Zo ver ik het weet hoeft dat niet... Dat moet alleen als je ook de kleur van je motorcabine hebt veranderd....quote:Op zondag 8 juli 2007 04:34 schreef Schlumberger het volgende:
Je bent echt goed bezig
Wat je trouwens niet moet vergeten, is dat je bij de Belgische RDW moet doorgeven dat je auto een ander kleurtje heeft gekregen. Niet dat het iemand iets kan boeien, maar je kan er in Nederland een boete voor krijgen als je een vervelende agent treft...
que?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zo ver ik het weet hoeft dat niet... Dat moet alleen als je ook de kleur van je motorcabine hebt veranderd....
OOw nee wachtJou motor ligt onder in of niet?
![]()
Heeft geloof ik iets te maken met het feit dat het chassisnummer in het motorcompartiment is geslagen (originaliteits-dingetje).quote:Op zondag 8 juli 2007 11:47 schreef eevebe het volgende:
[..]
que?
de auto heeft van de buitenkant een totaal andere kleur gekregen. wat kan het die wouten of rdw schelen wat voor kleur het motorcompartiment heeft?
ja oke, dat is opzich nog wel te begrijpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Heeft geloof ik iets te maken met het feit dat het chassisnummer in het motorcompartiment is geslagen (originaliteits-dingetje).
Dan word je aangehouden, trekt de popo het motorcompartiment open en is het uitgelegdquote:Op zondag 8 juli 2007 11:57 schreef eevebe het volgende:
[..]
ja oke, dat is opzich nog wel te begrijpen.
maar als je de auto alleen van de buitenkant overspuit zal je het ook door moeten geven lijkt me.
want als de politie je kenteken natrekt en ze lezen dat het een grijze auto is, en ze zien een zwarte, dan heb je wat uit te leggen denk ik.
ja is dat zo simpel, of ligt het dan ook aan de agent die je staandehoud?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan word je aangehouden, trekt de popo het motorcompartiment open en is het uitgelegd
Chassisnummer staat in de motorruimte en op het kenteken(bewijs) dus alles klopt dan.
Ik denk dat dat vrij simpel is voor de agent.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:02 schreef eevebe het volgende:
[..]
ja is dat zo simpel, of ligt het dan ook aan de agent die je staandehoud?
k heb me er nooit in verdiept ofzo![]()
en dan maar hopen op heel dikke mistbanken zekerquote:Op zondag 8 juli 2007 00:10 schreef MMach het volgende:[...]
Morgen ga ik op een lange testtrip met Leonidas, ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:21 schreef MMach het volgende:
Ich bin back!
Vandemorgen een fotootje toen we net waren vertrokken:
[afbeelding]
En daarnet toen we weer thuis waren:
[afbeelding]
382 km, waarvan 3uur op nationale wegen, in de hitte, met veel hellingen, en op de terugweg 1.5u aan een stuk plankgas op de autosnelweg. En hij gaf geen krimp. Geen flikkerende lichtjes, zelfs geen oliedrupje op de grond. Zoveel gaan we op onze reis niet doen per dag, en al zeker niet zo gehaast, dus ik denk dat dat wel snor zit. Ook weinig verbruikt, zo blijkt. Iets minder dan 25 liter diesel, oftewel iets meer dan 1:15.
Uhm, als je je mistlampen nodig hebt wil je juist _GEEN_ grootlicht hebben branden...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:10 schreef MMach het volgende:
De mistlampen werken alleen als het grootlicht aan is, en gaan uit als het contact uit gaat, ook al staan de grootlichten dan nog aan. Bij standlichten zullen ze dus niet werken.
euhm dimlicht is OOK grootlicht, alleen gedimtquote:Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef MewBie het volgende:
[..]
Uhm, als je je mistlampen nodig hebt wil je juist _GEEN_ grootlicht hebben branden...
Was dat voor onzin? Tis óf een ander draadje óf een ander lampje...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef lipje het volgende:
[..]
euhm dimlicht is OOK grootlicht, alleen gedimt
Verschilt...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Archont het volgende:
is zeker ander lampje, je ziet op verschillende autos zelf dat het dimlicht uitgaat als je het grootlicht ontsteekt, zit achter andere lenzen zelfs.
Mijn god dat doet belgen en fransozen echt altijd tot mijn grote ergernis. Je begrijpt dat wanneer je dat doet bij een harde bui dat je tegenliggers totaal verblind worden door de straal die laag op het wegdek schijnt en recht in hun ogen weerkaatst in het regenwater? Ik haat het werkelijk als mensen dat doen en zal niet schromen op zo'n moment fijn met mijn grootlicht terug te knipperen. Normaal dimlicht is ruim voldoende bij regenval, ook harde regen. Mist is een totaal ander verhaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:21 schreef MMach het volgende:
Trouwens de kans gehad om de mistlampen aan te zetten, want het regende nogal hard op de terugweg:
[afbeelding]
naja, niet zo duidelijk op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |