Volgens mij ben je eerstequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Ook in Updates gezet:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:11 schreef lorence1 het volgende:
iemand een cap gemaakt van de kop van huub op het moment supreme... ik heb het gemist
Er zijn geen andere.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Hij had dit dus duidelijk voorzien.quote:
Weet ik niet zo... maar het zet hem als het goed is wel aan het denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had dit dus duidelijk voorzien.
Nee. Vreemd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef blomst het volgende:
Huub heeft Jaap nog niet door.
Hoop hetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef akveor het volgende:
Dennis heeft 1 grote fout gemaakt.... Hij heeft tegen Huub en Lieke gezegd dat ie tussen hen zou kiezen... Dus kun je hem nooit geloven. De toon is gezet.
Volgens mij ook nog niet. Even voor de stemming liep hij middenin een gesprek van Dennis en Jaap, en hij had niets door, voelde zich niet ongemakkelijk. Eigenlijk siert dit Huub.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef blomst het volgende:
Huub heeft Jaap nog niet door.
Jaap is absoluut de meest intelligente daar ja, zonder enige twijfel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is de allerslimste van het hele stel. Geweldig hoe hij speelt.
Hij heeft dat heel bewust gedaan, om een statement te maken: ik ben absoluut niet bang voor / afhankelijk van jullie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef akveor het volgende:
Dennis heeft 1 grote fout gemaakt.... Hij heeft tegen Huub en Lieke gezegd dat ie tussen hen zou kiezen... Dus kun je hem nooit geloven. De toon is gezet.
Kon je in de vorige OP lezen: hij deed het expres. Hij wil Huub een toontje lager laten zingen door hem in de val te lokken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef akveor het volgende:
Tijdje terug toen Amanda een gesprek tussen Lieke en Huub verstoorde merkte ze het ook niet en toen werd Amanda dom genoemd. Hoezo siert het Huub wel? Wat is het verschil dan? (buiten het feit dat amanda sowieso niet de allerslimste is)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog niet. Even voor de stemming liep hij middenin een gesprek van Dennis en Jaap, en hij had niets door, voelde zich niet ongemakkelijk. Eigenlijk siert dit Huub.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda snoert haar buik strak met een soort ijzerkleurig ding.
en Brainless is hiet echt niet BLIJ mee! ..........2e fout!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef akveor het volgende:
in een gesprek mat Jaap gister kwam dat er ook wel een beetje uit dat Dennis zich bij die groep wil aansluiten jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef robert2006 het volgende:
huub denkt dat dennis in zjn groep zit nu, denk niet dat hij nu helder denkt
Niets, maar Huubfans grijpen alles aan om iets van positieve energie in zijn duivelse persoontje te zien...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Tijdje terug toen Amanda een gesprek tussen Lieke en Huub verstoorde merkte ze het ook niet en toen werd Amanda dom genoemd. Hoezo siert het Huub wel? Wat is het verschil dan? (buiten het feit dat amanda sowieso niet de allerslimste is)
Er is een verschil tussen goed van vetrouwen zijn (wat Amanda overigens ook wel is) en domweg dom zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Tijdje terug toen Amanda een gesprek tussen Lieke en Huub verstoorde merkte ze het ook niet en toen werd Amanda dom genoemd. Hoezo siert het Huub wel? Wat is het verschil dan? (buiten het feit dat amanda sowieso niet de allerslimste is)
Ik wilde het niet posten, maar ik associeer dit dus ook met een hoer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Moet Amada eerst nog aan het werk voor dat ze vertrekken?
[afbeelding]
Tuurlijk...kan ze gelijk een beetje netwerken...zullen zich wel veel pooiers aanbiedenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
Gaat ze dat Roze Hoerenjurkje aantrekken ?
Jaap en Dennis worden een duo. En met Brian zal hij uiteindelijk ook best door een deur kunnen denk ik, alleen nu even nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef riri het volgende:
[..]
in een gesprek mat Jaap gister kwam dat er ook wel een beetje uit dat Dennis zich bij die groep wil aansluiten ja
Huub is niet goed van vetrouwen, hij weet dat niemand zulke slechte, gemene en uitgekookte plannetjes kan bedenken als hijzelf....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goed van vetrouwen zijn (wat Amanda overigens ook wel is) en domweg dom zijn![]()
dat is geen jurk, dat is een topje!quote:
Amanda kan gewoon niet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, die babyjurkjes, dat kan toch gewoon niet?
Met een zwarte string.quote:
Iedereen hier over eens denk ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:24 schreef Starlie het volgende:
HET ZIET ER NIET UIT!!!!!!!
Ze gaat het witte hoerenjurkje aantrekken!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
Gaat ze dat Roze Hoerenjurkje aantrekken ?
Ik zou het niet begrijpen als de redactie haar zo laat gaan. Draagt ze uit dat ze miljonaire in wording is of draagt ze uit dat ze een hoer is.quote:
Dat komt nog wel... en sterk ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Lieke vraagt Dennis waarom hij voordeed een van hen mee te nemen. Huub snapt niet echt wat Dennis ermee wilde bereiken. Er komt eigenlijk geen antwoord van Dennis.
Zie Updatesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Donnie29 het volgende:
Hoelaat moet Dennis beslissen wie hij meeneemt??
Top OPquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:25 schreef kleinzusje het volgende:
OP klaar
Morgenvroeg om 6.00uurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Donnie29 het volgende:
Hoelaat moet Dennis beslissen wie hij meeneemt??
Ik las 'Lieske'.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Ik ben Lieke echt gaan haten, die zichzelf overschattende lelijke domme kut.
Precies de beschrijving van Huubquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Nou domme statement.... Dennis tast zijn eigen integriteit aan... mooi stom...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft dat heel bewust gedaan, om een statement te maken: ik ben absoluut niet bang voor / afhankelijk van jullie.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Dank je lieverd, heb alleen de strategie van Jaap gemist door mn lage IQ, maar achquote:
Ze komt soms over alsof ze constant in een communicatietraining zit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Geen sjaaltje meer erbij?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind de jurkjes van Amanda echt leuk![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Jaap heeft geen strategie, dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je lieverd, heb alleen de strategie van Jaap gemist door mn lage IQ, maar ach![]()
Sjaaltjes mij mannenquote:
Ik hoop dat ze stomdronken en dolgelukkig terug komtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Gelukkig heb ik er met Brian goed over gesproken.
Toelichting niet nodig lijkt me.
ja, dat doen huub en lieke ook vaak bij amanda, alleen voor de gezelligheid natuurlijk, zit absoluut niets kwaads achterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
Huub gaat vanavond zorgen dat Brian het zwaar krijgt, hij gaat hem veel drank geven.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze komt soms over alsof ze constant in een communicatietraining zit.
Reken maar dat hij die wel heeft, maar helemaal uitspreken zal hij hem niet tot het eind aan toequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft geen strategie, dus dat zit wel goed.![]()
kutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sjaaltjes mij mannen
Mooie jurkjes bij vrouwen
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze komt soms over alsof ze constant in een communicatietraining zit.
Haten vind ik groot woord maar met dat zelf overschattende heb je groot gelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
King Jaapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt Jaap wel een beetje sneaky. Huub vindt hem een okay'e gast maar heeft hem echt niet nodig.
Ze onderschatten Jaap en weten niet waarmee hij bezig is.
Neuh...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, dat doen huub en lieke ook vaak bij amanda, alleen voor de gezelligheid natuurlijk, zit absoluut niets kwaads achter
Jups, en dat heeft hij heel erg goed gedaan. Huub's rol is zowieso uitgespeeld. Zij rol was agressie agressie en nog eens agressie. Dat mag niet meer, finito Huub, zijn hoogtepunt was al enige weken geleden en het kan alleen nog maar slechter met hem gaan. Je merkt het ook aan hem, hij probeert te compenseren met macht uitoefenen en hanerig gedragquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft dat heel bewust gedaan, om een statement te maken: ik ben absoluut niet bang voor / afhankelijk van jullie.
Ze hadden het over Dennis?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt Jaap wel een beetje sneaky. Huub vindt hem een okay'e gast maar heeft hem echt niet nodig.
Ze onderschatten Jaap en weten niet waarmee hij bezig is.
....en aanhangers van Braaain bagatelliseren Braaains slechte karaktereigenschappen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niets, maar Huubfans grijpen alles aan om iets van positieve energie in zijn duivelse persoontje te zien...
Het zal wel niet bekend wanneer ze ongeveer terugkomen.... Wordt waarschijnlijk weer een lange nacht... vandaar dat ze gisteren een soort van dwingend advies kregen om naar bed te gaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze stomdronken en dolgelukkig terug komt![]()
Nee, doe ik niet. Ik stel alleen dat die van Huub nog veel slechter zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef kissa het volgende:
[..]
....en aanhangers van Braaain bagatelliseren Braaains slechte karaktereigenschappen.![]()
Ik vermoed dat jaap een hondje heeft gekregen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en dat heeft hij heel erg goed gedaan. Huub's rol is zowieso uitgespeeld. Zij rol was agressie agressie en nog eens agressie. Dat mag niet meer, finito Huub, zijn hoogtepunt was al enige weken geleden en het kan alleen nog maar slechter met hem gaan. Je merkt het ook aan hem, hij probeert te compenseren met macht uitoefenen en hanerig gedrag
Ik vermoed dat Jaap en Dennis een ijzersterk stel gaan worden.
Misschien heb je gelijk, maar het leek meer alsof het op Jaap sloeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze hadden het over Dennis?
Jaap vind het sowieso niet okay dat ie tegen een stelletje moet opboksen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef easysatellite het volgende:
dennis maakt echt goeie keuzes, hij laat zich ook n beetje leiden door jaap en dat is goed want dan vormen jaap en dennis 1 mening en 1 doel, ik vind ze n cool duo, ze kunne heel veel doen bij de andere, ook huub kan target worden wat ik zelf cool vind omdat hij al n poosje dat niet meer is
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jaap een hondje heeft gekregen.
Waar 2 honden vechten om 1 been (Dennis en Huub) gaat de derde ermee heen (Jaap)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat vermoed en hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en dat heeft hij heel erg goed gedaan. Huub's rol is zowieso uitgespeeld. Zij rol was agressie agressie en nog eens agressie. Dat mag niet meer, finito Huub, zijn hoogtepunt was al enige weken geleden en het kan alleen nog maar slechter met hem gaan. Je merkt het ook aan hem, hij probeert te compenseren met macht uitoefenen en hanerig gedrag
Ik vermoed dat Jaap en Dennis een ijzersterk stel gaan worden.
Hij zoekt steun bij Jaap en die krijgt hij denk ik ook voor zover Jaap dat kan geven. Jaap was en is redelijk onafhankelijk en vaart zijn eigen koers. Dat is zijn kracht en daar moet hij ook vooral mee doorgaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Anders ik welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef easysatellite het volgende:
jaap en dennis samen zijn echt de sterkste, huub die is echt niet zo sterk meer, zeker komt dat door lieke vind ik, in februarie was hij erg sterk ook same met eric en syl toen. er gaat n andere wind waaien!! ik vind t cool
Natasja wil Brian, dus die hoopt dat Amanda een ander aan de haak slaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Starlie het volgende:
Ze kunnen Amanda echt echt echt niet laten gaan zo!! Dat zelfs Natas er niks van zegt verbaasd me!!! Die let er normaal gesproken wel op dat het niet te kort enz is!! Amanda is zeker niet dik maar met dat touw om haar middel puilt het vet eronder uit!!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Dennis Amanda neemt op de Erasmusbrug en dat het NOS journaal er verslag van doet. Dit wordt dan live bekeken in de vila
Het is precies bekend waar ze heen gaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Misschien komt ze Rogier nog wel ergens tegen...
moet je eens nagaan hoeveel moeite huub en voornamelijk lieke hebben gedaan om dennis in hun kamp te krijgen, uiteindelijk heeft het averrechts gewerktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat vermoed en hoop ik ook![]()
Wat een kapsones heeft die Huub zeg, als je een tijd geen streams hebt gekeken valt dat als eerste op. En Lieke huppelt er met haar stevige pootjes maar achteraan![]()
Als eerst Brian maar op zijn bek gaat, dan vind ik het goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop ook echt dat Huub zo enorm hard op zijn bek gaat. Ik kan niet wachten op het moment. Het is gewoon een kutjong.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
moet je eens nagaan hoeveel moeite huub en voornamelijk lieke hebben gedaan om dennis in hun kamp te krijgen, uiteindelijk heeft het averrechts gewerkt
Niet mijn koosnaampje verklappen op Fok ajbquote:
Kan je lang wachten, een beetje Para en alles is weer goed hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Als eerst Brian maar op zijn bek gaat, dan vind ik het goed.
Ik heb precies hetzelfde met dat mokkel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Gluurderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Is het niet handiger haar benen te harsen, net als Jaaps rug.
Dan hoeft dat gedoe niet meer.
En het lijkt me fascinerend Amanda`s gezichtsuitdrukking tijdens het harsen te observeren.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Dat wat Amanda aanheeft kan écht niet...
Dat ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Ik stel alleen dat die van Huub nog veel slechter zijn![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot één van mijn quotes weer in jou sign komt.
![]()
![]()
![]()
Geen nood, dat komt later op de avond helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef Kinga het volgende:
Die tieten van Amanda
Ze kan net zogoed topless gaan
Breng ze maar niet op het idee..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef Kinga het volgende:
Die tieten van Amanda
Ze kan net zogoed topless gaan
Dat is onzin. In de jaren 70 werden deze modellen gewoon als jurkjes gedragen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind het juist grappig!
Het zijn helemaal geen jurkjes, maar topjes (niet aan Amanda vertellen)
ik zeg eruit met lieke, het is mooi geweest, ze mag weer naar huis bodybuilders neukenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met dat mokkel.![]()
Huub vond ik vroeger leuk omdat hij juist overal schijt aan had........lekker Brian narren door het met Amanda aan te pappen......badderen met en wie hij maar wou ....en nu ??
Huub gaat niet voor niets om het minste of geringste over de rooie.
Ik weet niet of het anderen opvalt, maar voor Lieke schreeuwde Huub het van de daken dat hij het zo naar zijn zin had in het huis ( nooit meer naar huis ole ole, begin de dag met een dansje , begin de dag met een lach ) en nu ?.......het is een ouwe lul die zich nog getrouwder gedraagt dat iemand met een die net zijn diamanten huwelijk achter de rug heeft .![]()
![]()
mooooooie beeldenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:43 schreef Kinga het volgende:
Huub vindt het geloof ik ook schandalig wat ze aan heeft.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda is wel heel erg zichzelf.
Maar ja, ze kan natuurlijk ook niet anders (op zich geen slechte eigenschap).
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik zeg eruit met lieke, het is mooi geweest, ze mag weer naar huis bodybuilders neuken
Als het diezelfde dames uit de jaren 70 betreft lijkt me dat geen erg gewaagde stelling!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is onzin. In de jaren 70 werden deze modellen gewoon als jurkjes gedragen.
Helaas is menig dame er in 2007 te biggetje voor.
Die zag ik ook!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zie Natasia een duiveltjes gebaar maken naar HuubNatasia maakt duidelijk een setup voor Amanda en Brian.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Annie Schilder ingestord na het zien van de afscheids-DVD van BZN.
Ik denk echt enkelspel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me nu af of Jaap een dubbelspel speelt, of enkel een spel met Dennis.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef Sug4r het volgende:
Lieke had haar haar er nog wel zo mooi voor in de krul gezet, nu ze niet mee mag doet ze het maar in een staart![]()
Daar kan Huub zelf beter eens aan denkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke en Huub adviseren Jaap niet zoveel te drinken, zodat hij scherp blijft vanavond.
Nou dan zou hij dus dubbelspel spelen, want hij doet bij Huub (en Lieke) alsof hij een spel met Dennis speeltquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk echt enkelspel.
Het is een mooie ontwikkeling, dat het groepje van vier 2-2 wordt.
Vooral voor Jaap ivm zijn back-up.
Ja, maar tegelijkertijd blijft het groepje Huub, Lieke, Jaap, Dennis wel bestaan, verwacht ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dan zou hij dus dubbelspel spelen, want hij doet bij Huub (en Lieke) alsof hij een spel met Dennis speelt![]()
2 zielen 1...............quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
Dat worden niet al te spannende streams, de komende uren.
Ik ben zelf bang dat Dennis een opdracht heeft gekregen om tegen Huub te werken, dat Jaap dat inziet en dat het daarom echt een enkelspel is om Dennis bij hem te krijgen, dat Jaap daarnaast aardig tegen Huub doet kan altijd blijven doorgaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me nu af of Jaap een dubbelspel speelt, of enkel een spel met Dennis.
Ik vind het wel jammer als het zo gaat, want toen Brian zijn ratterstreek met het adres uithaalde, kwamen Huub en Jaap ineens heel dicht bij elkaar te staan - ware het niet dat Lieke er met haar stoere smoel ook nog tussen zat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd blijft het groepje Huub, Lieke, Jaap, Dennis wel bestaan, verwacht ik.
Alleen Jaap hangt er niet meer bij (als het erop aan komt).
Hij heeft nu Dennis.
Hij zei weer 'enigste' ipv 'enige'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb Brian nog nooit zo aandachtig de krant zien lezen. Wel goed voor zijn woordenschat.
ja, vind ik ookquote:
Vermoedelijk mochten ze Brian niet gaan terroriseren van de FEBO.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer als het zo gaat, want toen Brian zijn ratterstreek met het adres uithaalde, kwamen Huub en Jaap ineens heel dicht bij elkaar te staan - ware het niet dat Lieke er met haar stoere smoel ook nog tussen zat.
Maar niet hopen dat ze dood gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, vind ik ook
volgens mij gaan de hemelpoorten boven in sneltreinvaart open als ze zich daar aanmeldt, zoveel goedheid straalt ze uit
wat je hier ziet is een engel die pure onschuld vertegenwoordigt.
amanda straalt helemaal![]()
![]()
![]()
STERRUF JONGUH!!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, vind ik ook
volgens mij gaan de hemelpoorten boven in sneltreinvaart open als ze zich daar aanmeldt, zoveel goedheid straalt ze uit
wat je hier ziet is een engel die pure onschuld vertegenwoordigt.
amanda straalt helemaal![]()
![]()
![]()
Peet, wist je dat ik FEBO heb verzonnen ? Leuk he ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk mochten ze Brian niet gaan terroriseren van de FEBO.
Anders was Brian nu thuis geweest.
Dat vermoed ik ook een beetje. Ik zie het liefst dat Jaap en Huub meer gaan bonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik ben zelf bang dat Dennis een opdracht heeft gekregen om tegen Huub te werken, dat Jaap dat inziet en dat het daarom echt een enkelspel is om Dennis bij hem te krijgen, dat Jaap daarnaast aardig tegen Huub doet kan altijd blijven doorgaan
Ja, anders had iedereen nu nòg 'snackbar' getypt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peet, wist je dat ik FEBO heb verzonnen ? Leuk he ?![]()
Ik denk meer aan Gert dan aan voetbal ( behalve tijdens de wedstrijd dat isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij dan aan voetbal denkt ipv Gert![]()
nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar niet hopen dat ze dood gaat![]()
Na haar wilde sex met Dennisop de 010 brug
![]()
Die zit in zijn tasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
IK MIS DE TERROR HOED :|
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Melissa heeft een oppas voor haar kind gevonden blijkbaar.
Want als Amanda mee mag, komt ze ook naar Rotterdam.
En dat terwijl Amanda erbij staatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:07 schreef Dark het volgende:
Brian - Jaap, respecteer Amanda een beetje, dat je niet aan haar lichaam gaat knijpen, dat zou Cora ook niet waarderen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, anders had iedereen nu nòg 'snackbar' getypt.
Als jij als muziekliefhebber niet eens weet dat het Timberlake is, moet er toch iéts aan die vent mankeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Huub noemt Justin Timberlane 'een fucking loser'.
Misschien in 1 keer gebakken frietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Weet iemand wat "luie wijven friet" is? Friet in grote stukken of zo?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Deze frieten worden geschrobd, ongeschild gehakt en gebakken, wat naar onze mening de smaak ten goede komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Deze frieten worden geschrobd, ongeschild gehakt en gebakken, wat naar onze mening de smaak ten goede komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Heel goed, het staat inderdaad op de kaart van het restaurant waar de Rotterdam-gang(bang)ers gaan eten.quote:
vast met schil en al.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Zelfde pagequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deze frieten worden geschrobd, ongeschild gehakt en gebakken, wat naar onze mening de smaak ten goede komt.![]()
Off topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel goed, het staat inderdaad op de kaart van het restaurant waar de Rotterdam-gang(bang)ers gaan eten.
Huub gaat Brian dronken voeren en treiteren/ onzeker maken over Amanda.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef easysatellite het volgende:
is huub nog wat van plan nu of word dit saaiheid tot 3 uur?
Alleen met copy paste over luie wijven frietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
Mazaru een kloon van Peter ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef easysatellite het volgende:
is huub nog wat van plan nu of word dit saaiheid tot 3 uur?
Jij moet niet zo zeuren LANE of LAKE. Het is allemaal klotuhquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij als muziekliefhebber niet eens weet dat het Timberlake is, moet er toch iéts aan die vent mankeren.
Alleen met copy paste over luie wijven frietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
Mazaru een kloon van Peter ?
Huub zou proberen Brian veel te laten drinkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
saaiheid tot drie uur, of Brian moet zo para worden omdat hij gaat bedenken wat Amanda allemaal buiten doet dat hij Huub aanvalt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen met copy paste over luie wijven friet![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
kans is groot dat huub ook zichzelf dronken voert en zelf snel bezwijktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub gaat Brian dronken voeren en treiteren/ onzeker maken over Amanda.
Maakt niks uit, vanavond de finale van jong oranjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Gezellig avondje... NOT! 4 personen de hele avond in een grote villa.. En de rest is pas 3 uur terug.
Eurosport waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand waar die K1 wedstrijden te zien zijn?
Pluspunten voor Natas.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:18 schreef Kinga het volgende:
Héérlijk dit gesprek!
Jaap heeft in feite maar 1 backup, dat is Huub.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
Toch wel een naaistreek van Jaap om nu ineens te gaan bonden met Dennis en zaken achter Huub 's rug om te doen. Jaap lijkt 'vriend' zonder problemen in te ruilen voor iemand die hij beter voor zijn karretje kan spannen.
Had Hedda toch gelijk met .. Jaap is niet te vertrouwen.
EENSCHquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pluspunten voor Natas.![]()
Ze staat nog steeds diep in de min, maar dit is goed.![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt niks uit, vanavond de finale van jong oranje![]()
Gevonden, 22.55 op SBS6quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand waar die K1 wedstrijden te zien zijn?
Oh, thanks even opnemen, beter dan voetbalquote:
Maar dat zijn natuurlijk ook erg lastige woordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef Kinga het volgende:
geargiteerd is het nu
Een kindje van godquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:25 schreef Gert het volgende:
Brian die het de hele tijd over "Brian" heeft, alsof het een soort godheid is.![]()
Ovenfriet? Friet van de patatboer?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |