Volgens mij ben je eerstequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Ook in Updates gezet:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:11 schreef lorence1 het volgende:
iemand een cap gemaakt van de kop van huub op het moment supreme... ik heb het gemist
Er zijn geen andere.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Hij had dit dus duidelijk voorzien.quote:
Weet ik niet zo... maar het zet hem als het goed is wel aan het denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had dit dus duidelijk voorzien.
Nee. Vreemd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef blomst het volgende:
Huub heeft Jaap nog niet door.
Hoop hetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef akveor het volgende:
Dennis heeft 1 grote fout gemaakt.... Hij heeft tegen Huub en Lieke gezegd dat ie tussen hen zou kiezen... Dus kun je hem nooit geloven. De toon is gezet.
Volgens mij ook nog niet. Even voor de stemming liep hij middenin een gesprek van Dennis en Jaap, en hij had niets door, voelde zich niet ongemakkelijk. Eigenlijk siert dit Huub.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef blomst het volgende:
Huub heeft Jaap nog niet door.
Jaap is absoluut de meest intelligente daar ja, zonder enige twijfel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is de allerslimste van het hele stel. Geweldig hoe hij speelt.
Hij heeft dat heel bewust gedaan, om een statement te maken: ik ben absoluut niet bang voor / afhankelijk van jullie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef akveor het volgende:
Dennis heeft 1 grote fout gemaakt.... Hij heeft tegen Huub en Lieke gezegd dat ie tussen hen zou kiezen... Dus kun je hem nooit geloven. De toon is gezet.
Kon je in de vorige OP lezen: hij deed het expres. Hij wil Huub een toontje lager laten zingen door hem in de val te lokken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef akveor het volgende:
Tijdje terug toen Amanda een gesprek tussen Lieke en Huub verstoorde merkte ze het ook niet en toen werd Amanda dom genoemd. Hoezo siert het Huub wel? Wat is het verschil dan? (buiten het feit dat amanda sowieso niet de allerslimste is)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog niet. Even voor de stemming liep hij middenin een gesprek van Dennis en Jaap, en hij had niets door, voelde zich niet ongemakkelijk. Eigenlijk siert dit Huub.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda snoert haar buik strak met een soort ijzerkleurig ding.
en Brainless is hiet echt niet BLIJ mee! ..........2e fout!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:16 schreef akveor het volgende:
in een gesprek mat Jaap gister kwam dat er ook wel een beetje uit dat Dennis zich bij die groep wil aansluiten jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef robert2006 het volgende:
huub denkt dat dennis in zjn groep zit nu, denk niet dat hij nu helder denkt
Niets, maar Huubfans grijpen alles aan om iets van positieve energie in zijn duivelse persoontje te zien...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Tijdje terug toen Amanda een gesprek tussen Lieke en Huub verstoorde merkte ze het ook niet en toen werd Amanda dom genoemd. Hoezo siert het Huub wel? Wat is het verschil dan? (buiten het feit dat amanda sowieso niet de allerslimste is)
Er is een verschil tussen goed van vetrouwen zijn (wat Amanda overigens ook wel is) en domweg dom zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Tijdje terug toen Amanda een gesprek tussen Lieke en Huub verstoorde merkte ze het ook niet en toen werd Amanda dom genoemd. Hoezo siert het Huub wel? Wat is het verschil dan? (buiten het feit dat amanda sowieso niet de allerslimste is)
Ik wilde het niet posten, maar ik associeer dit dus ook met een hoer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Moet Amada eerst nog aan het werk voor dat ze vertrekken?
[afbeelding]
Tuurlijk...kan ze gelijk een beetje netwerken...zullen zich wel veel pooiers aanbiedenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
Gaat ze dat Roze Hoerenjurkje aantrekken ?
Jaap en Dennis worden een duo. En met Brian zal hij uiteindelijk ook best door een deur kunnen denk ik, alleen nu even nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef riri het volgende:
[..]
in een gesprek mat Jaap gister kwam dat er ook wel een beetje uit dat Dennis zich bij die groep wil aansluiten ja
Huub is niet goed van vetrouwen, hij weet dat niemand zulke slechte, gemene en uitgekookte plannetjes kan bedenken als hijzelf....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goed van vetrouwen zijn (wat Amanda overigens ook wel is) en domweg dom zijn![]()
dat is geen jurk, dat is een topje!quote:
Amanda kan gewoon niet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, die babyjurkjes, dat kan toch gewoon niet?
Met een zwarte string.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |