Daar zijn de partijen nog niet over uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef Apropos het volgende:
Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Ik bepleit een moratorium.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar zijn de partijen nog niet over uit.
quote:In Maastricht is zaterdag een Besnijdenis Centrum van het Medisch Centrum Annadal geopend. Daar zullen op zaterdagen bij jonge jongens besnijdenissen met een religieuze of culturele achtergrond worden uitgevoerd. Met de opening telt Nederland nu zeven dergelijke besnijdeniscentra, verspreid over het hele land. [...]
De artsen van de besnijdeniscentra hebben een speciale besnijdenisopleiding gevolgd.
Jammer dat hier niet wat verder over uitgewijd wordt.quote:Hetze VS tegen Melkert
door Jan-Kees Emmer
NEW YORK - Conservatieve krachten binnen de Amerikaanse regering zijn uit op het hoofd van Ad Melkert, de hoogste Nederlandse functionaris bij de Verenigde Naties. De Amerikanen willen afrekenen met Melkert vanwege zijn rol bij het aftreden van Paul Wolfowitz, de in opspraak geraakte president van de Wereldbank.
De Amerikaanse ambassadeur bij de Verenigde Naties heeft een klacht ingediend tegen Ad Melkert, momenteel tweede man bij de VN-ontwikkelingsorganisatie UNDP. Melkert zou de Amerikanen gedreigd hebben met vergelding als ze zouden doorgaan met het onderzoek naar de besteding van UNDP-geld in het stalinistische Noord-Korea. De VS vermoeden dat UNDP-geld door de Noord-Koreanen is gebruikt voor wapens.
De aantijgingen zijn volledig uit de lucht gegrepen. De betrokken functionarissen zijn echter allen Bush-getrouwen en goede kennissen van Wolfowitz. Volgens ingewijden bij de UNDP namen de aanvallen op Melkert toe vanaf het moment dat zijn rol bij het ontslag van Wolfowitz ten volle duidelijk werd.
Hij zal wel een milieuactivist naar Bush sturen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
Leuk om te lezen... Ik zie het helemaal voor me, Melkert die de VS dreigt met 'vergelding'.
[..]
Jammer dat hier niet wat verder over uitgewijd wordt.
Welke acties zijn al genomen door de VS?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
Leuk om te lezen... Ik zie het helemaal voor me, Melkert die de VS dreigt met 'vergelding'.
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekotst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zoek naar een degelijk artikel, maar kan nog niets vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke acties zijn al genomen door de VS?
Hij heeft "Bush-getrouwen en goede kennissen van Wolfowitz" tegen zich. Daar wil je wel door uitgekotst worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekostst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.
Ik voorzie een functie in China.
Barbaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke acties zijn al genomen door de VS?
quote:Meanwhile, as Khalilzad’s letter makes undiplomatically clear, the lightning rod at the center of the controversy increasingly has a name: Ad Melkert.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Apropos het volgende:
Fin.
Melkert, onze eigen Grima Wormtongue.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekotst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.
Ik voorzie een functie in China.
Sidekick 1982-2007.quote:
ah, vandaar ....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sidekick 1982-2007.
He died a virgin.
quote:Wokprofessoren
Op de website van de IND staat een lange lijst van bedrijven die binnen twee weken hun kennismigranten van buiten Europa kunnen halen. Je lacht je gek, als het niet zo droevig was.
Overal in Nederland schieten kenniscentra met briljante buitenlandse hoogopgeleiden als paddestoelen uit de grond. Neem Dam Plaza, aan het Damrak in Amsterdam.
Op het eerste gezicht is het een onopvallende lunchroom – ontbijtje, salade, dat werk. Maar in dit eenvoudige eethuis moeten zich de prachtigste innovaties voltrekken. Want Dam Plaza is in feite Simply Bread BV, een van de bijna tweeduizend firma’s die door de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de IND, is toegelaten tot de 'kennismigrantenprocedure’. Een unieke snelle regeling, waarmee het kabinet-Balkenende de broodnodige hoogopgeleiden naar Nederland wil halen.
Ik ga voor diequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef pberends het volgende:
Wat een gulle bui vandaag, voor ieder wat wils.
Niet slecht voor een .....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[afbeelding]
http://www.roxyreynolds.com/
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |