Bart, waarom kan ik geen laptop vinden met 2 gb intern geheugen een een processor van 2 Ghz met een 17" schermquote:
Omdat je niet goed zoekt ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bart, waarom kan ik geen laptop vinden met 2 gb intern geheugen een een processor van 2 Ghz met een 17" scherm![]()
Echt ik word er gek vanquote:
Link en dan nog ff uitkiezen welke proc je wilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt ik word er gek van![]()
Ik open maar een topic op tweakers.net ofzo![]()
KRAS KRAS KRAS
Jaajaaaaa, dat zei je alquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:08 schreef Ravii het volgende:
er hoor net dat we lekkerbek (die vis dus) hebben!
jammiee ;D
ik ben beneden!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Link en dan nog ff uitkiezen welke proc je wil
Al picsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben ook druk op zoek, maar volgens mij heeft ze geen hyves ofzo
Nee man! Echt balenquote:
Jij al pics van die rookbom ?quote:
Nee, want ze komt niet op meetsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pics van een dame wie wat waar waarom en kan ik met haar sjansen ?
Hoi metaltjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoi zakkie.
Die vriendin van Erikquote:
Owquote:
Neee zoeen gewone vriendin denk ik danquote:
O okequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee zoeen gewone vriendin denk ik dan![]()
Juistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee zoeen gewone vriendin denk ik dan![]()
Anders dan hadden we dat allang wel gewetenquote:
Daarvandaan dus ook mijn reactie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Anders dan hadden we dat allang wel geweten![]()
Nou, dat is nog maar af te wachtenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Anders dan hadden we dat allang wel geweten![]()
Waarschijnlijk wordt de inhoud van filmbestanden exponentioneel heter met het aantal dvd's.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef mstr het volgende:
lol, hoe meer DVD's ik brand des te warmer ze uit de drive komen
Doe je wel eens krassen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Argh.
Het is allemaal PrisonBreakquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt de inhoud van filmbestanden exponentioneel heter met het aantal dvd's.
Het blijft Erik he, alles word zorgvuldig geplandquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, dat is nog maar af te wachten
Wat is er schatje ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Argh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:51 schreef mstr het volgende:
[..]Snijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat gewoon.
Nee.
Wat the hell denk jij?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat er zulke achterlijke mensen op de aardbol rondlopen.
Kiespijn.
Dat was het.
Smoesjes Doquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef mstr het volgende:
Dit is trouwens niet echt, het is lippenstift
Ik dacht het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
[/spoiler]
Snijden.
Zeg dat gewoon.
Nee.
Wat the hell denk jij?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef mstr het volgende:
Dit is trouwens niet echt, het is lippenstift
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:53 schreef mstr het volgende:
[..]Het was je emo broertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kent mensen die het doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dude.
Denk je dat ik soms niet echte snijsporen/littekens kan herkennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |