Een geintje?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom denk jij nou dat ik mezelf zou snijden?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
@mstr.
Ik ken mensen die het doen/deden.
Zelf nooit gedaan.
Ben daar te gelukkig voor.
Draagt altijd shirt met lange mouwen zeker?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een geintje?![]()
Me buurjongen luistert dat soort muziek als jou.
En die snijd zich.
Jah lange losse shirts van alternatieve bands enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Draagt altijd shirt met lange mouwen zeker?
Damn!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een geintje?![]()
Me buurjongen luistert dat soort muziek als jou.
En die snijd zich.
Hahaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jah lange losse shirts van alternatieve bands enzo.
Koekie, je zou inmiddels moeten weten dat je mensen hier niet altijd even serieus moet nemenquote:
Ik maakte ook een geintje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Koekie, je zou inmiddels moeten weten dat je mensen hier niet altijd even serieus moet nemen!
Chill chillquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik maakte ook een geintje.![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik maakte ook een geintje.![]()
Bij vrouwen moet 't sowieso wegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon scheren.
Jongens ook trouwens.
prutserquote:
hoe istquote:
Wat dacht je dat ik net gedan hebquote:
S-F, ben jij er 9 juli ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik net gedan heb![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar ?quote:
Was mislukt/niet te boeiend.quote:
Zo dat kan je goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moe, examenfeestje gehad enzo, moet nog ff wat kranten van gister lopen en naar apple store wat er dus waarschijnlijk weer niet van komt omdattie om 5 uur dicht gaatquote:
kusquote:
Ik ben ook niet voor niets modquote:
Ah, maandag zijn ze weer openquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moe, examenfeestje gehad enzo, moet nog ff wat kranten van gister lopen en naar apple store wat er dus waarschijnlijk weer niet van komt omdattie om 5 uur dicht gaat
Nope denk het nietquote:
Kan ik dat ook leren?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor niets mod![]()
Weet ik, en ik heb al van 3 personen gehoordquote:
Sinds wanneer doe ik aan plannen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het blijft Erik he, alles word zorgvuldig gepland![]()
discmanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik, en ik heb al van 3 personen gehoord:
P.; Je kan mijn nano wel ff lenen tot je je Pod terug hebt
E.; Ik heb nog wel zo'n goedkope voor om je nek, maarja beter iets dan niets
R.; Ik heb nog wel een verlebte discman, maar dan heb je iig iets
ik ga denkik voor de nano
Beter iets dan nietsquote:
Heb ik ook, vet relaxed, neem een paar MP3-cd's mee, en nooit tekort aan opslagquote:
Hoiquote:
Ook hoiquote:
Ik had zo'n nieuwe gekocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heb ik ook, vet relaxed, neem een paar MP3-cd's mee, en nooit tekort aan opslag. Tevens te weinig behoefte aan een harddisk mp3-speler, die zijn me wat te duur
.
Voor 20 euro koop je al een 1 of zelfs 2gb flashdingetjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heb ik ook, vet relaxed, neem een paar MP3-cd's mee, en nooit tekort aan opslag. Tevens te weinig behoefte aan een harddisk mp3-speler, die zijn me wat te duur
.
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik had zo'n nieuwe gekocht.
Heeft iedereen 2 weken later een mp3 speler.
Nee daar word je vrolijk vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor 20 euro koop je al een 1 of zelfs 2gb flashdingetje
Dats ook niet zo moeilijk, ben ik nu achterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja
Maar degene die ik zou kopen, van iAudio, is kenkerduur... maar wel een stuk beter dan iPod en zo.
Whehe, ZELFS 2GBquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor 20 euro koop je al een 1 of zelfs 2gb flashdingetje
Daaromquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dats ook niet zo moeilijk, ben ik nu achter
Dat is dan klotequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, ZELFS 2GBDan doe ik er dagen over om te kiezen wat voor muziek ik erop wil... heb een kleine 40GB waarvan ik bijna alles regelmatig luister
je moet wel erachter zetten : IMHO!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
maar wel een stuk beter dan iPod en zo.
Dan sjouw je ook met 350 cd's rond ofzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, ZELFS 2GBDan doe ik er dagen over om te kiezen wat voor muziek ik erop wil... heb een kleine 40GB waarvan ik bijna alles regelmatig luister
58 om precies te zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan sjouw je ook met 350 cd's rond ofzo?
Nee, ik neem 10 cd's mee en heb 7GB aan muziek bij me. Voor gratis, die heb ik namelijk toch al. Maar een iPod Nano van 2GB... ik heb die van m'n broertje eens geleend... ik kreeg er nachtmerries van. Vooral van iTunesquote:
iTunes is inderdaad kutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, ik neem 10 cd's mee en heb 7GB aan muziek bij me. Voor gratis, die heb ik namelijk toch al. Maar een iPod Nano van 2GB... ik heb die van m'n broertje eens geleend... ik kreeg er nachtmerries van. Vooral van iTunes
Ik heb nooit wat anders dan iTunes gebruikt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, ik neem 10 cd's mee en heb 7GB aan muziek bij me. Voor gratis, die heb ik namelijk toch al. Maar een iPod Nano van 2GB... ik heb die van m'n broertje eens geleend... ik kreeg er nachtmerries van. Vooral van iTunes
Mja uiterlijk is super idd, en bediening ook. Geluidskwaliteit, bouwkwaliteit, software en dergelijke... dat kan echt beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
je moet wel erachter zetten : IMHO!
want ik vind Ipod Prima/geweldig/geyl!
Ben ik niet helemaal met je eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat anders dan iTunes gebruikt.
Het is goddelijk.
Neequote:
Er zijn genoeg goeie alternatieven voor Itunesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ken je nu wel een beetjequote:
Ik vind het dramaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat anders dan iTunes gebruikt.
Het is goddelijk.
Ik plan nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ken je nu wel een beetje![]()
![]()
Ik denk dat je dat soort dingen tochw el engizins plandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik plan niet. Ik heb nog nooit in m'n agenda geschreven
Alles op het laatste moment hier
.
Of daarnaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik plan niet. Ik heb nog nooit in m'n agenda geschreven
Alles op het laatste moment hier
.
Je hebt te weinig notesquote:
Tsjiks? Neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort dingen tochw el engizins pland![]()
![]()
Feit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vind het drama. Laat mij maar gewoon mapjes aanmaken op dat ding, dat ik lekker simpel kan kopiëren en plakken, en niet de halve zooi moet synchroniseren als ik er één nummer bij wil zetten ofzo
. Bestandjes smijten is meer mijn ding.
kan aan je mp3bestanden/koptelefoon/oordopjes liggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja uiterlijk is super idd, en bediening ook. Geluidskwaliteit, bouwkwaliteit, software en dergelijke... dat kan echt beter.
Nog nooit één probleem gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
kan aan je mp3bestanden/koptelefoon/oordopjes liggen
zeker weten! die lul bij de BCC die me die iPod heeft verkocht zei dus van, ja iPod is beste wat we nu hebben, ik kopen (na veel uitleg vragen) krijgen van mama, thuis niets kunnen doen, terug gaan, de PC herkent hem niet. Nee dat zou kunnen, Apple heeft meer dan 3000 softwareproblemen zegtie lul.... ZEG DAN DAN METEEN![]()
Klopt, maar ook met een Sennheiser setje is het nog niet optimaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
zeker weten! die lul bij de BCC die me die iPod heeft verkocht zei dus van, ja iPod is beste wat we nu hebben, ik kopen (na veel uitleg vragen) krijgen van mama, thuis niets kunnen doen, terug gaan, de PC herkent hem niet. Nee dat zou kunnen, Apple heeft meer dan 3000 softwareproblemen zegtie lul.... ZEG DAN DAN METEEN![]()
quote:
Heb je bij BCC vandaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg... zoals nu waar ik dus nog een tijdje mee moet gaan lopen, maarja ik ga even kranten doen ZONDER MUZIEKquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nog nooit één probleem gehad.![]()
Met software.
Daar zeiden ze een jaar garantie, maar een vriend van me zei dat je SOWIESO 2 jaar garantie hebt op producten, iemand die daar iets van weet? Ik heb wel ff op google gezocht maar daar vond ik het niet duidelijk staan (de linkjes die ik vond)quote:
Ik denk dat jullie allemaal windows hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg... zoals nu waar ik dus nog een tijdje mee moet gaan lopen, maarja ik ga even kranten doen ZONDER MUZIEK![]()
tot zo
Mja oke, ik had Sennheiser en toen was dr niets mis mee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Klopt, maar ook met een Sennheiser setje is het nog niet optimaal. Wordt wel beter, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |