Hij zei weer 'enigste' ipv 'enige'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb Brian nog nooit zo aandachtig de krant zien lezen. Wel goed voor zijn woordenschat.
ja, vind ik ookquote:
Vermoedelijk mochten ze Brian niet gaan terroriseren van de FEBO.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer als het zo gaat, want toen Brian zijn ratterstreek met het adres uithaalde, kwamen Huub en Jaap ineens heel dicht bij elkaar te staan - ware het niet dat Lieke er met haar stoere smoel ook nog tussen zat.
Maar niet hopen dat ze dood gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, vind ik ook
volgens mij gaan de hemelpoorten boven in sneltreinvaart open als ze zich daar aanmeldt, zoveel goedheid straalt ze uit
wat je hier ziet is een engel die pure onschuld vertegenwoordigt.
amanda straalt helemaal![]()
![]()
![]()
STERRUF JONGUH!!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, vind ik ook
volgens mij gaan de hemelpoorten boven in sneltreinvaart open als ze zich daar aanmeldt, zoveel goedheid straalt ze uit
wat je hier ziet is een engel die pure onschuld vertegenwoordigt.
amanda straalt helemaal![]()
![]()
![]()
Peet, wist je dat ik FEBO heb verzonnen ? Leuk he ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vermoedelijk mochten ze Brian niet gaan terroriseren van de FEBO.
Anders was Brian nu thuis geweest.
Dat vermoed ik ook een beetje. Ik zie het liefst dat Jaap en Huub meer gaan bonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik ben zelf bang dat Dennis een opdracht heeft gekregen om tegen Huub te werken, dat Jaap dat inziet en dat het daarom echt een enkelspel is om Dennis bij hem te krijgen, dat Jaap daarnaast aardig tegen Huub doet kan altijd blijven doorgaan
Ja, anders had iedereen nu nòg 'snackbar' getypt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peet, wist je dat ik FEBO heb verzonnen ? Leuk he ?![]()
Ik denk meer aan Gert dan aan voetbal ( behalve tijdens de wedstrijd dat isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij dan aan voetbal denkt ipv Gert![]()
nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar niet hopen dat ze dood gaat![]()
Na haar wilde sex met Dennisop de 010 brug
![]()
Die zit in zijn tasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
IK MIS DE TERROR HOED :|
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Melissa heeft een oppas voor haar kind gevonden blijkbaar.
Want als Amanda mee mag, komt ze ook naar Rotterdam.
En dat terwijl Amanda erbij staatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:07 schreef Dark het volgende:
Brian - Jaap, respecteer Amanda een beetje, dat je niet aan haar lichaam gaat knijpen, dat zou Cora ook niet waarderen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, anders had iedereen nu nòg 'snackbar' getypt.
Als jij als muziekliefhebber niet eens weet dat het Timberlake is, moet er toch iéts aan die vent mankeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Huub noemt Justin Timberlane 'een fucking loser'.
Misschien in 1 keer gebakken frietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Weet iemand wat "luie wijven friet" is? Friet in grote stukken of zo?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Deze frieten worden geschrobd, ongeschild gehakt en gebakken, wat naar onze mening de smaak ten goede komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Deze frieten worden geschrobd, ongeschild gehakt en gebakken, wat naar onze mening de smaak ten goede komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Heel goed, het staat inderdaad op de kaart van het restaurant waar de Rotterdam-gang(bang)ers gaan eten.quote:
vast met schil en al.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
Zelfde pagequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deze frieten worden geschrobd, ongeschild gehakt en gebakken, wat naar onze mening de smaak ten goede komt.![]()
Off topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel goed, het staat inderdaad op de kaart van het restaurant waar de Rotterdam-gang(bang)ers gaan eten.
Huub gaat Brian dronken voeren en treiteren/ onzeker maken over Amanda.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef easysatellite het volgende:
is huub nog wat van plan nu of word dit saaiheid tot 3 uur?
Alleen met copy paste over luie wijven frietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
Mazaru een kloon van Peter ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef easysatellite het volgende:
is huub nog wat van plan nu of word dit saaiheid tot 3 uur?
Jij moet niet zo zeuren LANE of LAKE. Het is allemaal klotuhquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij als muziekliefhebber niet eens weet dat het Timberlake is, moet er toch iéts aan die vent mankeren.
Alleen met copy paste over luie wijven frietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
Mazaru een kloon van Peter ?
Huub zou proberen Brian veel te laten drinkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
saaiheid tot drie uur, of Brian moet zo para worden omdat hij gaat bedenken wat Amanda allemaal buiten doet dat hij Huub aanvalt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen met copy paste over luie wijven friet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |