jeweet nohquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef MASD het volgende:
[..]
jeweettopic voor mijn bradda's en sista's
Ik denk bier drinkenquote:
Wat?quote:
dat ene van jou net, leipe mocroquote:
ja vond ik ook,komt van hier http://www.nationstates.net/quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat ene van jou net, leipe mocro
ik ga inloggenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja vond ik ook,komt van hier http://www.nationstates.net/![]()
ik ben een goedwillende dictatorquote:Op zondag 24 juni 2007 00:18 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ga inloggenik weet precies hoe je een vredevolle utopische samenleving moet creëren
Door issu's op te lossen een natie creëren en aansturen naar welke richting je wil.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en, wat is de bedoeling van dat spel?
je kutn elkaar niet naar de tyfus helpen?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Door issu's op te lossen een natie creëren en aansturen naar welke richting je wil.
jammer genoeg nietquote:Op zondag 24 juni 2007 00:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je kutn elkaar niet naar de tyfus helpen?
dus het punt van het is een natie maken, en achteruit leunen?quote:
en soms een nutteloze issu oplossen,cn is veel geweldiger omdat je je militaire ballen kan laten zienquote:Op zondag 24 juni 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dus het punt van het is een natie maken, en achteruit leunen?
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die laatste zin!
enb trouwens, je hoeft je militaire ballen neit te latne zien, je bent mocro , zegt genoeg
moet je bij je settings 2 issu's per dag hebben...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:37 schreef MASD het volgende:
ik krijg de heletijd van die join telegrammenik wil dingen oplossen
donequote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
moet je bij je settings 2 issu's per dag hebben...
Factories,en dan pas bankenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
na een harbor eerst banken kopen Youssef?
Cyber nations is itt nation state veel uitgebreider omdat je moet traden,een leger moet onderhouden,groeien in populatie,tech enzo enzo,en je hebt alliances,we hebben al een fok alliantiequote:
you got that right,26ste he!quote:Op zondag 24 juni 2007 00:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en Youssef gaat me binnenkort drugsgeld sturen
dat betekend dat ik een lange weg te gaan heb om een nuke te kopenquote:
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:04 schreef Sala-adin het volgende:
goewdd
ben net klaar na een 3 kwartier durend telgesprek in me bed
quote:Op 23-06-2007 23:48 schreef zarGon
Deze Spaanjaard is goed gekeurd door de zG parteeyh testpennel.
Hij fokt op zijn vakantie?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:08 schreef Sala-adin het volgende:
MURPPPPPPPPPPPPPPPPP
Als je dit ziet pm me dan!
quote:
verklaar Uzelf naderquote:Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
er zijn ook mensen met een nieuw gekke "avater",met text zeg maar![]()
laterquote:Op zondag 24 juni 2007 13:58 schreef MASD het volgende:
[..]
verklaar Uzelf nader
MASD gaat nu een aantal uurtjes repeteren met de bandcheck je later!
jahquote:Op zondag 24 juni 2007 17:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Meki is toch het voorbeeld van ingegratie dat verkeerd gaat?
ja,wat voor soort gitaar moet ik kopen en wat is makkelijk om te leren?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:44 schreef MASD het volgende:
2helixnog beginnershulp nodig bij het gitareren?
wat voor stijl muziek wil je spelen en wat wil je uitgeven?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja,wat voor soort gitaar moet ik kopen en wat is makkelijk om te leren?![]()
ik kan tot 2 duizend euro uitgeven en wil ala deze stijl leren... http://www.youtube.com/watch?v=lE46zr7jCScquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef MASD het volgende:
[..]
wat voor stijl muziek wil je spelen en wat wil je uitgeven?
goedeavond enter!
voor 2000 euro kun je een professionele elektrische kopenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik kan tot 2 duizend euro uitgeven en wil ala deze stijl leren... http://www.youtube.com/watch?v=lE46zr7jCSc![]()
duurt wel aardig lang jaquote:Op zondag 24 juni 2007 20:09 schreef Double-Helix het volgende:
Akoestisch dat is dus die traditionele gitaar he?
en duurt leren lang,kan ik het zelf of moet ik zon duffe gitaar les nemen?
oke bedankt,ik ga me nog wel in verdiepenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef MASD het volgende:
[..]
duurt wel aardig lang jaals je zoals in het liedje wil spelen
je kan het zelf leren, maar gitaarles is aan te raden
ga alsjeblieft geen notenschrift lerenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:12 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
oke bedankt,ik ga me nog wel in verdiepen![]()
![]()
nummer 20 dan niet?quote:
je mag me hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:25 schreef enter het volgende:
Ik wil een
Enter krijgt heul geen voorlichting!
fokbaby
dat is zeker darkwolf,met zijn "mensen en dieren kunnen ook sex met liefde hebben"quote:
is dat die gozer die denkt dat hij een paard is?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
dat is zeker darkwolf,met zijn "mensen en dieren kunnen ook sex met liefde hebben"![]()
![]()
hij heeft met een merrie geneuktquote:Op zondag 24 juni 2007 21:36 schreef MASD het volgende:
[..]
is dat die gozer die denkt dat hij een paard is?er zitten vreemde mensen op FOK!
wtf?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:36 schreef MASD het volgende:
[..]
is dat die gozer die denkt dat hij een paard is?er zitten vreemde mensen op FOK!
hij heeft een merrie geneukt.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wtf?
die denkt dat die een paard is?
zelf zij zijn niet zo gek!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Moslims zullen hem met open armen verwelkomen
wtfquote:Op zondag 24 juni 2007 21:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
klopt, ze hebben zelfs een dochter, en ik heb haar gespot
[afbeelding]
heb je haar genomenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
klopt, ze hebben zelfs een dochter, en ik heb haar gespot
[afbeelding]
Het is dan ook geen soep van mijquote:
ik heb haar meegenomen naar achteren en dr keel doorgesneden, en daarna dr dijen afgehakt, geroosterd, en geconsumeerdquote:
Paardenvlees is wel lekkerquote:Op zondag 24 juni 2007 21:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het is dan ook geen soep van mij
[..]
ik heb haar meegenomen naar achteren en dr keel doorgesneden, en daarna dr dijen afgehakt, geroosterd, en geconsumeerd
ik vindt het eigenlijk smerigquote:
War lus je wel?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik vindt het eigenlijk smerig
frikadelquote:
Jullie stierenvleesch na de slachting in de arena, geef mij maar een frikandelletjequote:
Wel liefdevol geneukt hequote:Op zondag 24 juni 2007 22:08 schreef MASD het volgende:
zit je dadelijk een frikandel te eten dat gemaakt is van het vlees van een paard waar die gozer zijn schwanz in heeft gestoken
agh anoniem ben ik ook niet echtquote:Op zondag 24 juni 2007 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel een alcoholist, maar niet anoniem
teh gayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |