....en aanhangers van Braaain bagatelliseren Braaains slechte karaktereigenschappen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niets, maar Huubfans grijpen alles aan om iets van positieve energie in zijn duivelse persoontje te zien...
Het zal wel niet bekend wanneer ze ongeveer terugkomen.... Wordt waarschijnlijk weer een lange nacht... vandaar dat ze gisteren een soort van dwingend advies kregen om naar bed te gaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze stomdronken en dolgelukkig terug komt![]()
Nee, doe ik niet. Ik stel alleen dat die van Huub nog veel slechter zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef kissa het volgende:
[..]
....en aanhangers van Braaain bagatelliseren Braaains slechte karaktereigenschappen.![]()
Ik vermoed dat jaap een hondje heeft gekregen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en dat heeft hij heel erg goed gedaan. Huub's rol is zowieso uitgespeeld. Zij rol was agressie agressie en nog eens agressie. Dat mag niet meer, finito Huub, zijn hoogtepunt was al enige weken geleden en het kan alleen nog maar slechter met hem gaan. Je merkt het ook aan hem, hij probeert te compenseren met macht uitoefenen en hanerig gedrag
Ik vermoed dat Jaap en Dennis een ijzersterk stel gaan worden.
Misschien heb je gelijk, maar het leek meer alsof het op Jaap sloeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze hadden het over Dennis?
Jaap vind het sowieso niet okay dat ie tegen een stelletje moet opboksen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef easysatellite het volgende:
dennis maakt echt goeie keuzes, hij laat zich ook n beetje leiden door jaap en dat is goed want dan vormen jaap en dennis 1 mening en 1 doel, ik vind ze n cool duo, ze kunne heel veel doen bij de andere, ook huub kan target worden wat ik zelf cool vind omdat hij al n poosje dat niet meer is
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jaap een hondje heeft gekregen.
Waar 2 honden vechten om 1 been (Dennis en Huub) gaat de derde ermee heen (Jaap)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat vermoed en hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en dat heeft hij heel erg goed gedaan. Huub's rol is zowieso uitgespeeld. Zij rol was agressie agressie en nog eens agressie. Dat mag niet meer, finito Huub, zijn hoogtepunt was al enige weken geleden en het kan alleen nog maar slechter met hem gaan. Je merkt het ook aan hem, hij probeert te compenseren met macht uitoefenen en hanerig gedrag
Ik vermoed dat Jaap en Dennis een ijzersterk stel gaan worden.
Hij zoekt steun bij Jaap en die krijgt hij denk ik ook voor zover Jaap dat kan geven. Jaap was en is redelijk onafhankelijk en vaart zijn eigen koers. Dat is zijn kracht en daar moet hij ook vooral mee doorgaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Anders ik welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef easysatellite het volgende:
jaap en dennis samen zijn echt de sterkste, huub die is echt niet zo sterk meer, zeker komt dat door lieke vind ik, in februarie was hij erg sterk ook same met eric en syl toen. er gaat n andere wind waaien!! ik vind t cool
Natasja wil Brian, dus die hoopt dat Amanda een ander aan de haak slaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Starlie het volgende:
Ze kunnen Amanda echt echt echt niet laten gaan zo!! Dat zelfs Natas er niks van zegt verbaasd me!!! Die let er normaal gesproken wel op dat het niet te kort enz is!! Amanda is zeker niet dik maar met dat touw om haar middel puilt het vet eronder uit!!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Dennis Amanda neemt op de Erasmusbrug en dat het NOS journaal er verslag van doet. Dit wordt dan live bekeken in de vila
Het is precies bekend waar ze heen gaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Misschien komt ze Rogier nog wel ergens tegen...
moet je eens nagaan hoeveel moeite huub en voornamelijk lieke hebben gedaan om dennis in hun kamp te krijgen, uiteindelijk heeft het averrechts gewerktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat vermoed en hoop ik ook![]()
Wat een kapsones heeft die Huub zeg, als je een tijd geen streams hebt gekeken valt dat als eerste op. En Lieke huppelt er met haar stevige pootjes maar achteraan![]()
Als eerst Brian maar op zijn bek gaat, dan vind ik het goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop ook echt dat Huub zo enorm hard op zijn bek gaat. Ik kan niet wachten op het moment. Het is gewoon een kutjong.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
moet je eens nagaan hoeveel moeite huub en voornamelijk lieke hebben gedaan om dennis in hun kamp te krijgen, uiteindelijk heeft het averrechts gewerkt
Niet mijn koosnaampje verklappen op Fok ajbquote:
Kan je lang wachten, een beetje Para en alles is weer goed hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Als eerst Brian maar op zijn bek gaat, dan vind ik het goed.
Ik heb precies hetzelfde met dat mokkel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
Ik ben Lieke echt gaan haten, die zichzelf overschattende lelijke domme kut.
Gluurderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Is het niet handiger haar benen te harsen, net als Jaaps rug.
Dan hoeft dat gedoe niet meer.
En het lijkt me fascinerend Amanda`s gezichtsuitdrukking tijdens het harsen te observeren.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Dat wat Amanda aanheeft kan écht niet...
Dat ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Ik stel alleen dat die van Huub nog veel slechter zijn![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot één van mijn quotes weer in jou sign komt.
![]()
![]()
![]()
Geen nood, dat komt later op de avond helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef Kinga het volgende:
Die tieten van Amanda
Ze kan net zogoed topless gaan
Breng ze maar niet op het idee..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef Kinga het volgende:
Die tieten van Amanda
Ze kan net zogoed topless gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |