompartiment heeft?
Heeft geloof ik iets te maken met het feit dat het chassisnummer in het motorcompartiment is geslagen (originaliteits-dingetje).
Calm down, please!
  zondag 8 juli 2007 @ 11:57:09 #208
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_51255979
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Heeft geloof ik iets te maken met het feit dat het chassisnummer in het motorcompartiment is geslagen (originaliteits-dingetje).
ja oke, dat is opzich nog wel te begrijpen.
maar als je de auto alleen van de buitenkant overspuit zal je het ook door moeten geven lijkt me.
want als de politie je kenteken natrekt en ze lezen dat het een grijze auto is, en ze zien een zwarte, dan heb je wat uit te leggen denk ik.
  zondag 8 juli 2007 @ 11:59:21 #209
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51256018
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:57 schreef eevebe het volgende:

[..]

ja oke, dat is opzich nog wel te begrijpen.
maar als je de auto alleen van de buitenkant overspuit zal je het ook door moeten geven lijkt me.
want als de politie je kenteken natrekt en ze lezen dat het een grijze auto is, en ze zien een zwarte, dan heb je wat uit te leggen denk ik.
Dan word je aangehouden, trekt de popo het motorcompartiment open en is het uitgelegd

Chassisnummer staat in de motorruimte en op het kenteken(bewijs) dus alles klopt dan.
Calm down, please!
  zondag 8 juli 2007 @ 12:02:28 #210
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_51256071
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dan word je aangehouden, trekt de popo het motorcompartiment open en is het uitgelegd

Chassisnummer staat in de motorruimte en op het kenteken(bewijs) dus alles klopt dan.
ja is dat zo simpel, of ligt het dan ook aan de agent die je staandehoud?
k heb me er nooit in verdiept ofzo
  zondag 8 juli 2007 @ 12:06:25 #211
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51256134
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:02 schreef eevebe het volgende:

[..]

ja is dat zo simpel, of ligt het dan ook aan de agent die je staandehoud?
k heb me er nooit in verdiept ofzo
Ik denk dat dat vrij simpel is voor de agent.
Als herinnering staat de plaatsing van het chassisnummer ook op het kentekenbewijs vermeld
Ik heb me er verder ook niet zo in verdiept maar de enige reden tot twijfel zou kunnen zijn dat het vermoeden bestaat dat de auto gejat is. Als dat met het openen van je motorklep op te lossen is kan de agent daar wel een mega-probleem van maken maar staat ie wel met z'n bek vol tanden, lijkt me

Of hij moet echt iets tegen je hebben ... maar dan pakt ie je liever op iets anders. (gordel, gsm, 1 kmh te hard, kapot lampje, etc)
Calm down, please!
pi_51256207
Geweldig Project/Topic

dit verdient een TVP

much Respect

[ Bericht 3% gewijzigd door Sickert op 08-07-2007 14:41:58 ]
Narf!
  zondag 8 juli 2007 @ 12:44:15 #213
182073 invine
blablabla etc.
pi_51256920
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:10 schreef Sickert het volgende:
mutch much Respect
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_51257005
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:10 schreef MMach het volgende:[...]

Morgen ga ik op een lange testtrip met Leonidas, ik ben benieuwd.
en dan maar hopen op heel dikke mistbanken zeker
  zondag 8 juli 2007 @ 21:08:01 #215
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_51270188
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:09:32 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:21:40 #216
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_51270703
Ich bin back!
Vandemorgen een fotootje toen we net waren vertrokken:

En daarnet toen we weer thuis waren:

382 km, waarvan 3uur op nationale wegen, in de hitte, met veel hellingen, en op de terugweg 1.5u aan een stuk plankgas op de autosnelweg. En hij gaf geen krimp. Geen flikkerende lichtjes, zelfs geen oliedrupje op de grond. Zoveel gaan we op onze reis niet doen per dag, en al zeker niet zo gehaast, dus ik denk dat dat wel snor zit. Ook weinig verbruikt, zo blijkt. Iets minder dan 25 liter diesel, oftewel iets meer dan 1:15.
Trouwens de kans gehad om de mistlampen aan te zetten, want het regende nogal hard op de terugweg:

naja, niet zo duidelijk op de foto.

Deze morgen ook een busje tegengekomen, welke mijn afkeer tov rode velgen fel versterkt:


Geef toe, dat trekt toch op geen fluit.

geheel terzijde:
We zijn trouwens naar Cheratte gegaan, om een oude verlaten/vervallen steenkoolmijn te gaan bezoeken. Dat mag wel niet, maar die fabriek is een bekende onder de urban photographers.

Het busje in Cheratte.
Op de achtergrond zie je de toren van de steenkoolmijn:

Als je langs verroeste trappetjes omhoog klautert in die toren, wordt je beloond met dit zicht:

Ook een erg speciale sfeer in de rest van de gebouwen:
pi_51272730
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:21 schreef MMach het volgende:
Ich bin back!
Vandemorgen een fotootje toen we net waren vertrokken:
[afbeelding]
En daarnet toen we weer thuis waren:
[afbeelding]
382 km, waarvan 3uur op nationale wegen, in de hitte, met veel hellingen, en op de terugweg 1.5u aan een stuk plankgas op de autosnelweg. En hij gaf geen krimp. Geen flikkerende lichtjes, zelfs geen oliedrupje op de grond. Zoveel gaan we op onze reis niet doen per dag, en al zeker niet zo gehaast, dus ik denk dat dat wel snor zit. Ook weinig verbruikt, zo blijkt. Iets minder dan 25 liter diesel, oftewel iets meer dan 1:15.
Hoeveel heb je getopt
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_51273020
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoeveel heb je getopt
35
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 8 juli 2007 @ 22:30:17 #219
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_51273265
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:10 schreef MMach het volgende:
De mistlampen werken alleen als het grootlicht aan is, en gaan uit als het contact uit gaat, ook al staan de grootlichten dan nog aan. Bij standlichten zullen ze dus niet werken.
Uhm, als je je mistlampen nodig hebt wil je juist _GEEN_ grootlicht hebben branden...
  zondag 8 juli 2007 @ 23:13:07 #220
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_51274935
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef MewBie het volgende:

[..]

Uhm, als je je mistlampen nodig hebt wil je juist _GEEN_ grootlicht hebben branden...
euhm dimlicht is OOK grootlicht, alleen gedimt
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_51275561
Ik denk dat MMach met groot licht wel degelijk dimlicht bedoelt, hetgeen echt grootlicht heet, noemen wij belgen phares naar analogie met het frans of course

lichten af
standlicht aan
dimlicht
grootlicht of phares

dit is de gewone volgorde voor de lichten, zonder mistlichten.

En idd, bij mist zet je je phares best niet op want die reflecteren enkel op de mist waardoor je nog minder ziet. en die phares mag je in volgens het belgisch verkeersreglement enkel gebruiken om lichtsignalen te geven om een gevaarlijke situatie te voorkomen, zelfde als een claxon dus
  zondag 8 juli 2007 @ 23:31:50 #222
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_51275745
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef lipje het volgende:

[..]

euhm dimlicht is OOK grootlicht, alleen gedimt
Was dat voor onzin? Tis óf een ander draadje óf een ander lampje...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_51276139
is zeker ander lampje, je ziet op verschillende autos zelf dat het dimlicht uitgaat als je het grootlicht ontsteekt, zit achter andere lenzen zelfs.
  maandag 9 juli 2007 @ 00:05:29 #224
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_51277039
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Archont het volgende:
is zeker ander lampje, je ziet op verschillende autos zelf dat het dimlicht uitgaat als je het grootlicht ontsteekt, zit achter andere lenzen zelfs.
Verschilt...

H4 is een combinatielamp
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 9 juli 2007 @ 00:09:31 #225
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_51277175
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:21 schreef MMach het volgende:
Trouwens de kans gehad om de mistlampen aan te zetten, want het regende nogal hard op de terugweg:
[afbeelding]
naja, niet zo duidelijk op de foto.
Mijn god dat doet belgen en fransozen echt altijd tot mijn grote ergernis. Je begrijpt dat wanneer je dat doet bij een harde bui dat je tegenliggers totaal verblind worden door de straal die laag op het wegdek schijnt en recht in hun ogen weerkaatst in het regenwater? Ik haat het werkelijk als mensen dat doen en zal niet schromen op zo'n moment fijn met mijn grootlicht terug te knipperen. Normaal dimlicht is ruim voldoende bij regenval, ook harde regen. Mist is een totaal ander verhaal.

Dit klinkt misschien vervelend, maar ik kon het niet laten dit te posten. Zie het niet als een persoonlijke aanval svp.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 9 juli 2007 @ 02:03:04 #226
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_51279651
Wat is je dashboardverlichting trouwens knus
pi_51283435
ik moet bekennen dat ik nog nooit, maar dan ook nog nooit ben verblind door iemand zijn mistlichten. (ik ben belg en leg heel wat kilometers af) Daarentegen ben ik wel dikwijls verblind door mensen die hun lichten niet goed afstellen zodat ze te hoog staan. And btw, in Frankrijk hebben ze anti verblindingsplaatjes op de autosnelwegen op de middenberm.
  maandag 9 juli 2007 @ 12:28:28 #228
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_51287012
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Mijn god dat doet belgen en fransozen echt altijd tot mijn grote ergernis. Je begrijpt dat wanneer je dat doet bij een harde bui dat je tegenliggers totaal verblind worden door de straal die laag op het wegdek schijnt en recht in hun ogen weerkaatst in het regenwater? Ik haat het werkelijk als mensen dat doen en zal niet schromen op zo'n moment fijn met mijn grootlicht terug te knipperen. Normaal dimlicht is ruim voldoende bij regenval, ook harde regen. Mist is een totaal ander verhaal.

Dit klinkt misschien vervelend, maar ik kon het niet laten dit te posten. Zie het niet als een persoonlijke aanval svp.
Ik deel archont zijn mening eigenlijk. Ik ben daar nog nooit door verblind, zelfs niet door de sjonnies die dat altijd aan hebben staan, ook niet in de regen. Misschien is dat wel storend als je met een sportauto rijdt en superdicht tegen de grond zit, maar bij een normale auto, echt niet. Je moet ook nooit naar je tegenliggers zitten staren natuurlijk, je moet er altijd naast kijken. Als je verblind wordt door breedstralers, dan moeten die echt al superslecht staan afgesteld. Die zijn niet straffer van lichtsterkte dan gewone lampen, en verlichten een brede strook weg, dicht bij de auto. Zelfs als dat reflecteert, dan nog lijkt mij dat niet meer of minder verblindend dan gewone lichten.

Met grootlicht bedoel ik het gewone licht, wat je standaard aanzet, mes excuses. Hetgeen jullie grootlicht noemen, noem ik phares (verstralers), die zijn pas verblindend.

En ja, de getopte snelheid was 110 geloof ik, who cares anyway. De mensen die je met 210 hebben voorbijgestoken kom je later toch weer tegen aan een of ander stoplicht. Zal ik nog maar eens een verkapte moraalridder spelen? Hardrijden (buiten een cicuit en aanverwanten) is echt geen kunst, of stoer of zo. Op de autosnelweg: voetje naar beneden en je rijdt hard, tadaa. En denk je nu echt dat het op een paar honderd kilometer uitmaakt of je nu 140 of 120 rijdt? Die 20 extra km die je kon afleggen speel je hier en daar toch kwijt, met als verschill dat er uiteindelijk maar een paar minuutjes verschil over houdt. Wat doen die paar minuutjes er nu toe. Op 1000km snelweg achtereen, ok, daar heb je wat voordeel, maar dan nog zou ik liever constant 120 rijden, dan constant 140 en extra moeten opletten dat de medeweggebruikers je zien, flitspalen zoeken in de berm, etc, etc. Het loont gewoon de moeite niet meer om snel te rijden, kheb gisteren misschien 50 flitspalen gezien, en de boetes zijn hoog. Ik kan de flitspalen niet aanmoedigen,maar het moet gezegd, ze doen hun werk goed, ik heb zelfs al geen zin meer om snel te rijden
Toegegeven, als ik eens met een krachtigere auto rijd, dan wil ik ook wel eens 180 of zo halen, gewoon om de snelheid, maar daar is de fun snel af. Met 70 per uur over een nationale weg denderen met het busje vind ik nog altijd spannender en sneller aanvoelen, dan 180 op de autosnelweg met een modern hok.
Bij het busje heb je nog zo echt het gevoel dat je zelf aan het rijden bent en dat je een heleboel aparte stukjes metaal in ongeveer dezelfde baan geleidt. In moderne auto's heb je niet eens het gevoel dat je 180 rijdt. Ok, het wijzertje zegt van wel, de GPS misschien ook, maar het lichte gezoem en wat windgeruis schijnen toch anders te vertellen. Dat heeft ook zo zijn voordelen natuurlijk, en leuk als je lang moet cruisen, maar ik heb bijna nooit een grijns op het gezicht bij een gewone auto. Met het busje kan je constant op de limieten rijden, en nog binnen de wettelijk bepaalde snelheden blijven
Dit maar om te zeggen dat ik er helemaal niks aan vind als een Johhny komt te vertellen dat hij met zijn barrel 250 heeft gehaald op de autosnelweg 'en al de rest was trager dan mij, abwehehee '

[ Bericht 37% gewijzigd door MMach op 09-07-2007 12:46:11 ]
  maandag 9 juli 2007 @ 13:29:32 #229
182073 invine
blablabla etc.
pi_51288951
@MMach je hebt in grootste gedeelte gelijk in je verhaal en je mening qua verlichting deel ik met je maar over harder rijden niet, dat het niks uitmaakt, want dat doet het wel degelijk! Als ik naar friesland rijd vanuit brabant dan doe je daar, mits je aan de snelheid houd en geen files, 3 uur over. Als je nu 140-150 rijd in linker rijbaan en dan soms terugzakt naar 100-120 dan ben je heel wat minuten eerder aan dan een paar minuten. Het maakt degelijk uit of je harder rijd alleen ben je stom als je het niet op de snelweg/buiten de bebouwde kom doet!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_51290813
Tja, leuk progject maar ik blijf die T3's hondenhokken vinden

(zegt een T2 eigenaar )
  maandag 9 juli 2007 @ 17:04:11 #231
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_51296461
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:29 schreef invine het volgende:
@MMach je hebt in grootste gedeelte gelijk in je verhaal en je mening qua verlichting deel ik met je maar over harder rijden niet, dat het niks uitmaakt, want dat doet het wel degelijk! Als ik naar friesland rijd vanuit brabant dan doe je daar, mits je aan de snelheid houd en geen files, 3 uur over. Als je nu 140-150 rijd in linker rijbaan en dan soms terugzakt naar 100-120 dan ben je heel wat minuten eerder aan dan een paar minuten. Het maakt degelijk uit of je harder rijd alleen ben je stom als je het niet op de snelweg/buiten de bebouwde kom doet!
Het is even dom om het op de autosnelweg te doen natuurlijk. Niet omdat het gevaarlijk is, maar omdat je met 1 flitsboete heel wat van de gewonnen tijd omzet in geldverlies. Ik heb nu niet echt een idee van de boetes in Nederland, maar 20-30km/h te hard staat hier gelijk aan een fikse boete. Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut niks tegen mensen die aan die snelheid over de snelweg rijden, verre van, ze mogen het hier voor mijn part zelfs zo inrichten als in Duitsland. Ik probeer gewoon om aan te tonen dat trager rijden in ons land gewoon beter is, los van het feit of het nu efficienter is of niet. Het wemelt hier van de camera's en mobiele flitsers, en dat maakt het grote verschil.
In jouw voorbeeld gaat het al over een grote afstand, iets wat niet zoveel mensen moeten doen (hoop ik toch, anders woon je echt te ver van je werk ), en hoe groter de afstand, hoe groter de tijdswinst wordt natuurlijk.

@hjs, ik deel je mening Het beste zou nog zijn: de techniek van de T3 met een T2/T1 carosserie.
pi_51297573
als ik me aan snelheid houd doe ik er al snel meer dan tien minuten langer over, en dat is over een 50 tal km, baan die ik alle dagen doe, waar ik alle cameras weet staan en alle mogelijk plaatsen waar ze een mobiele camera kunnen zetten in de gaten hou.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:10:43 #233
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_51390129
Een of andere vuile bosnimf vond het nodig om mijn spiegel kapot te rijden toen ik geparkeerd stond. Gewoon doorgereden natuurlijk

Das al de 2de keer, en geloof me, daarvoor moet je rapper dan 40 rijden om dat te kunnen breken. Wie rijdt er nu zo snel in smalle straatjes met 10cm speling.
Nu ja,het is gewoon een vlakke spiegel. Die snijd ik zelf wel eens als ik tijd heb.
pi_51390615


I pity the fool who destroyed my mirror!
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:38:06 #235
182073 invine
blablabla etc.
pi_51394627
Hoezo is je spiegel in de reflectie nog heel?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_51399301
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef invine het volgende:
Hoezo is je spiegel in de reflectie nog heel?
Is niet zo, kijk maar eens goed. Je ziet wel minder barsten dat klopt
pi_51402347
In de reflectie kijk je loodrecht op de barsten, terwijl de kijkhoek ten opzichte van de echte spiegel groter is.
pi_51405689
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef boertie het volgende:

[..]

Dat kan dus niet in nederland. Alles wat op de auto gemonteerd zit (mistlampen ed) moet ook werken bij de apk.
Absoluut niet waar, achteruit rij lichten bij auto's voor '97 hoeven niet te werken, mist achterlicht hoeft niet te werken als er geen schakelaar aanwezig is. Mistlampen voor hoeven niet te werken als er geen schakelaar aanwezig is.

Wat wel moet werken, dimlicht, groot licht, richting aanwijzers (links en rechts, voor en achter), achterlichten, remlichten.

Dat is alles.

@ MMach, die lampen welke je over hebt, zijn die in de verkoop?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:13:02 #239
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_51405721
En als je mistlicht hebt móet het controle lampje in de schakelaar branden...
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:34:07 #240
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_51411036
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef daNpy het volgende:
En als je mistlicht hebt móet het controle lampje in de schakelaar branden...
Geld alleen voor de achterkant en niet persé in de schakelaar...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:16:38 #241
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_51414581
Mijn controlelampje in de schakelaar brandt, dus niks aan de hand. Maakt trouwens heel veel verschil op onverlichte wegen heb ik daarnet gemerkt

Ik weet niet of ze die gele lamen (al zijn de lampen gewoon wit, en de reflector goudkleuriig) nog verkopen eigenlijk, laat staan dat design. ik gok dat ze ongeveer uit de jaren na '85 komen of zo, dat kan ik eigenlijk niet achtehalen. Misschien dat Hella ze nog maakt, maar ik vrees ervoor
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:19:17 #242
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_51414661
Die vorm wordt nog wel gemaakt door Hella, die gele kleur dacht ik ook...

edit: ff gekeken, Hella maakt de gele iig niet meer.
pi_51415195
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]


Wat wel moet werken, dimlicht, groot licht, richting aanwijzers (links en rechts, voor en achter), achterlichten, remlichten.

Dat is alles.
in belgie is een achtermistlicht wel degelijk een lamp die verplicht moet werken

en echt schijt van je spiegel MMach
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:56:14 #244
182073 invine
blablabla etc.
pi_51415696
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:36 schreef Archont het volgende:

[..]

in belgie is een achtermistlicht wel degelijk een lamp die verplicht moet werken
En in nederland niet
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:19:03 #245
184154 Drummer-Itchy
Devilstick'd ook
pi_51437828
heeft iemand enig idee waar ik een logo van VW vandaan haal, maar in plaats van dat er VW in staat, staat er een pentagram in.....omgekeerd....

hij moet voorop een VW Polo komen....

zijn deze logo's er ?

of moet ik deze ergens laten maken ?
Niet zeiken maar zuipen !!
En als je toch moet zeiken,
Moet je niet je zeik opzuipen !!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:29:37 #246
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_51438069
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:19 schreef Drummer-Itchy het volgende:
heeft iemand enig idee waar ik een logo van VW vandaan haal, maar in plaats van dat er VW in staat, staat er een pentagram in.....omgekeerd....

hij moet voorop een VW Polo komen....

zijn deze logo's er ?

of moet ik deze ergens laten maken ?
Beetje onderaan de pagina staat er hier eentje.. hoef jehem alleen nog maar om te draaien..
http://evolvefish.com/fish/emblems.html
Verder geen tijd om te zoeken, maar als je op embleem zoekt i.p.v logo dan vind je misschien eerder iets
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_51439288
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:04 schreef MMach het volgende:
maar 20-30km/h te hard staat hier gelijk aan een fikse boete.
Valt best mee. Als je 150 effectief rijdt, dan zit je 30/u teveel. Er zit nog steeds een kleine correctie op, dus je zal maar op 25/u teveel beboet worden, wat 50 + 25x5 = 175¤ is. Inderdaad beu om krijgen, maar echt fiks durf ik ze niet noemen. De kans om geflitst te worden is sowieso bijzonder klein als je ook maar een beetje oplet. Ik rij zelf op de snelweg & op lange 70 of 90/u stukken systematisch 20à30 teveel, en ik ben nog nergens geflitst.

'S nachts moet je er helemaal geen schrik van hebben, wacht op de eerste de beste die aan 160/170 over de snelweg gaat, en hang je er 100m achter. De flits is meer dan fel genoeg om hem duidelijk te kunnen zien en jou tijd genoeg te geven om nog te remmen. (als je natuurlijk op je gemak wil rondrijden & genieten vh rijden zelf is het irritant om op die palen te moeten letten, en heb je 100% gelijk dat je iets onder de maximum gaat zitten)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:16:27 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51456294
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Valt best mee. Als je 150 effectief rijdt, dan zit je 30/u teveel. Er zit nog steeds een kleine correctie op, dus je zal maar op 25/u teveel beboet worden, wat 50 + 25x5 = 175¤ is. Inderdaad beu om krijgen, maar echt fiks durf ik ze niet noemen. De kans om geflitst te worden is sowieso bijzonder klein als je ook maar een beetje oplet. Ik rij zelf op de snelweg & op lange 70 of 90/u stukken systematisch 20à30 teveel, en ik ben nog nergens geflitst.

'S nachts moet je er helemaal geen schrik van hebben, wacht op de eerste de beste die aan 160/170 over de snelweg gaat, en hang je er 100m achter. De flits is meer dan fel genoeg om hem duidelijk te kunnen zien en jou tijd genoeg te geven om nog te remmen. (als je natuurlijk op je gemak wil rondrijden & genieten vh rijden zelf is het irritant om op die palen te moeten letten, en heb je 100% gelijk dat je iets onder de maximum gaat zitten)
jij was toch dat mannetje dat de hyundai van je ouders kapot had gereden of niet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_51456784
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:16 schreef Catch22- het volgende:
jij was toch dat mannetje dat de hyundai van je ouders kapot had gereden of niet?
Doet dat er hier toe? Snelheid houden op een rechte baan waar weinig verkeer op zit kan iedereen, ook als je pas je rijbewijs hebt. Een ongeluk is niet erg, zolang je eruit leert. Ik rij nu kalm op slecht verlichte / bochtige stukken, dus een dergelijke fout zal ik niet meer tegenkomen (toch niet met dezelfde oorzaak).

Verder zou er totaal niets gebeurd zijn als ik een deftige auto gehad had, een vriend van me is vorige maand nog ergens iets verkeerd uitgekomen met zijn auto waarvan ik zeker weet dat ik met die Hyundai de gracht binnen & overkop geslaan was.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:29:03 #250
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51457748
je doet alleen vaak alsof je een goede chauffeur bent, terwijl je volgens mij niet kan rijden. Ik heb zelf de meest gekke stunts (onbewust) uitgehaald met een fiat uno 1.0, en dat is toch geen 'deftige' wagen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')